Kesäkuu.Käykäämme kiittäen hänen kasvojensa eteen

Keskustelua mieteitä päiviimme

Re: Kesäkuu.Käykäämme kiittäen hänen kasvojensa eteen

ViestiKirjoittaja ♥ Irmeli-Miranda ♥ » 23.06.2017 10:12

Maikku kirjoitti:
Oikein siunattua ja mukavaa keskikesän aikaa jokaiselle. :-D

Samoin sinulle Maikku siskomme minulta ja Henkalta :P

Näin runolla tahdon tervehtiä foorumin väkeä Tuo nimi jossa on pelastuksemme, armomme ja turvamme perille asti!

Kuva

Kallein nimi

On kallein nimi päällä maan,
sä myöskin siihen luottaa saat.
Sen nimen voima vapauttaa
kaikista synnin kahleista.

Tää nimi Jeesus yksin on,
tuo syntiselle sovinnon.
Vain Jeesus-nimen voimasta
vapaudut pahan vallasta.

Kun ajan ilta saapuvi
ja mainen matka päättyvi,
niin Jeesus-nimen suojassa'
on turvallista nukahtaa.

Siis Jeesus-nimi aarteena
on meillä täällä matkalla.
Ja Jeesus-nimeen yksin vaan
voit täysin luottaa ainiaan!

J. Jokisaari

Kuva
Kuva
Kork.V. 2:14"anna minun nähdä kasvosi, anna minun kuulla äänesi, sillä suloinen on sinun äänesi ja ihanat ovat sinun kasvosi."
Kuva
"My bride" (Minun morsiameni)

https://www.youtube.com/watch?v=hi79J_jjth8
♥ Irmeli-Miranda ♥
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

Re: Kesäkuu. Käykäämme kiittäen hänen kasvojensa eteen

ViestiKirjoittaja ♥ Irmeli-Miranda ♥ » 23.06.2017 12:25

Pysähdyn oikein ajattelemaan tätä mitä tämä 1.luvun kirje sisältää muutamia ajatuksia siitä....
1.Piet.1 luku

Pietari toivottaa hajalla – asuville kristityille armoa ja rauhaa 1, 2, ylistää Jumalaa siitä, että hän on uudesti synnyttänyt heidät elävään toivoon, niin että he taivaallisen pelastuksen toivossa saavat riemuita kirkastuneella ilolla 3 – 9; tätä pelastusta profeetat ovat tutkineet, ja siihen enkelitkin halajavat katsahtaa 10 – 12. Kehoitus toivoon, kuuliaisuuteen, pyhyyteen 13 – 21 ja vilpittömään rakkauteen heille, jotka ovat uudesti syntyneet Jumalan elävästä sanasta 22 – 25.

1.Pietari toivottaa hajalla – asuville kristityille armoa ja rauhaa)
Minä ymmärrän tämän niin, että hajalla olevat kristityt tuossa kirj, että vainojen ym takia he olivat hajallaan, tänään on toisin on maan osia jossa tuo on totta tänäänkin, mutta yleinen hajaannus johtuu tänään paljolti eri opin muodoista jotka eriävät Jumalan sanan totuudesta se hajoittaa. "tosin sanassa on että meidät tunnistetaan"..
Joh. 13:35
Siitä kaikki tuntevat teidät minun opetuslapsikseni, jos teillä on keskinäinen rakkaus."
Mutta, mutta toteutuuko tuo jos otetaan vain tuo jae ja sen perustuksella rakennetaan yhteyttä hyväksyen opin muotoja jotka sotivat totuutta vastaan, niin ei se ole sitä rakkautta ja yhteyttä mitä se sanan mukaan tarkoittaa, sillä todellinen Jumalan lapsien yhteys on Pyhän Hengen yhteyttä ei niinkään "ulkoisin puitteiden puitteiden yhteyttä " todellinen yhteys perustuu totuuteen ja kuuliaisuuteen Hänen sanalleen ...
2Joh. 1:9
Kuka ikinä menee edemmäksi eikä pysy Kristuksen opissa, hänellä ei ole Jumalaa; joka siinä opissa pysyy, hänellä on sekä Isä että Poika.

