Toukokuu: ole Herra sinä meidän sydämen valtias

Keskustelua mieteitä päiviimme

Re: Toukokuu: ole Herra sinä meidän sydämen valtias

ViestiKirjoittaja Elise » 09.05.2017 13:01

kukkuu apu tulloo Herralta Hää on tehnyt taivaan ja maan ja kaikki on Hänen tekoaan :thumbup: annetaa myö kunnia Hänelle :clap: :P

no olipa hyvä et sie Maikku sait nuo kuulo jutut kuntoo nyt kun kesä tulloo niin myö tytöt mennää punasilla rattailla ja kinttupolulla tulloo mutkakii suoriksi kun myö tytöt päästelään

mie tuin lehestä siintä nuoresta pojasta joka sotkeutu miehiin voi voi poikka rukka sitä se on kun ei koetella ja laitetaan lapset johtajiksi kyllä se niin on vaikka myö tiiettäs sanasta kuinka paljo niin ei se riittää pittää olla kutsu ja koeteltu Jumalan koulussa ennekuin pystyy kettää opettamaan ja sittekii pittää olla nöyrä mie ihmettelen ettei kasvaneet veljet häntä opastaneet taisivat hurmaantua tuon pojan hurmaan tätä se on kun lapset johtaa nyt mie meen laittamaa Israel uutiset :P
Kuva
KuvaSananl. 16:24
Lempeät sanat ovat mesileipää; ne ovat makeat sielulle ja lääkitys luille.
Kuva
Elise

ViestiKirjoittaja ♥ Irmeli-Miranda ♥ » 10.05.2017 08:53

Herramme Jeesuksen Kristuksen armo ja rauha teille Jumalan rakkaat nyt ajattelin vähän järjestellä foorumia pyrkimykseni on että tänne tulisi enempi asioita, opetuksia jotka kirkastavat Evankeliumin totuutta kirj joissa on sanan mukaista asiaa, että se tärkein olisi keskipiste eli Jeesus
Herramme
Laitan tämän runon loppuun... Siunausta.
Kuva
Puun varjossa

Herran puutarhaan istahdan.
Rukouksessa sydämmeni avaan Herrallein...

Levähdän lähteellä siinä ja sana Jumalan kastelee
ja ravitsee.

Mestari, Sinulla on sanat ja kuuntelen.Se niin paljon mulle merkitsee!

Mestari, Sinun lähelläsi unohtuu murheet maan. Rakkautes, läheisyytes
hoitaa ja täyttää kaipauksein.

Oi, kun kerran koittaa aika, jota odotamme niin.
Sinut Jeesus silloin nähdä saamme.
Sinua odotamme ja kätemme ojennamme.
Hiljainen kiitoslaulu sydämmessä soi...

Jos armostas minua heikkoa käyttää voisit, tätä astiaa särkynyttä.
Jos murheiselle sinusta Jeesus kertoa saisin?
Miten paljon sinä Jeesus rakastat-
pientä ihmistä, heikkoa ja särkynyttä.
Jos toivoa saisin viedä toivottomille?
Lähetä minut...

Lea
Kuva
Kork.V. 2:14"anna minun nähdä kasvosi, anna minun kuulla äänesi, sillä suloinen on sinun äänesi ja ihanat ovat sinun kasvosi."
Kuva
"My bride" (Minun morsiameni)

https://www.youtube.com/watch?v=hi79J_jjth8
♥ Irmeli-Miranda ♥
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Maikku » 10.05.2017 10:08

Ihana runo. Jeesus Leaa siunatkoon.
Kuva
Kuva73:28.Mutta minun onneni on olla Jumalaa lähellä, minä panen turvani Herraan, Herraan, kertoakseni kaikkia sinun tekojasi.Kuva
Kuva
Maikku

ViestiKirjoittaja ♥ Irmeli-Miranda ♥ » 11.05.2017 09:02

Rauhan tervehdys tänä aamuna jätän nämä tänne... :P
Joh. 14:27
Rauhan minä jätän teille: minun rauhani - sen minä annan teille. En minä anna teille, niinkuin maailma antaa. Älköön teidän sydämenne olko murheellinen älköönkä peljätkö.

On suurta armoa saada lahjana omistaa tuo rauha jonka Hän antaa..

vielä laitan tämän rohkaisun...

Rohkaisu

Tänään haluan rohkaista sinua itsenäiseen elämään. Oletko ihmisten orjuuden tähden jättänyt jotain tekemättä? Onko sydämen uskosi jäänyt salaan orjuuden tähden? Oletko tehnyt uskovien joukossa lauman paineessa jotain mitä et haluaisi?
Tänä päivänä sinulla on mahdollisuus tehdä itsenäinen ratkaisu. Muista, että olet Jumalan luomana arvokas, aivan yhtä arvokas kuin kuka tahansa. Sinä vastaat omasta elämästäsi. Älä päästä enää tätä päivää käsistäsi.
”Te olette kalliisti ostetut; älkää olko ihmisten orjia.” (1 Kr 7:23.)

