Toukokuu: ole Herra sinä meidän sydämen valtias

Keskustelua mieteitä päiviimme

Re: Toukokuu: ole Herra sinä meidän sydämen valtias

ViestiKirjoittaja tabitha » 30.05.2017 15:17

Kuva

Hei kaikille tosi ihania laulun sanoja olet Irkku laittanut kiitos ja tuo runo täytyy sanoa et tuo runo on iki ihana kenen "teos tuo on"?
Täällä kylmeni ilma aika paljon, ja minulla on 2 viikon loma toivotaan et ensiviikko olisi vähän lämpimämpi menen pienelle matkalle , minun ystävän luokse, olen melkein joka vuosi siellä käynyt kun on ollut mahdollista. Nyt toivon kaikille siunausta ja Maikulle terveyttä. Moi

irkku kirjoitti:Oi nostakaa rakkaat päänne
kotihin kulkumme käy
Hän voittaja Jeesus, Kristus
tien valmistanut on.

Vaikk`kyynelin täällä kulkee
Herran seuraajat päällä maan
on itkumme päätyvä kerran
pääset ikirauhaan ihanaan.
tabitha

Re: Toukokuu: ole Herra sinä meidän sydämen valtias

ViestiKirjoittaja ♥ Irmeli-Miranda ♥ » 31.05.2017 21:09

Iltaa tämäkin kuukausi on lopullaan kiitän tästä toukokuusta rinnalla kulkijoita te olette oman panoksen Herrassa tänne laittaneet on hyvä olo vaikka meitä on vähän niin kumminkin omalta osalta kukin on Herraa kirj korottanut, niin kuin Hän on vaikuttanut. On ollut pari päivää taas ollut kylmää ja sateista ja itse olen ollut vähän väsynyt, mutta Herralle kiitos Hän on läsnä Henkensä kautta niinäkin hetkinä kun olemme väsyneitä, sairaita kun elämä tässä ajassa näyttää varjopuoliaan, Hän on lohdutuksen Jumala sen olen minä ja moni muu saanut kokea ja miten hyvältä se tuntuukaan tietää että saa olla Jumalan lapsi

Mestarin kädessä
https://www.youtube.com/watch?v=6V9Lcqv33_M
Kuva
Kork.V. 2:14"anna minun nähdä kasvosi, anna minun kuulla äänesi, sillä suloinen on sinun äänesi ja ihanat ovat sinun kasvosi."
Kuva
"My bride" (Minun morsiameni)

https://www.youtube.com/watch?v=hi79J_jjth8
♥ Irmeli-Miranda ♥
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

Edellinen

Paluu Mitä kuuluu sydämellesi