Huhtikuu.Herra me janoamme Sinua!

Keskustelua mieteitä päiviimme

Huhtikuu.Herra me janoamme Sinua!

ViestiKirjoittaja ♥ Irmeli-Miranda ♥ » 01.04.2017 10:09

Kuva
Siunattua tätä alkavaa huhtikuutta olemmekin aikaisin heränneet vanhimman siskon pitäisi tulla hesasta käymään, hänen pojan vaimo tuo hänet, ei olekaan pääsyt kun oli polvileikkauksessa laitettiin "uusi polvilumpio" sama on Henkullekin tehty. Tänään onkin sateinen ja pimeä päivä mutta kyllä se kevät-kesä aikanaan sieltä tulevat
nyt etsin jonkun kortin meille näin alkukuuhun luettavaksi siunausta tähän päivään ja täyttäköön Jeesus meidän sisimpämme janon tuo EÄLÄVÄ LÄHDE ammennetaan Hänestä sitä todellista ELÄMÄÄ!!
:clap: :thumbup:

Kuva
Kuva
Kork.V. 2:14"anna minun nähdä kasvosi, anna minun kuulla äänesi, sillä suloinen on sinun äänesi ja ihanat ovat sinun kasvosi."
Kuva
"My bride" (Minun morsiameni)

https://www.youtube.com/watch?v=hi79J_jjth8
♥ Irmeli-Miranda ♥
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

Re: Huhtikuu.Herra me janoamme Sinua!

ViestiKirjoittaja kaisu » 02.04.2017 10:05

Minunkin puolesta siunattua, Huhtikuuta kaikille. Tuo kortin kirjoitus, oli Irkku niin hyvä, että toistan sen tähän!

Kuva

Niin jokainen päivä, todella vie meitä lähemmäksi kotiin pääsyä, sinne Isän Jumalan luokse, meidän toivomme on Jumala:
Psalmit:
39:8 Ja nyt, mitä minä odotan, Herra? Sinuun minä panen toivoni.

Me tarvitsemme tuota taivaallista viisautta, että osaisimme tässä ajassa vaeltaa Hänen tahdossaan, tehdä oikeat valinnat jotka miellyttävät meidän taivaallista Isäämme,
me emme tiedä päiviemme mittaa, elämämme ja kuolemamme on Hänen tiedossaan ja kädessään. Minua tuo kortin kirjoitus puhutti ja siunasi.Kiitos Jumalalle.!
Ps. 90:12
Opeta meitä laskemaan päivämme oikein, että me saisimme viisaan sydämen.
kaisu

ViestiKirjoittaja Maikku » 04.04.2017 08:23

Kuva
Ajattelin etten kirjoita tänne mietteitäni, en oikein kehtaa. Nimittäin putosin takaisin masennukseen. Ei tästä mitään tule. Siinä sitten Heikki Andelin sai sydämelleen viestittää minulle aamulla aikaisin Sanan Jumalan sydämeltä. Se auttoi ja nosti. Hänellä oli niin kauniit ja rakastavat sanat Jumalalta. Hän ei tiennyt asioistani mitään, tämäkin vahvisti minua.

Oi jos oisin lintunen,
lentäisin mä taivaaseen.
Luokse rakkaan Jeesuksen
siell`kieli kiittäin helisee.
Häntä vain mä katsoisin
ihanuuttain palvoisin.

Kas, tässä tuli kuin varkain runonpätkä. Kiitos taivaallinen Isäni.
Kuva
Kuva73:28.Mutta minun onneni on olla Jumalaa lähellä, minä panen turvani Herraan, Herraan, kertoakseni kaikkia sinun tekojasi.Kuva
Kuva
Maikku

ViestiKirjoittaja ♥ Irmeli-Miranda ♥ » 04.04.2017 08:59

Rauhan tervehdys Herrassa Jeesuksessa Hän kuljettaa meitä tänäänkin voitto saatossa eteenpäin niin suuri on Hänen armonsa ja huolenpitonsa meitä kohtaan. Mutta tuo voitto saatossa oleminen ei ole itsestään selvä asia :roll: ellei Jeesuksen seuraaja kulje Hänen tahdossaan on aivan selvää ihan järjellisestikin jos me olemme töissä niin kyllä sielläkin on johtaja ja säännöt miten toimia, on järjestöjä joissa on johtaja hän määrää ja laatii suunnitelmat ym ja niin myös toimitaan ja seurataan häntä:roll: Mutta meidän Johtajamme on erilainen kaikki tapahtuu armon ja ennen kaikkea rakkaudesta, me tiedämme että Hän rakastaa meitä, mutta entä me rakastammeko me häntä ja osoitammeko me myös sen? Ehkä ajattelet miten sen osoittaa....Sanassa on aivan selvät sanat siitä otan nyt pari paikkaa....
Joh. 14:15
Jos te minua rakastatte, niin te pidätte minun käskyni.
ja mitä nuo käskyt tarkoittaa..
Matt.
22:36 "Opettaja, mikä on suurin käsky laissa?"
22:37 Niin Jeesus sanoi hänelle: "'Rakasta Herraa, sinun Jumalaasi, kaikesta sydämestäsi ja kaikesta sielustasi ja kaikesta mielestäsi.'
22:38 Tämä on suurin ja ensimmäinen käsky.
22:39 Toinen, tämän vertainen, on: 'Rakasta lähimmäistäsi niinkuin itseäsi.'
22:40 Näissä kahdessa käskyssä riippuu kaikki laki ja profeetat."

