Maaliskuu; " valtaa oi sydämet Herra sinua palvelemaan"

Keskustelua mieteitä päiviimme

Re: Maaliskuu; " valtaa oi sydämet Herra sinua palvelemaan"

ViestiKirjoittaja ♥ Irmeli-Miranda ♥ » 25.03.2017 09:41

Kuva

Huomenta Jeesus Herramme saakoon kunnian ja kiitoksen tästäkin päivästä niin Maikku sisko kyllä se masennus iskee silloin tällöin niin vanhoihin kuin nuoriinkin meihin jotka olemme jo "aikamme eläneet" yksinäisyys ja ulkoisesti saman kaltaiset päivät" vaikuttaa paljon mieleen aivan ymmärrettävää kunhan ne eivät jää hallitsemaan ja sen kun se saa aikaan niin kohta tullaan niin minä keskeiseksi ja itse sääliin ja avun antaja ( Jeesus) jää kaukaiseksi, tämä on sitä inhimillistä ihmistä meissä, tuskin me tässä ajassa tyystin pääsemme tyystin noista tunteista eroon ne tulevat ja menevät meillä Jeesuksen omillakin, harvalla on ulkoiset puitteet niin ihanat että voisimme olla hymyhuulin rallatella läpi elämän tuskin ? :roll: Eli Maikku tuo on minusta ihan normaalia että välillä masentaa. Meillä on Hän joka ymmärtää meitä, tuntee päivämme valvoo elämäämme ja huolehtii meistä auttaja parhain on Jeesus Herramme, siunattua päivää.

Kuva
Kuva
Kork.V. 2:14"anna minun nähdä kasvosi, anna minun kuulla äänesi, sillä suloinen on sinun äänesi ja ihanat ovat sinun kasvosi."
Kuva
"My bride" (Minun morsiameni)

https://www.youtube.com/watch?v=hi79J_jjth8
♥ Irmeli-Miranda ♥
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Elise » 26.03.2017 09:09

huomenta täältä lappeesta niin justii kyllä sitä masennusta tulloo mutt mie otan luuvan ja lakasen se ulos tuvasta viime aikoina oon joutunut luutaa käyttämään usiasti mutta myö tytöt mennää Jumalan armossa etteen päin hyvä kun tullee kesä niin myökii Maikku mennään sitä ommaa kinttupolkua hiljaa hissuksee etteen päin kuunnellaan lintujen laulua ja kiitetään Jumalan armoo meitä kohtaan joko tulli tie millo siun silmä leikataan Maikku tää kellon etteen päin siirto vaikuttaa minnuu oon niin väsynyt :roll:
Kuva
KuvaSananl. 16:24
Lempeät sanat ovat mesileipää; ne ovat makeat sielulle ja lääkitys luille.
Kuva
Elise

ViestiKirjoittaja Maikku » 26.03.2017 10:41

Kuva
Elise, Mä kyllä räjähdin nauramaan tuosta luuta jutusta. Oli se niin hauska ja tuo kinttupolku. Kiitos Irkku, niin se taitaa vain olla, että emme siltä masennukselta pääse eroon. Mutta onneksi se ei jää asumaan meihin. Herramme ymmärtää meitä, ihanaa.

Eilen olin tyttäreni luona ja laitettiin ruokaa ja leivottiin puolukkakakku. Oli se hyvää, mutta ei onnistu yksin tehdä, siinä tarvitaan enemmän käsiä, meitä oli kolmen ihmisen kädet ja se onnistui.
Hip hurraa.
Kuva
Kuva73:28.Mutta minun onneni on olla Jumalaa lähellä, minä panen turvani Herraan, Herraan, kertoakseni kaikkia sinun tekojasi.Kuva
Kuva
Maikku

ViestiKirjoittaja Maikku » 27.03.2017 07:22

Kuva
Olin eilen Naantalin Helluntaseurakunnassa. Pääsin sinne ystäväni kyydillä. Sain vastauksen sydäntäni vaivaaviin kysymyksiin. Siellä oli arvostamani sananjulistaja ja hän julisti selvästi ja ymmärrettävästi Raamattua vanhasta liitosta uuteen liittoon. Tunsin tulleeni tyydytetyksi. Jumalan Sana on ihmeellistä, se löytää ikävöivän kohteen. Yksin mun on vaikea saada Raamatusta täyttä tyydytystä. Miksi, Olen kuitenkin aika paljon vajaa ymmärrykseltäni. Sairastin neljä vuotiaana tulirokon ja jälkitautina aivokalvontulehduksen, ollen kolme vuorokautta tajuttomana, minun odotettiin kuolevan. Tämä ei ole säälin pyytämistä. Haluan olla Jeesuksen Kristuksen sotanainen tällaisena kuin olen. Tästä mun kuuloni, näköni ym menivät. Koittakaa kestää minua. Irkku tietääkin ja on ollut rinnallani. Kiitos Irkku. Jumala sinua runsaasti siunatkoon.
Kuva
Kuva73:28.Mutta minun onneni on olla Jumalaa lähellä, minä panen turvani Herraan, Herraan, kertoakseni kaikkia sinun tekojasi.Kuva
Kuva
Maikku

