Maaliskuu; " valtaa oi sydämet Herra sinua palvelemaan"

Keskustelua mieteitä päiviimme

Maaliskuu; " valtaa oi sydämet Herra sinua palvelemaan"

ViestiKirjoittaja ♥ Irmeli-Miranda ♥ » 01.03.2017 10:52

Siunattua tätä maaliskuun alkua, täällä on kolea ilma lumet ovat sulaneet eilisen sateen jälkeen tuli mieleeni sana....
Kork.V. 2:
2:10 Rakkaani lausuu ja sanoo minulle: "Nouse, armaani, sinä kaunoiseni, ja tule.
2:11 Sillä katso, talvi on väistynyt, sateet ovat ohitse, ovat menneet menojaan.
2:12 Kukkaset ovat puhjenneet maahan, laulun aika on tullut, ja metsäkyyhkysen ääni kuuluu maassamme.

Mekin odotamme Heramme Jeesuksen tuloa että pääsemme kotiin, jossa tämän ajan sää muutokset päätyy kun saamme viettää Hänen luonaan iankaikkisesti jolloin Hän " sanoo tule rakkaani kotiin"

Laitan loppuun tämän runon meille Hän on aina kanssamme täälläkin!

ÄLÄ PELKÄÄ

Älä pelkää pieni lauma, Hän kulkee edellä.
Paimenemme on valinnut polun, jota kulkea,
Hän saa Maaran veden makeaksi teitä varten,
sillä Hän joi kaiken katkeran Golgatalla.

Älä pelkää pieni lauma, keitä teitä onkin,
Hän astui jokaiseen huoneeseen, vaikka
ovet olisivat lukitut.
Hän ei koskaan unohda, Hän ei koskaan ole poissa,
ole siis varma, että Hän on vierelläsi
pimeässä ja hämärässäkin.

Paul Rader
Kuva
Kork.V. 2:14"anna minun nähdä kasvosi, anna minun kuulla äänesi, sillä suloinen on sinun äänesi ja ihanat ovat sinun kasvosi."
Kuva
"My bride" (Minun morsiameni)

https://www.youtube.com/watch?v=hi79J_jjth8
♥ Irmeli-Miranda ♥
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

Re: Maaliskuu; " valtaa oi sydämet Herra sinua palvelemaan"

ViestiKirjoittaja Maikku » 02.03.2017 06:47

Kuva
Kiitos Herralle, Hän on läsnä pimeässäkin. Mulla oli edellispäivä kolmoishermosärky ja pidin päätäni lämpimässä ja vain makasin hiljaa, liikkumattomana. Seuraavana päivänä vielä kummitteli, mutta sitten meni pois.

Kun katselin ikkunasta näin lumien sulaneen. Ei se kauan viipynytkään täällä päin. Koko talvi on ollut vähäluminen. Ei se minua haittaa, pääsen paremmin liikkeelle rollaattorin kanssa, kun lumi ei mene tukkimaan pyöriä.

Kuva

Mitä hengellisesti. Joka päivä on tullut soitto ja pyydetty rukousta. Siinä itsekin kostuu, kun rukoilee toisen puolesta. Herra on hyvä ja laupias. Soitot ovat tulleet, kun päätä ei säre. Kiitos Ihanat sisaret ja Ari veli.
Kuva
Kuva73:28.Mutta minun onneni on olla Jumalaa lähellä, minä panen turvani Herraan, Herraan, kertoakseni kaikkia sinun tekojasi.Kuva
Kuva
Maikku

ViestiKirjoittaja kaisu » 02.03.2017 12:09

Rauha teille kiitos kun pääsin tänne, vaikka minun on tosin vaikeaa kirjoitella , mutta jotenkin koen täällä turvallisuutta, ja rohkenin jotain laitaa, jos jotain sanoisin, niin kuvatkoon tämä elämääni,
( olen särjetty, murskattu kelpaamaton) kelpaanko tänne, maanhan lyötynä? Tällä hetkellä nojaan vain Häneen..

Haltuus annan sydämein

Haltuus annan sieluni
Levon saan sun luonasi
Ole mulle totta
Hyvää tarkoita
Haltuus annan sydämein

Vuodet vierii, haavoittaa
Sinä vain voit mun parantaa
Tartu mun käteen
Ehjäksi tee
Haltuus annan sydämein

Haltuus annan itseni
saanhan jäädä luoksesi
puhtaaksi tee mun
lailla enkelten
Haltuus annan sydämein
Saat sydämein

(suom. san. S. Skön)
kaisu

ViestiKirjoittaja ♥ Irmeli-Miranda ♥ » 02.03.2017 19:57

Herra Jeesus siunatkoon teitä kiva kun kaisu kirj tänne kelpaat meidän joukkoon olet tainnut kokea jotain raskasta, mutta voit itse kertoa jos haluat täällä voit olla ilman mitään pakko paitaa Jumala meissä vaikuttakoon tahtomisen ja tekemisen, onko netti ja foorumilla olo sinulle tuttua, jos tarvitset apua niin pyydä vaan rohkeasti kuva linkit löydät linkki osiosta eikä sinun tarvitse olla.. :silent: me pyritään ottamaan toisemme Herrassa ja tukemaan toisiamme. Muuten kaisu meillä on Maikku joka näkee "huonosti" pienen kirj, tuossa ylhäällä on laatikko jossa lukee normaali, likkaa sitä tum
vedä kirj siniseksi ja likkaa kohtaan suuri siunatut illan jatkot jääkäämme Jumalan kämmenelle

Kuva
Kuva
Kork.V. 2:14"anna minun nähdä kasvosi, anna minun kuulla äänesi, sillä suloinen on sinun äänesi ja ihanat ovat sinun kasvosi."
Kuva

