Toukokuu: ole Herra sinä meidän sydämen valtias

Keskustelua mieteitä päiviimme

Re: Toukokuu: ole Herra sinä meidän sydämen valtias

ViestiKirjoittaja Elise » 21.05.2017 10:01

kukkuu täältä Lappeenrannasta no kesä tull meillekii saa nähä kuinka kauan tiiättekö mitä mie oon tehnyt siivoilut ja levännyt :lol: vanhan luita pakottaa niin pittää levätä välillä sitt mie on miun punasen hevosen kanssa mennyt kuunnellut lintujen laullua kattonut kun meijän Jumala on niin kauniin luonnon meille tehnyt :thumbup: eikä siinä kaikki vielä Hää on meijät synnistäkii vapauttanut antanut anteeksi Pojassaan kyllä meijän kelpaa olla kiitollisia ja toivotaa et muutkii ymmärtävät antaa elämänsä Hänelle :thumbup: oli irkku hyvä kirjotus minkä sie laitoit oon mie tuon veljen kirjotuksii lukenut mie tykkään niistä :lol: niin ja Maikku mielta ja onnittelut siule Hää joka sinnuu rakastaa siunatkoon sinnuu

Kuva

no tuo kuva on vähä leviämpi kuin muin kinttupolku miu polku on kapia just ja jus pääsen hevoseni kanssa kulkemaa
Kuva
KuvaSananl. 16:24
Lempeät sanat ovat mesileipää; ne ovat makeat sielulle ja lääkitys luille.
Kuva
Elise

ViestiKirjoittaja Maikku » 24.05.2017 08:10

Mun on niin vaikea kirjoittaa. Mun oikea käsin vain sattuu ja mä hieron sitä usein. Älkää ihmetelkö kun niin vähän olen foorumilla.
Kuva
Kuva73:28.Mutta minun onneni on olla Jumalaa lähellä, minä panen turvani Herraan, Herraan, kertoakseni kaikkia sinun tekojasi.Kuva
Kuva
Maikku

ViestiKirjoittaja ♥ Irmeli-Miranda ♥ » 24.05.2017 08:22

Huomenta ja rauhaa kaikille olemme saaneet uuden aamun , uuden armon päivän saamme valita tänäänkin kuuliaisuuden tien tai tottelemattomuuden tien: Valinta on meidän ja hyvä uutinen on! että kun valitsemme Hänen tahtonsa niin Hän antaa voiman meille siihen semmoinen Hän on meidän Herramme Jeesus Kristus Israelin elävän Jumalan Poika.!!! Halleluja:
Kuva

Oi nostakaa rakkaat päänne
kotihin kulkumme käy
Hän voittaja Jeesus, Kristus
tien valmistanut on.

Vaikk`kyynelin täällä kulkee
Herran seuraajat päällä maan
on itkumme päätyvä kerran
pääset ikirauhaan ihanaan.
Kuva
Kork.V. 2:14"anna minun nähdä kasvosi, anna minun kuulla äänesi, sillä suloinen on sinun äänesi ja ihanat ovat sinun kasvosi."
Kuva
"My bride" (Minun morsiameni)

https://www.youtube.com/watch?v=hi79J_jjth8
♥ Irmeli-Miranda ♥
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja tabitha » 24.05.2017 19:20

Hei kaikille hämmästelin kun harva se päivä radio dei mainosti jotain seksi kirjaa, ja ajattelin onko tämä totta, nyt päätin etsiä myyvätkö kristilliset tätä kirjaa ja kyllä he myyvät :crazy:

Nauti seksistä! Hyvistytön opas
Wray Gregoire, Sheila

Kuva

Todennäköisesti kaikkein eniten seksistä nauttii naimisissa oleva ja uskonnollisen vakaumuksen omaava nainen. Toisin sanoen juuri se, jota kutsutaan tässä kirjassa hyvistytöksi!

