Heinäkuu "Kuule, rakkaani kolkuttaa:"

Keskustelua mieteitä päiviimme

Re: Heinäkuu "Kuule, rakkaani kolkuttaa:"

ViestiKirjoittaja Maikku » 05.07.2017 14:56

Yritin kuvaa, mutta en ymmärtänyt mitään. Tuo Irkun kuva on niin kaunis ja puhutteleva. Sanon vain

MINUN SYDÄMENI KUULUU JEESUKSELLE:
Kuva
Kuva73:28.Mutta minun onneni on olla Jumalaa lähellä, minä panen turvani Herraan, Herraan, kertoakseni kaikkia sinun tekojasi.Kuva
Kuva
Maikku

ViestiKirjoittaja ♥ Irmeli-Miranda ♥ » 05.07.2017 16:22

Maikku kirjoitti:MINUN SYDÄMENI KUULUU JEESUKSELLE:
AMEN!!!
Kuva
Kork.V. 2:14"anna minun nähdä kasvosi, anna minun kuulla äänesi, sillä suloinen on sinun äänesi ja ihanat ovat sinun kasvosi."
Kuva
"My bride" (Minun morsiameni)

https://www.youtube.com/watch?v=hi79J_jjth8
♥ Irmeli-Miranda ♥
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Maikku » 06.07.2017 03:32

Voin nyt sanoa, näen silmäoperaation jälkeen paremmin, vielä en heitä silmälaseja pois.
Jeesus Kristus, tule minun päivääni, näytä minulle tie, jota tulee kulkea. :thumbup:
Kuva
Kuva73:28.Mutta minun onneni on olla Jumalaa lähellä, minä panen turvani Herraan, Herraan, kertoakseni kaikkia sinun tekojasi.Kuva
Kuva
Maikku

ViestiKirjoittaja ♥ Irmeli-Miranda ♥ » 06.07.2017 22:04

Iltaa hyvä että näkö parani, tänään pesin vähän mattoja vielä olisi pesemistä mutta ilmat on vähän kurjat no jos vielä tulisi vähän lämmintä? Ajattelin laittaa tämän meille luettavaksi siunatut yöt

"Sinä,Jumala, sinä olet minun kuninkaani, toimita Jaakopille apua" (Ps.44:5).
Ei ole olemassa yhtään vastustajaa sinun kasvamisellesi armossa, ei yhtään vihollista sinun kristillisessä työssäsi, jota Herra Jeesus ei olisi voittanut Golgatalla.
Sinun ei tarvitse pelätä niitä. Kun kosketat niitä,ne pakenevat. Ole vain luja ja rohkea! Älä pelkää äläkä arkaile! Herra,sankareista suurin, on kanssasi. Hänen kauttaan sinä olet enemmän kuin voittaja. Kun viholliset ryntäävät päällesi, huuda voitonhuuto! Kun sydämesi on nääntymäisillään ja voimasi vähentynyt, katso ylös ja huuda voitonhuuto! Varmistu osuudestasi Jeesuksen voittoon, jonka Hän sai, ei vain itseään vaan meitä kaikkia varten! Muista, että se on sinuakin varten! Ja huuda voitonhuuto! Ota se nimiisi ja kerää voiton saalista! Eivät anakilaiset enempää kuin linnoitetut kaupungitkaan kestä edessäsi. Kuulut voittoisaan legioonaan. Omista osuutesi Vapahtajan voitosta.

F.B.Meyer
Kuva
Kork.V. 2:14"anna minun nähdä kasvosi, anna minun kuulla äänesi, sillä suloinen on sinun äänesi ja ihanat ovat sinun kasvosi."
Kuva

♥ Irmeli-Miranda ♥
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Maikku » 07.07.2017 09:35

Tänään pääsen ystävieni kanssa uuteenkaupunkiin. Siellä on Heikki ja Pirjo Andelin. Tuntuu niin hyvältä päästä sinne. Jumala heitä rakkaasti siunatkoon. :thumbup: :-D
Kuva
Kuva
Maikku