♥ Irmeli-Miranda ♥
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Maikku » 03.03.2017 06:00

Kuva
Voi ko ihanaa, me ollaan saatu uusi sisko. Olen iloinen sinusta jo nyt. Meitä on ihan kiva poppoo, vaikkakin pieni, mutta näin uskaltaa paremmin tuoda tuntojaan esille. :-)

Heräsin taas niin aikaisin, enkä tiennyt mitä tekisin, siksi tulin tänne etten kolistelisi ja alakerrassa herättäisiin mun kolistelun ääniin. Kiitos Irkku muuten kuvatiedostosta. Mä kun tykkään kuvista ne puhuvat minulle omaa kieltään. :wink:
Kuva
Kuva73:28.Mutta minun onneni on olla Jumalaa lähellä, minä panen turvani Herraan, Herraan, kertoakseni kaikkia sinun tekojasi.Kuva
Kuva
Maikku

ViestiKirjoittaja ♥ Irmeli-Miranda ♥ » 03.03.2017 09:58

Rauhan tervehdys olkoon meillä tänäänkin tuo armosta saatu Jumalan rauha joka käy yli ymmärryksen
Fil. 4:7 ja Jumalan rauha, joka on kaikkea ymmärrystä ylempi, on varjeleva teidän sydämenne ja ajatuksenne Kristuksessa Jeesuksessa.
Kuva
Hyvä on elää Herran omana vaikka tiellämme on kaiken näköisiä elämän tilanteita, mutta nekin on meidän parhaaksi monen elämän tilanteen läpi me joudumme kulkemaan perille ja olen varma että nuo taivaallisen Isän kädet kantavat meidän perille asti, Herra Henki on palvelijoittensa kautta meille sanaan jättänyt että monen ahdistuksen kautta....

Ap.t. 14:22
ja vahvistivat opetuslasten sieluja ja kehoittivat heitä pysymään uskossa ja sanoivat: "Monen ahdistuksen kautta meidän pitää menemän sisälle Jumalan valtakuntaan."

Niin Maikku siskoni minäkin iloitsen siitä Herra muuttamia koonnut tänne että saamme olla yhdessä täällä,
joskus tulee mieleen Tabitha arielin kanssa yksi ilta puheltiin, ja ajattelin Tabitha voi olla sairas muuttanut pois, siirtynyt tästä ajasta pois tai pahin ajatus että on kaidalta tietä pois, emme tiedä, mutta eki-vaarista jos on sama kuin "meidän eki-vaari" niin kirjoittelee suomi 24, ehkä se on nyt hänen paikkansa hänellä oli niin ihania kirjoituksia hänessä oli sitä "paimen" mieltä Jumala häntä siunatkoon että saa olla siunaus muillekin. Niin kaisu kyllä me sinusta iloitsemme ja uskon että niin tekee meidän Elisekin ym Jumala sinua siunatkoon ja vahvistakoon ja kiitos että koit olosi täällä turvalliseksi.
nyt menen aamu touhuille nähää myöhemmin siunausta rakkaat!!!
:thumbup: :P
Kuva
Kuva

♥ Irmeli-Miranda ♥
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Elise » 03.03.2017 15:41

mie ja oon ilonen uudesta siskosta hyvä meijän on täällä olla ei myö toisiamme tökitä turhista miul on sielei tavallisesti menny ootan lämpimiä ilmoja kuin kuuta taivaalla et pääsee tuota kinttupolkua taas menemää pyörällä mie en ennää oikein rohkene ajella viime kesänä sai tarpeek mustelmiaja kohjuja mie meen kauppaa miun hevosella se on miun tuki ihka uudet renkaatkin alla ajelin mie autookii viel pari vuotta sitte mutta sekkii piti jättää myin peltilaatonkin pois nyt miun kulkuneuvon nimi on heppa, eikö Maikku siullakii oon sama ajopeli kuin muillakii nyt meen hipsuttelen hakemaan maitoo kaupasta uus elä välitä miun murteesta mie on karjalan mummo joka en ennää oikein oppi hienosti kirjottamaa mie oon tämmöme
Kuva
KuvaSananl. 16:24
Lempeät sanat ovat mesileipää; ne ovat makeat sielulle ja lääkitys luille.
Kuva
Elise

ViestiKirjoittaja kaisu » 04.03.2017 11:43

Kuva
Kiitos paljon teille kaikille lämpimistä sanoistanne, tippa tuli silmään, elän nyt herkässä olotilassa itku on herkässä, mutta tiedän että iankaikkinen Herra hoitaa minua ja jokaista repaleista lastaan, olen tällä hetkellä myös jotenkin sulkeutunut, siksi pyydänkin teiltä, tai irkku että antaisit jotain osioita johon voisin kirjoitella, esim Wilkersonin rakastan hänen kirjoituksiaan, tuota rukous osiotakin ajattelin ja myös Airut lehden kirjoituksia.Netti on minulle tuttu ja olen joissain foorumeillakin ollut, että osaan jonkun verran konetta käyttää
kaisu

ViestiKirjoittaja ♥ Irmeli-Miranda ♥ » 04.03.2017 16:36

Heisut ja rauhaa joo mä voin laittaa osion jossa on Wilkersonin kirj, voit ihan vapaasti rukous ym kirj siinä tahdissa kuin itse koet ja haluat :thumbup: täällä on ollut kaunis päivä minulla on vaan säryt ja kävelen kuin linkku veitsi selkä ihan kuitti et en oikein nyt kykene istumaan kauan siunausta kaikille muistetaan toisiamme rukouksin :P
Kuva
Kuva

♥ Irmeli-Miranda ♥
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja kaisu » 04.03.2017 19:05

KIITOS :P
kaisu

Seuraava

Paluu Mitä kuuluu sydämellesi