Maaliskuu; " valtaa oi sydämet Herra sinua palvelemaan"

Keskustelua mieteitä päiviimme

Re: Maaliskuu; " valtaa oi sydämet Herra sinua palvelemaan"

ViestiKirjoittaja ♥ Irmeli-Miranda ♥ » 08.03.2017 12:45

Hyvä kun tykkäsitte tästä taustasta niin minäkin ja tämä nyt pysyy samassa koossa edellinen meni niin pieneksi etten laseillakaan nähnyt kirjoituksia :shock: niin kun alkukuusta laitoin tätä osiota niin tuo oli minun sydämeni rukous pyyntö "valtaa oi sydämet Herra sinua palvelemaan" Ei mikään ole tärkeämpää kuin se että Herran valtaama sydän palvelee Häntä ehkä monesti teemme nurinkurisesti asioita, palvelemme ihmisiä mutta ellei ensin sydän ole vallattu Jumalan rakkaudella ja kun se on Hänen rakkaus, niin siihen kytkeytyy automaattisesti totuus, yksinään nämä saattavat tehdä haitallisen vaikutuksen , totuuskin voi ilman rakkautta tehdä monissa pahaa jälkeä, sanat voi tuntua ruoskan iskuja mutta rakkauskin ilman totuutta, minusta ei ole Jumalan rakkautta ollenkaan, miten tärkeää onkaan että meillä olisi antautunut sydän palvella Herraa olla Hänelle kuuliaisia, sen kaltaisia pysyy se ensirakkauden tuli se liekki säilyy vaikka välillä se liekki lepahtaakin niin tarpeen tullen saamme aina ammentaa Hänestä kaiken mitä tarvitsemme. Olen myös ajatellut onko vaikea olla vain palvelija
:roll: minusta se olisi paras osa meillä, sillä palvelija on riippuvainen isännästään, ei hän voi suorittaa tehtäviään ellei isäntä niitä hänelle osoita, samoin meidänkin laitamme on ei mikään kanna sitä hedelmää meidän tekemisissä ellei meidän Herramme Jeesus anna, ei riitä että olemme monitouhuisia ja ihmissilmissä ihania uskovia, sillä meidän ISÄNTÄMME JEESUS KRISTUS sanoo..."ilman minua"...
Joh. 15:5
Minä olen viinipuu, te olette oksat. Joka pysyy minussa ja jossa minä pysyn, se kantaa paljon hedelmää; sillä ilman minua te ette voi mitään tehdä.
Siunausta päiväänne

Oswald Chambers
En sydämeni tulta leimahtamaan saa mä itse milloin tahdon.
Henki puhaltaa tai on hiljaa, on sieluni arvoitus muuttumaton.
Mutta tehtävän, jonka valon hetkenä sain, sen suorittaa voin mä pimeän hetkenä ain.
Kuva
Kork.V. 2:14"anna minun nähdä kasvosi, anna minun kuulla äänesi, sillä suloinen on sinun äänesi ja ihanat ovat sinun kasvosi."
Kuva
"My bride" (Minun morsiameni)

https://www.youtube.com/watch?v=hi79J_jjth8
♥ Irmeli-Miranda ♥
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja ♥ Irmeli-Miranda ♥ » 09.03.2017 15:36

iltapäivää ja Herramme rauhaa kaikille, ja räntää sataa edelleen ei mikään miellyttävä ilma no aikansa kutakin tässä ajassa :roll: en tiedä kun yritän katsella jotain tv 7 niin koen vaan enempi sekahedelmää, onko tämä vain minun luuloni, ajatukseni mutta näin koen tulee väkisten mieleeni tästä ajasta aina vaan selkeämmin tämä...
Ilmestyskirja:
3:1 "Ja Sardeen seurakunnan enkelille kirjoita: 'Näin sanoo hän, jolla on ne Jumalan seitsemän henkeä ja ne seitsemän tähteä: Minä tiedän sinun tekosi: sinulla on se nimi, että elät, mutta sinä olet kuollut.
3:2 Heräjä valvomaan ja vahvista jäljellejääneitä, niitä, jotka ovat olleet kuolemaisillaan; sillä minä en ole havainnut sinun tekojasi täydellisiksi Jumalani edessä.
3:3 Muista siis, mitä olet saanut ja kuullut, ja ota siitä vaari ja tee parannus. Jos et valvo, niin minä tulen kuin varas, etkä sinä tiedä, millä hetkellä minä sinun päällesi tulen.