ViestiKirjoittaja ♥ Irmeli-Miranda ♥ » 08.07.2017 10:35

Siunattua lauantaita olen kohta kauppaan menossa tulin pikaisesti tämän laittamaan, olen iloinen kun Maikku pääsi kokouksiin, etenkin kun on Kristus keskeistä yhdessä oloa!! :P Jumala on hyvä siunattua päivää "nähää myöhemmin"

Kuva
Kuva
Kuva

♥ Irmeli-Miranda ♥
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja ♥ Irmeli-Miranda ♥ » 08.07.2017 17:39

Iltaa tääll sitä ollaan touhut on touhuttu ja kaupat käyty, Arielin kanssa, tavattiin Maikkukin kaupassa oli niin kiva nähdä, ja mentiin toiseen kauppaan niin siellä näin toisen sisaren jota en ollut nähnyt ainekaan liki 20v kysyikin minulta oletko Irmeli, minä muistin hänet mutta nimi oli tietysti kateissa me oltiin paljon monta vuotta samoissa kotirukous kokouksissa, mutta nekin on täällä päin nykyään vain muisto :roll: mutta oli tosi kiva tavata. nyt laittelen jotain muutakin tänne rakkauden siunaus Jeesuksessa Kristuksessa
Kuva
Kuva
Kuva

♥ Irmeli-Miranda ♥
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Maikku » 09.07.2017 10:25

Oli tosi kiva nähdä sinua Irkku. Sitten mä ihmettelin mihin sä hävisit? Mä olin aika maassa Uudenkaupungin reissun jälkeen. Sinä tietämättäsi silitit poskeani. Se oli lohdutuksen hipaisu. Oli myös kiva nähdä Arielia. Hänet mä ensin näin ja ajattelin täällä on varmaan Irkkukin. Siunausta Jeesuksen rakkaat.
Kuva
Kuva
Maikku

ViestiKirjoittaja ♥ Irmeli-Miranda ♥ » 09.07.2017 15:09

Maikku kirjoitti:Oli tosi kiva nähdä sinua Irkku. Sitten mä ihmettelin mihin sä hävisit? Mä olin aika maassa Uudenkaupungin reissun jälkeen. Sinä tietämättäsi silitit poskeani. Se oli lohdutuksen hipaisu. Oli myös kiva nähdä Arielia. Hänet mä ensin näin ja ajattelin täällä on varmaan Irkkukin. Siunausta Jeesuksen rakkaat.

Joo sisko oli niin hyvä sinut nähdä joo me kierrettiin pika puolin kauppa, yleensä käydään tässä liki meitä olevassa prismassa Ariel sanoikin "mentiin tuohon kauppaan et nähtiin sinut :lol: :lol: tuo posken silitys on kyllä tietämätön ele ollut teen sitä joskus ja uskovat ovat sen mulle sitten sanoneet, ja kokeneet sen samoin kun sinäkin Maikku, minäkin iloitsin kun tuonne Uuteenkaupunkiin olit menossa, tuli jotenkin paha mieli tähtesi, mutta ne rakkauden pisarat ym mistä jäit paitsi Hän sinun rakkaasi Jeesus antaa sinulle

niin kuin jokaiselle joka elää "tänään"vain Herran Jeesuksen annista
tosin on niitäkin jotka lihallisesta, ylpeyttäkin jäävät "syrjään" eli yksin, on eri asia kun Hän sen elämän sallii tämmöisiä aikoja joidenkin kohdalle, se ei ole helppoa, mutta Hänen tahtonsa ja tarkoitus on sittenkin paras sanassa on niin ihana kohta, lupaus meille siunattua iltaa
Kuva
2Kor.
1:3 Kiitetty olkoon meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen Jumala ja Isä, laupeuden Isä ja kaiken lohdutuksen Jumala,
1:4 joka lohduttaa meitä kaikessa ahdistuksessamme, että me sillä lohdutuksella, jolla Jumala meitä itseämme lohduttaa, voisimme lohduttaa niitä, jotka kaikkinaisessa ahdistuksessa ovat.
1:5 Sillä samoin kuin Kristuksen kärsimykset runsaina tulevat meidän osaksemme, samoin tulee meidän osaksemme myöskin lohdutus runsaana Kristuksen kautta.
1:6 Mutta jos olemme ahdistuksessa, niin tapahtuu se teille lohdutukseksi ja pelastukseksi; jos taas saamme lohdutusta, niin tapahtuu sekin teille lohdutukseksi, ja se vaikuttaa, että te kestätte samat kärsimykset, joita mekin kärsimme; ja toivomme teistä on vahva,
1:7 koska me tiedämme, että samoin kuin olette osalliset kärsimyksistä, samoin olette osalliset myöskin lohdutuksesta.
Kuva
Kuva

