Toukokuu: ole Herra sinä meidän sydämen valtias

Keskustelua mieteitä päiviimme

Re: Toukokuu: ole Herra sinä meidän sydämen valtias

ViestiKirjoittaja ♥ Irmeli-Miranda ♥ » 16.05.2017 12:18

Rauhan tervehdys ja kiitos Tabitha joo on todella "juhlat" niitä on nyt mainostettu monesti ahaa tänään on sitten se päivä jolloin Maikku menet veljesi luo Herra avatkoon Hengellään tilaisuuden ja veljesi sydämen ottamaan Vapahtajan vastaan muistamme!! :thumbup: Maikku ole varovainen sen käden kanssa se voi kestää kauankin minulla on joskus ollut se ja kun en malttanut olla rasittamatta niin kesti aika kauan :roll:
odotan kun seuraavan kerran tulet foorumille että saamme kuulla ilouutiset sillä se on todellista JUHLAA JA ILOA KUN SYNTINEN PELASTUU :lol: :clap:

Luuk. 15:10
Niin myös, sanon minä teille, on ilo Jumalan enkeleillä yhdestä syntisestä, joka tekee parannuksen."

Luuk. 15:6
Ja kun hän tulee kotiin, kutsuu hän kokoon ystävänsä ja naapurinsa ja sanoo heille: 'Iloitkaa minun kanssani, sillä minä löysin lampaani, joka oli kadonnut.

Kuva
Kuva
Kork.V. 2:14"anna minun nähdä kasvosi, anna minun kuulla äänesi, sillä suloinen on sinun äänesi ja ihanat ovat sinun kasvosi."
Kuva
"My bride" (Minun morsiameni)

https://www.youtube.com/watch?v=hi79J_jjth8
♥ Irmeli-Miranda ♥
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Maikku » 16.05.2017 18:45

Kuva
Kaikki meni taivaan tuuliin. Pitää vain kirjoittaa uudestaan.

JOO, JOO, juhlat sen kun jatkuu. Ahti antoi rukoilla puolestaan ja ystävänikin rukoili. hyvin huomasi, että Ahti tykkäsi. Hän halasi meitä molempia.

Ystäväni kurkisti sermin taakse, siellä makasi mies, joka vilkutti ystävälleni. Minulle tuli mieleen, jos hänkin haluaisi rukousta. Tässä seuraava rukousaihe. Menemme taas viikon päästä katsomaan.

Aamulla pyysin Sanaa Herralta ja sain Apt. 3:1-10. 1 Ja Pietari ja Johannes menivät pyhäkköön yhdeksännellä hetkellä, rukoushetkellä.
2 Silloin kannettiin esille miestä, joka oli ollut rampa hamasta äitinsä kohdusta ja jonka he joka päivä panivat pyhäkön niin kutsutun Kauniin portin pieleen anomaan almua pyhäkköön meneviltä.
3 Nähdessään Pietarin ja Johanneksen, kun he olivat menossa pyhäkköön, hän pyysi heiltä almua.
4 Niin Pietari ja Johannes katsoivat häneen kiinteästi, ja Pietari sanoi: "Katso meihin."
5 Ja hän tarkkasi heitä odottaen heiltä jotakin saavansa.
6 Niin Pietari sanoi: "Hopeaa ja kultaa ei minulla ole, mutta mitä minulla on, sitä minä sinulle annan: Jeesuksen Kristuksen, Nasaretilaisen, nimessä, nouse ja käy."
7 Ja hän tarttui hänen oikeaan käteensä ja nosti hänet ylös; ja heti hänen jalkansa ja nilkkansa vahvistuivat,
8 ja hän hypähti pystyyn, seisoi ja käveli; ja hän meni heidän kanssansa pyhäkköön, käyden ja hypellen ja ylistäen Jumalaa.
9 Ja kaikki kansa näki hänen kävelevän ja ylistävän Jumalaa;
10 ja he tunsivat hänet siksi, joka almuja saadakseen oli istunut pyhäkön Kauniin portin pielessä, ja he olivat täynnä hämmästystä ja ihmettelyä siitä, mikä hänelle oli tapahtunut. Ihmeellistä. :-D
Kuva
Kuva73:28.Mutta minun onneni on olla Jumalaa lähellä, minä panen turvani Herraan, Herraan, kertoakseni kaikkia sinun tekojasi.Kuva
Kuva
Maikku

ViestiKirjoittaja ♥ Irmeli-Miranda ♥ » 16.05.2017 19:37

KIITOS JUMALALLE ( Maikku uskon että hän kypsyy suun tunnustukseen) sydämessä on jo työtä tehty ja me iloitsemme mitä Herra tekee, ole vahva siskoni Herrassa :thumbup: :clap: :P
Kuva
Kork.V. 2:14"anna minun nähdä kasvosi, anna minun kuulla äänesi, sillä suloinen on sinun äänesi ja ihanat ovat sinun kasvosi."
Kuva

♥ Irmeli-Miranda ♥
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja ♥ Irmeli-Miranda ♥ » 17.05.2017 12:43

Rauhaa ja hyvää nimipäivää Maikulle ( Mailalle) tänään onkin ollut viileämpi päivä ja vähän sadellutkin täytyy mennä jatkamaan hommia siunattua päivää ja Maikulle tässä kori kukkia :P

Kuva
Kuva
Kuva

♥ Irmeli-Miranda ♥
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Maikku » 17.05.2017 17:22