jotkut luulee elävänsä mutta ovatkin kuolleita on vain nimi " kristitty" jäljellä, näin sana meille ilmoittaa ja varoittaa etukäteen että meillä kaikilla on tämä vaara muuttua elävästä- kuolleeksi ja armossaan Herra vielä kehottaa valvomaan tekemään parannusta, mutta miksi miten tähän joudutaan syyt voi olla moninaiset laitan vain ne mitä minulle tulee mieleen :roll: Raamatun sanaa ei julisteta, ja eletä sen mukaan eikä valvota omaa tilaa, ja siinähän käy niin "eihän sokea voi sokeaa tavoittaa" ja tämä niin sanottu yhteiskristillisyys onko se mahdollista että kaikki eri nimiseurakunnat voivat olla yhtä? voivat tietysti jos heillä olisi Raamatun sanan opetus ja toimista, tosi asia on että paljon on joukossa niitä jotka eivät ole uudestisyntyneitä, niin kuin jo Muroma monesti kirjoituksissaan sanoo että on sekakansaa kristittyjen joukossa :roll: kuuliaisuus ja Hänen tahtonsa tekeminen hyvin tärkeä sana sanoo

Joh. 8:31
Niin Jeesus sanoi niille juutalaisille, jotka uskoivat häneen: "Jos te pysytte minun sanassani, niin te totisesti olette minun opetuslapsiani;

Niin ovatko kaikki opetuslapsia??? Ainoastaan jos me pysymme Hänen sanassaan niin saamme olla opetuslapsia, näin sana sanoo ja sehän on ainut totuus ilman mitään vääntöä tai lisä mausteita!

Kuva
Kuva
Kork.V. 2:14"anna minun nähdä kasvosi, anna minun kuulla äänesi, sillä suloinen on sinun äänesi ja ihanat ovat sinun kasvosi."
Kuva

♥ Irmeli-Miranda ♥
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Elise » 10.03.2017 09:18

no mitä tänne kuuluu kyllä oli vakavaa mutta totta tuo on mitä sie irkku laitoit eivät ne kaikki oo opetuslapsii jotka hokevat Herra Herra kyllä minnuu kauhistutti kun mie katoin eilenkii joku parantaja porukka oottakaa mie yritän jos löyvän sen tää se oli tuo ukko Cal Pierce puhu ihan läpiä päähän kaikki vaan terveeksi oli kauhia mie seuraan välillä et tiiän mitä humpusta millokii tarjotaan oon mie tuosta rukous klinikasta lukenut onko jottain ymmärretty väärin tuon kaltaisesta puhheista ei tuo paikkaansa pidä et myö oltais kaikki terveitä tässä ajassa sillohan myö elettäs täällä ikuisesti :eek:

Puhujana on Cal Pierce ja ylistyksestä vastaa Northwind Collective.
Healing Rooms Conference
Helsingissä Vanhassa kirkossa järjestettävä konferenssi. Tapahtuma tulee kokoamaan kristittyjä Suomen eri seurakunnista ja koko Euroopasta.
Pääpuhujana Healing Rooms -palvelutyön kansainvälinen johtaja Cal Pierce (USA). Mukana mielenkiintoisia vierailta Suomesta ja Euroopasta mm. Paul Clift (UK), Maria Sjögren (SWE), Antero Laukkanen, Martti Ojares, Patrick ja Maria Tiainen, Heikki Hilvo, Susanne ja Markku Laitinen sekä monia ja monia muita avainhenkilöitä.
Kuva
KuvaSananl. 16:24
Lempeät sanat ovat mesileipää; ne ovat makeat sielulle ja lääkitys luille.
Kuva
Elise

ViestiKirjoittaja Maikku » 10.03.2017 09:46

Kuva
Niin, minua itkettää nuo ylläolevat kirjoitukset, olen itse paljon kärsinyt , enkä ole parantunut. Mutta olen kerran parantunut Jumalan Sanan edessä, eikä ole tullut tauti takaisin, siitä on jo 30 vuotta. Kiitos rakas taivaallinen Isäni.