10-12. Kehoitus toivoon, kuuliaisuuteen, pyhyyteen )

Eikö tuossa ole selvä kehoitus toivo kuuliaisuus ja pyhyys
niitä voi kukin ajatella mitä nuo pitää sisällään kun täällä vaellamme
Emme saisi unohtaa että Jumala on Pyhä, ja Hän myös "vaatii"
1Piet. 1:16
Sillä kirjoitettu on: "Olkaa pyhät, sillä minä olen pyhä."
Hebr. 12:14
Pyrkikää rauhaan kaikkien kanssa ja pyhitykseen, sillä ilman sitä ei kukaan ole näkevä Herraa;

13 – 21 ja vilpittömään rakkauteen heille, jotka ovat uudesti syntyneet Jumalan elävästä sanasta)

Vilpitön rakkaus "eli Jumalan rakkaus" keille se on annettu uudesti syntyneille joka on tapahtunut Jumalan elävän sanan kautta.
Ei kikkojen tai konstien kautta, vai elävä sana, julistus tekee ihmisen syntiseksi, haloo meidän on tehtävä parannus, mutta mistä sitä parannusta tehdään jos ei tulla syntiseksikään "Tänään monet niin sanotusti pelastuu kun tahtovat ulkoisia apuja ihmeitä ym hepposesti julistetaan nyt olet uskossa, ikäänkuin pelastus olisi ihmisten vallassa, ja näin monesti tullaan muotojumaliseksi, ollaan joukossa mikä mistäkin syystä, ei kukaan joka ei uudesti synny kykene vaeltamaan sanan totuudessa ja olemaan kuuliainen, "ulkoiset vaatteet voidaan puhdistaa, mutta sisäiset vaatteet ovat musta"

Luuk. 11:39
Silloin Herra sanoi hänelle: "Kyllä te, fariseukset, puhdistatte maljan ja vadin ulkopuolen, mutta sisäpuoli teissä on täynnä ryöstöä ja pahuutta.
Kuva
Siunattua päivää
Kuva
Kork.V. 2:14"anna minun nähdä kasvosi, anna minun kuulla äänesi, sillä suloinen on sinun äänesi ja ihanat ovat sinun kasvosi."
Kuva

♥ Irmeli-Miranda ♥
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

Re: Kesäkuu. Käykäämme kiittäen hänen kasvojensa eteen

ViestiKirjoittaja tabitha » 24.06.2017 10:20

Hei kaikille onneksi tämäkin pyhä paasi on kohta ohi, minä en ollut missään ihan kotosalla, luin ja katselin jotain netti.Tv:ssä Tuo kirjoitus Irkku oli määrätyllä tavalla vakava, mutta hyvä! Tuo on ihan totta, minäkin olen muutamia kertoja huomannut, kun jotkut ovat alttarille menneet niin on julistettu synnit anteeksi ym. mutta ei ihminen ole lähtenyt todella seuraamaan Jeesusta, eikä synnistä tai parannuksesta monesti enää edes puhuta, nyt on nostettu rakkaus, sisimmän parantuminen "muotia" paljon tuosta voisi sanoa mutta jääköön viisaimmille se tehtävä. Ajattelin laittaa
David Wilkwrsonin kirjoituksen tähän jatkoksi, minusta se sopii tuohon tuontiisi irkku, siu kaikille, moikka. :P

TOISENLAINEN “JEESUS”
Raamattu puhuu uudelleen ja uudelleen Jumalan pelosta: ”Pelkää Herraa ja karta pahaa” (San.3:7). ”Herran pelko on pahan vihaamista” (San.8:13). ”Laupeudella ja uskollisuudella rikos sovitetaan, ja Herran pelolla paha vältetään” (San.16:6).
Jos ei ole Jumalan pelkoa, ihmiset joutuvat keksimään mukavuuden evankeliumin.
Maailma on sekoittanut evankeliumin ”cocktailin”, jossa ei ole Jumalaa ja siksi ei taivasta eikä myöskään helvettiä. Ei ole elämää kuoleman jälkeen eikä mitään, missä joutuisi vastuuseen teoistaan.
Miten Jeesus sopii tähän mukavuusevankeliumiin? Hän on hyvin suuri osa sitä, mutta siinä on aivan toisenlainen Jeesus. Tämä ”toisenlainen Jeesus” esitetään inhimillisen rakkauden ytimenä, hyvin suvaitsevana ihmisenä tosiaankin. Hän hyväksyy kaikki uskonnot, samaa sukupuolta olevien avioliitot ja julistaa, että ei ole hyvää eikä pahaa. Tämä Jeesus ei tunne syntisiä. Niinpä syntiä ei mainita ollenkaan, ei edes epänormaalia käytöstä. Hänen sanomansa on, että sinun ei tarvitse muuttua, koska sinussa ei ole mitään vikaa. Tässä Jeesuksessa ei yksinkertaisesti ole mitään tuomiota eikä vihaa.
Paavali nimitti tätä ”toisenlaiseksi evankeliumiksi” (Gal.1:6). Hän varoitti, että ne, jotka saarnaavat sitä, ”tahtovat vääristellä Kristuksen evankeliumin” (Gal.1:7). Kuten saatat kuvitella, se on eksyttävä evankeliumi, joka vetoaa moniin. Ihmisjoukot, varsinkin nuoret joutuvat sen pauloihin. Se selittää, miksi kasvavat joukot uskovia hyväksyvät moraalittoman käyttäytymisen ja saman sukupuolen liitot. Jopa monet evankelikaaliset (herätyskristilliset) seurakunnat ottavat vastaan tämän eksyttävän evankeliumin. Kaikki tapahtuu juuri niin, kuin Paavali varoitti: ”Ja sen tähden Jumala lähettää heille väkevän eksytyksen, niin että he uskovat valheen” (2 Tess.2:11).
tabitha

