Heinäkuu "Kuule, rakkaani kolkuttaa:"

Keskustelua mieteitä päiviimme

Re: Heinäkuu "Kuule, rakkaani kolkuttaa:"

ViestiKirjoittaja Maikku » 23.07.2017 05:47

Kuva
Olen jo jonkun aikaa ollut hereillä.
Mietin, mitä tänne kirjoittaisin, kun elämäni on hiljaista ja yksinäistä.
Eilen olin niin viluinen ja jalat paleli kovasti, oli vielä niin huono olo.
Tänä aamuna jo paljon parempi, tosin pää vähän särkee. :-)
Mietin, kyllä on lottovoitto omistaa Jeesus Kristus. Missä olisin tänä
päivänä, jos en olisi uskossa???
Ihana, hellä, pyhä Jeesus,
sydämeni siunattu sulhanen,
Sinun salaisessa kammiossasi
kuiskaat korvaani, minkälainen olet. :-D
Kuva
Kuva73:28.Mutta minun onneni on olla Jumalaa lähellä, minä panen turvani Herraan, Herraan, kertoakseni kaikkia sinun tekojasi.Kuva
Kuva
Maikku

ViestiKirjoittaja ♥ Irmeli-Miranda ♥ » 23.07.2017 11:31

Maikku kirjoitti:Kuva
Olen jo jonkun aikaa ollut hereillä.
Mietin, mitä tänne kirjoittaisin, kun elämäni on hiljaista ja yksinäistä.
Eilen olin niin viluinen ja jalat paleli kovasti, oli vielä niin huono olo.
Tänä aamuna jo paljon parempi, tosin pää vähän särkee. :-)
Mietin, kyllä on lottovoitto omistaa Jeesus Kristus. Missä olisin tänä
päivänä, jos en olisi uskossa???
Ihana, hellä, pyhä Jeesus,
sydämeni siunattu sulhanen,
Sinun salaisessa kammiossasi
kuiskaat korvaani, minkälainen olet. :-D

Rauhan tervehdys hyvin kauniisti kirj rakkaastasi JEESUKSESTA,
ulkoisista tilanteista huolimatta, ja noin Hänen mielenlaatunsa tulee meissä esille.En nyt enempää kirj alan hommiin nuo kuvat tänne foorumille on niin vaikeat jotkut on poistettu ja jotkut on niin kontiskaiksi laitettu nyt löysin yhden olen joskus sitä monta vuotta sitten käyttänyt enkä meinannut muistaa sen osoitetta, tänään löysin ja laitan sen nyt tuohon osioon,Kysymykset, ajatukset laitan sinne myös kuvia koneeltani niin kukin voi kopioida siunattua päivää
Kuva
Kork.V. 2:14"anna minun nähdä kasvosi, anna minun kuulla äänesi, sillä suloinen on sinun äänesi ja ihanat ovat sinun kasvosi."
Kuva
"My bride" (Minun morsiameni)

https://www.youtube.com/watch?v=hi79J_jjth8
♥ Irmeli-Miranda ♥
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja ♥ Irmeli-Miranda ♥ » 24.07.2017 11:16

Jeesus on Herra ja Hänen sanansa on ikuisesti totuus, olen viime päivinä paljon lukenut ja kuunnellut puheita, se on laittanut minut pysähtymään ja miettimään, totuutta ja Herran tahdon tekemistä.

