Huhtikuu.Herra me janoamme Sinua!

Keskustelua mieteitä päiviimme

Re: Huhtikuu.Herra me janoamme Sinua!

ViestiKirjoittaja ♥ Irmeli-Miranda ♥ » 20.04.2017 11:36

Kiitos Elise että laitoit tuon tiedon joka oikaisi valheen :thumbup: Tänään pysähdyin ajattelemaan Jeesus nimeä monella ihmisellä ja jotkut harhalahkojen johtajat nimeävät itsensä siksi, samoin Kristus nimeä eksyttäjät kuuntelin yhden äänitteen, ja tuli tämä ajatuksiini :roll:
Matt.
24:23 Jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tahi: 'Tuolla', niin älkää uskoko.
24:24 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.
24:25 Katso, minä olen sen teille edeltä sanonut.
24:26 Sentähden, jos teille sanotaan: 'Katso, hän on erämaassa', niin älkää menkö sinne, tahi: 'Katso, hän on kammiossa', niin älkää uskoko.
24:27 Sillä niinkuin salama leimahtaa idästä ja näkyy hamaan länteen, niin on oleva Ihmisen Pojan tulemus.

huomioiko että ei puhuta vain yhdestä vaan moniko muodossa samoin kuin profeetatkin jotka saavat aikaan ihmeitä ja tunnustekoja aika vaarallinen pettävä juttu,
kuuntelin aamusella Klimenkon puheen hän mainitsi tuosta jeesus nimestä että ei ole ollut kuin yksi Jeesus Nasaretilainen että jeesus nimiä on paljon.
((etenkin latinalaiskansoilla tosin yhdellä e:))
Lainaus..
Jesus on erittäinen yleinen nimi latinoilla))latinalaisessa kulttuurissa on varmaan jotain intohimoisempaa ja Jesus Maria-tyyppiset nimet kumpuavat kansanomaisesta tavasta pyrkiä saamaan siunausta lapsen elämään, jolle tuollainen nimi annetaan.
Tosin latinot ovatkin suurin osa katollisia Suomessa nimeä ei saa antaa lapselle, ainenkin vielä se on kielletty no tämä oli tämän kaltainen miete tänään

Loppuun tämä runo.
Kuka ehjänä säilyä voisi?

Kuka ehjänä säilyä voisi,
tätä tietä kun kuljetaan?
Kenen sielussa puhtaana soisi
sävel kirkkaalla soinullaan?
Sama kohtalo meitä hiertää,
sama taistelu ylitse lyö.
Rataa ihmisen jokainen kiertää,
kunnes vastassa on pitkä yö.

Kaikki pettymykset, kaikki haavat,
sanat kylmät ja raskaat niin
kerran kuihtuvat pois.
Kerran saavat laulut
puhjeta korkeuksiin.
Lohtu suurin on Jumalalla,
kaiken keskellä vaeltaa hän,
joka voiton tuo rakastamalla,
syliin lämpimään tuo itkevän.
A.M.
Kuva
Kork.V. 2:14"anna minun nähdä kasvosi, anna minun kuulla äänesi, sillä suloinen on sinun äänesi ja ihanat ovat sinun kasvosi."
Kuva
"My bride" (Minun morsiameni)

https://www.youtube.com/watch?v=hi79J_jjth8
♥ Irmeli-Miranda ♥
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Maikku » 22.04.2017 06:51

Kuva
Olin eilen Pirkko Vesavaaraa kuuntelemassa ja en saanut mitään selvää hänen puheestaan. Hänellä on niin erikoinen puhetyyli ja puhuu aika nopeasti. Istuin siellä hiljaa itsekseen. En jaksanut rukoillakaan. Mä en halua napista. Minne mä voisin mennä? Ne paikat ovat tosi vähissä kuuloni takia ja kaiken lieveilmiöiden takia, eikä mulla ole ymmärrystäkään paljon. :roll:
Kuva
Kuva73:28.Mutta minun onneni on olla Jumalaa lähellä, minä panen turvani Herraan, Herraan, kertoakseni kaikkia sinun tekojasi.Kuva
Kuva
Maikku

