HELMIKUU: SYDÄMEMME ASIOITA

Keskustelua mieteitä päiviimme

Re: HELMIKUU: SYDÄMEMME ASIOITA

ViestiKirjoittaja Maikku » 21.02.2017 09:53

Vaikka luin aamulla Raamattua, niin mulla oli vain nälkä. Nälkä, mitä Herra tahtoo minulle sanoa ja pyysin tosissani, sain:

Jer. 15: 15. Herra, sinä sen tiedät. Muista minua ja pidä minusta huoli ja kosta puolestani minun vainoojilleni; älä tempaa minua pois, sinä, joka olet pitkämielinen. Huomaa, kuinka minä kannan häväistystä sinun tähtesi.
16 Sinun sanasi tulivat, ja minä söin ne, ja sinun sanasi olivat minulle riemu ja minun sydämeni ilo; sillä minä olen otettu sinun nimiisi, Herra, Jumala Sebaot.

Tämä tyydytti minut. Kiitos rakas Jeesus, sinä sen tiedät ja pidät minusta huolen. Sinun Sanasi tosiaan tulivat ja minä söin ne. Sinun Sanasi olivat sydämeni ilo ja riemu; minä olen otettu sinun nimiisi. Voi, miten sydämeni täyttyi ilolla. Mikään ei ole niin hyvää kuin Jumalan Sana. Sitä ehtaa Jumalan Sanaa ja kun se tulee ja täyttää sisimmän. Kiitos Isä.
Kuva
Kuva73:28.Mutta minun onneni on olla Jumalaa lähellä, minä panen turvani Herraan, Herraan, kertoakseni kaikkia sinun tekojasi.Kuva
Kuva
Maikku

ViestiKirjoittaja ♥ Irmeli-Miranda ♥ » 22.02.2017 13:01

Hui kun on kolea tuulinen päivä luin tuota sinun kirj Maikku tuota iloa ja tyytyväisyyttä, jonka sana saa aikaan, se pitää paikkaansa, se lääkitsee, hoitaa ja ravitsee meidän sisintä, muistui mieleeni olin kovassa kuumeessa vuosia sitten minulle tulee harvoin kuume ja kun se tulee niin se on korkea, otin sanan käteeni ja avasin sen, ja aukesi kohdasta Ps.23: luin sen ääneen ja kiitin Herraa Hän on minun Paimeneni joka on kaikissa tilanteissa kanssani, en heti kiinnittänyt huomiota mutta arvatkaa minä paranin tiedän 100% että sana itsessäänkin parantaa, miksi voin sanoa näin, minulla on siitä henkilökohtainen kokemus, ei niinkään ulkoisiin sairauksiin vaan sisäisiin Hän rakensi minut uudelleen, minä olin täysin pilalle mennyt ihminen jossa oli kova pimeyden muokkaama persoona, minä tiedän Hän totisesti voi
ja tuohon kaikkeen oli suurin apu sana ja rukous. Eilen minulla oli juttu keskustelu erään kanssa, monet meistä lukee sanaa ja tulee tietoa ym, mutta tunnemmeko me todella Jeesuksen? ja lisäsin Hänen tuntemisessa kasvaa kuuliaisuudessa ei riitä että olen lukutaitoinen vaan minun pitää myös alkaa elämään sanan mukaan,
monet sanoo, mutta kun olen niin heikko ei ole voimaa ym, tiedättekö minä olen sanonut monelle silloin kun olimme pimeyden lapsia, niin ei oltu heikkoja ja voimaa oli tehdä syntiä synnin päälle, eikö ole ristiriitaista, jopa ihan tavallisissa neuvoissa olla kuuliainen sanalle, näissä pienemmissä kuuliaisuuden jutuissa meitä koetellaan, jos emme niissä ole kuuliaisia niin miten sitten todellisissa koetuksissa kestämme
2Kor. 13:5
Koetelkaa itseänne, oletteko uskossa; tutkikaa itseänne. Vai ettekö tunne itseänne, että Jeesus Kristus on teissä? Ellei, niin ette kestä koetusta.

mitkä sitten on niitä pienempiä, ne on asioita jotka me kaikki uskoaksemme ymmärrämme ja niitä meidän pitäisi väistää, olla tekemättä alistaa liha sillä nämä kuuluvat vanhan aatun lihan himoihin Tässä alla muutama esim..
3Moos. 19:11
Älkää varastako, älkää valhetelko älkääkä lähimmäistänne pettäkö.

