Heinäkuu "Kuule, rakkaani kolkuttaa:"

Keskustelua mieteitä päiviimme

Re: Heinäkuu "Kuule, rakkaani kolkuttaa:"

ViestiKirjoittaja Maikku » 17.07.2017 04:39

Kuva
Tänään menen taas Ahti veljeäni katsomaan. Herra, anna siunauksesi matkalle. Ahtilla on monta tytärtä, aikuisia jo kaikki. Kolme heistä olen jo nähnyt. Kunpa saisin heidät Jeesukselle. Saa muistaa. Tuntuu niin hyvälle kertoa täällä näitä ja pyytää muistamaan.
Kuva
Kuva73:28.Mutta minun onneni on olla Jumalaa lähellä, minä panen turvani Herraan, Herraan, kertoakseni kaikkia sinun tekojasi.Kuva
Kuva
Maikku

ViestiKirjoittaja ♥ Irmeli-Miranda ♥ » 17.07.2017 11:44

Maikku kirjoitti:Kuva
Tänään menen taas Ahti veljeäni katsomaan. Herra, anna siunauksesi matkalle. Ahtilla on monta tytärtä, aikuisia jo kaikki. Kolme heistä olen jo nähnyt. Kunpa saisin heidät Jeesukselle. Saa muistaa. Tuntuu niin hyvälle kertoa täällä näitä ja pyytää muistamaan.

Muistetaan, jospa nyt on oikea aika pelastuksen päivä veljellesi Herra suokoon sen armon sydämestäni sitä toivon ja rukoilen!!!!

Maikku tuo meille hyviä uutisia :thumbup:
Kuva
Kork.V. 2:14"anna minun nähdä kasvosi, anna minun kuulla äänesi, sillä suloinen on sinun äänesi ja ihanat ovat sinun kasvosi."
Kuva
"My bride" (Minun morsiameni)

https://www.youtube.com/watch?v=hi79J_jjth8
♥ Irmeli-Miranda ♥
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Maikku » 17.07.2017 17:13

Joo, saimme siunata Ahti veljen Jeesukselle. Viime kerralla Eila siskoni tunnusti suullaan Jeesus on sydämessä. Mulla on hyvä olla. Jumalalle suuri kiitos.
Kuva
Kuva73:28.Mutta minun onneni on olla Jumalaa lähellä, minä panen turvani Herraan, Herraan, kertoakseni kaikkia sinun tekojasi.Kuva
Kuva
Maikku

ViestiKirjoittaja ♥ Irmeli-Miranda ♥ » 17.07.2017 19:26

Maikku kirjoitti:Joo, saimme siunata Ahti veljen Jeesukselle. Viime kerralla Eila siskoni tunnusti suullaan Jeesus on sydämessä. Mulla on hyvä olla. Jumalalle suuri kiitos.

Oi rakas sisko mikä ilo uutinen kunnia Herralle Jeesukselle huomaatko Maikku Herra on omaisiasi pelastunut ei sinun itkut ja rukoukset ole jäänyt katon rajalle ne on mennyt Jumalan valtaistuimelle asti Halleluja :thumbup: :clap: :clap: :clap:
Kuva
Kork.V. 2:14"anna minun nähdä kasvosi, anna minun kuulla äänesi, sillä suloinen on sinun äänesi ja ihanat ovat sinun kasvosi."
Kuva

♥ Irmeli-Miranda ♥
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Maikku » 18.07.2017 06:06

Kuva
Niin, yksin Jumalalle kiitos. Ahtin kohdalllakin ihmettelin, miten mä voin hänelle mitään sanoa. Hän oli tavallaan piilossa mun elämästäni. Asui suurimman osan elämästään Porissa. En oikeastaan tuntenut häntä, vaikka oli veljeni. Nyt meitä yksitoista lapsisesta sisarusparvesta on enää jäljellä Leena, Aili ja Teuvo sekä heidän perheensä, jotka eivät ole uskossa. Leena on tavallaan kova pala ja itsepäinen kuin mikä. Ailista en tiedä onko lintu vai kala. Teuvo taas askartelee noitten pimeitten voimien kanssa. Kerran soitti minulle täydessä kiukussa sanoen, etten saa enää koskaan rukoilla hänen puolestaan. Lupasin, mutta enhän mä pysty. Rukous on mun sisälläni.
Kirjoitan tähän lempilauluni sanat.

Nyt Jeesus on minulle Vapahtaja
ja Herrani ihmeellinen;
Hän kallion koloon mun sieluni vie
ja siell`virtaa siunauksen tie.

Kerto: Hän kallion koloon mun sieluni vie
pois varjoista janoisen maan.
Hän elämän antaa ja rakkautensa,
ja kätensä päälleni laittaa,
ja kätensä päälleni laittaa.

Nyt Jeesus on minulle Vapahtaja
ja kuormani ottaa Hän pois;
Kun väsyn Hän nstaa mun taas uudelleen,
on apunsa voimallinen.

Saan runsaimman siunauksen Vapahtajan
ja täyteyden ihmeellisen.
Niin innolla laulan mä Jumalalle,
kun lunasti mun tuomitun.

