HELMIKUU: SYDÄMEMME ASIOITA

Keskustelua mieteitä päiviimme

Re: HELMIKUU: SYDÄMEMME ASIOITA

ViestiKirjoittaja ♥ Irmeli-Miranda ♥ » 15.02.2017 09:17

Huomenta tuosta tuli mieleeni kun katselin Maikku tuota kuvaa ja kirjoitustasi
hedelmiä ja varmasti teekuppi sitruunan kera "maistui hyvältä" kiitos, sitä voi moni viskellä sanoja jotka ovat kuin miekaniskuja Sananl. 12:18
Moni viskoo sanoja kuin miekanpistoja, mutta viisasten kieli on lääke.
Eikö ole ihmeellinen lupaus tuossakin (mutta viisasten kieli on lääke.)
"me voimme toisillemme olla Herrassa sanoillamme lääke"

Mitä muuta löisin miten sana kehottaa mutta minä kyllä koen että tuohon aitouteen kykenee aidosti vain Herran Hengessä...

Kol.
3:12 Pukeutukaa siis te, jotka olette Jumalan valituita, pyhiä ja rakkaita, sydämelliseen armahtavaisuuteen, ystävällisyyteen, nöyryyteen, sävyisyyteen, pitkämielisyyteen,

Miten me tarvitsemmekaan Herran Hengen kautta tuota mitä yllä oleva jae kehoittaa sillä alla olevassa jakeessa kuvataan meille minkä laisessa hengessä monet ovat, ja tuo jae koskee kristittyjä, onko se mahdotonta, ei ole kyllä meistä löytyy kaikki ilkeys, pahuus, loukkaaminen ym jos annamme lihalle vallan

2.Tim.
3:2 Sillä ihmiset ovat silloin itserakkaita, rahanahneita, kerskailijoita, ylpeitä, herjaajia, vanhemmilleen tottelemattomia, kiittämättömiä, epähurskaita,

Mutta kiitos olkoon Jumalan joka antaa meidän kulkea voittosaatossa kohti päämääräämme meidän rakkaan Vapahtajamme luo se on meidän päämäärämme, kun tämä maja puretaan saamme uuden iankaikkisen majan
siunattua päivää

Kuva
Kuva
Kork.V. 2:14"anna minun nähdä kasvosi, anna minun kuulla äänesi, sillä suloinen on sinun äänesi ja ihanat ovat sinun kasvosi."
Kuva
"My bride" (Minun morsiameni)

https://www.youtube.com/watch?v=hi79J_jjth8
♥ Irmeli-Miranda ♥
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Maikku » 16.02.2017 05:52

Kuva
Kiitos, onpa ihana Sana "Viisasten kieli on kuin lääke", olen unohtanut tuon kokonaan. muistista vain häviää. Ikää kun on. Tänään menen pesutupaan. Kiitos Herralle, että vielä jaksan joten kuten nuo pesutupavuorot hoitaa. En paljon jaksa, mutta senverran kun jaksan,, en säästä isoja pyykkivuoria.

Sitten päivällä menen kuulokeskukseen. Toivon jokaiselle oikein siunattua päivää Jeesuksen kanssa.
Kuva
Kuva73:28.Mutta minun onneni on olla Jumalaa lähellä, minä panen turvani Herraan, Herraan, kertoakseni kaikkia sinun tekojasi.Kuva
Kuva
Maikku

ViestiKirjoittaja Maikku » 17.02.2017 13:26

Kuva
Nyt minulla on niin hyvä kuulokoje, ettei ole ikinä ennen ollut. Ei tietenkään täydellinen, koska kuuloni on tosi huono. Olen rukoillut, että Herra antaisi jollekin viisauden keksiä niin hyvän kojeen, että sopii mullekin. Hän näköjään vastasi siihen. Kiitos, kiitos Herra.