Matteuksen evankeliumi:
5:27 Te olette kuulleet sanotuksi: 'Älä tee huorin.'
5:28 Mutta minä sanon teille: jokainen, joka katsoo naista himoiten häntä, on jo sydämessään tehnyt huorin hänen kanssansa.
19:18 Hän sanoi hänelle: "Mitkä?" Jeesus sanoi: "Nämä: 'Älä tapa', 'Älä tee huorin', 'Älä varasta', 'Älä sano väärää todistusta',
Kuva
Kork.V. 2:14"anna minun nähdä kasvosi, anna minun kuulla äänesi, sillä suloinen on sinun äänesi ja ihanat ovat sinun kasvosi."
Kuva
"My bride" (Minun morsiameni)

https://www.youtube.com/watch?v=hi79J_jjth8
♥ Irmeli-Miranda ♥
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Maikku » 23.02.2017 05:39

Aivan mahtavaa, mitä Irkku kirjoitti. Meillä on elävä voimallinen Jumala. Minä iloitsen Herrassa. En silti kannata menestysteologiaa, vaan enemmän menetysteologiaa. En halua edistää Sanan vastaisuutta. Toivon vain, että elämäni voisi kertoa Jeesuksesta ja Hänen rakkaudestaan. Voisin enemmän oppia tuntemaan Hänen sisäistä olemustaan ja kauneuttaan.
Kuva
Kuva73:28.Mutta minun onneni on olla Jumalaa lähellä, minä panen turvani Herraan, Herraan, kertoakseni kaikkia sinun tekojasi.Kuva
Kuva
Maikku

ViestiKirjoittaja ♥ Irmeli-Miranda ♥ » 23.02.2017 10:41

Niin juuri Maikku sisko todellinen menestysteologia on ihmissilmissä kaiken menettäminen, tämän päivän hengellinen mittari on useimmille, lihan käsivarrella tehty, jossa pitää olla onnistunut, menestynyt jossa kaikki mitä pyydämme se tulee kuin manulle illallinen nappia painaen , menestyksen mittariin kytkeytyy mammona terveys ja niin sanotut ihmeet ja sanan hieno väärentäminen silloin olet salikelpoinen saat ihmissilmissä mainetta, kunniaa, jotkut nostetaan jalustalle he ovat valio yksilöitä, he unohtavat että Herra käyttää usein niitä jotka eivät mitään ole, he ovat usein huomaamattomia Jumalan lapsia heidän pääasiallinen paikka on olla Jeesuksen jalkojen juuressa, että he oppisivat syvemmin tuntemaan Mestarinsa jossa he saavat kaiken mitä heidän sisäinen elämänsä tarvitsee. Niin juuri Maikku
kunpa monille kelpaisi vain Herra itse mitä Hän on ja mitä Hän on tehnyt meidän puolestamme, se on minusta ainut rikkaus, ei mikään ulkoinen voi sitä korvata että Jeesus itse on uskovan tärkein, ei lahjat vaan lahjan antaja, muistui jälleen mieleeni vuosia sitten, olin kahden palavan soihdun luona kylässä maaseudulla, nämä 2 sisarta olivat vaatimattomia ja tekivät paljon jakoivat omastaan mutta he olivat huomaamattomia hei heillä ollut paljon ystäviä he veivät köyhille ruokaa kävivät metsissä viemässä puliukoille ruokaa, vaateita ja kertoivat pelastajasta, me rukoilimme pienessä ulkorakennuksessa tänäänkin muistan mitä Herra minulle sanoi, Hän sanoin "Minulla on vähän niitä jotka ovat uskollisia" voi miten minuun sattui itkin ja itkin en osannut sanoa Herralle mitään, ja tänään näen miten "laumaa on lyöty, ei hajoittaen sillä nythän kaikki pyrkivät olemaan yhtä"
laumaa on lyöty eksytyksillä sanaa ei enää oteta niin kuin on kirjoitettu, sana on vanhentunut ja nykyaikana sitä väännetään lihalle helpoksi, tämä tuo meille monelle murhetta ja tuskaa niiden tähden jotka ovat alkaneet elämään uskoaan
tämän maailman mukaan. Jeesus meitä armahtakoon että me ymmärtäisimme pitää kiinni totuudesta ja elää elämämme tässä ajassa Hänelle usko ei ole uskottelua eikä luuloa.
Gal. 5:6
Sillä Kristuksessa Jeesuksessa ei auta ympärileikkaus eikä ympärileikkaamattomuus, vaan rakkauden kautta vaikuttava usko.
Kuva
Kork.V. 2:14"anna minun nähdä kasvosi, anna minun kuulla äänesi, sillä suloinen on sinun äänesi ja ihanat ovat sinun kasvosi."
Kuva

♥ Irmeli-Miranda ♥
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Maikku » 25.02.2017 07:40