Luo Jeesuksen nousen mä kirkkauteensa,
ja pilvissä kohdata saan.
Mua kannattaa rakkaus täydellinen,
sen huudan mä miljoonille,
Fanny Crosby
Kuva
Kuva
Maikku

ViestiKirjoittaja ♥ Irmeli-Miranda ♥ » 18.07.2017 14:02

Tahdon vahvistaa sinua siskoni tiedän kokemuksesta 2 siskoni kanssa he olivat niin pimeydessä aivan okkultismin vankeja, Hänen kätensä ei ole lyhyt nostamaan sieltä pimeyden kuiluista Teuvo veljeäsikin, "me pommitetaan rukouksin " ja moni muukin rukoilee, Herra voi herättää ympäri maata esirukoilijoita!!!
Tiedätkö Maikku en minäkään oikein voi sanoa entä olisin tuntenut omaisiani he elivät niin toisenlaista elämää kuin minä, ja etenkin kun tulin Jeesuksen omaksi niin olin heille aivan vieras ja outo.

Olen kohta menossa kauppaan lämmin ilma siellä on vaikka tuulee kyllä aika kovin, no ei se minua haittaa kun auto kyydin saan, onneksi Herra on antanut naapuriin uskovan ystävän, ollaan mekin jo Maikku pari kertaa törmätty toisiimme, muuten sinun tyttösi on paljon sinun näköisesi, kyllä tunnistaa näöstä :P toivottelen siunatut päivän jatkot nähää....
Kuva
Kuva
Kuva

♥ Irmeli-Miranda ♥
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Maikku » 19.07.2017 21:10

Kuva

Hiljainen ja unelias päivä tänään.
Kuva
Kuva
Maikku

ViestiKirjoittaja Maikku » 20.07.2017 04:05

En tiedä miten tuon kuvan saa suuremmaksi, että tekstistä saa selvää.
Kuva
Kuva
Maikku

ViestiKirjoittaja ♥ Irmeli-Miranda ♥ » 20.07.2017 11:37

Maikku kirjoitti:En tiedä miten tuon kuvan saa suuremmaksi, että tekstistä saa selvää.

Minäkin huomion tuon että antaa aika pienen kuvan neuvon sua vähän on mutkikas
Kun otat tuolta linkistä kuvan niin likkaa sitä kuvaa, tulee isokuva
likkaa taas kuva, tulee sarake esille, likkaa, kohtaa näytä kuva
sen jälkeen tulee sarake, jossa lukee kopioi kuvan osoite, laita tänne
maalaa linkki ja paina tuota Img se on tuolla Re: Heinäkuu "Kuule, rakkaani kolkuttaa:" otsikon alla olevat "laatikot"

Kuva

Tässä toinen ehkä vähän helpompi
LINKKI http://kuvanjako.fi/

Kun olet valinnut kuvan likkaa kohtaa jaa kuva
kopion se linkki tänne, maalaa siniseksi ja painat tuota Img

Kuva

Tästä linkistä saat suoraa kuvan tänne
http://www.aijaa.com/

foorumille iso sen alta kopioi
Kuva

Täytyy selata jos löytyisi jotain muutakin?
Kuva
Kuva

♥ Irmeli-Miranda ♥
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja ♥ Irmeli-Miranda ♥ » 21.07.2017 10:31

Huomenta ja rauhaa antakoon Hän tänäänkin meille taivaallista viisautta tehdä Hänen tahtonsa Jätän tämän alla olevan, kirj luettavaksi :thumbup: :P

Tie ymmärrykseen
Jos joku tahtoo tehdä Hänen tahtonsa, tulee Hän tuntemaan, onko tämä oppi Jumalasta, Joh. 7:17.
Tie hengelliseen ymmärtämiseen ei käy järjen, vaan kuuliaisuuden kautta. Jos joku haluaa päästä perille tieteestä, niin häntä johtaa älyllinen tiedonhalu. Mutta jos hän haluaa tutkia, mitä Jeesus Kristus opettaa, niin hän pääsee siitä selville ainoastaan kuuliaisuuden avulla. Jos koen pimeyttä jossakin asiassa, niin voin olla varma, että on jotakin, mitä en halua tehdä. Älyllinen pimeys johtuu tietämättömyydestä; hengellinen pimeys sen sijaan johtuu tottelemattomuudesta jossakin asiassa.
Ei kukaan ihminen saa sanaakaan Jumalalta ilman, ettei heti joutuisi koeteltavaksi sen suhteen. Me olemme tottelemattomia ja sitten ihmettelemme, miksi emme edisty hengellisesti. Jeesus sanoi: "Jos tuot lahjaasi alttarille, ja siellä muistat, että veljelläsi on jotakin sinua vastaan... , niin älä sano enää minulle mitään, vaan mene sopimaan asia". Jeesuksen sanat osuvat aina kohdalleen elämässämme. Emme voi huijata Häntä hetkeäkään. Hän kasvattaa meitä pienimpiä yksityiskohtia myöten. Jumalan Henki paljastaa meissä olevan itsepuolustuksen. Hän tekee meidät herkiksi asioille, joita emme aikaisemmin edes pohtineet.
Kun Jeesus palauttaa jotakin mieleesi sanansa kautta, niin älä välttele sitä; muuten sinusta tulee uskonnollinen huijari. Pane merkille ne asiat, joille kohautat olkapäitäsi, niin saat tietää, miksi et edisty hengellisesti. "Käy ensin ". Senkin uhalla, että sinua pidetään fanaatikkona, sinun täytyy olla kuuliainen Jumalalle.

Oswald Chambers
Kuva
Kuva

♥ Irmeli-Miranda ♥
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

EdellinenSeuraava

Paluu Mitä kuuluu sydämellesi