Maaliskuu; " valtaa oi sydämet Herra sinua palvelemaan"

Keskustelua mieteitä päiviimme

Re: Maaliskuu; " valtaa oi sydämet Herra sinua palvelemaan"

ViestiKirjoittaja kaisu » 12.03.2017 09:42

Siunattua tätä alkavaa päivää, en ole kadonnut, on ollut vain tekemistä lueskelin noita kirjoituksia ja ajattelin laittaa tämän luettavaksi, nyt olen vähän valmis kertomaan yhdestä iskustani ja hylkäämisestä, nousin vastaan monia tämän päivän julistajia ja minua, kehotettiin tekemään parannusta että nousen Jumalaa vastaan, en voinut alistua heidän pyyntöihinsä sillä se sotii minusta totuutta vastaan, olin valinnan edessä koko seurakuntani tai Herra Jeesus, ja tietysti valitsin Vapahtajani. Ja Jumalalle kiitos löysin tämän paikan , sain jälleen havaita että yksi "ovi kun sulkeutuu toinen avautuu" . Mutta nyt laitan tämän kirjoituksen
Kuva
Tässä ote eräästä David Wilkersonin saarnasta:

Pyhän Hengen vääristely

Tämä on häpeällisintä. Pyhä Henki on esitetty sillä tavoin koko maailmalle, että meidän kaikkien tulisi langeta kasvoillemme maahan. Aikamme seurakunnissa, julistajilla, on niin vähän arvostelukykyä jäljellä. He eivät erota milloin Pyhää Henkeä vääristellään tai pilkataan. Tuhannet ihmiset menevät suuriin parantamiskokouksiin ja ristiretkiin ja he näkevät asioita, jotka luullaan Pyhän Hengen toiminnaksi. Ylistäessään ja palvoessaan he eivät tiedä, että julistaja pilkkaa ja häpäisee Pyhää Henkeä. He eivät tajua sitä.

Kokonaiset karismaattiset seurakunnat, helluntailiike, on hajallaan – kirjaimellisesti rikki revittynä valheherätysten takia. Kaikenlaista tapahtuu. Jotakin uutta esitellään lähes viikoittain eivätkä johtajat tiedä pitäisikö uusi ottaa vastaan vai kirota se. He eivät tiedä mitä tehdä. Saamme kirjeitä sadoilta pastoreilta ympäri maailmaa ja he kysyvät mikä on väärää ja mikä on oikeata? Missä ovat johtajat? Missä on joku, joka kertoo meille?

Mitä näemme aikamme ns. herätyksissä ja mikä liitetään Pyhän Hengen yhteyteen, sitä emme löydä Kirjoituksista. Mikä ei ole löydettävissä Sanasta pitää heti hylätä – täysin hylätä. Itken kun katson näitä videoita, joita ihmiset ympäri maata lähettävät minulle. Ihmisjoukot ruumis vapisten ilman kontrollia, ihmiset putoilemassa lattialle, hysteerinen nauru, hoipertelu kuten juopuneessa tilassa, käärmeen lailla kiemurtelu, villien eläinten lailla kiljuminen – ja sitten meillä on julistaja, joka puhaltaa ihmisten ylle ja saa heidät kaatumaan ikään kuin Pyhä Henki olisi tullut lihaksi hänessä. Tämä henkilö heittää takkinsa ihmisten ylle ja sanoo, "Tämä on Herran käsi".

Nyt uusi "evankeliumi" on iskenyt Etelä-Amerikkaan. Tämä on hyvin julmaa mutta minun pitää puhua tästä uusimmasta. Kun joudut tällaiseen, kun olet joutunut eroon Kirjoitusten varjelevasta vaikutuksesta sanot vain: "Hei, tämä on uutta, Jumala tekee uutta. En ymmärrä tätä, se ei ole Sanassa mutta en halua olla Pyhää Henkeä vastaan."