Nuo sanovat minä olen niin epäuskoinen siksi en parane. En tiedä mikä olen, ainakin olen armahdettu Jumalan oma. Mitä sillä on väliä millä tavalla menen taivaaseen, vaikka sairaana ja rampana, kunhan vain pääsen sinne Jeesusta kiittämään.
Kuva
Kuva73:28.Mutta minun onneni on olla Jumalaa lähellä, minä panen turvani Herraan, Herraan, kertoakseni kaikkia sinun tekojasi.Kuva
Kuva
Maikku

ViestiKirjoittaja ♥ Irmeli-Miranda ♥ » 10.03.2017 10:56

Niin minuakin Maikku itkettää tuo nurinkurinen julistus Kuva ne jotka sairastaa, he syyllistävät kaikella mahdollisilla konsteilla ja teko syillä :roll: minusta joskus sanottiin, huhuttiin kun sairastan että on syntiä ja peräti henkivaltoja kun en parane nyt Henkasta ja minusta kun ei käydä seurakunnissa niin siksi me ei parannuta :roll: Minä kyllä tuon kaltaisista päättelen tämän kaltaiset "kristityt" ottavat Jumalan aseman muiden uskovien elämästä, mistä he tietää mitä Herra kunkin elämää sallii, ei tämä uskon elämä ole ulkoisesti niinkään menestystarina, menestystarina on se että vaikka kontaten pääsemme perille, minua hävettää ja surettaa kun tämän kaltaista julistusta levitetään, ei uskovien korviin, tulee mieleen joku fantasia taru elokuva jossa luodaan super ihmisiä ja uskonkin että monet ovat saaneet tartunnan väärältä puolelta näihin julistuksiin ja ilmiöihin pimeydestä, paholainen on illuusioiden luoja hyvin taitava ja kiero osaa järjestää asioita joista oma minä, maine ja kunnia nousee, sanoisin tänään ollaan sieluja kaupalla kaiken ulkoisen loiston ja hyvin voinnin hinnalla sanoisin kallis on hinta kun todellinen Evankeliumin sanan totuus syrjäytetään ja sielut ei pelastu. Tämän kaltaiseen "uskoon" haluaa sanoisinko kaikki? jossa luvataan aina terveys, rikkaus, maine ja menestys. Kaiken tämän keskellä meillä ei ole hätää Jumala pitää omistaan huolen sairaat ontuvat ja raajarikot Hän vie perille antaen perillä iankaikkisen terveyden ja todellisen aarteen .
Kerron mitä minulle aamulla tapahtui :P minulla on kovin lonkka vaivannut se johtuu kun minulla on oikea puoli alentunnut 2-3 senttiä eilen välähti laitoin vasempaan jalkaan matalan kengän ja oikeaan kiilapohjaisen kengän ja kipu hellitti paljon ajattelin pitääkö teettää toiseen kenkään koroitettu pohja tai mitä? tuli huoli että miten hoidan Henkaa jos itse menen ihan avuttomaksi mutta tänään aamulla tapahtui jotain nousin sängystä ja joku niksahti lonkka luussa ja kipu loppui :thumbup: :clap: näin Herra auttaa ei jätä pulaan Hän antaa aina sen mitä me tarvitsemme kiitos kun olette muistaneet, nyt odotamme Henkalle jos joku on peruuttanut oman aika varauksensa, et ei tarvitsi odottaa mitä leikkaava lääkäri tästä leikkauksesta arvioi pidän ajan tasalla missä mennään siunattua päivää
Kuva
Kuva

♥ Irmeli-Miranda ♥
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja ♥ Irmeli-Miranda ♥ » 10.03.2017 11:49

Tuli mieleeni laittaa tämä tänne, nämä niin sanotut parantajat touhuavat lupailevat parantumisia toisilleen menisivät todella sairaiden luokse jos luulevat olevansa Jumalan antamilla asioilla

Äidin koskettava kuva: Isoveli lohduttaa syöpään kuolevaa vauvaa
likkaa linkkiä niin näet kuvan
https://www.instagram.com/p/BQ44I0phd93/

Sisarrakkaus on asia, joka on auttanut syöpäsairaan vauvan vanhempia jaksamaan läpi vaikeiden aikojen.

Ennen kuin pieni Thomas Blanksby syntyi, hänen isoveljensä William ei olisi millään malttanut odottaa, että hän pääsee hoitamaan isoveljen tehtäviä. Poikien vanhemmat tunsivat kiitollisuutta kahdesta pojastaan ja ennen kaikkea siitä, että heillä olisi aina toisensa.

