Kesäkuu.Käykäämme kiittäen hänen kasvojensa eteen

Keskustelua mieteitä päiviimme

Kesäkuu.Käykäämme kiittäen hänen kasvojensa eteen

ViestiKirjoittaja ♥ Irmeli-Miranda ♥ » 01.06.2017 09:28

Siunattua tätä alkavaa Kesäkuuta kun laitoin tuon aloitus otsikon (Käykäämme kiittäen hänen kasvojensa eteen) Herra antakoon meille sen armon että etsimme Hänen mielisuosiotaan Hänen tahtoaan, olen varma että mielellään Herra sen tekee kun olemme Hänestä riippuvaisia, Hänhän haluaa sitä lapsiltaan että etsimme jokaiseen elämämme tilanteeseen Hänen tahtoaan :P Hän on... " Ihmeellinen neuvonantaja, Väkevä Jumala, Iankaikkinen isä, Rauhanruhtinas."
Matt. 6:33
Vaan etsikää ensin Jumalan valtakuntaa ja hänen vanhurskauttansa, niin myös kaikki tämä teille annetaan.
Kuva
Laitan tämän vanhan siunatun laulun meille Siunattua päivää Herra on hyvä
Jumalan Henki
https://www.youtube.com/watch?v=6oKLq1QrU84
Kuva
Kork.V. 2:14"anna minun nähdä kasvosi, anna minun kuulla äänesi, sillä suloinen on sinun äänesi ja ihanat ovat sinun kasvosi."
Kuva
"My bride" (Minun morsiameni)

https://www.youtube.com/watch?v=hi79J_jjth8
♥ Irmeli-Miranda ♥
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

Re: Kesäkuu. Käykäämme kiittäen hänen kasvojensa eteen

ViestiKirjoittaja ♥ Irmeli-Miranda ♥ » 02.06.2017 11:26

Rauhan tervehdys ihan jokaiselle Jumalan lapselle :thumbup: tänään kun katselin hengellisiä kokous ym kirj, niin tiedättekö kaksi lausetta nostettiin sanasta mieleeni eli nämä
Onko nyt menty niin "vapaaksi" että kristityt menevät yli touhuissaan?
ottaen maailman ja kulttuurin siemeniä mukaan hengellisyyteen, tehden niistä viihde kokouksia jossa voi jammata, heilua ja käyttäytyä kuin jossakin maalisessa rokki esityksissä, eräs veli oli sanonut aikoja sitten kun oli häneltä kysynyt tanssimisesta, hän oli vastannut, "pari tanssi herättää seksuaaliset himot" ja on syntiä,mutta yksin voi tanssia, :roll:
Minä olen tosin eri mieltä, minusta tämän päivän tanssi, ym monet ilmiöt
viihteen ja "ilmiöiden pyörteissä ei ole Herrasta. Se on lihan halujen tyydyttämistä, itse ajattelen jos haluaisin elää tuon kaltaisessa, niin tulisin valinnan eteen joko Herran tie tai maailman tie, me erehdymme jos luulemme että se riittää kun olemme mukana ja lausumme Jeesus nimen
niin olemme uskossa ja vapaat, Herra on PYHÄ tuo vapaus mitä monet pitää yllä on vääristynyt vapaus, kutsuiko Herra meidät viihdyttämään
kaiken näköisillä esityksillä että sielut pelastuisi? Ei, kyllä se on Jumalan sana joka herättää synnin unesta.
Gal. 5:13."älkää vain salliko vapauden olla yllykkeeksi lihalle,"

Ja tämä
Nehemia:
8:10. "ilo Herrassa on teidän väkevyytenne." "
Saako sinä??? Ilon ja väkevyyden kun pompit, tanssit, kaatuilet, kiljut ym ulkoisin menetelmin :roll: Jos niin tuo ilo Herrassa ei liity sinun ulkoisiin tekemisiin, tosin se tuo hetken ilon mutta se haihtuu,
Lainaan kohtia sanasta meillä on totisesti syyttä iloita kaikesta siitä mitä Herra Jeesus on ja mitä Hän on meille antanut..
Esim muutamia kohtia iloitsemisesta....

”Tämä on se päivä, jonka Herra on tehnyt; riemuitkaamme ja iloitkaamme siitä” (Ps. 118:24).