ViestiKirjoittaja ♥ Irmeli-Miranda ♥ » 22.04.2017 08:24

Huomenta Herramme Jeesuksen Kristuksen täyttä huolenpitoa tällekin päivälle tahdon toivottaa niin Maikku paikat on vähissä täällä päin olen monesti ajatellut kun olisi vaikka yksi paikka jossa voisi käydä elämän leivän äärellä, joo tuolla puhujalla on "puhe vähän sen kaltainen että ei saa helposti selvää, ja eräs asia josta en pitänyt, en viitsi sitä tässä mainita vaikka se tapaus onkin netissä täällä on sateista ja tuulee eilen siivosin monta tuntia olin niin väsynyt etten oikein jaksanut mitään :roll: Tänään monilla on sisäisesti vaikeaa, kaipuutta murhetta yksinäisyyttä ym siksi laitankin tämän sanan paikan meille Herramme Jeesus auta meitä tyydytä Sinä meidän janomme sillä Sinä olet ELÄMÄN lähde Sinä tunnet meidän tarpeemme ja auta meitä näkemään myös missä meidän pitää tehdä parannusta puhdista Sinä Vapahtaja meidät kaikesta mikä hankaloittaa meidän taivasmatkaamme Sinun veresi puhdistuksessa me tahdomme vaeltaa kiitos Vapahtajamme
Kuva
Jes.
61:3 panemaan Siionin murheellisten päähän - antamaan heille - juhlapäähineen tuhkan sijaan, iloöljyä murheen sijaan, ylistyksen vaipan masentuneen hengen sijaan, ja heidän nimensä on oleva "vanhurskauden tammet", "Herran istutus", hänen kirkkautensa ilmoitukseksi.
Kuva
Kork.V. 2:14"anna minun nähdä kasvosi, anna minun kuulla äänesi, sillä suloinen on sinun äänesi ja ihanat ovat sinun kasvosi."
Kuva

♥ Irmeli-Miranda ♥
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja ♥ Irmeli-Miranda ♥ » 23.04.2017 10:28

Rauhan tervehdys minulta kaikille, hiljaiseloa on täälläkin minä näinkin unta että yksin täällä kirj mutta se siitä :P Kun laitoin päivän sanaa niin jotain jäi siitä ajatuksiin meidän rakkaan Paavali veljen sanoista: Joita lainaan 1. Kort.9. luvusta Paavali ei ottanut Jumalan valtakunnan työstä palkkaa kun evankeliumia julisti, hän otti palvelijan osan ja sai totisesti palkkansa suoraan Herralta, tänään on toisin harvalla on rohkeus, luottamus ja usko "elää uskonsa Herran Jeesuksen varassa" tänään laaditaan kaikki valmiiksi jos aiot palvella Herran elopellolla
17 Sillä jos vapaasta tahdostani sitä teen, niin minulla on palkka; mutta jos en tee sitä vapaasta tahdostani, niin on huoneenhaltijan toimi kuitenkin minulle uskottu.
18 Mikä siis on minun palkkani? Se, että kun julistan evankeliumia, teen sen ilmaiseksi, niin etten käytä oikeutta, jonka evankeliumi minulle myöntää.
19 Sillä vaikka minä olen riippumaton kaikista, olen tehnyt itseni kaikkien palvelijaksi, voittaakseni niin monta kuin suinkin

Ja vielä tämä: Miten jaloja jakeita nämä loppu jakeet ovatkaan Paavali joka varmasti eli ihmisensä Jumalan tahdossa kohdistaa itseensä nämä asiat joista meidänkin pitäisi ottaa opiksi, hän oli tarkka miten vaelsi ja eikä taistellut umpimähkään eli järjellisesti vaan Herran Hengessä, ja tuohon tarvittiin lihallisen mielen kuristus ja masennus miksi? Paavali Herran apostoli antoi tärkeän varoituksen, vaikka olisimme kuinka käytettyjä suosittuja evankeliumin julistajia vaikka meidän elämämme olisi ulkoisesti kuinka hengellistä, niin piilee vaaraa että joutuu hyljättäväksi :roll: Tulee mieleen elämmekö todella Jumalan tahdossa, teemmekö niitä tehtäviä joihin Hän on antanut kutsun ja voiman. monesti mietin ja murehdin kun ajattelen alkuseurakuntaan tosin silloinkin oli eksytykset ja valheveljet ym kurittomat ilmiöt ja yrittivät tulla joukkoon, mutta heidät paljastettiin, tänään on toisin( paljon on intoa mutta ei taitoa) (paljon on ulkoista hengellisyyttä, mutta ei kuuliaisuutta) voisin laittaa noita vaihtoehtoja mutta jätän tähän. :roll:
Kuva
25 Mutta jokainen kilpailija noudattaa itsensähillitsemistä kaikessa; he saadakseen vain katoavaisen seppeleen, mutta me katoamattoman.
26 Minä en siis juokse umpimähkään, en taistele niinkuin ilmaan hosuen,
27 vaan minä kuritan ruumistani ja masennan sitä, etten minä, joka muille saarnaan, itse ehkä joutuisi hyljättäväksi
Kuva
Kuva

♥ Irmeli-Miranda ♥
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Maikku » 23.04.2017 12:43

