Kesäkuu.Käykäämme kiittäen hänen kasvojensa eteen

Keskustelua mieteitä päiviimme

Re: Kesäkuu. Käykäämme kiittäen hänen kasvojensa eteen

ViestiKirjoittaja Maikku » 12.06.2017 10:41

Kuva
Tänään menen lääkäriin 14.40.
Kuva
Kuva73:28.Mutta minun onneni on olla Jumalaa lähellä, minä panen turvani Herraan, Herraan, kertoakseni kaikkia sinun tekojasi.Kuva
Kuva
Maikku

ViestiKirjoittaja Maikku » 12.06.2017 14:36

Kävin lääkärillä ja sanoi kädessä olevan jonkin poikki. Jos ei parane, niin röntgeniin.Tästä tulikin pitempi juttu. En vain muista minkä arveli menneen poikki.
Jaksakaa ja koittakaa auttaa Irkkua. Voin jotain lyhyesti kommentoida
Kuva
Kuva73:28.Mutta minun onneni on olla Jumalaa lähellä, minä panen turvani Herraan, Herraan, kertoakseni kaikkia sinun tekojasi.Kuva
Kuva
Maikku

ViestiKirjoittaja ♥ Irmeli-Miranda ♥ » 12.06.2017 18:22

Maikku kirjoitti:Kävin lääkärillä ja sanoi kädessä olevan jonkin poikki. Jos ei parane, niin röntgeniin.Tästä tulikin pitempi juttu. En vain muista minkä arveli menneen poikki.
Jaksakaa ja koittakaa auttaa Irkkua. Voin jotain lyhyesti kommentoida

Odotin että ilmoitit mitä sinulle sanottiin, nyt oot varovainen älä murehdi tästä foorumista laitan tänne jotain pääasia et tuut kuntoon ja jonkun viestin jaksat laittaa että tiedän miten voit, mikähän sinulla katki on mennyt, muistetaan toisiamme rukouksin olet sydämissämme ja tiedän niin mekin olemme halit siskoni Maikku
Kuva
Kork.V. 2:14"anna minun nähdä kasvosi, anna minun kuulla äänesi, sillä suloinen on sinun äänesi ja ihanat ovat sinun kasvosi."
Kuva
"My bride" (Minun morsiameni)

https://www.youtube.com/watch?v=hi79J_jjth8
♥ Irmeli-Miranda ♥
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Maikku » 14.06.2017 04:24

Kuvapilvi oli taas suljettu..... :eek: :shock:
Minulla oli eilen mieluinen vieras. Juttelimme näistä tämän ajan eksytyksistä ja kuinka Jumala johdattaa ja varjelee vilpittömiä omiaan. Hän kertoi kuinka Jumala johdatti hänet pois Ilmestysmaja ryhmästä. Täällä ei todellakaan ole paikkaa, missä käydä. Meillä oli paljon ihmettelemistä Jumalan huolenpidosta. Minä vain kaipaan uutta kosketusta Jumalalta. :thumbup:
Kuva
Kuva
Maikku

ViestiKirjoittaja ♥ Irmeli-Miranda ♥ » 14.06.2017 11:55

Aivan taitaa olla lopullisesti tuo kuvapilvi suljettu ? muistaakseni sinne tulee niin paljon luvattomia säädöttömiä kuvia oliko peritä poliisin tarkkailussa en ole ihan varma, mutta näin muistan lukeneeni???

Ihanaa että olit saanut vieraan Herra lähettää joskus meille näitä joiden kanssa voimme jakaa asioita. Eilen olin kiukkuinen ja vihainen, ja purin Arielin ja siskoni kanssa asiaa ja sanoin täytyy pitää vara ja pyytää Herralta apu ettei jää mitään väärää sisimpää... siitä voi kehittyä katkeruus ym
Ef. 4:26
"Vihastukaa, mutta älkää syntiä tehkö." Älkää antako auringon laskea vihanne yli,

Viime viikolla yksi uskon sisar kertoi minulle että häntä ei oltu erotettu seurakunnasta eli koin että tuo oli Herran johdatus minulle, sillä minä ajattelin onko minulle tehty samoin :roll: Ja otin yhteyttä s-postilla silloiseen seurakuntaan missä olin ollut, ja kerroin että haluan tarkistaa oletteko poistaneet nimeni, ja vastaus tuli että eivät ole :eek: kun tämä rekisteri tuli niin tein kirjallisen ero anomuksen jopa 2 todistajan allekirj ja pyyntöäni ei oltukaan laitettu käytäntöön, nyt uusi paperi toimitetaan kotiin johon uusi pyyntö ja alle kirj ja postitus heille.
Tosin paimen-johtaja pyysi anteeksi, kun näin on toimittu ja lupasi nyt järjestää asian kuntoon. Minua kyllä harmitti sillä olin ollut kaikki nämä vuodet nimellisesti seurakunnan jäsen, ja ikäänkuin tietämättäni osallinen kaikkeen tämän päivään harhaan ja tottelemattomuuteen ja ekumeniaan, otan vakavasti tämän sanan..Ef. 5:11.älköönkä teillä olko mitään osallisuutta pimeyden hedelmättömiin tekoihin, vaan päinvastoin nuhdelkaakin niistä.