Upea seksielämä ei edellytä mitään erityistä käyttäytymistä tai pukeutumista. Ainoa edellytys on, että me ymmärrämme, mitä tarkoitusta varten Jumala on luonut seksin. Sen jälkeen me voimme oppia nauttimaan kaikista eduista, joita tuo tieto meille tarjoaa. Me voimme kokea täydellisen seksuaalisen nautinnon oman aviomiehemme kanssa.

Nauti seksistä! Hyvistytön opas on suora ja ajankohtainen. Se tarjoaa kristilliseen arvomaailmaan perustuvia ohjeita ja vastauksia niihin kysymyksiin, joita kihloissa olevilla, juuri naimisiin menneillä tai jo pidempään naimisissa olleilla naisilla voi olla seksistä. Kirja on kirjoitettu keskustelevaan sävyyn, ja mukana on paljon hauskoja esimerkkejä elävästä elämästä. Seksissä ei ole kyse pelkästään fyysisestä nautinnosta. Seksi on myös suhdetta ylläpitävä ja hengellinen kokemus. Tämä kirja auttaa meitä ymmärtämään, miksi sitoutuminen kristilliseen avioliittoon on mitä parhain ohje nautinnolliseen seksiin!

Olitpa sitten menossa naimisiin, vastavihitty aviovaimo tai vasta suunnittelemassa omaa tulevaisuuttasi, tämä kirja auttaa sinua ymmärtämään, miksi hyvistytöillä ON hauskempaa!

Tämä kirja on kirjoitettu kaiken ikäisille naisille.

Ps. Myös jokaisen miehen pitää lukea tämä kirja.

Kirja on palkittu Kanadassa vuonna 2012 suomalaista Vuoden kristillistä kirjaa vastaavalla palkinnolla.

http://www.uskonkirjat.net/products/kswns.html
https://www.kristillinenkirjakauppa.fi/ ... -gregoire/

Minusta tämä menee aivan ulalle no saapa kirjailija rahaa ja hyvässä lykyssä saattaa avioeroja tulla lisää kristittyjen keskellä vaikea sanoa kun itse olen neiti, mutta silti pidän tämän kaltaiset sopimatomana
tabitha

ViestiKirjoittaja ♥ Irmeli-Miranda ♥ » 25.05.2017 13:32

Päivää ja rauhaa mitä tuohon tuontiisi sanoisi Tabitha :roll: minusta menee yli hilseen nämä tämän kaltaiset kirjat ja opetukset, "seksilläkö" avioliitot koossa pysyy epäilen, ei kannattaisi leikkiä tulella tuo on semmoinen alue joka hallitsee maailmaa se voi olla niin "viatonta" kristittyjen näistä alueista kirjoitella ym mutta olen edelleenkin sitä mieltä jos olemme kuuliaisia niin meidän avioliitokin on tasapainossa mutta kukin toimii miten haluaa, estetäänkö tämän kaltaisilla syrjähypyt epäilen vanha sanonta on: "Nälkä kasvaa syödessä" ja taitaa sama päteä tähän seksiin uusiin kokeiluihin muiden kanssa, toivottavasti olen väärässä? :roll:
Kuva
Kork.V. 2:14"anna minun nähdä kasvosi, anna minun kuulla äänesi, sillä suloinen on sinun äänesi ja ihanat ovat sinun kasvosi."
Kuva

♥ Irmeli-Miranda ♥
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja kaisu » 26.05.2017 21:38

Iltaa kaikille ja Jumalan rauhaa,päivät menee niin pian että ei oikein ehdi mitään tehdä, meilläkin toukokuu ollut kiiveistä aikaa töissä, mutta pitää olla kiitollinen että on töitä. Miten te olette voineet, olen saanut sen käsityksen että ainoastaan Tabitha on vielä töissä, tosin ei minullakaan paljon enää puutu vuosia kun olen eläke iässä, mies minulla onkin jo töistä pois. Siskot on kirjoittanut tuosta kirjasta, minä pidän sen maailman tuotoksena, en edes viitsi siihen takertua, sillä se ei ole tipan tippaa uskoville kuuluva, näin itse ajattelen. Harmi kun Maikun käsi on kipeänä toivotaan ja rukoillaan että taivaan Isä antaa siihen avun