Jotenkin vetää hiljaiseksi, emmekö "me kristityt oikein arvosta tai ymmärrä mitä Golgata todella tapahtui tuo maahan vuotanut veri, meidän syntiemme tähden, yksi meni kuolemaan meidän tähtemme, jotenkin tulee mieleen onko vaelluksemme paljolti kopiointia, mitä muut puhuu sen mukaa alamme elämään hengellisesti, otamme monesti monien opetukset niin, että se olisi aivan kuin Raamattu on se kirj, eikö meidän opettajamme pääasiassa ole Pyhä Henki joka antaa meille kyvyn ohjauksen, on puolustaja ym ja mikä tärkeitä Pyhä Henki koroittaa aina Jeesusta Kristusta, ei ihmistä, eikä koskaan tee ihmisten mieleen mukaan mitään, me olemme tällä kaidalla tiellä meidät on pelkästä armosta pelastettu, ja Hän haluaa että oppisimme elämään ja tekemään Hänen tahtonsa kaikissa elämämme tilanteissa, Jeesus itse teki kaikessa Isänsä tahdon, siihen meidänkin pitäisi kasvaa ja pyrkiä
Tosin on niin kovin on vaikeaa kuolla itselleen, otamme niin mielellämme sen lihamme käyttöön, joka pitäisi olla upotus kasteessa, kuollut ja haudattu, Herra auttakoon että eläisimme sitä elämää, jonka elävä Herraamme Vapahtaja on antanut
Olen joidenkin kanssa jakanut ajatuksiani, ja olen pari kertaa saanut varoituksen.. Eli varoitettu että moni on tullut hulluksi Raamatun sanan kautta totuus voi kuulema sekoittaa aivot, en sanonut mitään, eli jos haluaa kasvaa Herraan ja tulla elämässä kuuliaiseksi niin vaarana on hulluus, no tuo on hyvä hulluus minusta :lol: :lol:

Eelis Palin, Heikki Stenvall - En voi lakata laulamasta
https://www.youtube.com/watch?v=o-aD6OoRfd4

En voi lakata laulamasta Kaanaasta ihanasta, jos Jeesus asteli.
Valonsa pyhän, taivahaisen loi päälle laakson maisen,
min kyynel kasteli.

Unohtumaton on tuskasi lohduton.
Kun poveen tumman maan, vuos virtanaan
:,: tuo lähde, veresi lähde.
Synteimme tähden se sai vuotamaan. :,:

Kertovat näin pyhän kirjan sivut, et tuskat, murheet kivut
siel kärsi Herrani.
Oliivilehdoissansa kulki ja joukoille toi julki sanansa ihmeisen.

Löytyvät Jerusalemin armaan kätköistä muurit varmaan,
mit Jeesus katseli.
Ja jos puhua taitaisivat, niin meille huutaisivat,
hän täällä opetti.

Unohtumaton on tuskasi lohduton.
Kun poveen tumman maan, vuos virtanaan
:,: tuo lähde, veresi lähde.
Synteimme tähden se sai vuotamaan. :,:

KIITOS JEESUS HERRANI
Kuva
Kork.V. 2:14"anna minun nähdä kasvosi, anna minun kuulla äänesi, sillä suloinen on sinun äänesi ja ihanat ovat sinun kasvosi."
Kuva

♥ Irmeli-Miranda ♥
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja ♥ Irmeli-Miranda ♥ » 25.07.2017 08:25

Huomenta tässä ollaan oltu hereillä jonkun aikaa näillä näkymiin näyttää tulevan kaunis päivä, Henkka juo parvekkeella kahvia ja katselee samalla kun naapuri pihalla kaivinkone kaivaa jotain, mietittiin mitähän siellä tekevät. :roll: mutta nyt aamu hommiin tuun myöhemmin siunatut päivät :P
Kuva
Kuva

♥ Irmeli-Miranda ♥
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Maikku » 26.07.2017 03:56

Kuva
Olen joskus ymmällä. :eh:
En aina ymmärrä Jumalan teitä. Pyydän vain, anna ymmärrystä,
etten kapinoisi Jumalaani vastaan. Haluaisin olla kuuliainen Hänelle,
joka minua totuuudessa Rakastaa.
Kuva
Kuva73:28.Mutta minun onneni on olla Jumalaa lähellä, minä panen turvani Herraan, Herraan, kertoakseni kaikkia sinun tekojasi.Kuva
Kuva
Maikku

ViestiKirjoittaja ♥ Irmeli-Miranda ♥ » 26.07.2017 09:40

Maikku kirjoitti:Kuva
Olen joskus ymmällä. :eh:
En aina ymmärrä Jumalan teitä. Pyydän vain, anna ymmärrystä,
etten kapinoisi Jumalaani vastaan. Haluaisin olla kuuliainen Hänelle,
joka minua totuudessa Rakastaa.