♥ Irmeli-Miranda ♥
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja tabitha » 10.07.2017 09:41

Hei huomion jälleen että kuvat oli kadonneet, alkaako kaikki tulemaan maksulliseksi? Tai mikä näitä kuvapalvelu sivustoja vaivaa? sain tosin laitettua, kun olit irkku linkin laittanut, kiitos.
luin tuota yllä olevaa, oli se niin mahtavaa että toistan sen tähän siu!! :lol:
irkku kirjoitti:
Maikku kirjoitti:Oli tosi kiva nähdä sinua Irkku. Sitten mä ihmettelin mihin sä hävisit? Mä olin aika maassa Uudenkaupungin reissun jälkeen. Sinä tietämättäsi silitit poskeani. Se oli lohdutuksen hipaisu. Oli myös kiva nähdä Arielia. Hänet mä ensin näin ja ajattelin täällä on varmaan Irkkukin. Siunausta Jeesuksen rakkaat.

Joo sisko oli niin hyvä sinut nähdä joo me kierrettiin pika puolin kauppa, yleensä käydään tässä liki meitä olevassa prismassa Ariel sanoikin "mentiin tuohon kauppaan et nähtiin sinut :lol: :lol: tuo posken silitys on kyllä tietämätön ele ollut teen sitä joskus ja uskovat ovat sen mulle sitten sanoneet, ja kokeneet sen samoin kun sinäkin Maikku, minäkin iloitsin kun tuonne Uuteenkaupunkiin olit menossa, tuli jotenkin paha mieli tähtesi, mutta ne rakkauden pisarat ym mistä jäit paitsi Hän sinun rakkaasi Jeesus antaa sinulle

niin kuin jokaiselle joka elää "tänään"vain Herran Jeesuksen annista
tosin on niitäkin jotka lihallisesta, ylpeyttäkin jäävät "syrjään" eli yksin, on eri asia kun Hän sen elämän sallii tämmöisiä aikoja joidenkin kohdalle, se ei ole helppoa, mutta Hänen tahtonsa ja tarkoitus on sittenkin paras sanassa on niin ihana kohta, lupaus meille siunattua iltaa
Kuva
2Kor.
1:3 Kiitetty olkoon meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen Jumala ja Isä, laupeuden Isä ja kaiken lohdutuksen Jumala,
1:4 joka lohduttaa meitä kaikessa ahdistuksessamme, että me sillä lohdutuksella, jolla Jumala meitä itseämme lohduttaa, voisimme lohduttaa niitä, jotka kaikkinaisessa ahdistuksessa ovat.
1:5 Sillä samoin kuin Kristuksen kärsimykset runsaina tulevat meidän osaksemme, samoin tulee meidän osaksemme myöskin lohdutus runsaana Kristuksen kautta.
1:6 Mutta jos olemme ahdistuksessa, niin tapahtuu se teille lohdutukseksi ja pelastukseksi; jos taas saamme lohdutusta, niin tapahtuu sekin teille lohdutukseksi, ja se vaikuttaa, että te kestätte samat kärsimykset, joita mekin kärsimme; ja toivomme teistä on vahva,
1:7 koska me tiedämme, että samoin kuin olette osalliset kärsimyksistä, samoin olette osalliset myöskin lohdutuksesta.

MAHTAVAAA!!!!!! :lol: :thumbup: :clap: :clap: :clap:
tabitha

EdellinenSeuraava

Paluu Mitä kuuluu sydämellesi