Rauhalliset yö unet kaikille. :P

Kuva
kaisu

ViestiKirjoittaja ♥ Irmeli-Miranda ♥ » 27.05.2017 09:47

Rauhaa Herra siunatkoon tämänkin päivän että saamme Hänen armossaan.

Laitan tämän runon meille ja siitä tehdyn laulun Jumalan rakkautta Herrassa Jeesuksessa Kristuksessa.

Kuva
ELÄMÄ MIKÄ AARRE

Elämä, mikä aarre on annettu mulle,
niin vähän sen arvoa tänään ymmärrän.
Oi, antaja lahjan, kuitenkin, kuitenkin sulle
sydänharppuni kielet kiittämään viritän.

Olen nuori ja tunnen, pitkä on päivien saatto,
minä huhuilen vuosien yli ja kauaksi nään.
Olen huomisen lapsi ja käsissä juhlan aatto
minä laulan aamuni kultaan kimmeltävään.

Sinun ovesi, elämä, lujasti suljetut ovat,
vain niukasti luovutat, hetken kerrallaan.
Ovat joskus kätesi kovat ja armottomat,
sinun rystysi alla timantit muserretaan.

Sinä, elämän antaja, muistuta minua siitä,
että päiväni rientää, aarteeni loppuun saa.
Suo viisaus, etten tuhlaisi turhaan niitä.
Joka sirpale siitä on kultaakin kalliinpaa.

Käsivarteni nuoret elämän seppeltä kantaa,
sitä riittävän näyttää ylitse huomisen.
Niin, ehkäpä kohta tahtoisin kaikkeni antaa,
jos käteeni saisin pienen murusen.

Hilja Aaltonen

Joka sirpale kultaa
https://www.youtube.com/watch?v=gYQNJiySkgw
Kuva
Kuva

♥ Irmeli-Miranda ♥
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja ♥ Irmeli-Miranda ♥ » 28.05.2017 10:52

Jeesus Herramme on hyvä Hän lunasti meidät tuo uhri Karitsa täyden hinnan Hän meistä maksoi, minulla on ollut sanonta: "vaikka kontaten perille kilvoitellaan" siunattua päivää laitan tämän laulun sanat meille lue nuo sanat uskon että jokainen yhtyy tuohon joka on uudestisyntynyt Jumalan Hengestä ja saanut syntinsä anteeksi Jeesuksen nimessä ja veressä.
Kuva
Laulan halleluja

1. On Jeesus itse keskellämme
Hän pyhän ilma-piirin tuo.
Kasvonsa kertoo rakkaudestaan,
mä kiitokseni Hälle tuon.

Lau - lan Halleluja, Halle - luja,Hallelu - ja
Lau - lan Halleluja, Halle - luja,Hallelu - ja

2. Hän Pyhä Uhrikaritsamme
sovitti koko maailman,
Saa synnin orjat vapautuksen,
Verensä kallis puhdistaa.

3. Lunastettujen kanssa kerran
edessä valtaistuimen,
tuon kiitokseni Jeesukselle,
kun puhdisti mun syntisen.
Kuva
Kuva

♥ Irmeli-Miranda ♥
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Maikku » 28.05.2017 13:23

Kuva
Mun käteni on vielä kipeä. ja vapisevainen. On vaikea klikata osiota, mihin kirjoitan. Kiitos rukouksistanne. Olette mullee niin rakkaita. Olen vielä vähän aikaa poissa.
Kuva
Kuva73:28.Mutta minun onneni on olla Jumalaa lähellä, minä panen turvani Herraan, Herraan, kertoakseni kaikkia sinun tekojasi.Kuva
Kuva
Maikku