Aivan Maikku sisko on niin paljon asioita mitä emme ymmärrä, ajattelin lähinnä sitä, ne jotka ymmärtävät ja opettavat, julistat jotka jo tietävät, niin eivät tee toimi ja saarnaa sanan mukaisesti.
Monet kuuliat saavat vääränlaisen hengellisen kasvun

ei sitä tarvitsee ymmärtää tietää järjellä herran tahtoa, vaan tekee elää sen mukaan mitä Hän avaa Henkensä kautta ja ohjaa elämäämme, me saamme elää armossa itsessämme heikkoina, vajaina tietäen että elämämme ja hengellisyytemme on Hänen varassa, mitä Hän meille antaa.

Minusta on suurta kun Hän saa tulla suureksi ja me pieneksi
eikä päin vastoin, että me suurenemme ja Hän pienenee
tätä toivon itselleni ja jokaiselle Jeesuksen omalle
Joh. 3:30
Hänen tulee kasvaa, mutta minun vähetä.

Uskon että meitä pieneksi haluavia on jäljellä ja kiitän Herraa heistä, se on asemassa joka miellyttää meidän Herraamme sillä Hän haluaa huolehtia meistä ja viedä perille asti
siunattua päivää

Kuva
Kuva
Kuva

♥ Irmeli-Miranda ♥
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja tabitha » 26.07.2017 12:55

Hei sori oon ollut vähän laiskalla päällä, ja täytyy myöntää että kaikki muut pakkaa menemään hengellisten asioiden edelle, anteeksi Jeesus. :roll: Minä lainaan irkku kirjoitustasi tajuan mitä tarkoitat, minulle itselleni kävi noin kun olin "hurma uskossa, eksynyt kaidalta tietä, olin joukossa jossa tie tehtiin laveaksi ja meistä suurin osa toimi niin, kuin pöntöstä puhuttiin, opetettiin.
Eikä se vielä riittänyt, aivan uskomatonta kun nyt ajattelee, että on olemassa "hengellistä suuruuden hulluutta," jotkut meistä paisui että aloimme järjellisesti tutkimaan Raamatun sanaa, meitä oli kotioloissa pari kolme sisarta, se oli semmoista vääntöä että en viitsi paremmin edes kertoa, sen vaan sanon että ihminen luulee olevansa suuri osaansa ja uskoo eri julistajien opetusta Hengellisistä asioista ja löytävät jopa sanan paikkoja jolla opetuksiaan todistavat, ja "mitä isot edellä sitä pienet perässä", luinkin kirjoituksia joita irkku olet poissa ollessani laittanut, mistä sinä niitä löydät, vakavia ovat ja ravistaa miettimään mitä minä seuraan ja mikä on minun todellinen suhteeni Jeesukseen, olenko kuuliainen niissä asioissa jotka ymmärrän, sen tiedän että riisumista tarvitsen pienemmäksi tulemista ja parannuksen tekoa joka ikinen päivä, voisin lainata Jobin sanaa itseeni nähden Kiitos irkku että olet rohkea, olen äärettömän kiitollinen tästä yhteydestä täällä.
Job:
42:5 Korvakuulolta vain olin sinusta kuullut, mutta nyt on silmäni sinut nähnyt.
Kuva

irkku kirjoitti:Jeesus on Herra ja Hänen sanansa on ikuisesti totuus, olen viime päivinä paljon lukenut ja kuunnellut puheita, se on laittanut minut pysähtymään ja miettimään, totuutta ja Herran tahdon tekemistä.