En syytä seurakuntia, mutta Jumalan sanan totuudesta on poikettu kauaksi.

Tuskin olisin harmittanut mutta olin tämän ero asian saanut Jumalalta, jo vuosia aiemmin ennen kuin täältä oli yleisessä tiedossa tämä rekisteri yhteis-kristillisyys tiedossa , minä sain sen tietooni ulkomailta ja se dokumentti oli suomennettu ja minäkin sain sen kotiini, menin Herran eteen ja kysyin mitä minä teen jos ja kun tämä tapahtuu, ja kerron nyt mitä minulle Herra sanoi... "Kun se tapahtuu sinun on lähdettävä ulos, sinulle minä en sitä salli, kahden alttarin edessä palvelemista" Minun syyt eivät olleet että olisin ollut vastaan ketään lihallisista syistä, tai hetken päähän pisto, monet ovat lähteneet vääristäkin syistä, minä vaan halusin olla kuuliainen Herralle.

Eilen sanoin Arielille että minun täytyy tämä kertoa julki miksikö, siksi ne jotka ovat eronneet nimiseurakunnista että tarkastavat onko todella niin tehty.
Kuva

Maikku tässä on 2 kuva palvelinta
kuvat foorumille lataus

http://www.aijaa.com/

http://kuvanjako.fi/
Kuva
Kork.V. 2:14"anna minun nähdä kasvosi, anna minun kuulla äänesi, sillä suloinen on sinun äänesi ja ihanat ovat sinun kasvosi."
Kuva

♥ Irmeli-Miranda ♥
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Maikku » 17.06.2017 04:47

Irkku, olet laittanut hyviä kirjoituksia, ne käyn lukemassa, mutta kirjoittaminen tekee kipeää. Pahemmaksi on tullut. Sorry.
Kuva
Kuva
Maikku

ViestiKirjoittaja ♥ Irmeli-Miranda ♥ » 17.06.2017 12:11

Rauhan tervehdys täältä lämpimän ilman keskeltä anna käden levätä ja parantua muistetaan Herran edessä toisiamme taas ovat poistaneet tuon kuva jaon löysin toisen jospa tämä nyt kestäisi :roll: ???
Ps.valitse allaoleva koodi kohta niin saa suoraan kuvan foorumille
BB-koodi thumbnail-kuvalla (keskustelufoorumit):
Kuvamesta.
http://kuva.termiitti.com/

Eilen lukaisin tämän airut-lehdestä kirj sen tänne minusta oli niin siunaava

Sydämeni tarvitsee lääkettä.

Sydämeni tarvitsee sinua, oi Herra! Mikään osa sisimmästäni ei tarvitse sinua niin kuin sydämeni. Kaikki muu, mikä minussa on, voi täyttyä sinun lahjoillasi. Nälkäni sammuu jokapäiväisen leivän kautta. Janoni sammuu aineellisella juomavedellä. Kun minun on kylmä saan lämpöä kotini lämmöstä. Kun olen väsynyt levontarpeeni täyttyy ulkoisella levolla. Mutta mikään ulkoinen asia ei voi tehdä sydäntäni puhtaaksi. Tyynin päiväkään ei voi tyynnyttää tuskaani. kauneinkaan luonnon maisema ei voi tehdä sieluani kauniiksi. Rikkainkaan musiikki ei voi aikaan saada sopusointua sisimpääni.

Tämä maailma ei ole täyttänyt sydämeni tarvetta. Se on täyttänyt silmieni tarpeen, korvieni tarpeen, kosketuksen tarpeeni, makuni tarpeen. Se on täyttänyt kauneuden tarpeeni- mutta se ei ole täyttänyt sydämeni tarvetta.

Täytä Sinä minun sydämeni tarve, oi Herra! Ole Sinä minun sydämeni voima. Ole Sinä linnani houkutuksen hetkellä ja ole kilpeni katumuksen hetkellä. Ole Sinä sydämeni suoja myrskyssä, ole sen tähtenä yössä, ole sen äänenä hiljaisuudessa! Ohjaa sydäntäni sen pimeydessä, auta sitä helteen polttaessa, ohjaa sitä epäilyksissä, tyynnytä sitä selkkauksien sattuessa. Virkistä sydäntäni kun sitä heikottaa, kannusta sitä kun se on tyrmistynyt, johda sitä läpi labyrinttien, nosta se ylös sen raunioista!
En pysty hallitsemaan tätä omaa sydäntäni, pidä Sinä se omien siipiesi suojassa.
Kirj. George Matheson
Kuva
Siunattua päivää kaikille :P
Kuva
Kuva

♥ Irmeli-Miranda ♥
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja ♥ Irmeli-Miranda ♥ » 19.06.2017 17:21

Herran Jeesuksen rakkautta jokaiselle :P monesti olen tämän lukenut ja ajattelin sen tänne laittaa se on ylistys kirj meidän Vapahtajasta!!!