Lopulta kauan odotettu päivä koitti. Thomasilla oli syntyessään kymmenen varvasta ja sormea, mutta myös epätavallinen merkki kädessään. Aluksi lääkärit diagnosoivat merkin tavalliseksi syntymämerkiksi, mutta muutama viikko myöhemmin tehdyt testit paljastivat totuuden.

Vastasyntyneeltä pojalta löydettiin harvinainen rhabdoid kasvain – terminaalivaiheessa oleva syöpä. Thomas tarvitsi nyt isoveljeään enemmän kuin koskaan ennen.
Perhe elää nyt päivä kerrallaan

Kasvaimet ovat tyypillisesti peräisin munuaisista tai aivojen pehmytkudoksista, ja leviävät kulovalkean tavoin koko elimistöön. Kasvain pojan käsivarressa oli merkki siitä, että syöpä oli jo levinnyt laajalle. Nyt 13-viikkoisella Thomasilla on kasvaimia jo keuhkoissa, munuaisissa ja ihossa.

Eloonjäämisprosentti on pieni, eikä kukaan osaa sanoa, kuinka paljon aikaa Thomasilla on jäljellä. Epävarmasta tulevaisuudesta huolimatta perhe on päättänyt tehdä jäljellä olevista päivistä mahdollisimman mukavia ja iloisia.

– Tämä hymy saa minut unohtamaan, että hän sairas. Se saa minut uskomaan, etten menetä häntä, mutta yhdessä hetkessä hän tekee jotain, joka palauttaa minut todellisuuteen. Surullisin ja kivuliain totuus on, että yhteinen aikamme ei todellakaan kestä ikuisesti. Mutta sitten hän hymyilee minulle uudestaan ja sykli alkaa alusta, äiti Cheryl Chikee kertoo.
https://www.instagram.com/p/BRKbvfRBA6h/

Vaikka perhe kuinka yrittäisi elää normaalia arkea, myös William tietää, että hänen roolinsa isoveljenä ei tule kestämään kauaa. Eräänä päivänä äiti näkikin Williamin silittävän pikkuveljensä kasvoja ja lausuvan hänelle: ”Isoveli on täällä. Kaikki on hyvin.
https://www.instagram.com/p/BRT6vnjBHCr/

Tämä uskomaton sisarrakkaus on inspiroinut vanhempia ja auttanut heitä jaksamaan vaikeinakin hetkinä. Äidin mukaan unohdamme usein olla kiitollisia asioista, joita meillä on. Meidän täytyy vain elää kiitollisina kaikesta siitä rakkaudesta, jota meillä on.

Lähde: DailyMail

Kuva
Kuva

♥ Irmeli-Miranda ♥
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Maikku » 10.03.2017 12:36

Voi miten hellyttävä kuvaus ja lohduttava, Kiitos Irkku ja kiitos Elise, Olen iloinen sinusta.
Kuva
Kuva73:28.Mutta minun onneni on olla Jumalaa lähellä, minä panen turvani Herraan, Herraan, kertoakseni kaikkia sinun tekojasi.Kuva
Kuva
Maikku

ViestiKirjoittaja ♥ Irmeli-Miranda ♥ » 10.03.2017 15:55

En voinut olla laittamatta tätä kirj. sillä se sopii tämän päivän ajatuksiin mitä olemme laittaneet...
Kuva
Ole yhtä sanomasi kanssa
Saarnaa sanaa. 2. Tim. 4:2.
Meitä ei ole pelastettu ollaksemme "vain kanavia", vaan ollaksemme Jumalan poikia ja tyttäriä. Meitä ei ole tehty hengellisiksi meedioiksi, vaan hengellisiksi sanan saattajiksi. Sanoman täytyy olla osa itseämme. Jumalan Poika oli yhtä sanomansa kanssa. Hän oli sanoma itse ja Hänen sanansa olivat henki ja elämä. Hänen opetuslapsinaan meidän elämämme tulee olla sanomamme sakramentti. Luonnollinen sydän haluaa palvella rajattomasti. Mutta ennen kuin ihmiselämästä voi tulla Hänen sanomansa sakramentti, täytyy sydämen murtua synnintunnon alla; kokea Pyhän Hengen kaste ja musertua Jumalan tarkoitusperiin sopivaksi.
On eri asia saarnata kuin todistaa. Saarnaaja on henkilö, joka on tiedostanut Jumalan kutsun ja päättänyt käyttää kaikki kykynsä Jumalan totuuden julistamiseen. Jumala irrottaa meidät niistä suunnitelmista, joita olemme itse tehneet elämäämme varten ja meidät taotaan sopivan muotoisiksi ja käyttökelpoisiksi niin kuin opetuslapset helluntain jälkeen. Helluntai ei opettanut opetuslapsille mitään. Se teki heistä sen sanoman ruumiillistumia, jota he saarnasivat - "te tulette olemaan minun todistajani".
Anna Jumalalle täydellinen vapaus, kun puhut. Ennen kuin Jumalan sanoma voi vapauttaa muita sieluja, täytyy vapautuksen olla todellisuutta sinussa itsessäsi. Kokoa aineistosi ja sytytä se tuleen puhuessasi.
Kuva
Kuva