Jotenkin vetää hiljaiseksi, emmekö "me kristityt oikein arvosta tai ymmärrä mitä Golgata todella tapahtui tuo maahan vuotanut veri, meidän syntiemme tähden, yksi meni kuolemaan meidän tähtemme, jotenkin tulee mieleen onko vaelluksemme paljolti kopiointia, mitä muut puhuu sen mukaa alamme elämään hengellisesti, otamme monesti monien opetukset niin, että se olisi aivan kuin Raamattu on se kirj, eikö meidän opettajamme pääasiassa ole Pyhä Henki joka antaa meille kyvyn ohjauksen, on puolustaja ym ja mikä tärkeitä Pyhä Henki koroittaa aina Jeesusta Kristusta, ei ihmistä, eikä koskaan tee ihmisten mieleen mukaan mitään, me olemme tällä kaidalla tiellä meidät on pelkästä armosta pelastettu, ja Hän haluaa että oppisimme elämään ja tekemään Hänen tahtonsa kaikissa elämämme tilanteissa, Jeesus itse teki kaikessa Isänsä tahdon, siihen meidänkin pitäisi kasvaa ja pyrkiä
Tosin on niin kovin on vaikeaa kuolla itselleen, otamme niin mielellämme sen lihamme käyttöön, joka pitäisi olla upotus kasteessa, kuollut ja haudattu, Herra auttakoon että eläisimme sitä elämää, jonka elävä Herraamme Vapahtaja on antanut
Olen joidenkin kanssa jakanut ajatuksiani, ja olen pari kertaa saanut varoituksen.. Eli varoitettu että moni on tullut hulluksi Raamatun sanan kautta totuus voi kuulema sekoittaa aivot, en sanonut mitään, eli jos haluaa kasvaa Herraan ja tulla elämässä kuuliaiseksi niin vaarana on hulluus, no tuo on hyvä hulluus minusta
tabitha

ViestiKirjoittaja ♥ Irmeli-Miranda ♥ » 27.07.2017 16:52

Jeesus Kristus siunatkoon teitä jokaista, en minä Tabitha varmaan rohkea ole itsessäni,mutta janoni totuuteen tämän ajan keskellä kasvaa, en niin välittele mitä muut ajattelee mitä tänne laitan, olen melkein koko uskon tieni kulkenut yksin, en ole oikein koskaan ollut ajatuksiltani massaihminen, olen oppinut, tärkeitä on Herran antama totuus sitä janoan, paljon on riisuttu ja edelleen riisutaan niin kuin jokaista joka mielii perille asti se on myös sitä että Herra oikaisee sen opitun mikä ei olekaan Hänestä, jos avaudun vähän niin ehkä tajuatte minua, en pyri olemaan erikoinen tai hyvä uskova, että nousen muiden yläpuolelle, pidän ystäviä, ulkoista elämää tärkeimpänä oppia tuntemaan Hänet, siksi ehkä olen melkein yksin vaeltaja, sillä me emme taida joskus kiinnittää huomiota siihen, että maailman ihmiset tarkkailee miten elämme, puhumme, ei riittä että olemme "seurakunta uskovia" eli muiden uskovien keskellä niin hengellisiä, ja kotioloissa aina joku pielessä ja ajatukset jopa entisen elämän tasolla, ajattelin yksi ilta, tyytyväisyyttä ihan järjellisesti Jumalan lapsena, kaiken näköistä on elämässäni uskon olon aikana tapahtunut paljon on ollut surua yksinäisyyttä, sairautta kaikkea vähän mitä tässä ajassa tapahtuu, me olemme kuolevaisia, niin kuin jokainen ihminen, emme ole super ihmisiä, meillä Jeesuksen omilla on se tärkeä ero että pääsemme Herran luokse kun tässä ajasta poistumme, ja tulin päätökseen että olen aika tyytyväinen välillä tulee voi miksi mutta se menee saman tien pois, Herra on ollut armollinen, sillä minun toivoni on sittenkin Hän, nyt meillä on jo vuosia ollut sairauksia, etenkin Henkalla, joku voi ajatella ja on sanottukin, miksi ette mene rukoiltavaksi seurakuntaan,jonkun tykö jolla olisi "parantamisen lahja," Minulle kävi aivan nuorena uskovana pari tapausta toinen profetoi jolle myöhemmin sanoin kun näin hänet, sinun sanomasi ei ollut Jumalasta, hän oli tunnettu evankelista ym toinen oli myös tunnettu julistaja jolla oli "parantamisen lahja" rukoili ja sanoi Herran sanana että olen parantunut, mutta ei sekään ollut Jumalasta, häntä en ole nähnyt tosin vielä hän toimii, olisin hänellekin sanonut, silloin oli jo kaiken näköistä epäraitista voitelua, sanoin Herralle rukouksissa, en halua yhtäkään ihmettä joka ei ole sinusta, ja niitä ei ole muiden välityksellä tullutkaan, enkö usko ihmeisiin toki, on Herra minua parantanut,meitä auttanut terveys ja näkyväinen ei ole tärkeintä, tiedättekö Hän asuu minussa ja jokaisessa omassaan, ja voi tehdä ilman välikäsiä mitä haluaa, tärkeintä minusta on rukoilla että Herra antaa apunsa lapsilleen kun Hän antaa se on pysyväistä apua
Toivon että tämä ei loukkaa ketään
Laitan tämän ihanan runon ja siitä on myös laulu.