”Suotakoon meidän riemuita sinun voitostasi ja nostaa lippumme Jumalamme nimeen” (Ps. 20:5).

”Ja sinä päivänä sanotaan: Katso, tämä on meidän Jumalamme, jota me odotimme meitä pelastamaan; tämä on Herra, jota me odotimme: iloitkaamme ja riemuitkaamme pelastuksesta” (Jes. 25:9).

”Riemun ja pelastuksen huuto kuuluu vanhurskaitten majoissa: Herran oikea käsi tekee väkeviä tekoja.” (Ps. 118:15)

”Sillä hänessä iloitsee meidän sydämemme, me turvaamme hänen pyhään nimeensä” (Ps. 33:21).

”He riemuitsevat sinun nimestäsi kaikkina päivinänsä ja sinun vanhurskautesi voimasta heidät korotetaan” (Ps. 89:16).

”Minä iloitsen ja riemuitsen sinussa, veisaan sinun nimesi kiitosta, sinä Korkein” (Ps. 9:2).

”Laulakaa Jumalalle, veisatkaa hänen nimensä kiitosta. Tehkää tie hänelle, joka kiitää halki arojen. Hänen nimensä on Herra, riemuitkaa hänen kasvojensa edessä.” (Ps. 68:4)

”Iloitkoot ja riemuitkoot sinussa kaikki, jotka sinua etsivät; ne, jotka sinun autuuttasi rakastavat, sanokoot aina: ’Ylistetty olkoon Herra!’” (Ps. 40:16)

”Niin he lähtivät pois neuvostosta iloissaan siitä, että olivat katsotut arvollisiksi kärsimään häväistystä Jeesuksen nimen tähden” (Apt. 5:41).

”Älkää kuitenkaan siitä iloitko, että henget ovat teille alamaiset, vaan iloitkaa siitä, että teidän nimenne ovat kirjoitettuina taivaissa” (Luuk. 10:20).

”Olkaa aina iloiset” (1. Tess. 5:16).
Kuva
Kork.V. 2:14"anna minun nähdä kasvosi, anna minun kuulla äänesi, sillä suloinen on sinun äänesi ja ihanat ovat sinun kasvosi."
Kuva

♥ Irmeli-Miranda ♥
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja ♥ Irmeli-Miranda ♥ » 04.06.2017 19:27

Iltapäivää "Herraa hyvää kiittäkää" noilla sanoilla tahdoin teille kaikille toivottaa rauhaa :P Herran aarteet on "salaisuuksia" täynnä ehkä vähän olen saanut niitä viime vuosina maistaa ja kokea, vaikka ulkoiset puitteissa ei aina voisi sanoa, "Herraa hyvää kiittäkää" mutta edellinen kirj jossa ilosta kirj, niin muutama asia on minua auttanut ehkä vähän jo sisäistämään tuo iloin lähdettä eli se on enempi sisäistä :roll: Nämä jakeet on niitä jotka ovat aarteita, joita Hän on koetusten ym kautta saanut jo vähän minunkin sydämeen saanut juurruttaa, tuo tyytyväisyys Herran kautta, uskon että ilman Herraa emme ole tyytyväisiä, ihminen itsessään on aina jotain vailla, tyytymätön elämäänsä, monet uskovatkin, siksi uskon että tuo tyytyväisyys on Hänen antamaa istutus meihin, voisin kertoa ehkä vähän tuosta mitä se sisältää kun saa olla Hänessä tyytyväinen vaikka ulkoisesti monesti näyttää että "seinät kaatuu päälle" lihassani se ei onnistuisi räjähtäisi varmaan monesta asiasta tai masentuisin .

1Tim. 6:6 Ja suuri voitto onkin jumalisuus yhdessä tyytyväisyyden kanssa.
1Tim. 6:7 Sillä me emme ole maailmaan mitään tuoneet, emme myös voi täältä mitään viedä;
1Tim. 6:8 mutta kun meillä on elatus ja vaatteet, niin tyytykäämme niihin.