Jos se ei ole Sanassa sinun pitää olla sitä vastaan!

http://www.kristitynfoorumi.fi/srkhapaisy.htm
kaisu

ViestiKirjoittaja Maikku » 12.03.2017 10:20

Kuva
JUMALALLE KIITOS. MINÄ RAKASTAN SINUA JUMALANI. Kaisu on tallella, ja minkälaisen viestin toi tänne. Jumalalle kiitos. Kaisu olet aarre. Tämä kaikki on totta, mitä Daavid veljemme on kirjoittanut. Minäkin olen nähnyt tuota, kun ihmiset kiermurtelevat lattialla ja sihisevät kuin käärmeet ja muuta merkillistä. On hyvä muistaa, että Pyhä Henki korottaa aina Jeesusta Kristusta, ja Jeesus Kristus ei ole käärme vaan Jumalan Poika, joka rakastaa meitä ja on kuollut puolestamme hankkinut kuolemallaan meille iankaikkisen elämän ja Jumalan lapseuden. Tämä aika on täynnä tällaista petosta ja valhetta. Raamattu on paras kirja, josta selviää totuus ja kun nöyrrymme sen sanoman alle, hyvin käy meidän.
Kuva
Kuva73:28.Mutta minun onneni on olla Jumalaa lähellä, minä panen turvani Herraan, Herraan, kertoakseni kaikkia sinun tekojasi.Kuva
Kuva
Maikku

ViestiKirjoittaja kaisu » 12.03.2017 11:23

Voi ette uskokaan kun minulla on ollut hyvä olo, täällä saan olla oma itseni ja huomaan että saan tuoda niitä asioita esille joita en nykyään saa puhua kovinkaan monille, tänään kelpaa valikoitu totuus, täysi Raamatun totuus on negatiivista monille, olen usein ajatellut, niin kallis asia on, että saa olla pelastettu, miksi elämäänsä eläisi puolisydämellä, Jumalan rakkaus on aarteita täynnä, ei tämän maailman aarteita jotka tuovat hetken tyydytyksen, vaan niitä aarteita jonka Hän antaa kuuliaisille lapsilleen, kiitetty olkoon meidän Lunastajamme. :P Täytyy sanoa että olen nyt pari vuotta ollut "hyljätty" mutta en Jumalan puolelta, tuntuu että Hän on tullut vain tärkeämmäksi, ihminen pitää riisua kaikesta jäädä tyhjän päälle, että hän jäisi vain seisomaan Kristus Kalliolle, se paikka täyttää kaikki tyhjiöt, siinä paikassa oppii näkemään Jumalan valtasuuruuden, ja tajuaa tätä minä haluan ja janoan tässä on minun kotini Hänen lähellään, Häntä tahdon seurata Hän on minun rakentajani auttajani ja perille kantajani, minä itken itkuja mutta en kenelle hyvänsä, vaan Hänelle joka minua parhaiten ymmärtää, eikä se jää siihen Hän myös hoitaa ja aina vaan kirkastaa Itseään sitä todellisuutta mitä Hän on. Minäkin olen iloinen ja kiitollinen teistä, minä luen monesti rivien välistä, ja olen ymmärtänyt te olette siskot ahjoissa, kärsimyksissä olleet siksikin minun on hyvä olla teidän kanssa kun tekin turvaatte Hänen apuunsa kaikessa ja tuette toisiamme.Kiitos Jeesus

Kuva
kaisu

ViestiKirjoittaja Maikku » 13.03.2017 07:32

Kuva
Oi Jumala kuink iloitsen
Sinulta puvun sain.
Se sopii mulle taivaaseen
johonka matkustan.
Kuva
Kuva73:28.Mutta minun onneni on olla Jumalaa lähellä, minä panen turvani Herraan, Herraan, kertoakseni kaikkia sinun tekojasi.Kuva
Kuva
Maikku

ViestiKirjoittaja Maikku » 15.03.2017 06:53

Kuva
Tänään menen silmälääkärille ja toivon hartaasti että lääkäri huomioisi mikä silmäni takana on, kun särkee aina vaan. Pyydän päästä magneettikuvaukseen. Aikaisemmin kun olin hän ei antanut suostumusta. Ihmettelen vain, ei se häneltä ole pois.

Jeesus, tule kaikeksi mulle kaikkeen, ihan kaikkeen. Tunteet vain ovat niin petolliset, mutta Jumalan Sana on totta. Onhan Hän antanut mulle upeita hetkiä Sanan äärellä ja läheisyydessään. Eilen vain oli niin kurja päivä, päätä särki ja mieli oli maassa, mutta ne muuttuvat vielä. Jeesus Kristus on sama, eilen, tänään ja iankaikkisesti. Aamen, näin on.
Kuva
Kuva
Maikku

