Maaliskuu; " valtaa oi sydämet Herra sinua palvelemaan"

Keskustelua mieteitä päiviimme

Re: Maaliskuu; " valtaa oi sydämet Herra sinua palvelemaan"

ViestiKirjoittaja ♥ Irmeli-Miranda ♥ » 18.03.2017 09:34

Joh. 14:27
Rauhan minä jätän teille: minun rauhani - sen minä annan teille. En minä anna teille, niinkuin maailma antaa. Älköön teidän sydämenne olko murheellinen älköönkä peljätkö.

Huomenta tuolla yllä olevalla tahdon tervehtiä teitä tuossa rakastetussa, Jeesuksessa Kristuksessa meillä on rauha jossa saamme luottaen ja uskoen olla. Niin mitä lääkäri meille kertoi :roll: ei Henkaa leikata kuin pakko tilanteessa sillä leikkaus on niin suuri, hän kertoi leikkaus saattaa kestää 8. tuntia ja painotti että leikkaus on todella suuri ja vaikea, että 1- 2 viikkoon sairaalassa sen jälkeen siirrettäisiin kuntoutuksen puolelle jossa 1-3 viikkoon siellä pitäisi olla. mutta suuri ongelma on kun on paha skolioosi ja toinen ongelma tilanne voi mennä vieläkin huononmaksi .Eli nyt jatketaan lääkityksessä niin kauan kuin on mahdollista, meille tuli helpotus näin Herra tämän on nyt johdattanut ja päättänyt ja näillä eväillä me nyt menemme luottaen Häneen joka on meidän ja jokaisen omansa auttaja AMEN :thumbup:

Tänne näkyy tulevan kaunis päivä ihanaa nyt menen petin petaamaan ym ensin laitoin tämän kun tiesin että Maikku odotit Henkasta tietoa, halaus siskot ja jukka-pekka tulee sitten kun ehtii, jos ei niin Herra häntä siunatkoon ja varjelkoon...

Kuva
Kuva
Kork.V. 2:14"anna minun nähdä kasvosi, anna minun kuulla äänesi, sillä suloinen on sinun äänesi ja ihanat ovat sinun kasvosi."
Kuva
"My bride" (Minun morsiameni)

https://www.youtube.com/watch?v=hi79J_jjth8
♥ Irmeli-Miranda ♥
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Maikku » 18.03.2017 15:00

Kuva
Kiitos näistä tiedoista. Irkku, rukoillaan ettei Henkan tarvi kärsiä niistä kauheista kivuista. Leikkaus olisi varmaan ollut hengen vaarallinen. Jumalani, Jumalani, pidä Henkasta hyvä huoli, huojenna hänen kivut. Samalla Herra, pidä Irkustakin hyvä huoli. Tämä on minun rukoukseni .
Kuva
Kuva73:28.Mutta minun onneni on olla Jumalaa lähellä, minä panen turvani Herraan, Herraan, kertoakseni kaikkia sinun tekojasi.Kuva
Kuva
Maikku

ViestiKirjoittaja kaisu » 18.03.2017 17:50

Iltaa luin teidän kahden kirjoitukset, mikä luottamus ja huolenpito niistä tulekaan ilmi, ensinäkin luottamus Herraan ja rukoukseen ja toiseksi te huolehditte toisistannekin, minua tämä siunaa ja osoittaa sitä Jumalista huolenpitoa ja rakkautta. Kiitos Jeesus, Sinä selvästi muutat ja kasvatat omia rakkaitasi , minä olen niin iloinen MEIDÄN HERRAMME ELÄÄ KIITETTY OLKOON HÄNEN NIMENSÄ

Kuva
kaisu

ViestiKirjoittaja Maikku » 19.03.2017 09:15

Kuva
Kiitos Kaisu kauniista rohkaisun sanoista. Me todella pidämme huolta toisistamme. Meitä on pieni joukko, mutta jokainen on rakas ja tärkeä. Saakoon Jumala johdattaa myös jukkapekkaa, että hän löytää onnen Herrassa.