Maila joskus toi entiselle foorumille tämän runon minua se siunasi tuo runo kuvaa paljon minun tietäni, sitä ei osaa aavistaa miten Herra meitä muuttaa ja puhdistaa Herra antakoon jokaiselle omalleen nöyryyden alistua ja tyytyä siihen tietoon Hän tekee kaiken meidän parhaaksemme vaikka sattuisi kipeästi tai joutuisimme yksinäisyyteen ym tilanteisiin Hän rakastaa meitä.
Kuva

Kukkiva muuri

Ensin näin vain harmaan seinän
ylipääsemättömän.
Taoin, iskin kaikin voimin,
huusin: Herra, päästäthän!

Sitten väsyneenä aivan
istuin muurin juurehen.
Kyynelistä sumenneilla
silmillä näin kukkasen.

Muuri kukkii, loistaa siinä
kukat hennot, punaiset.
Kiitos, Herra, tässä viihdyn,
kunnes tien taas aukaiset.

Marjatta Viikilä
Kuva
Kuva

♥ Irmeli-Miranda ♥
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja ♥ Irmeli-Miranda ♥ » 05.06.2017 10:01

Rauhaa tällekin päivälle, täällä on sateinen ja kolea aamu ehkä päivällä vähän lämpenee :roll: Kun olen uutisia katsellut, niin pahuutta on joka puolella maailmaa toivottomalta näyttää :think: Mutta tuli mieleeni sanat kun "Filippus sanoi Tule ja katso."
Joh. 1:46
Natanael sanoi hänelle: "Voiko Nasaretista tulla mitään hyvää?" Filippus sanoi hänelle: "Tule ja katso."

1:47 Jeesus näki Natanaelin tulevan tykönsä ja sanoi hänestä: "Katso, oikea israelilainen, jossa ei vilppiä ole!"
1:48 Natanael sanoi hänelle: "Mistä minut tunnet?" Jeesus vastasi ja sanoi hänelle: "Ennenkuin Filippus sinua kutsui, kun olit viikunapuun alla, näin minä sinut."
1:49 Natanael vastasi ja sanoi hänelle: "Rabbi, sinä olet Jumalan Poika, sinä olet Israelin kuningas."

Jeesus on ainut toivo tälle ihmiskunnalle mutta eivät kaikki ota Häntä vastaan, voisin verrata sitä tilannetta kun Herra Jeesus itki Jerusalemin kaupungin tilaa.. Samaa voisi sanoa tänään koko maailmasta joka on pahuutta täynnä, ainut pelastus on Jeesus mutta niin kuin silloin niin nytkin
Herra ei kelpaa Hänet ohitetaan.
(Luuk. 19:
41 Ja kun hän tuli lähemmäksi ja näki kaupungin, itki hän sitä
42 ja sanoi: "Jospa tietäisit sinäkin tänä päivänä, mikä rauhaasi sopii! Mutta nyt se on sinun silmiltäsi salattu.
43 Sillä sinulle tulevat ne päivät, jolloin sinun vihollisesi sinut vallilla saartavat ja piirittävät sinut ja ahdistavat sinua joka puolelta;
44 ja he kukistavat sinut maan tasalle ja surmaavat lapsesi, jotka sinussa ovat, eivätkä jätä sinuun kiveä kiven päälle, sentähden ettet etsikkoaikaasi tuntenut."
Kuva
Kuva

♥ Irmeli-Miranda ♥
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Maikku » 05.06.2017 10:16

Kuva
Kiitos Irkku, tuo runo on niin totta. Se on minuakin rohkaissut ja auttanut kestämään rukouksessa.

Käsi on vielä kipeä, minkälainen on tenniskyynärpää?

Olen kuunnellut tapletilla saarnoja. yksi siunatuin on Pertti Rätyn "Armolahjaseminaari". Se oli niin hyvä, että itkin sitä kuunnellessa. Pääsin ystäväni kanssa Uuteenkaupunkiin Heikki Andelinia kuulemaan. Sekin oli niiiin hyvä.
Kuva
Kuva73:28.Mutta minun onneni on olla Jumalaa lähellä, minä panen turvani Herraan, Herraan, kertoakseni kaikkia sinun tekojasi.Kuva
Kuva
Maikku

ViestiKirjoittaja ♥ Irmeli-Miranda ♥ » 05.06.2017 11:11

Maikku kirjoitti:Kuva
Kiitos Irkku, tuo runo on niin totta. Se on minuakin rohkaissut ja auttanut kestämään rukouksessa.