ViestiKirjoittaja ♥ Irmeli-Miranda ♥ » 15.03.2017 10:59

Huomenta Maikku sisko ym Herra Jeesus vaikuttakoon siellä silmälääkärissä niin että saat oikean avun, joo minulla oli myös eilen siipi vähän maassa mutta se on eilistä ja joutaa roskakoppaan, me menemme huomenna Henkun kanssa sinne leikkaavan lääkärin puheille tuli kutsu ja pyydettiin likiomainen mukaan jos on muisti, pukeutumisvaikeuksia ym ja niitähän jo Henkalla on etenkin liki muistissa jos laittaa kännykän pöydälle niin ei muista mihin sen laittoi se lievä veritulppa sen aiheutti, vaikka tosin vähän muissa tilanteissa, kengät ja ja kaikki missä pitää kumartaa tuottaa hänelle vaikeuksia eli minä suoritan ne kerron huomenissa paremmin mitä meille kerrottiin ja mitä kertovat leikkauksesta, Jumalan kädessä me olemme sittenkin rakkaat vaikka ulkoisesti näyttää monesti näyttävän aivan toisesta, muistui nyt mieleen yksi psalmi, näin voi tapahtua meillekin monesti kun kärsimys ym näyttää vain lisääntyvän ja joillekin paistaa aina aurinko, tai paistaako sittenkään??? voit lukea itse tämän psalmi. :thumbup:

Psalmit:
73:1 Aasafin virsi. Totisesti, Jumala on hyvä Israelille, niille, joilla on puhdas sydän.
73:2 Mutta minun jalkani olivat vähällä kompastua, askeleeni olivat aivan liukahtaa.
73:3 Sillä minussa nousi kateus ylvästelijöitä kohtaan, kun minä näin jumalattomien menestyvän.
73:4 Sillä he ovat vaivoista vapaat kuolemaansa asti, he ovat voimakkaat ja lihavat.
73:5 Eivät he koe muitten kuolevaisten tuskia, eikä heitä vaivata niinkuin muita ihmisiä.
73:6 Sentähden on ylpeys heillä kaulakoristeena, väkivalta on puku, joka heidät verhoaa.
73:7 Heidän silmänsä pullistuvat ulos heidän lihavuudestaan, heidän sydämensä kuvittelut kulkevat valtoimina.
73:8 He pilkkaavat ja puhuvat väkivallan puheita pahuudessansa, he puhuvat kuin korkeuksista.
73:9 Heidän suunsa tavoittelee taivasta, ja heidän kielensä kulkee pitkin maata.
73:10 Sentähden heidän kansansa liittyy heihin ja särpii vettä kyllälti.
73:11 Ja he sanovat: "Kuinka Jumala sen tietäisi, onko tietoa Korkeimmalla?"
73:12 Katso, nämä ovat jumalattomat; kuitenkin he elävät ainaisessa rauhassa ja rikastuvat yhäti.
73:13 Turhaan minä olen pitänyt sydämeni puhtaana ja pessyt käteni viattomuudessa:
73:14 minua vaivataan joka aika, ja minä saan joka aamu kuritusta.
73:15 Jos olisin sanonut: "Noin minäkin puhun", katso, niin minä olisin ollut petollinen koko sinun lastesi sukua kohtaan.
73:16 Minä mietin päästäkseni tästä selvyyteen; mutta se oli minulle ylen vaikeata,
73:17 kunnes minä pääsin sisälle Jumalan pyhiin salaisuuksiin ja käsitin, mikä heidän loppunsa on oleva.
73:18 Totisesti, sinä panet heidät liukkaalle, perikatoon sinä heidät syökset.
73:19 Kuinka he joutuvatkaan äkisti turmioon! He hukkuvat, heidän loppunsa on kauhistava.
73:20 Niinkuin unen käy herätessä, niin sinä, Herra, kun heräjät, heidän valhekuvansa hylkäät.
73:21 Kun minun sydämeni katkeroitui ja minun munaskuihini pisti,
73:22 silloin minä olin järjetön enkä mitään älynnyt, olin sinun edessäsi kuin nauta.
73:23 Kuitenkin minä pysyn alati sinun tykönäsi, sinä pidät minua kiinni oikeasta kädestäni.
73:24 Sinä talutat minua neuvosi mukaan ja korjaat minut viimein kunniaan.
73:25 Ketä muuta minulla olisi taivaassa! Ja kun sinä olet minun kanssani, en minä mistään maan päällä huoli.
73:26 Vaikka minun ruumiini ja sieluni nääntyisi, Jumala on minun sydämeni kallio ja minun osani iankaikkisesti.
73:27 Sillä katso, jotka sinusta eriävät, ne hukkuvat, sinä tuhoat kaikki, jotka haureudessa sinusta luopuvat.
73:28 Mutta minun onneni on olla Jumalaa lähellä, minä panen turvani Herraan, Herraan, kertoakseni kaikkia sinun tekojasi.
Kuva
Kork.V. 2:14"anna minun nähdä kasvosi, anna minun kuulla äänesi, sillä suloinen on sinun äänesi ja ihanat ovat sinun kasvosi."
Kuva
"My bride" (Minun morsiameni)