ViestiKirjoittaja ♥ Irmeli-Miranda ♥ » 27.03.2017 09:03

Huomenta meidän pikku joukolle, eki-vaari kun oli joukossamme hän sanoi usein kirj meitä piskuinen joukko, tulee välillä mieleen miten hän voi ja tabitha Herra heitä auttakoon ja siunatkoon :thumbup: niin Maikku tiedän nuo asiat sinusta ja tuli mieleeni laittaa tämä sanan kohta

Hes. 16:
16:4 Ja näin oli sinun syntymäsi: sinä päivänä, jona synnyit, sinulta ei leikattu napanuoraa, sinua ei pesty vedellä, että olisit puhdistunut, sinua ei hierottu suolalla eikä sinua kääritty kapaloihin.
16:5 Ei kenkään sinua säälinyt, niin että olisi tehnyt sinulle mitään tällaista ja armahtanut sinua, vaan sinut pantiin heitteille kedolle: niin halpana pidettiin sinun henkesi sinä päivänä, jona synnyit.
16:6 Mutta minä kuljin ohitsesi ja näin sinut, kun sätkyttelit verissäsi. Ja minä sanoin sinulle, kun olit siinä verissäsi: 'Sinun pitää elämän' - niin sanoin minä sinulle, kun olit siinä verissäsi: 'Sinun pitää elämän,

Minunkin syntymä oli niin että olin kuolla, tulin liian aikaisin tähän maailmaan ja siihen aikaan ei ollut tämän kaltaista keskoshoitoa painoin vähän oli kilon, ensinmäiset kuukaudet nukuin Porin Matti -uunin päällä, ja olen edelleen vilu-kissa ja jäi minulle syntymävikoja polveen ja lonkkaan, mutta Maikku Herra on huolta meistä pitänyt ja pitää vaikka olemme vajaita täällä Hänessä saamme olla armahdettuja ja rakkaita :thumbup: On hyvä tietää että Jumala päättää meidän syntymän ja kuoleman ne ovat Hänen kädessään, tosin ihmiset käyttää itseoikeutta ja tekevät abortti eli raskaudenkeskeytys ja ohittavat Jumalan lahjan mutta nyt menen taas jotain touhuamaan siunausta tälle alkavalle viikolle Jeesuksen johdatusta meille kaikille.
Kuva
Kork.V. 2:14"anna minun nähdä kasvosi, anna minun kuulla äänesi, sillä suloinen on sinun äänesi ja ihanat ovat sinun kasvosi."
Kuva

♥ Irmeli-Miranda ♥
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Maikku » 27.03.2017 12:55

Tuo on totta mitä Irkku kirjoitti syntymästäni. Minut yritettiin tappaa, napanuoraa ei sidottu laittiin suoraan kapaloihin. Mutta Jumala katsoi arvolliseksi elämään. Minä en ole enää masentunut. Sain uutta ajateltavaa. Kiitos Jumalalle.
Kuva
Kuva
Maikku

ViestiKirjoittaja Maikku » 27.03.2017 17:30

Kuva
Kun luin mitä olin kirjoittanut, häpesin. Minun pitää tuoda Jeesusta Kristusta esiin, eikä itseäni.

Tänään tapahtui ihmeellinen asia. Ystäväni, joka kuljettaa autollaan minua, tuli pesemään mun ikkunat. Täällä on nyt kuin olisi tehty suursiivous. On niin kirkasta ja ulkona paistaa aurinko, paistaa myös sydämessäni, Kristus aurinkohan siellä paistaa. Tulisipa eki-vaari ja Tabitha takaisin. :thumbup: :-D
Kuva
Kuva
Maikku

ViestiKirjoittaja ♥ Irmeli-Miranda ♥ » 28.03.2017 11:37

Halleluja Maikku..... Näin Herramme kuljettaa ja johdattaa meitä Hänen ojennettu kätensä viitoittaa tietämme, silmänsä tarkkaavat ja korvansa kuulevat ihmeellinen Hän on meidän kuninkaamme Jeesus Kristus :thumbup: :clap:

”Mutta kiitos olkoon Jumalan, joka aina kuljettaa meitä voittosaatossa Kristuksessa.” (2Kor.2:14)

”Mutta kiitos olkoon Jumalan, joka antaa meille voiton meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen kautta!” (1Kor.15:57)
Kuva
Maikku kirjoitti:Kun luin mitä olin kirjoittanut, häpesin. Minun pitää tuoda Jeesusta Kristusta esiin, eikä itseäni.

