Maaliskuu; " valtaa oi sydämet Herra sinua palvelemaan"

Keskustelua mieteitä päiviimme

Re: Maaliskuu; " valtaa oi sydämet Herra sinua palvelemaan"

ViestiKirjoittaja kaisu » 30.03.2017 08:24

Huomenta aivan totta on ihanaa kokea että saa olla joukossa jossa voi olla oma itsensä, Irkku eilen kun kirjoitin, ja lähetin niin olinkin ulkona, eikä kirjoitukseni tallentunut, en jaksanut tehdä uusiksi, eli onko tässä joku aika määrä? ja sitten kirjaa ulos automaattisesti, olen myös joiltakin, jotka foorumia pitävät, että jokin taustakin saattaa vaikuttaa tutkithan kun ehdit, kiitos. :P :thumbup: Jeesus siunatkoon päivämme

Kuva
kaisu

ViestiKirjoittaja ♥ Irmeli-Miranda ♥ » 30.03.2017 12:46

Siunausta kaikille kuule kaisu minulle kävi samoin eilen ja harmitti kirjoitin tärkeää asiaa ja hups kävin samoin kuin sinulle :? harmittelin sitä Ariel veljellekin ja kun jonkun saa ja tekee uusiksi, niin ei se ole enää samanlainen kuin alkuperäinen, täytyy katsoa antaako Herra Herra uuden virityksen asiaan :P Mä tarkastan jos se johtuu tästä taustasta jota minäkin epäilen mulla on varalla kyllä yksi sitä ei tarvitsi kirj kokoakaan suurentaa menen nyt ylläpitoon katselee jos ei apua löydy niin vaihdan taustan toivon mukaan se on kiva kaikkien mielestä :P
Kuva
Kork.V. 2:14"anna minun nähdä kasvosi, anna minun kuulla äänesi, sillä suloinen on sinun äänesi ja ihanat ovat sinun kasvosi."
Kuva
"My bride" (Minun morsiameni)

https://www.youtube.com/watch?v=hi79J_jjth8
♥ Irmeli-Miranda ♥
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja ♥ Irmeli-Miranda ♥ » 30.03.2017 17:33

vikaa ei löytynyt eli pakko olla tästä tausta kysymys no vaihdan sen ja jos ei ole hyvä niin vaihdetaan siunausta
Kuva
Kork.V. 2:14"anna minun nähdä kasvosi, anna minun kuulla äänesi, sillä suloinen on sinun äänesi ja ihanat ovat sinun kasvosi."
Kuva

♥ Irmeli-Miranda ♥
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja ♥ Irmeli-Miranda ♥ » 31.03.2017 14:32

Jaahas tämäkin kuu on loppuun kulunut tänään onkin mun nimmari päivä samalla siskojen pojat täyttää 45.v ja toinen 50v nämä on lapsenlapsista nuoremmasta päästä vanhin täyttää keväällä 58v et ei ole enää teinejä. tämä vanhin on ollut liki neljä kk Herran oma hän on ollut tango laulaja nyt jättää sen uran ja on linja auto kuski olen niin iloinen puolestaan ja ollaan pienestä pitäen oltu paljon yhdessä ikäeroa ei ole kuin vähän yli 5.v näin aika menee eteen päin, me ollaan Henkunkin kanssa ollu jo liki 35.v tulee heinäkuussa täyteen Jumala on ollut armollinen ja pitänyt meidät yhdessä se ei ole itsestään selvä asia ja olen vankasti sitä mieltä että ilman Jumalaa avioliitotkaan ei pysy koossa poikkeuksia saattaa olla, mutta onko Jumalan rakkaus se yhdysside ja onko Herran antama yhteys siinä liitossa se onkin jo eri asia.Liitojakin on monen moisia, mutta se siitä. Tänään on ollut harvinaisen kolea päivä kyllä tuossa lumikuurokin tuli tosin räntänä melkein suli saman tien pois. Mutta nyt menen suihkuun siunatut illan jatkot Herramme Jeesuksen kanssa. Ps jotenkin kaipaan meidän joutsenia tuohon etukuvaan :thumbup: :P
Kuva
Kuva

♥ Irmeli-Miranda ♥
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

Edellinen

Paluu Mitä kuuluu sydämellesi