Toukokuu: ole Herra sinä meidän sydämen valtias

Keskustelua mieteitä päiviimme

Toukokuu: ole Herra sinä meidän sydämen valtias

ViestiKirjoittaja ♥ Irmeli-Miranda ♥ » 01.05.2017 09:55

Siunattua tätä alkavaa Toukokuutta kiitos muistamisesta on jo parempi olotila en muista milloin minulla olisi ollut näin kova flunssa :roll: ei ole vieläkään täysin ohi, kiitos Maikulle olet yksin täällä ollut ja laittanut päivän sanaa ym Siunattua tätä päivää Jeesuksen Herramme huolenpitoa ja johdatusta.

"Kun Jeesus saa vallata sydämesi, niin elämäsi muuttuu kokonaan. Entinen, iloton, olo muuttuu riemuksi. Hän kattaa sinulle juhlapöydän" (lainaus Rytkönen)
Kuva

Tähän loppuun laulun sanat minulle aika merkittävä laulu.

Kaipaan päästä rantamilla kauniin maan, missä elämän virta kuohuaa, missä armon valtameri Jeesuksen, huuhtoo synnit, saastat sydämen.
Armahdettu taakkojeni alta, puhdas olen taivaltaja maan. Siksi onkin määränäni kaunis maa, missä ikirauha asustaa.

Vaikka tummat pilvet peittää varjojaan, vuoritiellä on raskas vaeltaa. Kuitenkin on määränäni kaunis maa, missä ikirauha asustaa.
Usein valtaa matkamiehen mielen kaipuu päästä kotiin uudenmaan. Siksi onkin määränäni kaunis maa, missä ikirauha asustaa.

Hetken vielä vuoritietä taivallan. Taivaan tähtihin silmäin tähyää. Siellä enkelkuoro oottaa matkaajaa, matka päättyy ikikunniaan.
Vaivan valjaat riemupukuun vaihtuu, onnellisten osan sielu saa. Siksi onkin määränäni kaunis maa, missä ikirauha asustaa.
Kuva
Kork.V. 2:14"anna minun nähdä kasvosi, anna minun kuulla äänesi, sillä suloinen on sinun äänesi ja ihanat ovat sinun kasvosi."
Kuva
"My bride" (Minun morsiameni)

https://www.youtube.com/watch?v=hi79J_jjth8
♥ Irmeli-Miranda ♥
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

Re: Toukokuu: ole Herra sinä meidän sydämen valtias

ViestiKirjoittaja Maikku » 01.05.2017 10:26

Kuva
Mä en ole vielä käynyt katsomassa veljeäni. Poikani ei ehdi mua kuskata ja ystävälläni on menoja. Varmaan arkipäivänä mennään katsomaan. Kiitos, kun muistat. Mä todella tarviin rukousapua.

Menis tämä vappu vaan pian ohi.
Kuva
Kuva73:28.Mutta minun onneni on olla Jumalaa lähellä, minä panen turvani Herraan, Herraan, kertoakseni kaikkia sinun tekojasi.Kuva
Kuva
Maikku

ViestiKirjoittaja tabitha » 02.05.2017 07:58

Hei ja hyvää tätä alkavaa päivää onninkin ollut kylmiä sateisia päiviä, nyt aurinko pilkahtaa ja näyttää tulevan lämmin kaunis päivä, oli minusta tosi pitkäveteinen vappu, minä en koko vapusta välitä, sen kummemmin muistakaan niin sanotuista pyhäpäivistä, juhannuksesta ym. Me on minusta pakanallisia juhlia :crazy:

SYVÄ VESI

”Minä olen vajonnut syvään,
Pohjattomaan liejuun,
Olen joutunut vetten syvyyksiin,
Ja virta tulvii minun ylitseni”
(Ps.69:2).

Pelasta minut, oi Jumala,
Sillä minun sieluni on joutunut Hulluuden valtaan.
Minun syntini eivät ole sinulta salassa.
Minä vaivun Pohjattomaan liejuun;
Olen syvässä vedessä. Tulvat pyyhkivät ylitseni.