Käsi on vielä kipeä, minkälainen on tenniskyynärpää?

Olen kuunnellut tapletilla saarnoja. yksi siunatuin on Pertti Rätyn "Armolahjaseminaari". Se oli niin hyvä, että itkin sitä kuunnellessa. Pääsin ystäväni kanssa Uuteenkaupunkiin Heikki Andelinia kuulemaan. Sekin oli niiiin hyvä.

Rauhaa siskoni hyvä kun olet saanut äänitteistä "ruokaa" ja Herralle kiitos että pääsit Heikiäkin kuuntelemaan noita hetkiä pitää "aarteina" kun saa kuunnella Herran antamia puheita ne on helmiä tässä ajassa,

Jotain tuosta tenniskyynärpäästä Maikku.

Tenniskyynärpään oireet

Tenniskyynärpään yleisin oire on kipu kyynärnivelen ulkosyrjällä nivelnastan seudussa. Kipu on voimakkainta kyynärvarsi suorana tapahtuvan puristusotteen aikana, esimerkiksi mailapelejä harrastaessa tai raskaita taakkoja kantaessa. Kipu ilmenee alkuun erityisesti rasituksessa, mutta tilan pahentuessa myös leposärkyä esiintyy. Kipu voi myös säteillä alaspäin kyynärvarteen ja pahimmillaan käsivarren jomotus on lähes jatkuvaa. Samanaikaisesti voi ilmetä käden puristusvoiman heikkenemistä ja kyynärnivelen tai ranteen ojennusliike voi kivun vuoksi olla vaikeutunut.

http://www.terve.fi/tenniskyynarpaa/tenniskyynarpaa

Mulla on tuo joskus ollut rasituksesta ja kun en hoitanut kesti pitkään tuli jänne tulehdus sain siihen kipulääkkeen ja tulehdus salvaa pidin myös kaulassa liinaa että sai käden siihen lepäämään parane Maikku pian halit
Kuva
Kuva

♥ Irmeli-Miranda ♥
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Maikku » 07.06.2017 13:10

Tsemppiä Irkku. Jaksa, jaksa vielä, vaikka yksin joudut touhuamaan. Muistan sinua.
Kuva
Kuva73:28.Mutta minun onneni on olla Jumalaa lähellä, minä panen turvani Herraan, Herraan, kertoakseni kaikkia sinun tekojasi.Kuva
Kuva
Maikku

ViestiKirjoittaja ♥ Irmeli-Miranda ♥ » 07.06.2017 15:07

Kiitos siskoni Maikku, juu jaksan en oo yksin sinä muistat rukouksin ja Herra on kanssani Henkensä kautta :P selasin ja löysin tämmöisen minusta aika hyvä itsetutkisteluun....

muistilista itsetutkistelua varten... :roll:

1.) Tekopyhä väittää, että Jumalan kansankin keskuudessa yksin hänellä on hallussaan totuus.

2.) Tekopyhä on itsevanhurskas.

3.) Tekopyhä on ihmisten kiitosten ja arvostelun orja.

4.) Tekopyhä on kiihkeä, kateellinen ja kilpailuhenkinen.

5.) Tekopyhä on hyvin kriittinen.

6.) Tekopyhä haluaa, että hänen hengellisyytensä näkyy.

7.) Tekopyhä on kyyninen ja epäilevä.

8.) Tekopyhä sitoo sen sijaan, että vapauttaisi.

9.) Tekopyhä on kiinnostuneempi ulkonaisista muodollisuuksista ja perinteistä kuin Jumalan voimasta, armosta ja myötätunnosta.

10.) Tekopyhä on kapeakatseisen kansallismielinen ja tuhoisalla tavalla tunnustuskunnassaan kiinni.

Herra, anna meille lisää armoasi!" (Michael L. Brown).

