Maaliskuu; " valtaa oi sydämet Herra sinua palvelemaan"

Keskustelua mieteitä päiviimme

Re: Maaliskuu; " valtaa oi sydämet Herra sinua palvelemaan"

ViestiKirjoittaja Maikku » 05.03.2017 09:23

Kuva
Irkku, käveletkö sinäkin kuin linkkuveitsi? Minä kävelen välillä, enkä pääse suoraksi, mutta toisella kertaa taas kävelen vähän paremmin. Muistankin, kun kerroit selästäsi. Miten pärjäät kotitöissä?

Luulin tuon kolmoishermosäryn jättäneen minut rauhaan, siellä se aina kummittelee. Jälleen viime yönä äityi pahaksi. :shock: Mä odotan vain Herraa, mitä tahtoo sanoa.

Kaisu, sulla on tosi upeita kuvia, et kai pahastu jos omin niitä?
Kuva
Kuva73:28.Mutta minun onneni on olla Jumalaa lähellä, minä panen turvani Herraan, Herraan, kertoakseni kaikkia sinun tekojasi.Kuva
Kuva
Maikku

ViestiKirjoittaja ♥ Irmeli-Miranda ♥ » 05.03.2017 10:29

Jumalan rauhan tervehdys, juu Maikku oon nyt linkkuveitsi tänään on vähän jo paremmin suuremmat koti työt on nyt jäänyt ei ole hyvä olla oikein missään asennossa nyt meitä on kaksi " Henkka on etu-taka keno asennossa" Henkalla on tuota samaa särkyä kuin sinulla Maikku voi se on kovaa, Jeesus sinua auttakoon, ei meillä on muutta todellista apua kuin Hän meidän Vapahtajamme Jeesus Kristus. Oli ilo katsella kuin kaisu on tänne laittanut kirj ole vaan rohkea jatkamaan vapaasti kiitos Jumalalle sinusta ai sinäkin Maikku huomasit nuo kaisun kuvat upeita nyt jaloittelen vähän siunausta Jeesuksen rakkaille.
Kuva
Kuva
Kork.V. 2:14"anna minun nähdä kasvosi, anna minun kuulla äänesi, sillä suloinen on sinun äänesi ja ihanat ovat sinun kasvosi."
Kuva
"My bride" (Minun morsiameni)

https://www.youtube.com/watch?v=hi79J_jjth8
♥ Irmeli-Miranda ♥
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja kaisu » 05.03.2017 22:04

Kiitos paljon kalliit ystävät taisin tulla Jeesuksen johdattamana tähän foorumiin, minä koen täällä rauhan ja rakkauden ja kaiken lisäksi vapauden.Kiitos Jeesus minäkin kelpaan minäkin saan kuulua täälläkin johonkin, Kyllä Maikku ja muutkin saatte ottaa mitä vaan en minä voi itselleni omia mitään, sillä en minä itsekään ole itseni oma , vaan Jeesus minut omistaa ja niin tahdon asian olevan loppuun asti.
Kiitos Jeesus että saamme olla sinun pieniä lampaitasi joita sinä kaitset ja rakastat

Kuva
kaisu

ViestiKirjoittaja Maikku » 06.03.2017 11:44

Kuva
Kiitos Kaisu, ja kiitos myös Elise, otin sinunkin kuvan sen perhosen ekalta sivulta. Mä tykkään niin kauniista kuvista, ne puhuvat minulle. Sain ystävältäni tulppaaneja ja niin ihanan värisiä. ne olivat vähän lurpallaan ja laitoin kylmää vettä noin kolme senttiä ja heitin sokeripalan joukkoon. Tänä aamuna ne olivat ryhdikkäinä pystyssä. Koin Herran puhuvan noitten tulppaanien kautta: "Nostakaa päänne, minä olen teidän kanssanne joka päivä."