https://www.youtube.com/watch?v=hi79J_jjth8
♥ Irmeli-Miranda ♥
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja ♥ Irmeli-Miranda ♥ » 15.03.2017 20:35

irkku kirjoitti:Huomenta Maikku sisko ym Herra Jeesus vaikuttakoon siellä silmälääkärissä niin että saat oikean avun, joo minulla oli myös eilen siipi vähän maassa mutta se on eilistä ja joutaa roskakoppaan, me menemme huomenna Henkun kanssa sinne leikkaavan lääkärin puheille tuli kutsu ja pyydettiin likiomainen mukaan jos on muisti, pukeutumisvaikeuksia ym ja niitähän jo Henkalla on etenkin liki muistissa jos laittaa kännykän pöydälle niin ei muista mihin sen laittoi se lievä veritulppa sen aiheutti, vaikka tosin vähän muissa tilanteissa, kengät ja ja kaikki missä pitää kumartaa tuottaa hänelle vaikeuksia eli minä suoritan ne kerron huomenissa paremmin mitä meille kerrottiin ja mitä kertovat leikkauksesta, Jumalan kädessä me olemme sittenkin rakkaat vaikka ulkoisesti näyttää monesti näyttävän aivan toisesta, muistui nyt mieleen yksi psalmi, näin voi tapahtua meillekin monesti kun kärsimys ym näyttää vain lisääntyvän ja joillekin paistaa aina aurinko, tai paistaako sittenkään??? voit lukea itse tämän psalmi. :thumbup:

Psalmit:
73:1 Aasafin virsi. Totisesti, Jumala on hyvä Israelille, niille, joilla on puhdas sydän.
73:2 Mutta minun jalkani olivat vähällä kompastua, askeleeni olivat aivan liukahtaa.
73:3 Sillä minussa nousi kateus ylvästelijöitä kohtaan, kun minä näin jumalattomien menestyvän.
73:4 Sillä he ovat vaivoista vapaat kuolemaansa asti, he ovat voimakkaat ja lihavat.
73:5 Eivät he koe muitten kuolevaisten tuskia, eikä heitä vaivata niinkuin muita ihmisiä.
73:6 Sentähden on ylpeys heillä kaulakoristeena, väkivalta on puku, joka heidät verhoaa.
73:7 Heidän silmänsä pullistuvat ulos heidän lihavuudestaan, heidän sydämensä kuvittelut kulkevat valtoimina.
73:8 He pilkkaavat ja puhuvat väkivallan puheita pahuudessansa, he puhuvat kuin korkeuksista.
73:9 Heidän suunsa tavoittelee taivasta, ja heidän kielensä kulkee pitkin maata.
73:10 Sentähden heidän kansansa liittyy heihin ja särpii vettä kyllälti.
73:11 Ja he sanovat: "Kuinka Jumala sen tietäisi, onko tietoa Korkeimmalla?"
73:12 Katso, nämä ovat jumalattomat; kuitenkin he elävät ainaisessa rauhassa ja rikastuvat yhäti.
73:13 Turhaan minä olen pitänyt sydämeni puhtaana ja pessyt käteni viattomuudessa:
73:14 minua vaivataan joka aika, ja minä saan joka aamu kuritusta.
73:15 Jos olisin sanonut: "Noin minäkin puhun", katso, niin minä olisin ollut petollinen koko sinun lastesi sukua kohtaan.
73:16 Minä mietin päästäkseni tästä selvyyteen; mutta se oli minulle ylen vaikeata,
73:17 kunnes minä pääsin sisälle Jumalan pyhiin salaisuuksiin ja käsitin, mikä heidän loppunsa on oleva.
73:18 Totisesti, sinä panet heidät liukkaalle, perikatoon sinä heidät syökset.
73:19 Kuinka he joutuvatkaan äkisti turmioon! He hukkuvat, heidän loppunsa on kauhistava.
73:20 Niinkuin unen käy herätessä, niin sinä, Herra, kun heräjät, heidän valhekuvansa hylkäät.
73:21 Kun minun sydämeni katkeroitui ja minun munaskuihini pisti,
73:22 silloin minä olin järjetön enkä mitään älynnyt, olin sinun edessäsi kuin nauta.
73:23 Kuitenkin minä pysyn alati sinun tykönäsi, sinä pidät minua kiinni oikeasta kädestäni.
73:24 Sinä talutat minua neuvosi mukaan ja korjaat minut viimein kunniaan.
73:25 Ketä muuta minulla olisi taivaassa! Ja kun sinä olet minun kanssani, en minä mistään maan päällä huoli.
73:26 Vaikka minun ruumiini ja sieluni nääntyisi, Jumala on minun sydämeni kallio ja minun osani iankaikkisesti.
73:27 Sillä katso, jotka sinusta eriävät, ne hukkuvat, sinä tuhoat kaikki, jotka haureudessa sinusta luopuvat.
73:28 Mutta minun onneni on olla Jumalaa lähellä, minä panen turvani Herraan, Herraan, kertoakseni kaikkia sinun tekojasi.

