Kesäkuu.Käykäämme kiittäen hänen kasvojensa eteen

Keskustelua mieteitä päiviimme

Re: Kesäkuu.Käykäämme kiittäen hänen kasvojensa eteen

ViestiKirjoittaja ♥ Irmeli-Miranda ♥ » 30.06.2017 15:46

Maikku kirjoitti:Kiitos Jumalalle ettei siskollasi ole syöpää. Se on huojentavaa, kun tietää kuinka paljon olet saanut kärsiä omaistesi puolesta. Jumala antakoon sinulle voimia.
Missähän Elise on, onkohan hän sairastunut tai unohtanut meidät? Mä kirjoitan vielä lyhykäisesti.

Totta Maikku rakas Herramme auttoi Ainoa, ja niin Hän tekee meidänkin kohdalla tavalla tai toisella en usko että meidän Elise on meitä unohtanut taitaa olla nyt muusta kysymys, ja en usko että on pois nukkunut silloin olisi se uskovainen tyttö meille ilmoittanut asian Elise oli sen hänelle antanut tehtäväksi, jos on kone rikki tai sairaalassa tai jotain muuta? rukoillaan ja ootetaan et meidän karjalan Elise ilmestyy jotain ilmoittamaan.

Hyvä kun jotain kykenet laittamaan Maikku et tiedän sinusta edes vähän
Siunausta Taivaan Isän kämmenelle jääkäämme
Kuva
Kuva
Kork.V. 2:14"anna minun nähdä kasvosi, anna minun kuulla äänesi, sillä suloinen on sinun äänesi ja ihanat ovat sinun kasvosi."
Kuva
"My bride" (Minun morsiameni)

https://www.youtube.com/watch?v=hi79J_jjth8
♥ Irmeli-Miranda ♥
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja eki-vaari » 30.06.2017 19:49

Jumalan rauhan tervehdys, tälle piskuiselle laumalle, viime viikolla palasimme Suomeen olemme monta kuuta eläneet Australiassa
kuva
Kuva
Siellä on upeat maisemat emme nytkään ole kauan täällä menemme takaisin
lämpö ja ilmasto tekee hyvää vanhoille luille :lol:
Sinun viestiisi Irkku, jonka sain aikoja sitten, vastaan julkisesti, minä en ole sama eki-vaari joka suomi.24, kirjoittaa, olen joskus käynyt katselemassa ja lukemassa, siellä ei monesti toteudu, sanan kehoitus...
2Tim. 2:24
Mutta Herran palvelijan ei sovi riidellä, vaan hänen tulee olla lempeä kaikkia kohtaan, kyetä opettamaan ja pahaa kärsimään;

Tuossa meillä on varmasti on kasvu varaa, kyllä sitä yksi jos toinenkin voisi yksittäisillä sanan paikoilla kumota toistensa sanan paikat, ja kohta olisikin kina pystyssä ketä on oikeassa, ketä tietää, osaa paremmin sanaa.

Tämä aika on paha monet ei ota yksinkertaista totuuden sanaa vastaan eikä varoituksia vastaan, monet etsii mieluisia oppeja ja opettajia, eikä tämä ole vain yhdessä maan osassa, tämä aalto on vallannut koko maailman kristityt.

Mutta Paavali muinoin sanoi:
2.Tessalonikalaiskirje:
2:15 Niin seisokaa siis, veljet, lujina ja pitäkää kiinni niistä opetuksista, joita olette oppineet joko meidän puheestamme tai kirjeestämme.

Meillä on Jumalan kiitos Raamattu opetusta täynnä, jonka Pyhä Henki tekee eläväksi, raitista puhdasta sanaa pitäkäämme siitä kiinni piskuinen joukko
Olemme kalliisti ostetut

2.Korinttolaiskirje:
3:6 joka myös on tehnyt meidät kykeneviksi olemaan uuden liiton palvelijoita, ei kirjaimen, vaan Hengen; sillä kirjain kuolettaa, mutta Henki tekee eläväksi.

1.Korinttolaiskirje:
6:20 Sillä te olette kalliisti ostetut. Kirkastakaa siis Jumala ruumiissanne.

Siunaten meidän pientä joukkoamme: eki-vaari
eki-vaari

ViestiKirjoittaja Maikku » 30.06.2017 20:08

Voi, mä tulin niin iloiseksi, eki-vaari on täällä. Oomme kaivanneet sinua ja koemme sinut paimenen sydämellä varustetuksi. Kiva, kun tulit tervehtimään. Siunausta elämääsi, Herra on ihmeellinen.
Kuva
Kuva73:28.Mutta minun onneni on olla Jumalaa lähellä, minä panen turvani Herraan, Herraan, kertoakseni kaikkia sinun tekojasi.Kuva
Kuva
Maikku

ViestiKirjoittaja ♥ Irmeli-Miranda ♥ » 30.06.2017 21:25

Maikku kirjoitti:Voi, mä tulin niin iloiseksi, eki-vaari on täällä. Oomme kaivanneet sinua ja koemme sinut paimenen sydämellä varustetuksi. Kiva, kun tulit tervehtimään. Siunausta elämääsi, Herra on ihmeellinen.

Jees kiitos Herralle Jeesukselle eki-vaari on tullut maisemiin :clap: :thumbup:
Kuva
Kork.V. 2:14"anna minun nähdä kasvosi, anna minun kuulla äänesi, sillä suloinen on sinun äänesi ja ihanat ovat sinun kasvosi."
Kuva
"My bride" (Minun morsiameni)

https://www.youtube.com/watch?v=hi79J_jjth8
♥ Irmeli-Miranda ♥
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

Edellinen

Paluu Mitä kuuluu sydämellesi