Ja sen pitäisi ilmetä meissä hedelmänä...
Tässä rakastetussa Johanneksen kirj se tulee niin hyvin esille , ensin lihan kuolemaa sitten karsintaan pois ne jotka ei kanna hedelmää ja puhdistus niille jotka hedelmää kantavat, jos me elämme itsellemme uskovina niin saamme tosin mainetta ja kunniaa, mutta meidän tehtävämme on kirkastaa Isää ja se tapahtuu kun vaellamme Hän tahdossaan kuuliaisina
Joh.
12:24 Totisesti, totisesti minä sanon teille: jos ei nisun jyvä putoa maahan ja kuole, niin se jää yksin; mutta jos se kuolee, niin se tuottaa paljon hedelmää.
15:2 Jokaisen oksan minussa, joka ei kanna hedelmää, hän karsii pois; ja jokaisen, joka kantaa hedelmää, hän puhdistaa, että se kantaisi runsaamman hedelmän.
15:4 Pysykää minussa, niin minä pysyn teissä. Niinkuin oksa ei voi kantaa hedelmää itsestään, ellei se pysy viinipuussa, niin ette tekään, ellette pysy minussa.
15:5 Minä olen viinipuu, te olette oksat. Joka pysyy minussa ja jossa minä pysyn, se kantaa paljon hedelmää; sillä ilman minua te ette voi mitään tehdä.
15:8 Siinä minun Isäni kirkastetaan, että te kannatte paljon hedelmää ja tulette minun opetuslapsikseni.
15:16 Te ette valinneet minua, vaan minä valitsin teidät ja asetin teidät, että te menisitte ja kantaisitte hedelmää ja että teidän hedelmänne pysyisi: että mitä ikinä te anotte Isältä minun nimessäni, hän sen teille antaisi.

Vahvistu siskoni Maikku Herran Jeesuksen rakkaus saakoon nostaa sinut tuosta olotilasta jälleen siihen sisäiseen tyytyväisyyteen tietäen sinulla on lohduttaja joka rakastaa niin äärettömästi sinua ja meitä jokaista ja tuo runokin puhuu puolestaan oletkin Maikku Jumalan pieni ja vapaa lintu

Kuva
Kork.V. 2:14"anna minun nähdä kasvosi, anna minun kuulla äänesi, sillä suloinen on sinun äänesi ja ihanat ovat sinun kasvosi."
Kuva

♥ Irmeli-Miranda ♥
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Elise » 04.04.2017 11:15

hengen ravintoo taas sain kun luki näitä miunkii puolesta siunattuu tätä uutta kuukautta
tään laulun mie tahon meille nyt laittaa on hyvä olla Jumalan lapsi siell meille on tarjolla kaikki :thumbup:

1. Onpa taivaassa tallella lapsillekin, / jotka Jeesusta rakastavat, / kultakruunut ja valkeat vaattehetkin, / harput, joilla he soittelevat.

2. Tietä kultaista laulaen astelevat, / ovat seurassa enkelien. / Karitsan siellä kasvoja katselevat, / pyhää uhria syntisien.

3. Siellä lähteellä istua saa elämän, / ja sen puusta he nauttien syö. / Isän kirkkaus loisteen luo lämmittävän, / poissa on pelko, kuolema, yö.

4. Pyhän istuimen ääreltä kristallinen / joki virtaa, ja siitä he juo. / Ilovirsi ja kiitos soi onnellinen: / he on päässeet jo Jeesuksen luo.
Kuva
KuvaSananl. 16:24
Lempeät sanat ovat mesileipää; ne ovat makeat sielulle ja lääkitys luille.
Kuva
Elise

ViestiKirjoittaja Maikku » 06.04.2017 07:15

Kuva
Lauantaina on poikani nuorimman tyttären tupaantuliaiset. Olen menossa sinne. Sitten tuli pulma, mitä tupaantuliaislahjaksi. En oikein keksinyt, sitten menin Herran eteen ja pyysin apua. Hän vastasi hyvin erikoisella tavalla, olin hyvin hämmästynyt; ilosenkirjavan kynnysmaton. No mistä mä sellaisen löydän, kaikkihan ovat tylsän näköisiä. Tyttäreni alkoi etsiä netin kautta ja löysi Bauhaulta sellaisen. Kävimme ostamassa sellaisen. Mä sain siihen vielä Jumalalta, mitä mä siihen kirjoitan mukaan. Siitä tulikin hyvin monipuolinen lahja, saavat miettiä Raamatunpaikkoja kuville. Hip hurraa tulipa oiva ratkaisu. Kiitos Isä, tällasiinkin sinä vastaat ja autat.
Kuva
Kuva73:28.Mutta minun onneni on olla Jumalaa lähellä, minä panen turvani Herraan, Herraan, kertoakseni kaikkia sinun tekojasi.Kuva
Kuva
Maikku