ViestiKirjoittaja Maikku » 26.06.2017 08:08

Menen taas tänään lääkärille käteni kanssa 12.45.
Kuva
Kuva73:28.Mutta minun onneni on olla Jumalaa lähellä, minä panen turvani Herraan, Herraan, kertoakseni kaikkia sinun tekojasi.Kuva
Kuva
Maikku

ViestiKirjoittaja ♥ Irmeli-Miranda ♥ » 26.06.2017 11:40

Maikku kirjoitti:Menen taas tänään lääkärille käteni kanssa 12.45.

Muistan rukouksin sinua Maikku Herramme suokoon että saat tuohon avun eniten toivon että Hän itse ilmestyisi sinua auttamaan yksi kosketus Häneltä riittää Jeesus olkoon tukesi ja turvasi siskoni :thumbup: :thumbup:

Henkan kanssa tuossa aamusella puheltiin että niin on kuin syksy, saa nähdä taitaa kesä tulo olla niin ja näin? pientä jännitystä ja huolta on täälläkin siskoni saa perjantaina koepalasta tiedon itse hän on tyyni kuin viilipytty
joka tasan tarkkaan on Herran vaikuttamaa muistakaa rukouksin häntä jos Herra teissä vaikuttaa rukoilemaan hänen puolestaan.
Mekin oltiin vain kotosalla ja ei meidän tilanteet ole edes siinä mallissa että voisimme edes mennä johonkin mutta hyvä näinkin ainenkin saadaan olla yhdessä ja Herra Jeesus Henkensä kautta on apumme, nyt menen aamutouhuille jään odottamaan Maikun viestiä mitä hänelle on sanottu
Kuva
siunattua päivää Jeesus Kristus olkoon voimamme ja väkevyytemme.
Kuva
Kuva

♥ Irmeli-Miranda ♥
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Maikku » 26.06.2017 18:32

Kävin lääkärissä ja samalla sain röntgenin ja pääsin heti sisälle. Lääkäri sanoi kädelle ei tehdä mitään se paranee itsestään kahden kolmen kuukauden kuluttua. Verta on vuotanut käden sisällä, ei ihme että oli niin kipeä. Röntgenissä tuli selville luun huono kunto ja pitää mennä vielä labraan ja uudelleen röntgeniin tutkitaan vielä jotain.
Kuva
Kuva73:28.Mutta minun onneni on olla Jumalaa lähellä, minä panen turvani Herraan, Herraan, kertoakseni kaikkia sinun tekojasi.Kuva
Kuva
Maikku

ViestiKirjoittaja ♥ Irmeli-Miranda ♥ » 27.06.2017 18:56

Hyvä kun selvisi ja tutkivat vielä tarkemmin, voimia Maikku tuohonkin tilanteeseen antokoon Herra ulkoisesta huolimatta sinulle virvoittavia keitaita jos Jeesus saa sinua lohduttaa ja puhua salaisuuksia sisimpääsi !!
Minä olen viime päivinä lukenut paljon, ja netistäkin lueskellut, ja nämä ilmiöt eivät suinkaan ole vain tämän päivän väärää hurmosta ilmiöineen tämän kaltaista on ollut jo 1906 hyvä kun näitäkin nyt julkituodaan.