♥ Irmeli-Miranda ♥
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Elise » 12.03.2017 08:54

huomenta kaunis päivä on taas tulossa kohta saa lähtee ulkona oleskelemaan mie luen usein noita irkun laittamia Oswald Chambers kirjoituksia

mie laitan yhen nyt tännekin on miusta niin hyvä :P :clap:
Oswald Chambers
Vaikeuksissa harjaantuminen

Maailmassa teillä on ahdistus, mutta olkaa turvallisella mielellä; minä olen voittanut maailman. Joh. 16:33.
Hyvin yleisesti ajatellaan, että kristillinen elämä merkitsee vaikeuksista vapautumista. Mutta vapautus koetaankin siinä vaikeuksien keskellä, ja se on kokonaan eri asia. "Joka Korkeimman suojassa istuu... ei kohtaa sinua siellä onnettomuus eikä vitsaus lähesty sinun majaasi", sillä sinä olet yhtä Jumalan kanssa.
Jos olet Jumalan lapsi, niin tulet varmasti kohtaamaan vaikeuksia. Jeesus sanoo, että älä hämmästele, kun niitä tulee. "Maailmassa teillä on ahdistus, mutta olkaa turvallisella mielellä; minä olen voittanut maailman, teillä ei ole mitään peljättävää." Ihmiset, jotka ennen kääntymystään pitivät arvolleen sopimattomana puhua vaikeuksista, luhistuvat usein uudestisyntymisen jälkeen, koska heillä on ollut väärä käsitys uskovasta.
Jumala ei lahjoita meille voittoisaa elämää. Hän antaa meille elämää sitä mukaa kuin voitamme. Ponnistelu on voimaa. Ellei ole ponnistelua, ei ole voimaakaan. Pyydätkö sinä Jumalalta elämää, vapautta ja iloa? Hän ei voi antaa niitä sinulle, ellet ole valmis ponnistelemaan. Heti kun alat ponnistella, saat voimaa. Voita arkuutesi ja ota askel, niin Jumala antaa sinun syödä elämän puusta ja sinä tulet ravituksi. Jos rasitat itseäsi ruumiillisesti, niin lopulta väsähdät, mutta jos rasitat itseäsi hengellisesti, niin voimasi vain lisääntyvät. Jumala ei anna koskaan voimaa huomista varten tai seuraavaa tuntia varten, vaan ainoastaan kuluvan minuutin ponnistelua varten. Meillä on kiusaus tarkastella vaikeuksiamme inhimillisen järjen näkökulmasta, koska tilanne on niin hullunkurisen ylivoimainen kaikille muille paitsi Jumalalle.
Kuva
KuvaSananl. 16:24
Lempeät sanat ovat mesileipää; ne ovat makeat sielulle ja lääkitys luille.
Kuva
Elise

ViestiKirjoittaja Maikku » 12.03.2017 09:11

Kuva
Mä olin eilen niin väsynyt. Rukouskin oli nukkuneen rukousta. Päivästä ei meinannut tulla mitään. Päiväunet eivät auta, en osaa nukkua päivällä, kuin ihan joskus. Anteeksi tämä valitus.

Maikku, ota itseäsi niskasta kiinni ja terästy, vaikka saan minä olla väsynyt. En ole yli-ihminen. Jumalalle kelpaan tällaisena. Kiitos, kiitos Vapahtajani. Voikaa hyvin. Mihin kaisu on hävinnyt, onko hän sairastunut?
Kuva
Kuva
Maikku

EdellinenSeuraava

Paluu Mitä kuuluu sydämellesi