ViestiKirjoittaja kaisu » 06.04.2017 11:45

Siunattua päivää, kyllä Kristus neuvoo kaikessa missä me apua tarvitsemme, ja tosiasia on että kyllä me Hänen apuaan tarvitsemme kaikessa. Minulla alkoi pieni loma, pari viikkoa, olen jakanut näitä lomia niin että saan huilia, silloin kun tuntuu, että nyt lepäilen. Teen kevät siivousta ym pientä kotioloissa ja menemme pienelle matkallekin puolison omaisten luokse käymään, seuraavalla viikonloppuna. Ilo Herrassa olkoon väkevyytemme.

Kuva
kaisu

ViestiKirjoittaja ♥ Irmeli-Miranda ♥ » 06.04.2017 18:31

Iltaa ja rauhaa jokaiselle useasti kun menen keskukseen kauppaan, niin kävi eilenkin että tulee kristittyjä vastaan melkein ensimmäinen kysymys minkä he heittävät, käytkö kokouksissa ja missä? olen vastannut että en käy kuuntelen ja luen netistä vanhojen jo pois otettujen julistajien juttuja, eilinen sanoi ethän vaan katsele tv.7: sanoin että en joskus katson että tiedän missä asti porukat ovat hakoteillä :roll: ja mainitsin että suurelta osin tuo tv.7 ohjelmat ovat hengellisessä haureudessa, siihen kysyjä vastasi tuo oli hyvin sanottu :roll: Niin onko se uskon mittari että käyt kokouksissa? niin näkyvästi mutta entä vainotut jotka viettävät vuosiakin vankilassa yksin ei ole kuin Herra Henkensä kautta läsnä olisi hupaisaa heiltä kysyä käytkö kokouksissa, ihmisten mittarit ovat niin kaavoissa ja luuloissa ikäänkuin sillä punnitaan ihmisen hengellinen tila. Minä kyllä kävisin mutta???? ja jos joku nyt ei katsokaa tv.7 niin useampi seurakunta on hihhuli hei tilanteessa, aivan turha kaunistella että hengellinen tilanteemme olisi Raamatullinen päin vastoin luopumus on kovassa nousussa, minä vierastan tätä uutta mitä tänään näen ja kuulen, sillä minun ymmärryksen mukaan se poikkeaa sanan opetuksesta pois ja paljon :roll: emme me täydelliseksi tässä ajassa tule lihamme on voimakas ja tahto elämämme mutta siitä huolimatta voimme Herrassa olla täydelliset ja kuuliaiset, minä tiedän että usein kirj toistan kuuliaisuus sanaa

Kuva
Kuva
Kuva

♥ Irmeli-Miranda ♥
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Elise » 08.04.2017 09:51

no jopa on ihmiset omituisia irkku :roll: eikö hengelliset pitäs tutkii hengellisesti :roll: ihminen näkkee ulkokuoren Jumala sydämen mie kun seuraan mihin mie kykenen ja ymmärrän niin monet justii tutkii ulkoisesti uskon elämää kuule minnuu oikein riipasi kun sie mainitsit vainotut ei tää nuori sukupolvi oo kokenut vilua nälkää eikä kodittomuutta mie vähän tiiän noista jotakii mutta enhän mie voi sitä verrata Herran tähen vainottujen elämää mitä hyö saavat kokea ja uskonsa ovat säilyttäneet ja perille pääseet mie ainekii vierastan ja pelkään tuota hurmaa joka tännää vaikuttaa monissa on lauluu tanssii ja ja kaiken näkösii hienouksia jotka ei miusta kasvata mihinkää aina vaan jostakii kenkä puristaa eikä sen valmiimpaa tuu laita sie vaan irkku kuuliaisuudesta täytä se minkä oot Jumalalta saanut :roll:
Kuva
KuvaSananl. 16:24
Lempeät sanat ovat mesileipää; ne ovat makeat sielulle ja lääkitys luille.
Kuva
Elise

ViestiKirjoittaja Maikku » 09.04.2017 17:14

Kuva
Kiitos Irkku, kun vaihdoit uuden foorumin. En oikein kotiutunut entiseen. Tämä tuntuu paljon kotoisemmalta. :-D Ihme, kun löydät aina uuden. Niitä on ollutkin monia minun aikanani.

Kuva

Nyt alkaa sitten pääsiäisviikko, jolloin voimme muistella Jeesuksen Kristuksen kärsimyksiä. Meidät on kalliisti ostettu, Jumalan Pojan verellä ja kuolemalla. Isä rakasti meitä niin paljon, että antoi ainoan Poikansa meidän tähtemme kidutettavaksi ja kuolemaan. Tuo Rakkaus on VALTAVAA. Jeesus Kristus suostui siihen, koska Isä oli hänelle rakas.KIITOS.
Kuva
Kuva
Maikku

Seuraava

Paluu Mitä kuuluu sydämellesi