Huhtikuu.Herra me janoamme Sinua!

Keskustelua mieteitä päiviimme

Re: Huhtikuu.Herra me janoamme Sinua!

ViestiKirjoittaja ♥ Irmeli-Miranda ♥ » 09.04.2017 20:12

Joo ei minua oikein miellyttänyt tuo edellinen tausta näitä taustoja on vaikka kuinka paljon ylläpidon puolella et helposti niitä saa vaihdettua :P joo oon kova vaihtamaan taustoja etenkin kun alkaa tympimään tai ei oikein toimi, jotkut ovat näkyään niin vanhoja ja ehkä siksikin eivät enää toimi kun eivät niitä päivitä tai korjaa?? Aivan pääsiäinen tulossa vaikka kirkko on Herran kuolin päivän vaihtanut :roll: ikävää että tämä aika on myös suurta epäjumalien palvontaa ja noituutta ym meininkiä mutta sana sanookin sillä meillä....
Ef. 6:12
Sillä meillä ei ole taistelu verta ja lihaa vastaan, vaan hallituksia vastaan, valtoja vastaan, tässä pimeydessä hallitsevia maailmanvaltiaita vastaan, pahuuden henkiolentoja vastaan taivaan avaruuksissa.
Kuva
Kork.V. 2:14"anna minun nähdä kasvosi, anna minun kuulla äänesi, sillä suloinen on sinun äänesi ja ihanat ovat sinun kasvosi."
Kuva
"My bride" (Minun morsiameni)

https://www.youtube.com/watch?v=hi79J_jjth8
♥ Irmeli-Miranda ♥
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja tabitha » 10.04.2017 09:01

Hei pitkästä aikaa , uskossa olen säilynyt, mutta elämässäni on ollut todella vaikeuksia kaiken sorttisia :? Niin juuri Irkku meillä on taistelu pimeyttä ja syntiä vastaan emme ole immuuneita näille hyökkäyksille, mutta kiitos olkoon Jumalan, Hänen Poikansa kautta me saamme voiton, ja meitä koetellaan joka alueella ja kun läpäisemme niitä Hänen armonsa, voivansa kautta, niin uskomme vahvistuu. Tänne on uusikin tullut tällä ajalla kun olen pois ollut, ole siunattu Kaisu, ja te muutkin minulla on nyt taas tasapaino, minun piti yksin käydä nämä etapit läpi, on asioita johon mahtuu vain Hänen apunsa hei taas ja kiitos että ette laittaneet minua "hyllylle" eli pois foorumilta :P
tämä laulu loppuun Herra tuntee sydämet.!
https://www.youtube.com/watch?v=qHKHLRidM4k
Kuva

Anna voimasi(Niinkuin tuuli hiljaa..)
https://www.youtube.com/watch?v=wkL-qstVLvk
tabitha

ViestiKirjoittaja Maikku » 10.04.2017 10:00

Kuva
Kun tulin tänne, sydämeni oikein hypähti, Tabitha on tullut. Ihanaa, olen toivonut ja rukoillut että tulisit takaisin. Toivon myös eki-vaarin tulevan. Hän on sellainen paimen persoona. :-D

Meillä kaikilla on erilaisia vaikeuksi, mutta niistä me löydämme aarteita, jotka myöhemmin voimme jakaa toisten kanssa ja ne voivat olla toisille siunaukseksi ja avuksi. Toivon Herran Jeesuksen auttavan sinua ja tuntemaan: ME RAKASTAMME SINUA
.
Kuva
Kuva73:28.Mutta minun onneni on olla Jumalaa lähellä, minä panen turvani Herraan, Herraan, kertoakseni kaikkia sinun tekojasi.Kuva
Kuva
Maikku

ViestiKirjoittaja ♥ Irmeli-Miranda ♥ » 10.04.2017 14:26

Maikku kirj Tabithalle niin juuri kuin Herra halusi, näin koen kiitos Tabitha yk-viestistä jotenkin koinkin et sulla on nyt huolia ym tilanteita kyllä me sinua kaivattiin ja muistettiin toit meille siunauksen kun olit rinnallani ja uskon et edelleen tuot kiitos Herralle sinusta :P meillä on hyvä olla täällä piskuinen joukko niin kuin eki-vaari aina sanoi siunattua päivän jatkoa ja iso iso halaus :lol: :clap:

Kuva
Kuva
Kork.V. 2:14"anna minun nähdä kasvosi, anna minun kuulla äänesi, sillä suloinen on sinun äänesi ja ihanat ovat sinun kasvosi."
Kuva

♥ Irmeli-Miranda ♥
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja jukkapekka83 » 10.04.2017 17:58