Hilja Aaltonen
Päivähartauskirja
Kuva
Kork.V. 2:14"anna minun nähdä kasvosi, anna minun kuulla äänesi, sillä suloinen on sinun äänesi ja ihanat ovat sinun kasvosi."
Kuva
"My bride" (Minun morsiameni)

https://www.youtube.com/watch?v=hi79J_jjth8
♥ Irmeli-Miranda ♥
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja tabitha » 11.05.2017 17:28

Hei Irkku ym oli aika hyvä toi H.Aaltosen pieni kirjoitus, tuota minäkin olen potenut joskus, ihmispelkoa ja siitä tuli todella minulle paula, halusin olla ystävä ja omia mielipiteitäni en rohjennut sanoa, tosiasiassa "olin ihmisten mielipiteiden orja". Kunnes eräänä päivänä siitä tuli loppu, ja aloin omaamaa sitä mikä oli minulle annettu tajusin minun pitääkin olla "orja" mutta Kristuksen ei kenenkään muun se on vapautta
1Kor. 7:22
Sillä joka orjana on kutsuttu Herrassa, on Herran vapaa; samoin vapaana kutsuttu on Kristuksen orja.

Kuva
heippa :P
tabitha

ViestiKirjoittaja Maikku » 12.05.2017 14:20

Kuva
Täällä aurinko paistaa ja on vähän lämpimämpää. On ollutkin aika talvista ilmaa viime aikoina. Sanonta kuuluu, "Suomen kesä on lyhyt ja vähäluminen." Ja tuo, kun on joka päivä satanut lunta, mieleeni on tullut Jeesuksen takaisin tulo. Jotenkin niin outoa on nuo ilmat olleet. Herra, auta mua olemaan valmiina. Amen.
Menen huomenna poikani tupareille ja sunnuntaina äitienpäivä lounaalle.
Mulla on oikea käsi aika kipeä ja ajattelin etten kirjoita pariin päivään. Jumalan siunausta kaikille ja Häen huolenpitoaan.
Kuva
Kuva73:28.Mutta minun onneni on olla Jumalaa lähellä, minä panen turvani Herraan, Herraan, kertoakseni kaikkia sinun tekojasi.Kuva
Kuva
Maikku

ViestiKirjoittaja kaisu » 13.05.2017 13:42

Iltapäivää hyvin kauniin päivän keskeltä, huomenna onkin äitienpäivä, minä puolestani toivotan kaikille äidille ja mummeille hyvää äitien päivää.

Tässä laulu äideille :P

Äitejä on yksi vain
https://www.youtube.com/watch?v=uCA47NfFtOw

"Ikivanha legenta kertoo Jumalan lähettäneen kerran enkelinsä maan päälle ja tuomaan tullessaan kolme kauneinta asiaa maanpäältä. Enkeli valitsi kauneimman kukkasen, ihanimman tuoksun ja äidin rakkauden. Paluu tie oli kuitenkin pitkä ja vaivalloinen. Niimpä kukkanen kuihtui ja tuoksu haihtui, mutta äidin rakkaus kesti perille saakka. Ja sen enkeli antoi Jumalalle kauneimpana asiana mitä maan päältä saattoi löytää.
Muistakaa että ilman äitiä meitä ei olisi. Ja siksi jokaisen tulisi kunnioittaa ja olla kiitollinen siitä että on saanut jakaa elämänsä jonkun niin upean ihmisen kanssa kuin äiti."

Siunattua päivän jatkoa.

Kuva
kaisu

ViestiKirjoittaja Maikku » 15.05.2017 18:02

Kuva
Käsi on vielä kipeä, mutta koitan jotakin kirjoittaa.
Tuparit oli hieno juttu. Sain nähdä ne pienet taaperot samalla. Niitä katsellessa se aika menikin. Asunto oli kiva. Pidimme pitkän rukoushetken lopussa. Se tuntui hyvältä ja siunatulta.
Kuva
Kuva
Maikku

ViestiKirjoittaja tabitha » 16.05.2017 10:16

Aamupäivää hienoa Maikku että tuparit meni hyvin ja näit pikkuiset taapertajat: Täällä on valtavan ihanana päivä, ja minulla on loma pidän viikon, ei minulla olekaan kuin pari viikkoa kun olen aika uusi tässä firmassa, siellä teillä Turussa onkin tulossa "suuret juhlat"

http://www.lahetysjuhlat.fi/lj_fi/www/l ... sjuhlista/
Yhteyttä näkyvästi rakennetaan laajalti??? :roll:

Hekin ovat mukana...
Turunhelluntaisrk
Turun Tuomasmessu goes Kirkkopäivät
Helluntaikirkko

La, 20.5.2017

10:00 Olemme mukana perhetapahtumassa Tuomiokirkkotorilla klo 10-14

Katso koko ohjelma: https://www.kirkkopaivat.fi/ohjelma/1416/ (link is external)
12:00 Ristin maa 2017 -konsertti Tuomiokirkkotorilla
19:00 Suunta & Focus
22:00 Kirkkopäivien Tuomasmessu

http://www.turunhelluntaisrk.fi/sivusto ... ta/ohjelma

Mitä tähän sanoisi :silent: "Turussa menee hyvin, tai meneekö.???

Ps Irkku huomasin että sanaa päivittäin oli mennyt kirjoituksia jotka ei sinne kuuluu minä siirrän ne, kun olen vähän siivonnut siu.. :P :thumbup:
tabitha

ViestiKirjoittaja Maikku » 16.05.2017 10:40

Kuva
Niin, Turussa on suuret juhlat. Minä koen olevani niin erakko ja pysyn kotona. Tabitha, sinä olet ihana, kirjoitukset sen paljastavat. Luulen kädessäni olevan rasitusvaivan, ei sen kummempaa, kipeä vain on.
Tänään menen ystäväni kanssa Ahtia, veljeäni katsomaan. Toivon hartaasti, että antaisi rukoilla puolestaan. Minua saa muistaa. Kiitos.
Kuva
Kuva
Maikku

EdellinenSeuraava

Paluu Mitä kuuluu sydämellesi