Minulla on ollut torstaina ja perjantain vierait, siis aika tiiviit päivät. torstaina tutkittiin ystäväni kanssa Jeesuksen tuloa ja aika meni siivillä. Kesken jäi tutkiminen, mutta jatkamme sopivan tilanteen tullen. eilen oli pari ystävääni ja taas aika meni siivillä. Heidän mentyä tunsin kuinka vatsani alkoi velloa, siksi olen tänään poissa täältä. Sairastan vatsaani rauhassa. Siunausta Eliselle ja Irkulle.
Kuva
Kuva
Maikku

ViestiKirjoittaja ♥ Irmeli-Miranda ♥ » 25.02.2017 20:18

Kiitos Maikku terveisistä joo kyllä vatsatauti on ikävä muista juoda paljon nestettä ettei tule kuivumista muistamme sinua rukouksin, tänään oli kaunis pakkaspäivä kolea tietysti oli kun tuuli, mutta kevät sieltä ajallaan tulee, tänään laitan tämän meille luettavasi siunausta elämäänne :thumbup: :P

Kuva
Kuva
Kuva

♥ Irmeli-Miranda ♥
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja ♥ Irmeli-Miranda ♥ » 26.02.2017 13:36

Kuva

Piti vaihtaa välillä taustaväriä Maikku kerro jos tää on silmillesi huono?
minulla on ollut tänään huono olo on kipuja ja oksennus olo ja tietty väsymys katsotaan onko tulossa jokin :roll: katselin äsken ohjelmaa voi kauhea se oli sitä joikua voi tätä yhteyttä mitä tänä päivänä on sanottiin siellä jopa että yhteys tuo vapauden nimittäin tämä yhteiskristillisyys?? sana kyllä sanoo.."totuus tekee vapaaksi" kuin suureksi tämä hengellinen pimeys kasvaakaan me olemme vajaita heikkoja mutta uskon vakaasti että heikkona, vajainnakin voimme pysyä sanan totuudessa jos niin ei olisi ollut, niin miten olisi alkuseurakunta apostolit eivät suikaan olleet täydellisiä mutta he tahtoivat olla kuuliaisia ja se teki heistä väkeviä Herrassa!
Ps jälleen kuvat kadonneet sekin palvelin lopetti tai pitää tauon??

Kuva
Kuva

♥ Irmeli-Miranda ♥
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Elise » 27.02.2017 09:23

huomenta joka päivä on armo uus meille näin Jumala on hyvä ja armollinen kun ikää tulloo sitä enempi arvostaa pieniäkii asioita ja on kiitollinen joka ikisestä päivästä :P irkku miusta tää tausta on hyvä on vähän vaihteluu tääkin tuo ai siekii katoit tuon joukun joka tuli siel tv7 kyllä mie karjalaisena tiiän nuo joukut ym taikuudet ei ollut puhasta henkee miun mielestä en mie sitä kauaa katsonut mie oon nyt säästynyt kommelluksilta ja oo opetellut vähä kattomaan etteeni kun mie oon semmonen kiireinen touhu miina etten oikeen enteeni kato mie meen ottamaan nyt kahvi tipan suuhuni Jumala siunatkoon täänkii päivän ja irkul ja Maikulle siunausta :P
Kuva
KuvaSananl. 16:24
Lempeät sanat ovat mesileipää; ne ovat makeat sielulle ja lääkitys luille.
Kuva
Elise

ViestiKirjoittaja Maikku » 27.02.2017 19:44

:-D Kiitos Elise. Irkku, tämä on nyt parempi. Sinä tiedät, että minä tykkään värikkäästä.
Vatsatauti on ohi, kiitos Jeesus. Olen ollut vain kotosalla, en edes ulos ole viitsinyt mennä.
Tänään kävin tyttäreni kanssa kaupassa, kun kaapit oli tyhjänä. :wink:
Kuva
Kuva
Maikku

ViestiKirjoittaja Maikku » 28.02.2017 06:43

Mitä tähän kirjoittaisin. Tuntuu sisimpäni niin tyhjältä, mutta kohta täyttyy. :?: :lol:
Tyttärelläni on talvilomaa ja lupasi viedä minut kasvitieteelliseen puutarhaan. Siellä kukkii
parhaillaan jotkut harvinaiset kukat. Minä tykkään kukista, vaikka olen kodistani hävittänyt
kaikki kukat; syy niihin tulee niitä pieniä kärpäsiä joita inhoan sydämestäni. Ehkä olen kastellut
liikaa.

Ihmettelen Jumalan suurta rakkautta, pitkämielisyyttä ja oikeastaa kaikkea, mitä Hänessä on.
Kuinka turvallista on olla Jumalan lapsi tulevaisuudesta huolimatta. Kuvat eivät edelleenkään
toimi täällä foorumissa. Ehkä eivät osaakaan sitä korjata. :sad: :think:
Kuva
Kuva
Maikku

EdellinenSeuraava

Paluu Mitä kuuluu sydämellesi