Jumalan kädet kantaa

Sydämen itku vaikenee ainoastaan
taivainen sade kun armolla koskettaa saa
Golgatan sanoma yksin ja ainoastaan
särkyneen sävelen kirkkaasti sointumaan saa

Turvassa oot, et armoilla kohtalon
Ristiltä voiman saat. Usko ja luota vaan
Jumalan kädet kantaa, Jumalan kädet kantaa
usko ja luota vaan

Kohotan katseen, Sinulta voimani saan
murheeni haihtuvat loisteessa kirkkauden maan
Kipujen keskellä, elämän helteessä vaan
opin, oi Herrani, Sinuun vain turvautumaan

Hilja Aaltonen

https://www.youtube.com/watch?v=XRkbLuoIzzE
Hilja Aaltonen, säv. Hannu Huhtala)
Kuva
Kuva

♥ Irmeli-Miranda ♥
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Maikku » 27.07.2017 19:00

Kuva
Voin myös kertoa tuon saman, minkä Irkku kertoi. Ei kaikki ole Jumalasta.
Minulla on vieläkin kova halu parantua. Niimpä menin kokoukseen, jossa
oli tunnettu julistaja ja hänellä oli tuo parantamisen armolahja. Menin
hänen rukoiltavakseen ja petyin jälleen pahoin. Kun pääsin kotiin itkin ja itkin
sydämeni pohjasta. Silloin laskeutui jotain ihmeellistä, pehmeää sydämeeni,
ja se pysyi monta päivää. Uskoin tuon olleen Jumalan lohdutuksen minulle.
Kuva
Kuva
Maikku

ViestiKirjoittaja ♥ Irmeli-Miranda ♥ » 28.07.2017 16:49

Aivan Maikku sisko, tiedän että olet samaa kokenut kuin minäkin tuolla alueella, ja varmasti enempikin kuin minä
Siksi laitankin tämän laulun sanat meille ja jokaiselle Jeesuksen omalle, jotka joutuvat tai saavat maistaa, todella sen että me olemme kaidalla tiellä, ja osaavat Jumalan armosta sen ottaa vastaan, tietäen että ei Hän anna pisaraakaan liikaa.

1. Mun Herran antaa
sen verran mulle
mä minkä matkalla
tarvitsen
kuormaa - ei pisaraakaan liikaa.

2. Kun kuorman antaa
myös voiman suopi
Hän itse kantaa
ja kotiin tuopi
tuskaa - ei pisaraakaan liikaa.

3. Kun pyydän päästä
mä lähellensä
suo lapsellensa
Hän kärsimystä
mutta - ei pisaraakaan liikaa.

4. Jos tahtoo sieluni
voittajaksi
Hän tekee ahjonsa
kuumemmaksi
tuskaa - ei pisaraakaan liikaa.

5. Mä tiedän riemun
ja tuskan alla
suo kaiken mulle
Hän mittaamalla
siksi - ei pisaraakaan liikaa.

6. Ja kerran poissa
on kyyneleet
kun pyhät lauluun
on yhtyneet
poissa - on maisen matkan vaiva.

san. M.-T. Tolamo
säv. Reino Alho

Room. 8:28
Mutta me tiedämme, että kaikki yhdessä vaikuttaa niiden parhaaksi, jotka Jumalaa rakastavat, niiden, jotka hänen aivoituksensa mukaan ovat kutsutut.
Kuva
Kuva
Kuva

♥ Irmeli-Miranda ♥
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

EdellinenSeuraava

Paluu Mitä kuuluu sydämellesi