Tänään näyttää tulevan taas aurikoinen päivä ja menen päivällä ulos rollaattorin kanssa kävelemään. Toivon, että Herra puhuu mulle siellä. Joskus ne muuttuvat rukouslenkiksi. Aamulla menin uudelleen sänkyyn jos saisin nukutuksi, kun nukun vain kolme tuntia yössä ja se ei oikein riitä, olen niin väsynyt aina vaan. Siinä maatessani rukoilin ja yhtäkkiä näin punaisen ruusukimpun. Ihmettelin kenelle tuo on. Tarjoan sitä tänne foorumille.

Kuva
Kuva
Kuva73:28.Mutta minun onneni on olla Jumalaa lähellä, minä panen turvani Herraan, Herraan, kertoakseni kaikkia sinun tekojasi.Kuva
Kuva
Maikku

ViestiKirjoittaja ♥ Irmeli-Miranda ♥ » 19.03.2017 12:20

Kiitos Maikku ruusuista joita foorumin väelle ojensit, saakoon se puhua meille "Herra saa erämaan kukkimaan" monesti sitä itsessään ajattelee olen aivan kuihtunut hengellisesti, mutta meitä riisutaan aika ajoin mutta se ei jää siihen Hän antaa uutta tilalle kostuttaa Hengellään ja muuttaa meidän mielemme enempi ja enempi rakkaan Vapahtajamme kaltaiseksi, ja kun luemme sanasta millainen Herramme oli kun Hän tässä ajassa oli, miten toimi vaelsi tehden Isänsä tahdon, niin sillä ei ollut mitään tekemistä tämän maailman hengen kansa
Kork.V. 2:12
Kukkaset ovat puhjenneet maahan, laulun aika on tullut, ja metsäkyyhkysen ääni kuuluu maassamme

Voi Maikku rakas kun saisit levättyä tiedän kun olen jo vuosia seurannut Henkan uni vaikeuksia se tekee osittain ihmisestä niin nuutuneen ym saisit vähän nukuttua kun tulet ulkoilemasta, niin Kaisu ehkä meidän elämän tilanteet ovat vaikuttaneet ja muuttaneet toivon mukaan meitä täällä että edes vähän kykenemme ajattelemaan toisistamme niin kuin Herra, tosin eivät kaikki halua seisoa toistensa rinnalla kuin leppoisina päivinä mutta Jumalan lapsien tie ei ole aina leppoista vaan moninaisissa tilanteissa me joudumme vaeltamaan ja niissä tilanteissa harvoilla on rinnalla kulkijaa, pelkkä tieto auttaa on joku, joitakin jotka rukoilee ja pienellä sanallakin voi toista tukea.

Jätän tän kirj meille siunattua päivää

Syvä luottamus
Enkö minä sanonut sinulle, että jos uskoisit, niin sinä näkisit Jumalan kirkkauden? Joh. 11:40.
Joka kerta, kun uskallat lähteä rohkeasti eteenpäin uskonelämässäsi, saat havaita, että järkiperäisen elämän olosuhteissa on jotain, mikä sotii jyrkästi uskoasi vastaan. Terve järki ei ole uskoa eikä usko tervettä järkeä. Niiden suhde toisiinsa on sama kuin luonnollisen ja hengellisen. Voitko luottaa Jeesukseen Kristukseen silloin, kun terve järkesi väittää vastaan? Voitko sankarillisesti heittäytyä Jeesuksen Kristuksen sanan varaan silloin, kun järkeen perustuvat seikat huutavat: "Se on valetta"? Kirkastusvuorella on helppo sanoa: "Oi, kyllä minä uskon, että Jumala voi sen tehdä". Mutta sinun on laskeuduttava alas riivaajien laaksoon ja kohdattava siellä todellisuus, joka ivallisesti nauraa sinun kirkastusvuoriuskollesi. Aina kun uskonohjelmani on selvä minulle, niin kohtaan odottamatta sellaista, mikä on ristiriidassa sen kanssa. Minä voin sanoa, että uskon Jumalan täyttävän kaikki tarpeeni, mutta kun sitten väsähdän ja näen tulevaisuuden synkkänä, niin silloin nähdään, läpäisenkö uskon koetuksen vai vajoanko jollekin matalammalle tasolle.
Usko täytyy koetella, sillä siitä tulee henkilökohtaista omaisuutta ainoastaan taistelun avulla. Mitä vastaan sinun uskosi kamppailee Juuri nyt? Koetus joko paljastaa, että uskosi on oikea tai sitten se tuhoaa sen. "Ja autuas on se, joka ei loukkaannu minuun." Ratkaisevinta on luottamus Jeesukseen. Usko lujasti Häneen, niin kaikki se mitä vastaan joudut taistelemaan, kasvattaa uskoasi. Uskonelämä on yhtä koetusta, ja viimeinen suuri koetus on kuolema. Saakoon Jumala pitää meidät taistelukunnossa! Usko on sanomatonta luottamusta Jumalaan - ilman pienintäkään epäilystä siitä, etteikö Hän seisoisi vierellämme.