ps olin ihan torstai päivässä eli menemme vasta perjantaina lääkäriin
Kuva
Kork.V. 2:14"anna minun nähdä kasvosi, anna minun kuulla äänesi, sillä suloinen on sinun äänesi ja ihanat ovat sinun kasvosi."
Kuva
"My bride" (Minun morsiameni)

https://www.youtube.com/watch?v=hi79J_jjth8
♥ Irmeli-Miranda ♥
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Maikku » 16.03.2017 07:47

Kuva
Joo, olin eilen silmälääkärissä. Ystäväni oli mukana ja vei autollaan ja toi kotiinkin. En olisi yksin pärjännytkään. Oli niin kirkas auringonpaiste, että silmään sattui. Ystäväni talutti kotiin. kiitos Jumalalle hänestä. Sain lähetteen magneettikuvaukseen. Eilen oli vielä vähän mieli maassa, mutta uskon tänään nousee. Jälkikaihihan siellä on ja Tyksistä tulee kutsu sinne, sitten näen taas paremmin ja ei tarvi suurentaa kirjaimia. Jumala on hyvä omilleen. Olen miettinyt tuota Psalmia, jonka Irkku laittoi tänne, kuinka totta se on, mutta kerran osat vaihtuvat, Kiitos Jumalalle, Tuskat ja kärsimykset loppuvat ja alkaa ikuinen ilo ja rauha Jeesuksen luona.
Kuva
Kuva
Maikku

ViestiKirjoittaja kaisu » 16.03.2017 18:57

Iltaa ja rauhaa, kiitos Herralle Maikku sisar on apua saanut ja Irkunkin puoliso pääsee leikkaavan lääkärin puheille, kaiken Hän Kaikkivaltias ajallaan järjestää, amen.
Eilen ja tänään on ollut aika kivat ilmat, vaikka pieniä yö pakkasia onkin vielä, mutta keväälle jo vähän tuoksuu. Minä olin pienellä matkalla, menen välillä puolison kanssa viikonloppu "lomalle" ihan vaatimattomalle saa olla kaupungin melskeestä vähän pois ja saamme ilmaiseksi oleskella tuttava perheen mökillä.Viime aikoina olen saanut ihmeellistä lepoa ja rauhallisuutta kokea, taivaan Isä on selvästi minua hoitanut, olen sanaa lukenut ja kuunnellut vanhoja äänitteitä , ja se on totisesti jotain tehnyt sisimmässä.

Pieni runon pätkä tähän loppuun...
Kuva

Oi Jumala, siipeni murtuneet ota käsiisi ihmeellisiin
Olen lentänyt liian kauas, olen lentänyt eksyksiin.

Olen lentänyt siivin voitollisin, läpi ilmojen häikäiseväin
Tuhat aurinkokuntaa kiersin, joka ainoan taivaan näin.

Nyt rajalla viimeisen taivaan ja rajalla kuoleman maan
Minä vapisen enää hiljaa ja rukoilen, rukoilen vaan.

Saima Harmaja

kaisu

ViestiKirjoittaja Maikku » 17.03.2017 19:35

Onko jukkapekka tosiaan jättänyt meidät?
Irkku, mitä siellä lääkärissä sanottiin?
Kuva
Kuva
Maikku

EdellinenSeuraava

Paluu Mitä kuuluu sydämellesi