Kuva
Irkku, mitä jos rukoillaan yhteisestä sopimuksesta paikkaa tänne, jossa voimme käydä ja syödä taivaan leipää ja jakaa siitä mitä ymmärrämme toisillemme. Ymmärryskin siinä kasvaa.
Kuva
Kuva73:28.Mutta minun onneni on olla Jumalaa lähellä, minä panen turvani Herraan, Herraan, kertoakseni kaikkia sinun tekojasi.Kuva
Kuva
Maikku

ViestiKirjoittaja ♥ Irmeli-Miranda ♥ » 25.04.2017 08:05

Maikku kirjoitti:Kuva
Irkku, mitä jos rukoillaan yhteisestä sopimuksesta paikkaa tänne, jossa voimme käydä ja syödä taivaan leipää ja jakaa siitä mitä ymmärrämme toisillemme. Ymmärryskin siinä kasvaa.

Huomenta ja rauhaa juu yhdyn tuohon rukoillaan ... minä olenkin tänne jo vuosia pyytänyt paikkaa jossa voisi käydä jatkan jotain myöhemmin en ole ihan vielä hereillä :lol: :lol:
Kuva
Kuva

♥ Irmeli-Miranda ♥
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Elise » 26.04.2017 08:00

irkku kirjoitti:
Maikku kirjoitti:Kuva

Huomenta ja rauhaa juu yhdyn tuohon rukoillaan ... minä olenkin tänne jo vuosia pyytänyt paikkaa jossa voisi käydä jatkan jotain myöhemmin en ole ihan vielä hereillä :lol: :lol:

Kuva
mie ja oon monesti tuota miettinyt mut oon tätä kohtaa lukenut
Matt. 6:26 Katsokaa taivaan lintuja: eivät ne kylvä eivätkä leikkaa eivätkä kokoa aittoihin, ja teidän taivaallinen Isänne ruokkii ne. Ettekö te ole paljoa suurempiarvoiset kuin ne?
ja aatelu kyllä Jumala huolen pittää niin Hää linnutkii ruokii niin Hää tekköö miullekii ja kokaselle lapselleen :P onha se ankiaa kun ei oo paikkaa mutta meillä on aina paikka Jumalan kasvojen eessä :thumbup: kyll Hää tietää mittä tekköö meijän kanssa
Ps. 84:4
Löysihän lintunen majan ja pääskynen pesän, johon se poikasensa laskee: sinun alttarisi, Herra Sebaot, minun kuninkaani ja minun Jumalani.
Kuva
KuvaSananl. 16:24
Lempeät sanat ovat mesileipää; ne ovat makeat sielulle ja lääkitys luille.
Kuva
Elise

ViestiKirjoittaja ♥ Irmeli-Miranda ♥ » 28.04.2017 10:11

Rauha teille olen kipeä en oikein jaksa olla netissä jotain laitoin siunausta
Kuva
Kuva

♥ Irmeli-Miranda ♥
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Maikku » 28.04.2017 17:42

Kuva
Rakas Herrani, paranna Irkku, me tarvitsemme häntä.

Mulla ollut MORKKIS, tunnen itseni turhaksi, laiskaksi ja mukavuudenhaluiseksi. Plääh.
Sitten olin pitkään rukouksessa ja Herra kosketti, ihmeellinen Herra. Koen jotenkin, että tuo morkkiskin on terveellinen välillä kokea. Nyt tuntuu Herra niin läheiseltä. Tämä yksinäisyys on yksi syy morkkikseen. Olen pyytänyt Taivaan Isältä että Hän tekisi kotini Jumalan läsnäolon paikaksi. Paikaksi, jossa viihdyn ja muutkin viihtyvät.
Kuva
Kuva
Maikku

ViestiKirjoittaja Maikku » 30.04.2017 19:53

Kuva
Huomenna on vappu. Minä en yhtään tykkää vapusta. En ole oikein koskaan tykännyt. Lapsenakaan ei vappu ollut mikään juhla. Minusta se on turha juhla, tietenkin työssä käyville se on palkallinen vapaapäivä. Tämä on vain minun ajatukseni, jokainen saa ajatella miten tykkää.
Jeesus sanoi: "Tulkaa minun luokseni kaikki työtä tekevät ja raskautetut." Minusta tuo puhuu lain kuormista ja taakoista. Jeesus on täyttänyt lain. Jeesuksessa meillä on rauha ja lepo. Minä rakastan tuota Paavalin sanaa, sillä minä olin päättänyt teidän tykönänne olla tuntematta mitään muuta kuin Jeesuksen Kristuksen ja Hänet ristiinnaulittuna. Häntä katsomalla sydän tyyntyy ja rauha tulee sydämeen. Sieltä vuotaa rakkautta ja ymmärrystä.
Kuva
Kuva
Maikku

Edellinen

Paluu Mitä kuuluu sydämellesi