ViestiKirjoittaja ♥ Irmeli-Miranda ♥ » 29.05.2017 11:54

Rauhan tervehdys Herran rakkaat minua siunaa tietää että me olemme Hänen rakkaitaan, ja Hänen rakkautensa on puhdas ja aito meitä kohtaan silloinkin kun töppäilemme tosin tuo rakkauden muoto jolloin Hän meitä kohtelee sotii monesti lihaamme vastaan ja saatamme sanoa "( tämäkö rakkautta") kun Herra meitä kurittaa, mutta se on yksi rakkauden muoto ja sekin on meidän parhaaksi. Joo Maikku ole rauhassa sen käden kanssa että paranee kunnolla onko sinulla jotain tulehdus voidelta laita sitä, sinulla saattaa olla jänteissä tulehdus??? niin sinäkin olet rakas ja muistamme sinua ja tiedän että huokailet meidänkin puolesta etenkin Henkan hän ei voi hyvin kyllä se murheen sisimpääni tuo, nyt laitan tämän luvun meille siunattua tätä päivää meille Jeesus Herra on kanssamme Henkensä kautta.
Kuva

Köyhä palvelija

Mitä enemmän teitä rakastan, sitä vähemmän saan vastarakkautta. 2. Kor. 12:15. (Englantilainen käännös)
Luonnollinen rakkaus odottaa vastarakkautta, mutta Paavali sanoo: "Minulle on samantekevää, rakastatteko te minua vai ette. Tahdon joka tapauksessa tulla köyhäksi - en vain teidän itsenne tähden, vaan että voittaisin teidät Jumalalle". "Sillä te tunnette Herramme Jeesuksen Kristuksen armon, että Hän, vaikka oli rikas, tuli teidän tähtenne köyhäksi." Paavalin käsitys palvelemisesta noudattaa aivan samaa linjaa: "Minulle on yhdentekevää, kuinka yletöntä uhrautumiseni on, sillä teen sen ilolla". Paavalille palveleminen oli iloinen asia.
Kirkollinen käsitys Jumalan palvelemisesta ei ole lähtöisin Jeesukselta Kristukselta. Hänen mukaansa me palvelemme Häntä olemalla toisten ihmisten palvelijoita. Jeesus on sosiaalisempi kuin sosialistit. Hän sanoo, että Hänen valtakunnassaan suurin on kaikkien palvelija. Pyhän suurimpana koetinkivenä ei ole evankeliumin
julistaminen, vaan opetuslasten jalkojen peseminen, toisin sanoen niiden tehtävien suorittaminen, joille ihmiset eivät anna mitään arvoa, mutta joita Jumala arvostaa yli kaiken. Paavali uhrasi ilolla itsensä sen mielenkiinnon hyväksi, jota Jumala tuntee ihmisiä kohtaan eikä välittänyt siitä, mitä se maksoi. Me sen sijaan kyselemme
taloudellisia mahdollisuuksiamme. "Olettakaamme, että Jumala tahtoo minun menevän sinne - entäs palkka? Millainen ilmasto siellä on? Kuinka minusta aiotaan pitää huolta? Täytyyhän tällaiset asiat ottaa huomioon." Tämä osoittaa, että me palvelemme Jumalaa varauksellisesti. Apostoli Paavali ei tehnyt varauksia. Hän sovitti omaan elämäänsä ne sanat, jotka Jeesus oli puhunut uuden liiton pyhästä. Uuden liiton pyhä ei ole pelkästään evankeliumin julistaja, vaan henkilö, josta Jeesuksen Kristuksen käsissä tulee murrettua leipää ja vuodatettua viiniä toisten elämää varten.
Oswald Chambers
Kuva
Kuva

♥ Irmeli-Miranda ♥
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

EdellinenSeuraava

Paluu Mitä kuuluu sydämellesi