Oswald Chambers
Kuva
Kork.V. 2:14"anna minun nähdä kasvosi, anna minun kuulla äänesi, sillä suloinen on sinun äänesi ja ihanat ovat sinun kasvosi."
Kuva

♥ Irmeli-Miranda ♥
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Elise » 20.03.2017 11:24

no työ ootte tänne hyviä mietteitä laitelleet niin justiin ei se välittäminen oo vaan sanoja paljon sanoja kylvetään mutta harvat ne myös toimivat sen mukkaan, mie oon 15 kesäsenä uskoon tullut silloin uskovat toimivat huolehtien toisistaan mutta nyt minnukaan ei oo yli 20 vuoteen muut pitäneet yhteyttä ja käyneet luonani kuin tää tyttö kyllä mie heitä tuolla liikuessä nään ja ovat niin kohteliaita kysyvät voinit ym mutta siihe se sitten jää kyllä tääl kokkee et saa olla oma ittensä miutkii hyväkkyttää karjalan mummoja murteineni ei mie oo kuin kierto koulun käynyt piti lapsena mennä piikomaa ei ehtinyt titteleitä ja virkoja hankkimaan siivooja mie oon ollut ja leipäni hankin ja opin jotenkii lukemaa ja kirjottamaa ja Jumala on minnuu ymmärtänyt tähä päivää asti hyvä meillä on olla Jumalan lapsina hälle myö ollaan tärkeitä ja rakkaita mie laitan tuon psalmin on se niin ihana kun sydän on valmis niin vott miten on hyvä olla :P

Kuva

Sydämeni on valmis
Jumala, minun sydämeni on valmis,
minun sydämeni on valmis;
minä tahdon veisata ja soittaa.

Heräjä, minun sieluni;
heräjä harppu ja kannel.
Minä tahdon herättää aamuruskon.

Herra, sinua minä kiitän kansojen joukossa,
veisaan sinun kiitostasi kansakuntien keskellä.
Sillä suuri on sinun armosi ja ulottuu hamaan taivaisiin,
ja sinun totuutesi pilviin asti.
Korota itsesi yli taivasten, Jumala,
ja kunniasi yli kaiken maan.

Ps.57:8-12
Kuva
KuvaSananl. 16:24
Lempeät sanat ovat mesileipää; ne ovat makeat sielulle ja lääkitys luille.
Kuva
Elise

ViestiKirjoittaja Maikku » 20.03.2017 13:20

Kuva
Miten hyvältä tuntuukaan lukea näitä sydämen mietteitä Irkku, Kaisu ja Elise. Kiitos teille. Tuntuu niin kotoisalta, kaikki olemme samalla viivalla. Jumala on meidät nimelleen ottanut, me olemme Hänen.
Kuva
Kuva
Maikku