Ajattelin laittaa Wilkersonin kirj tähän tuli mieleeni me jotka kärsimme kaiken näköisissä eri tilanteissa sairauksissa ym tämä kirj auttakoon meitä
että me luotamme siihen että kaikki vaikuttaa niinden parhaaksi jotka Häntä rakastavat, siunattua loppu iltaa

VAHVISTAVA SANA
Kun itse tarvitsen jonkinlaista toivoa, haluan puhua jonkun kanssa, jonka tunnen, jonkun, jolla on kokemusta ahdistuksen ja kivun kestämisestä. En halua ketään, joka tarjoaa minulle tyhjiä latteuksia: ”Kestä vain edelleen” tai ” Luota vain Jumalaan”. Kärsivä sieluni ei herää tai tule kosketetuksi vain inhimillisellä sympatialla.
Haluaisin pikemminkin puhua puoli tuntia uskovan kanssa, joka lähetti minulle sähköpostia ja kertoi katsovansa, kuinka hänen vaimonsa hitaasti kuolee Lou Gehrigin tautiin. Kun tämä mies kuvasi minulle kipunsa syvyyttä, hän sanoi: ”Jumala on hyvä. Hän vie minut tästä läpi.”
Haluaisin myös puhua erään uskovan naisen kanssa Indonesiasta, joka lähetti minulle sähköpostia. Hän on kärsinyt fyysistä kipua vuosikaudet, joutunut käymään läpi leikkauksen toisensa perästä. Jatkuvasta koettelemuksestaan huolimatta hän ylistää Jumalaa ja antaa Hänelle kunnian kaikesta. Hän on henkilö, jolla on sekä kärsivällisyyttä että kokemusta kärsimyksestä, joka saa aikaan toivoa.
Minun uskoni ja toivoni rohkaistuu suuresti ystävistä, jotka ovat hengellisen sodankäynnin veteraaneja. Olen saanut todistaa monia sellaisten uskollisten ystävien koettelemuksia ja tunnen heidän tämänhetkisen kärsimyksensä, murheensa ja kipunsa. Kun soitan heille ja kysyn: ”Kuinka voit?”, tiedän vastauksen jo etukäteen ja se antaa minulle toivoa.
He eivät teeskentele vastatessaan. He ovat täysin rehellisiä sanoessaan: ”David, minuun sattuu. Joskus kipu käy ylivoimaiseksi. Toisinaan kipu panee minut kyynelehtimään”.
Nämä pyhät kestävät sairauden tulta. Silti heiltä saan aina vahvistavan sanan: ”Jumala kyllä vie minut tästä läpi. Tiedän, että Hän on uskollinen. Minä luotan Häneen. Tiedän, että Hän on kanssani”.
Kuva
Kuva

♥ Irmeli-Miranda ♥
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Maikku » 28.06.2017 05:43

Kiitos tuosta ylläolevasta kirjoituksesta. Meitäkin on varmasti monia, jotka voivat yhtyä noihin sanoihin. Kestäkäämme, ja pyytäkäämme Jeesukselta Kristukselta apua kestää kipua ja olla Hänelle kunniaksi. :thumbup:
Kuva
Kuva
Maikku

ViestiKirjoittaja ♥ Irmeli-Miranda ♥ » 29.06.2017 18:37

Aivan Maikku monet kanssa matkaajat joka tarvitsevat apua ja rukous apua, minä kiitänkin rukous avusta vanhin siskoni oli lääkärissä ja ei ole syöpä, esiaste on ja joutui vuosi tarkastuksiin koepalan yhteydessä poistettiin kolme kyhmyä olen niin kiitollinen Herralle ja esirukoilijoille että saimme Ida siskon kanssa pitää vielä vanhimman siskon,. kohta on taas uusi kuukausi alkamassa ja ei ole sinäänsä kesää vielä edes ollut enempi viileitä ja sateista, tämä päivä oli nyt kaunis mutta katsotaan mitä huominen tuo tullessaan Siunattua iltaa
Kuva
Kuva

♥ Irmeli-Miranda ♥
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Maikku » 30.06.2017 13:02

Kiitos Jumalalle ettei siskollasi ole syöpää. Se on huojentavaa, kun tietää kuinka paljon olet saanut kärsiä omaistesi puolesta. Jumala antakoon sinulle voimia.
Missähän Elise on, onkohan hän sairastunut tai unohtanut meidät? Mä kirjoitan vielä lyhykäisesti.
Kuva
Kuva
Maikku

EdellinenSeuraava

Paluu Mitä kuuluu sydämellesi