Olet kaunein ihmisten joukossa
Kuva
Koko Jeesuksen persoona on kuin jalokivi. Hän on täydellinen paitsi kaikissa yksityiskohdissaan, myös kauniina ja kirkkaana kokonaisuutena. Hänen luonteensa ei ole värien sekamelska eikä huolimattomasti kokoon heitetty jalokivikasa. Hän on kaikessa itse kauneus. Hänessä kaikki ylistettävät ominaisuudet ovat oikealla kohdallaan ja korostavat toinen toistaan. Ainoakaan hänen ihmeellisen persoonansa piirre ei ryöstä huomiota toisilta, vaan hän on täydellisen ja tasapainoisen kaunis.
Oi Jeesus, sinun voimasi, sinun armosi, oikeudenmukaisuutesi, lempeytesi, totuutesi, majesteettiutesi,ja muuttumattomuutesi yhdistyvät sellaiseksi ihmiseksi -- tai oikeastaan jumal' ihmiseksi -- jota taivaassa tai maan päällä ei ole ennen nähty. Sinun lapsuutesi, sinun iänkaikkisuutesi, kärsimyksesi ja voittosi, kuolemasi ja kuolemattomuutesi kutoutuvat yhteen ihmeelliseksi kudokseksi, jossa ei ole yhtään saumaa eikä yhtään repeämää.
Sinä olet musiikkia vailla riitasointua.Sinä olet monta, mutta silti yksi. Niinkuin kaikki värit yhdistyvät hohtavassa sateenkaaressa, niin kaikki taivaan ja maan kirkkaus yhdistyy sinussa. Sinä olet kaiken täydellisyyden peili. Sinut on voideltu pyhällä mirhalla ja kassialla, jotka Jumala on varannut ainoastaan sinua varten. Sinun tuoksusi on pyhä tuoksu, jollaista paraskaan hajuvesien valmistaja ei kykene jäljittelemään. Jokainen yrtti tuoksuu hyvältä, mutta niiden yhdistelmä jumalalliselta.

C.H.Spurgeon

Ps. siirrän nuo varoitukset linkki osioon sieltä voi käydä lukemassa jos kiinnostaa :P
Kuva
Kuva

♥ Irmeli-Miranda ♥
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja tabitha » 20.06.2017 10:50

Hei sori Irkku en ole ollut Suomessa ja pidin loman niin että olin vaan, luin tuon seurakunta asian ja minäkin otin yhteyttä ja minulle oli käynyt samoin kuin sinullekin Irkku, eli uusi "anomus" :shock: Minusta tuntui oudolta ja tuli mieleeni, että tuosta on kaukana se vapaus joka on Kristuksessa, eikö meillä olekaan yksilö päätösvaltaa tämän kaltaisissa asioissa? "Meidät on niputettu näkyvästi nimiseurakuntaan vaikka siellä ei haluaisi nimellisesti ollakaan :roll: Jotenkin tuntuu myös pahalta, kun nimesi on pois, niin et ole enää Jumalan lapsikaan, eikö se pädekään kun sana sanoo että..

Ilm. 3:5 Joka voittaa, se näin puetaan valkeihin vaatteisiin, enkä minä pyyhi pois hänen nimeänsä elämän kirjasta, ja minä olen tunnustava hänen nimensä Isäni edessä ja hänen enkeliensä edessä.
Ilm. 13:8 Ja kaikki maan päällä asuvaiset kumartavat sitä, jokainen, jonka nimi ei ole kirjoitettu teurastetun Karitsan elämänkirjaan, hamasta maailman perustamisesta.

Saattaa olla niinkin, että nimi on nimellisesti ulkoisessa seurakunnassa
mutta ei elämänkirjassa? Eikö meidän pitäisi ennemmin katsella hedelmää ja sitä elääkö uskova Jumalan sanan mukaan totuudessa ja unohtaa se niin sanottu oma luulo totuus ja säännöt??
Kuva
Siu ja moikka..
tabitha

ViestiKirjoittaja Maikku » 23.06.2017 06:36

Oikein siunattua ja mukavaa keskikesän aikaa jokaiselle. :-D
Kuva
Kuva
Maikku

EdellinenSeuraava

Paluu Mitä kuuluu sydämellesi