Nyt kun tuntuu kuin olisin tyhjän päällä, niin tuo rohkaisu on kullan arvoinen. Aivan kuin Herra olisi lähempänä kuin ennen. Voi, mä rakastan tätä Herran läsnäoloa. Tiedän kuitenkin, että meitä viedään tuleen ja veteen, mutta niissä saamme puhdistettua kultaa sisimpäämme. Se on Jumalan edessä arvokasta.
Kuva
Kuva73:28.Mutta minun onneni on olla Jumalaa lähellä, minä panen turvani Herraan, Herraan, kertoakseni kaikkia sinun tekojasi.Kuva
Kuva
Maikku

ViestiKirjoittaja Maikku » 06.03.2017 15:59

Kuva
Irkku, tässä tämä runo, mikä Ristin Kansassa on. En osannut paremmin sitä kuvata.
Otin kännyllä kuvan ja laitoin tänne, että näet tämän. Hyvä runo minunkin mielestäni.

Kuva
Kuva
Kuva
Maikku

ViestiKirjoittaja ♥ Irmeli-Miranda ♥ » 07.03.2017 10:13

Kiitos Maikku sisko runosta, arvatkaa minun on tämä tausta vaihdettava tämä reistailee minulla välillä tulee niin pieneksi ja sitten kun isonnan niin laajenee kuin pannukakku katselen päivällä meille sopivaa joka pysyy koossa siunattua päivää ja Herramme täyttä huolenpitoa Ps selkäni on paljon parempi kiitos muistamisesta entä miten te muut voitte, Henkka meni taas lääkäriin kivut on niin kovat siunausta.

Kuva
Kuva
Kork.V. 2:14"anna minun nähdä kasvosi, anna minun kuulla äänesi, sillä suloinen on sinun äänesi ja ihanat ovat sinun kasvosi."
Kuva

♥ Irmeli-Miranda ♥
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja ♥ Irmeli-Miranda ♥ » 07.03.2017 15:20

Tämän taustan nyt löysin ottaako tämä silmiin pitääkö vaihtaa??
Kuva
Kuva

♥ Irmeli-Miranda ♥
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja kaisu » 07.03.2017 19:13

Kun katselin tuota, " valtaa oi sydämet Herra sinua palvelemaan" se on minunkin sydämeni jano , minusta irkku tämä on tosi upea tausta minun täytyy vaihtaa nyt avatar toisenlaiseksi Kiitos Jeesus tästä päivästä

Kuva
kaisu

ViestiKirjoittaja Maikku » 07.03.2017 20:05

Kuva
Voi, mä tykkään tästä, enemmän kuin edellisestä. Olin niin utelias, joko olet löytänyt uuden ja oih ihana. Kiitos Irkku. :clap: :-D :thumbup:
Kuva
Mä olen tänään ollut pesutuvassa ja nukuin päivällä, olin niin väsynyt. Kaisu, tuo on minunkin sydämeni toive, että Herra valtais minut ja saisin kulkea Hänen johdatuksessaan.
Kuva
Kuva
Maikku

ViestiKirjoittaja Elise » 08.03.2017 09:38

no nii nyt sie irkku taustan lykkäsit tää onkii erikoisen kaunis nyt myö ollaan kuin lomamalla missähän maassa oikein ollaankaa pienestä ihminen ilahtuu :clap:
koht mie pettaan petin vaihdan lakanat ja siten mie imuroin ulos mie en tänään mee on touhu nyt tuvassa mitäs mie tänne vielä laittaisin

tään mie laitan :thumbup:

Sun Henkesi sateen alle mun sieluni uupunut vie.
Oi kirkasta huokaavalle, Ristin siunattu kaita tie

Ei riitä jos kerran sulta Sun kasteesi siunatun sain
Mä tarvitsen uutta tulta, uutta armoa matkallain
Mä tarvitsen uutta tulta, uutta armoa matkallain

Ei uupua kesken matkaa Tien kaitaisen kulkija saa
On määränä siksi jatkaa Kunnes eessä on toivon maa
On määränä siksi jatkaa Kunnes eessä on toivon maa

Sun Henkesi sateen alle mun sieluni uupunut vie.
Kuva
KuvaSananl. 16:24
Lempeät sanat ovat mesileipää; ne ovat makeat sielulle ja lääkitys luille.
Kuva
Elise

EdellinenSeuraava

Paluu Mitä kuuluu sydämellesi