Kuva
Kuva
Kuva

♥ Irmeli-Miranda ♥
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja ♥ Irmeli-Miranda ♥ » 08.06.2017 18:57

Iltaa ja siunausta vähän päivitin osioita uusilla kirj. Kiitos Maikku rukouksista, tänne laitan tämän kirj joka on minusta ihana. :thumbup: :clap:

Kuva
KULUTTAVA TULI - Jim Cymbala
Jeesus ei koskaan kastanut ketään vedellä. Miksi? Koska Hänen antamansa kaste oli Pyhän Hengen ja tulen kaste (ks. Luuk.3:16). Älä luule, että nuo kaksi sanaa edustavat kahta eri kastetta, yksi Hengen ja toinen tulen. Sen sijaan Luukas käytti kuvallista sanontaa – tuli Pyhän Hengen symbolina tarkoittamaan yhtä kastetta. Jeesus kastaa Pyhän Hengen kuluttavassa tulessa.
Jos sytytät tulitikun ja laitat puunpalan tuleen, se läpäisee puun. Sen Pyhä Henki tekee meidän elämässämme. Hän menee olemuksemme pinnan alle, juuriin. Henki ei laita minkään päälle laastaria. Hän menee suoraan ongelmiemme ytimeen antaakseen apunsa. Samoin Pyhän Hengen voitelussa tapahtuva saarna on tulista saarnaa. Se ei tarkoita ihmisten lyömistä maahan tai tuomitsemista, pikemminkin se tarkoittaa, että sanoma lävistää sydämemme, paljastaa synnin ja elävästi näyttää, miten tarvitsemme Jeesusta Kristusta. Ilman Pyhän Hengen tulta saarna voi korkeintaan yltää viihteen tasolle tai näyttää hartaudelta.
Kun Pietari piti ensimmäisen puheensa kristillisellä ajalla, nuo yksinkertaiset mutta tuliset sanat tuottivat syvän synnintunnon ja vastauksen: ”Mitä meidän tulee tehdä?”(Ap.t.2:37). Opetusvälineet, jotka auttavat saarnaajaa olemaan vuorovaikutuksessa kuulijoiden kanssa, ovat käyttökelpoisia, mutta ilman Hengen tulta sydämet eivät koskaan nöyrry ja murru Herran edessä.
Jeremian kirjassa Jumala kysyi: ”Eikö minun sanani ole niin kuin tuli?” (Jer.23:29, kirjoittajan kursivoima). Saarnattu sana Hengen tulessa käy läpi romun ja käsittelee ongelmien täyttämät sydämemme. Monet ihmiset ovat kovin vähän kiinnostuneita kokemaan Jumalan tulista sanaa. He pitävät parempana viihdyttäviä jumalanpalveluksia ja saarnoja, jotka eivät haasta heitä. Hengen tuli ottaa kiinni pakoon lähteneen ja käsittelee esteitä, jotka pidättävät meiltä Jumalan siunaukset.

Kirj.
Jim Cymbala aloitti Brooklyn Tabernaclessa alle kahdenkymmenen seurakuntalaisen kanssa pienessä, surkeassa rakennuksessa kaupungin vaikeassa osassa. Koska hän oli paljasjalkainen brooklynilainen, hänestä on tullut sekä David että Gary Wilkersonin pitkäaikainen ystävä.
Kuva
Kuva

♥ Irmeli-Miranda ♥
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja ♥ Irmeli-Miranda ♥ » 09.06.2017 13:03

Jumalan rauhan tervehdys tänään jätän tämän meille luettavaksi, rakkaat meillä on rukouksia kuuleva Jumala Hän tietää ja tuntee meidän tarpeemme siksi voimme kiittää joka tilassa Häntä
Kuva
Isä meidän

Isä meidän, joka olet taivaissa.
Pyhitetty olkoon sinun nimesi.
Tulkoon sinun valtakuntasi.
Tapahtukoon sinun tahtosi,
myös maan päällä niin kuin taivaassa.
Anna meille tänä päivänä meidän jokapäiväinen leipämme.
Ja anna meille meidän syntimme anteeksi,
niin kuin mekin anteeksi annamme niille,
jotka ovat meitä vastaan rikkoneet.
Äläkä saata meitä kiusaukseen,
vaan päästä meidät pahasta.
Sillä sinun on valtakunta ja voima ja kunnia iankaikkisesti.
Aamen.
Kuva
Kuva

♥ Irmeli-Miranda ♥
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

Seuraava

Paluu Mitä kuuluu sydämellesi