Odotan Jumalalta pelastusta.
Kurkkuni kuivuu Hänen puoleensa huutamisesta.
Minä itken ja surkuttelen sieluani, Moitin omaa heikkouttani.
Kuule minua äkkiä, Jumala, Äläkä kätke kasvojasi.
Minä tarvitsen lohdutusta:
Käänny minun puoleeni hellän armollisesti.
Päästä minut liejusta.
Älä anna minun vaipua.
Pelasta minut syvästä vedestä:
Olen todella hankaluuksissa Vaarassa.
Älä anna syvyyden nielaista minua.
Älä anna kuilun sulkea suutaan ylitseni.
Kiiruhda, oi Jumala, Älä hidastele;
Sinä olet minun apuni Ja vapauttajani.

David Wilkerson

Kuva
tabitha

ViestiKirjoittaja ♥ Irmeli-Miranda ♥ » 02.05.2017 16:11

Jumalan rauhan tervehdys, Jeesuksessa Kristuksessa :thumbup: Täällä on aivan mahtava ilma ja minäkin alan olla suht koht terve voimaton olotila on vielä mutta kyllä se siitä suurin on voitettu ja Herra on auttanut ja rukoukset kuulu. Tänään en pidä itsestään selvänä että tosta noin vain selviämme kyllä me tarvitsemme kaikessa Hänen armahtavan apunsa ja toistemme esirukouksen.

1.Johanneksen kirje:
4:5 He ovat maailmasta; sentähden he puhuvat, niinkuin maailma puhuu, ja maailma kuulee heitä.
4:6 Me olemme Jumalasta. Joka tuntee Jumalan, se kuulee meitä; joka ei ole Jumalasta, se ei kuule meitä. Siitä me tunnemme totuuden hengen ja eksytyksen hengen.

Kuva
Kork.V. 2:14"anna minun nähdä kasvosi, anna minun kuulla äänesi, sillä suloinen on sinun äänesi ja ihanat ovat sinun kasvosi."
Kuva

♥ Irmeli-Miranda ♥
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja ♥ Irmeli-Miranda ♥ » 03.05.2017 15:13

Niin mitä tuolla edellisellä sanan paikalla :roll: tarkoitin sitä että varoituksia ja ilmoituksia eksyttäjistä ei oteta vastaan, siitä tulee useille varoittajille itselle nimi eksyttäjä ym, tulen jotain muuttamaan tässä foorumissa ensiksi laitan tämän taustan pois jatkan pikku hiljaa korjailemista, nyt menen pitkästä aikaan kauppaan Ariel veljen kanssa hän on jotain pientä tuonut kun olin kipeänä Henkka ei saa kantaa kuin 2 kiloa korkeintaan eli Arielista on ollut suuri apu jotkut ovat Herran lahja lähimmäisilleen siunausta nauttikaa lämpimästä sillä luvattiin taas kylmää :P
Kuva
Kuva

♥ Irmeli-Miranda ♥
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Maikku » 05.05.2017 06:31

Kuva

Muistui eräs juttu elämäni tiellä ja rohkaisen tällä Jumalan Sanalla lukijoita:

Psalmi 73:24 Sinä talutat minua neuvosi mukaan ja korjaat minut viimein kunniaan.

Olin pitkään Kristittyjen Tuki Ry:n jäsenenä ja pidin siitä kovasti. Se pyrki Raamatun mukaiseen opetukseen ja sitten se loppui, koska ei ollut jatkajaa. Rukoilin Jumalaa ja pyysin sanaa, mitä sanoa näille, jotka jäivät ilman paikkaa. Menin rollaattorin kanssa kävelylenkille ja rukoilin Jumalan ilmestystä.
Siinä kävellessäni yht äkkiä kadulla oleva kuva isä taluttaa pientä lasta kädestä aivan kuin hyppäsi silmieni eteen. Se kuva alkoi puhua, taivaallinen Isä ei koskaan jätä lastaan vaan taluttaa ja johdattaa omiaan. Tämä oli se Jumalan rohkaisu ja tämä on myös tämän foorumin jäsenten rohkaisu.
Kuva
Kuva73:28.Mutta minun onneni on olla Jumalaa lähellä, minä panen turvani Herraan, Herraan, kertoakseni kaikkia sinun tekojasi.Kuva
Kuva
Maikku