Tiedätkö Maikku sinähän tuot Häntä esille kun me tuomme jaamme ilot ja murheet ym toistemme kanssa niin muutkin ymmärtää kuinka me tarvitsemme elämme kaikkiin tilanteisiin Herramme avun, monet ei uskovat ajattelevat että uskovat ovat yliluonnollisia, mutta emme ole, meitä kohtaa kaikki samat murheet itkut, menetykset ym niin kuin ei uskoviakin, meillä Jumalan lapsilla on se eroa että olemme armahdettuja vapautettu syntielämästä pelastettu pimeydestä ja siirretty valkeuden lapseksi, me Jeesuksen omat emme ole itsessämme yliluonnollisia, mutta meidän Vapahtajamme on Yliluonnollinen ja KAIKKI VOIPAINEN!

Olipa hyvä että auttava ystäväsi pesi ikkunasi näitä sisaria, veljiä saisi olla enempi jotka tekisivät palvelutyötä sisarille ja veljille, minusta se osoittaisi maailman ihmisille sitä todellista Jumalan rakkautta meidänhän pitäisi olla perhe ja perhe huolehtii toisistaan, ei auta kun suu vain lausuu rakkautta, eikä sekään että yhteiskristillisiin kokouksiin kokoonnutaan, tekeväthän maailman ihmisetkin niin on kaiken näköistä kerho ym toimintaa se ei vielä todista sitä Jumalan todellista rakkautta

kunpa me Jumalan lapset oppisimme ymmärtämään tuon rakkauden syvyyden siunattua päivää Herrassa
Ef. 3:

3:9 ja saattaa kaikille ilmeiseksi, mitä on sen salaisuuden taloudenhoito, joka ikuisista ajoista asti on ollut kätkettynä Jumalassa, kaiken Luojassa,
3:10 että Jumalan moninainen viisaus seurakunnan kautta nyt tulisi taivaallisten hallitusten ja valtojen tietoon
3:11 sen iankaikkisen aivoituksen mukaisesti, jonka hän oli säätänyt Kristuksessa Jeesuksessa, meidän Herrassamme,
3:12 jossa meillä, uskon kautta häneen, on uskallus ja luottavainen pääsy Jumalan tykö.
3:13 Siksi minä pyydän, ettette lannistuisi niiden ahdistusten vuoksi, joita minä teidän tähtenne kärsin, sillä ne ovat teidän kunnianne.
3:14 Sentähden minä notkistan polveni Isän edessä,
3:15 josta kaikki, millä isä on, taivaissa ja maan päällä, saa nimensä,
3:16 että hän kirkkautensa runsauden mukaisesti antaisi teidän, sisällisen ihmisenne puolesta, voimassa vahvistua hänen Henkensä kautta
3:17 ja Kristuksen asua uskon kautta teidän sydämissänne,
3:18 niin että te, rakkauteen juurtuneina ja perustuneina, voisitte kaikkien pyhien kanssa käsittää, mikä leveys ja pituus ja korkeus ja syvyys on,
3:19 ja oppia tuntemaan Kristuksen rakkauden, joka on kaikkea tietoa ylempänä; että tulisitte täyteen Jumalan kaikkea täyteyttä.
3:20 Mutta hänelle, joka voi tehdä enemmän, monin verroin enemmän kuin kaikki, mitä me anomme tai ymmärrämme, sen voiman mukaan, joka meissä vaikuttaa,

3:21 hänelle kunnia seurakunnassa ja Kristuksessa Jeesuksessa kautta kaikkien sukupolvien, aina ja iankaikkisesti! Amen.
Kuva
Kuva

♥ Irmeli-Miranda ♥
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Maikku » 29.03.2017 10:20

Voi, miten hyvä porukka meitä on täällä. Kiitos jokaiselle.

Kuva

Jeesus sua kiitän

Jeesus, sua kiitän sydämestäin,
päivistä kirkkaista kesäpäivien,
myös syksyn synkkien sateisten.
Ne kuuluvat elämään ihmisten.
Jeesus, sua kiitän myös itkuista,
jotka vuotavat sydämen tuskista.
Ja ilosta, sisältä pulppuavasta.
Nämä kaikki kuuluvat elämään,
ja saavat aikaan elon värikkään.

Maikku
Kuva
Kuva
Maikku

ViestiKirjoittaja Elise » 29.03.2017 14:02

vott mitä mie saan lukia kyllä meillä on hyvä Jumala ja hyviä myökii ollaan Hänessä jokainen Jumalan lapsi on hyvä Hänessä kun Hää saa vaikutta meissä mie oon Maikku siu kirjotuksii lukenut kyllä ne on Hänen Henkensä tuote on ne niin siunattuja ja aitoa nostetaan myö siivet pystyyn niin kuin kotkat jotka liidetään Jumalan armossa etteen päin kaiken keskellä myö ollaa Hänessä yläpuolella :clap: :thumbup:
Kuva
KuvaSananl. 16:24
Lempeät sanat ovat mesileipää; ne ovat makeat sielulle ja lääkitys luille.
Kuva
Elise

EdellinenSeuraava

Paluu Mitä kuuluu sydämellesi