ViestiKirjoittaja ♥ Irmeli-Miranda ♥ » 23.03.2017 14:20

Jumalan rauhan tervehdys täältä kauniin lämpimän päivän keskeltä :P siivoilin vähän ja parveketta myös laittelin jaa taas kiva olla kun sai siistittyä paikkoja, eilen olikin kiirus päivä mutta samalla oli murhekin kun lueskelin joitakin ilmoituksia kokouksista ym, kovin kaikki vaan pyrkivät yhteyttä rakentamaan sehän olisi hyvä jos yhdistäjänä olisi Jumalan Henki :roll: tulee mieleen emmekö me ymmärrä tai tahdo ymmärtääkään, että ei Herra Henki ole missään, missä ei ole Hänen totuuttaan ja kuuliaisuutta, ei Herra sitä niin "odota niiltä jotka eivät todella ymmärrä " mutta niiltä Hän kyllä odottaa jotka ymmärtävät ja ovat jo kasvaneita Jumalan armossa ja totuudessa, ja etenkin niiltä jotka sanaa opettavat ja julistavat, vastuu on kova heillä mutta niin myös meillä jokaisella jotka olemme Jeesuksessa Kristuksessa armon saaneet. Mitkä ovat monien motiivit, ja sydämen tila niin kyllä se esille tulee jos ei heti niin hetken päästä.

Luuk.
12:47 Ja sitä palvelijaa, joka tiesi herransa tahdon, mutta ei tehnyt valmistuksia eikä toiminut hänen tahtonsa mukaan, rangaistaan monilla lyönneillä.
12:48 Sitä taas, joka ei tiennyt, mutta teki semmoista, mikä lyöntejä ansaitsee, rangaistaan vain muutamilla lyönneillä. Sillä jokaiselta, jolle on paljon annettu, myös paljon vaaditaan; ja jolle on paljon uskottu, siltä sitä enemmän kysytään.
Kuva
Kuva

♥ Irmeli-Miranda ♥
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja kaisu » 24.03.2017 09:57

Huomenta täältä ja siunausta tähän päivään, sillä joka päivä on armo uusi, luin tuota Irkun kirjoitusta huomaan että sinulla on murhe Jumalan kansasta, mutta voin "lohduttaa" sinua he ovat tehneet itse valinnan, ja tiedättekö mitä minä olen muutama vuotena ajatellut, monet heitä ei ota varoituksia vastaan, monille käy samoin kuin minulle, sinut hyljätään, jätetään yksin, totuus maksaa, monet totuudesta kiinni pitäneet ovat sen kokeneet ja tulevat kokemaan. On totta että ei ole miellyttävää todeta että kristilliset arvot, on löystyneet, monet vakaat, arvostetut julistajatkin ovat joutuneet tähän vääränlaiseen "hengelliseen hurmaan" joka tuo sisäisesti murheen. Enkä nyt olisi parasta tuoda esille totuutta, sillä totuus, se Hänen totuus on ainoa joka voi vielä avata sokeat silmät, ja särkemään paatuneet sydämet, sitä on niin paljon "teko nöyryyttä ulkoisesti" oikea nöyryys pelkää Jumalaa, ja tuo oikea pelko, minusta tarkoittaa olla kuuliainen Hänelle ja vaeltaa totuudessa, sillä Jumala vihaa syntiä ja sitä että me poikkeamme pois Hänen tieltään, me näemme sen VT: puolelta mitä Israelin kansalle tapahtui, kun he valitsivat väärin ja puolinaisella sydämellä palvelivat Herraa, eikö tämän pitäisi olla meille varoitus ? Se ei riitä että tulimme kerran uskoon, meidän pitää tänään olla uskossa Häneen ja olla puhtaita Jeesuksen veren kautta , että tilivälit olisivat sisäisesti aidot.

Kuva
kaisu

ViestiKirjoittaja Maikku » 25.03.2017 07:14

Kuva
Mulla oli taas eilen masennuspäivä. Vanhemmiten tahtoo tuo masennus iskeä useammin, vai onko se niin kun ei pääse niin hyvin kävelemään ja on entistä enemmän toisten varassa. Mä en haluaisi olla marisija. Tulee oikein hätä: VALTAA MUN SYDÄMMEIN, HERRA. VAIN SINULLE,SINULLE HERRA. Kyllä nuo tunteet ihmistä paljon hallitsevat ja valehtelevat, mutta Jumalan Sana on totta.
Kuva
Kuva
Maikku

EdellinenSeuraava

Paluu Mitä kuuluu sydämellesi