Kiitos, asetankin ne parhaimmalle paikalle. :-D
Kuva
Kuva73:28.Mutta minun onneni on olla Jumalaa lähellä, minä panen turvani Herraan, Herraan, kertoakseni kaikkia sinun tekojasi.Kuva
Kuva
Maikku

ViestiKirjoittaja ♥ Irmeli-Miranda ♥ » 18.05.2017 14:53

Maikku muistanko väärin eikö sinulla ollut syntymäpäiväkin eilen joka tapauksessa ... Rakas sisko paljon paljon onnea ja Jumalan siunausta
sinulle toivotamme Irkku, Henkka ja Ariel

Vuosia täytät keskellä kevään,
heräät aamuun hymyilevään.
Tahtoisin sinulle kukkia antaa,
kauneimmat ruusut syliisi kantaa.
Kuva
Kuva
Kuva

♥ Irmeli-Miranda ♥
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Maikku » 19.05.2017 12:04

Joo. Sinä muistat syntymäni, Itsellä aika samanlainen. Tässä me kuitenkin olemme.
Jumala ei meitä kuolemalle antanut.
Kuva
Kuva
Maikku

ViestiKirjoittaja tabitha » 19.05.2017 14:16

Hei myöhäiset synttäri onnittelut minultakin Maikku siskolle, täällä on lämmintä ihanaa, muuten luin tuon Maikun kysymyksen johon Irkku olikin jo vastaillut, minä etsin ja etsin jos joku olisi jotain tuosta kirjoitellut ja löysin yhden ainoa, joka koski tuota aihetta , laitan sen sinne kohta puolin.
oikein siunattua päivää systerit teille ja veljille myös :thumbup:
tabitha

ViestiKirjoittaja Maikku » 20.05.2017 06:41

Kiitos, kiitos Tabitha. Olen iloinen tästä foorumista ja jokaisesta täällä olevasta, myös Jukkapekasta, missä liekin, mutta on jäsenemme. Ari vastaan kyllä tuohon 2. Mooseksen kirjan lukuun. Käteni ei yhtään tykkää tästä tietokoneesta, mun täytyy antaa sen levätä. Sorry.
Kuva
Kuva
Maikku

ViestiKirjoittaja ♥ Irmeli-Miranda ♥ » 20.05.2017 11:20

Aamupäivää Herran rakkaat kauniin päivän keskeltä on niin rauhallista ei kuulu kuin pienten lasten ääni kun leikkivät pihamaalla, nautin tästä säästä ja Herran hyvyydestä ja ajattelen Jumalan on pitänyt ja pitää huolen kaiken vaikeuden ja koetuksien keskellä, joita me rakkaat joudumme kukin tässä ajassa käymään, Hän rakkaus Jumalan Poika on kanssamme joka hetki. Laitan tämän kirj se saakoon meitä siunata ja antaa meille toivon ja siunauksen.

Kirj. Oswald Chambers
Raunioiden keskeltä minä nousen ylös :P :thumbup: :clap:
Kuka voi meidät erottaa Kristuksen rakkaudesta? Room. 8:35.
Jumala ei tee ihmistä immuuniksi vastoinkäymisille. Hän sanoo: "Minä olen hänen tykönänsä hänen ahdistuksessaan". Kohtasivatpa ihmistä kuinka todelliset ja äärettömän suuret vaikeudet tahansa, mikään niistä ei voi erottaa häntä Jumalan yhteydestä.
"Näissä kaikissa me saamme jalon voiton". Paavali ei puhu kuvitelluista asioista, vaan hirvittävän todellisista tapahtumista, ja hänen mukaansa me olemme ylivoimaisia voittajia niiden keskellä. Ei siksi, että olisimme kekseliäitä tai rohkeita, vaan ainoastaan sen tosiasian tähden, että mikään niistä ei voi häiritä yhteyttämme Jumalaan Jeesuksessa Kristuksessa. Olipa siihen syytä tai ei, niin me joka tapauksessa olemme siinä missä olemme, eikä se muuksi muutu. Minun käy sääliksi kristittyä, jonka olosuhteissa ei ole mitään epämieluista.
"Tuskako... ?" Voiko Jumalan rakkaus pitää paikkansa, kun kaikki muu osoittaa, että Hänen rakkautensa on valhetta ja että oikeutta ei ole olemassakaan?
"Vai ahdistus... ?" Ahdistus ei ole ylevää, mutta olkoonpa se mitä tahansa - loppuun kulumista, kiusaantumista, väsymistä - se ei pysty erottamaan meitä Jumalan rakkaudesta. Älä koskaan anna huolten ja ahdistusten erottaa itseäsi siitä tosiasiasta, että Jumala rakastaa sinua, "Vai nälkä... ?" Eikö ole mahdollista, ettemme ainoastaan usko Jumalan rakkauteen, vaan vieläpä saavutamme jalon voiton silloinkin, kun olemme kuolemaisillamme nälkään?
Joko Jeesus on pettäjä ja Paavali petetty, tai sitten jotakin epätavallista tapahtuu sille ihmiselle, joka pitää lujasti kiinni Jumalan rakkaudesta silloinkin, kun kaikki olosuhteet sotivat Jumalan luonnetta vastaan. Järki vaikenee näiden kaikkien asioiden edessä. Vain yksi voi antaa vastauksen: Jumalan rakkaus Jeesuksessa Kristuksessa. "Raunioidenkin keskeltä minä nousen ylös joka kerta." !!! :thumbup: :P
Kuva
Kuva

♥ Irmeli-Miranda ♥
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

EdellinenSeuraava

Paluu Mitä kuuluu sydämellesi