ViestiKirjoittaja ♥ Irmeli-Miranda ♥ » 05.05.2017 08:02

Rauhan tervehdys kiitos Maikku rohkaisusta niin juuri Hän on aina kanssamme ei hylkää eikä jätä :P nyt laitoin taustan ja tämä saa nyt olla tämän vuoden jos Herra suo tässä ei tarvitse kirjoitustakaan suurentaa nyt tuli "kaksi kärpästä samalla iskulla"
tehtyä tausta värikäs ja kirjaimet valmiiksi isot nyt lähden kohta siskoni kanssa liikkeelle siunattua päivää minulta ja Henkalta :thumbup:

Kuva
Kuva
Kuva

♥ Irmeli-Miranda ♥
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Elise » 06.05.2017 14:00

mitä tänne teille kuuluu mie en oo ollut terves mutt oon toipumaan päin Jumala on huolen pitänyt :P nyt on hyvä tää foorumi on selkiä ja kirjaimet niin et miekii nään hyvin suoris sanotuna mie vähän kyllästyi kun piti aina isontaa ja unohodin sen melkein aina piti uuvestaa aina laitella miekii toivon tätä kuuta et Jumala meitä siunaa ja antaa meille uutta voimaa :thumbup:

Kuva
Kuva
KuvaSananl. 16:24
Lempeät sanat ovat mesileipää; ne ovat makeat sielulle ja lääkitys luille.
Kuva
Elise

ViestiKirjoittaja ♥ Irmeli-Miranda ♥ » 07.05.2017 09:29

Huomenta saamme jälleen kauniin päivän :P nautin niin lämpimästä "saisi aina olla kesä" mutta eräänä päivänä meillä ei ole kylmä, nälkä, eikä mitään muuttakaan murhetta mitä me tässä ajassa saamme kokea, kunhan pysymme vahvoina loppuun asti seuraten Herraamme, totuudesta kiinni pitäen, monet ovat kaatuneet kesken matkan, monet ovat totuuden hyljänneet, ja elävät meidän yhteydessä levittäen köykäistä halpaa armoa. Tämä on surullista niin halpana kun pidetään Herran armo, ja se päämäärä jonne olemme matkalla :roll:
Kuva
1Moos. 25:34
Ja Jaakob antoi Eesaulle leipää ja hernekeittoa. Ja hän söi ja joi, nousi ja meni matkoihinsa. Niin halpana Eesau piti esikoisuutensa.

Ps. 106:24
He pitivät halpana ihanan maan eivätkä uskoneet hänen sanaansa

Siunattua päivää paranne pian Elise Herra olkoon kanssasi niin kuin meidän muidenkin kanssa.!
Kuva
Kuva

♥ Irmeli-Miranda ♥
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Maikku » 08.05.2017 13:50

Kuva
Tänään aamupäivällä kävi kaksi naista kuulokeskuksesta katsomassa millaisia vehkeitä mulla on. He ihmettelivät, onpa mulla vanhoja, yli kolmekymmentä vuotta vanhoja. Tekniikka on mennyt huimaa vauhtia eteenpäin. Ne kuitenkin toimivat vielä hyvin. En halunnut niitä uusia, ainoastaan induktiosilmukan, joka pannaan kaulaan telkkaria kuunnellessa. Voi, miten hyvin sillä kuuluu. Tämä kuulolaitekin, joka mulla on, on digitaalinen. Tämäkin on rukousvastaus. Jumala on antanut viisautta keksiä parempia kuulolaitteita. Minähän olen kuuro, jos otan kuulolaitteeni pois korvasta. No, ei minun pitänyt näitä kertoa, vaan Jumalan uskollisuudesta.

Jumalalle jokainen on tärkeä, ainutlaatinen. Meillä on hyvä Isä taivaassa. Vaikka olemme jokainen erilainen, Isä ymmärtää erilaisuutemme ja osaa hoitaa sen mukaan. Hän ei palluttele meitä. Hän kasvattaa meitä tosi parhaaksemme. Hän kasvattaa niin kuin isä kasvattaa poikaansa.
Kuva
Kuva
Maikku

Seuraava

Paluu Mitä kuuluu sydämellesi