Hei ja siunattua iltaa.
Minäkin olen pitänyt taukoa välillä. On ollut kaikenlaista.
Paljon olen lukenut. Olen lukemassa Janette Oken Rouva tohtori joka on vanha kirja.
jukkapekka83

ViestiKirjoittaja ♥ Irmeli-Miranda ♥ » 11.04.2017 08:26

Huomenta oi kun kiva että jukkapekkakin poikkesi etsin tässä urakalla meille sopivaa taustaa ihan ajan kanssa :P tämäkin on jotenkin ei kiva synkkä sellainen nyt löisin tämän ja laitan sen meille kevääksi ja kesäsi saadaan vähän väriä ja selkeän näköiset kirjoituksen jotka näkyvät paremmin vaaleaa taustaa vasten siunattua päivää foorumin joukolle ja Jeesuksen rakkautta Ps. saattaa olla et ei tarvitse isontaa kirj mutta katsokaa miten teillä toimii
Kuva
Kuva
Kuva

♥ Irmeli-Miranda ♥
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Maikku » 11.04.2017 10:07

Kuva
Irkku, laita sittenkin se sininen tausta takaisin, Tämä menee reunojen yli ja se on vähän hankalaa. Se saa kelvata niin kauan, kun sinä kyllästyt.Mä luotan sinuun.
Kuva
Kuva73:28.Mutta minun onneni on olla Jumalaa lähellä, minä panen turvani Herraan, Herraan, kertoakseni kaikkia sinun tekojasi.Kuva
Kuva
Maikku

ViestiKirjoittaja ♥ Irmeli-Miranda ♥ » 11.04.2017 10:32

Maikku kirjoitti:Kuva
Irkku, laita sittenkin se sininen tausta takaisin, Tämä menee reunojen yli ja se on vähän hankalaa. Se saa kelvata niin kauan, kun sinä kyllästyt.Mä luotan sinuun.

Ok siskoni vaihdetaan ja ei saatu tähän meidän joutseniakaan Maikku entä tämä jos sekin on epäsopiva niin vaihdan siniseen jookos, halit
Kuva
Kuva

♥ Irmeli-Miranda ♥
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Maikku » 11.04.2017 11:41

Kuva
On tämä parempi, pysyy reunojen sisällä. Olenko minä ainoa joka marisen taustoista ja väreistä. Kiitos, kun jaksat sietää mua.

Mä luin aamulla Daavidista ja Goljatista, se virkisti ja sai mun huutamaan Hallelujaa. Oli se Daavid vain rohkea ja luja uskossa, meni Goljatia vastaan HERRAN SEBAOTIN ISRAELIN SOTAJOUKON RIVISSÄ. Raamatussa on niin ihmeellisiä Jumalan tekoja, ne saavat ihan sydämen pomppimaan.
Kuva
Kuva
Maikku

ViestiKirjoittaja tabitha » 11.04.2017 13:46

Maikku kirjoitti:Kuva
Kun tulin tänne, sydämeni oikein hypähti, Tabitha on tullut. Ihanaa, olen toivonut ja rukoillut että tulisit takaisin. Toivon myös eki-vaarin tulevan. Hän on sellainen paimen persoona. :-D

Meillä kaikilla on erilaisia vaikeuksi, mutta niistä me löydämme aarteita, jotka myöhemmin voimme jakaa toisten kanssa ja ne voivat olla toisille siunaukseksi ja avuksi. Toivon Herran Jeesuksen auttavan sinua ja tuntemaan: ME RAKASTAMME SINUA
.

Kiitos niin ihanista sanoistasi Maikku sisko Herrassa, minä koenkin että olen teidän keskellä rakas, niin tekin olette minulle, tahdon laitaa nämä laulun sanat tähän, mikä aarre meillä onkaan Hänessä meidän tukemme, lohtumme ja apumme, niitä olen viime kuukaudet saanut kokea ja tuntea olla Hänen rakastettu, voi miten lohdullista se onkaan, sen rinnalla katoaa kaikki muu vai Hän on rakkaani joka minut on lunastanut, tuo Kunnian Kuningas . On jälleen niin hyvä olla teidän kanssanne täällä.
Kuva
Halleluja, tunnet sydämeni
Halleluja kuulet rukoukseni
Tänään avaan Sinulle lukot sisimpääni
Eteesi tuon alttarille tuhat unelmaani

Tahdon luottaa viisauteesi,
Käsivarsiisi, ne kantaa.
Heittäytyä rakkauteesi.
Tahdot parasta vain antaa,
Kuin Isä lapsilleen
säv.&sov. Anu ja Matti Kankaanniemi
tabitha