Mitä muuta, rukoilimme aitoavioliiton puolesta ystäväni kanssa, katsotaan miten käy. Tuntuu niin pahalta kun Jumalan lait poljetaan alas ja vielä piispat ja muutamat papitkin.. Jo on aikoihin eletty.. Herra armahda pieniä lapsia, noilta julmilta miehiltä.
Kuva
Kuva73:28.Mutta minun onneni on olla Jumalaa lähellä, minä panen turvani Herraan, Herraan, kertoakseni kaikkia sinun tekojasi.Kuva
Kuva
Maikku

ViestiKirjoittaja Elise » 17.02.2017 18:42

hyvähän se on et rukoillaan mutt mie uskon että häviö tulloo

Avioliittolaki kasvattaa kapinaa, Tampereella seurakunta vihkii kaikki
http://www.mtv.fi/uutiset/kotimaa/artik ... ki/6150772

no niihän se kävi että
Eduskunta on päättänyt hylätä Aito avioliitto -kansalaisaloitteen. Asiasta äänestettiin täysistunnossa äänin 120-48.

Tasa-arvoinen avioliittolaki tulee voimaan maaliskuun alussa.
mie ajattelin tätä aikaa ja sana luppaa lopunaikona että tulloo samalainen aika kaiken näköinen iljetys vaa leviää mie luin uutisissa

IS: Miesjoukko raiskasi miehen Kokkolassa – Oikeus: Teko ei törkeä eikä erityisen nöyryyttävä

17:26 Ja niinkuin kävi Nooan päivinä, niin käy myöskin Ihmisen Pojan päivinä:
17:27 he söivät, joivat, naivat ja menivät miehelle, aina siihen päivään asti, jona Nooa meni arkkiin; ja vedenpaisumus tuli ja hukutti heidät kaikki.
17:28 Niin myös, samoin kuin kävi Lootin päivinä: he söivät, joivat, ostivat, myivät, istuttivat ja rakensivat,
17:29 mutta sinä päivänä, jona Loot lähti Sodomasta, satoi tulta ja tulikiveä taivaasta, ja se hukutti heidät kaikki,
17:30 samoin käy sinä päivänä, jona Ihmisen Poika ilmestyy.

mie oon vähä ollut vatsa kivuissa ruppee taas menemää ohi olipa hyvä et sie Maikku sait nyt kuulokonneen nyt mie lähen kattomaan mitä uutta tänne on laitettu :P
Kuva
KuvaSananl. 16:24
Lempeät sanat ovat mesileipää; ne ovat makeat sielulle ja lääkitys luille.
Kuva
Elise

ViestiKirjoittaja Maikku » 18.02.2017 07:03

Siinä Raamattupiirissä, missä käyn tämän talon alakerrassa, meitä on vain kolme, yksi näistä kolmesta sai yöllä, kun oli valvonut paljon ja vain laulanut ystävälaulua oli yht äkkiä alkanut itkeä ihan valtavasti, sitten oli tullut kielet ja lopulta profetia hyvin rakkauden hengessä. Siinä oli monta kertaa sana "Rakkaani, rakkaani, minun on vaikea tätä sanoa, mutta synti on tullut niin suureksi, armoa ei enää anneta. Samana yönä sain miesvainajani siskon voimakkaasti mieleeni ja lupasin soittaa hänelle. Varmaan on enkeli tai itse Herra vieraillut tässä talossa sinä yönä. Se tuntuu näin jälkikäteen niin ihmeelliseltä. :-D

Kun ajattelen miesvainajan siskoa niin hän oli niin vastaan meidän uskoa. pitikö Herran antaa hänen sairastua alzheimerin tautiin että ottaa Jeesuksen vastaan. Vaikka ei muistaisi jälkeenpäin niin Herra muistaa, tuo on ottanut armon vastaan. Hän oli ainakin rukouksen jälkeen niin ihmeissään. Hänen äitinsä myös oli niin vastaan, mieheni tultua uskoon, sai lähteä pois kotoa talvipakkaseen, pikkutakkisillaan ja rahat pois. Takaisin ei tulla, ennenkuin tuollaiset höyryt on poissa. Me ei silloin vielä tunnettu toisiamme. Tämä äiti elämänsä loppuviivalla sairastui keuhkokuumeeseen. Sairaalaan jossa hän oli, vieraili kuoro, joka lauloi Jeesuslauluja. Yksi kuorosta meni äidin luo ja kysyi haluaako antaa elämänsä Jeesukselle. Ja hän lupasi. Tämä oli hänen ainoa selvä hetkensä hourailujen lomassa. Jumala on ihmeellinen. Viimeiseen hetkeen haluaa pelastaa ihmisen kadotukselta.
Kuva
Kuva
Maikku

ViestiKirjoittaja ♥ Irmeli-Miranda ♥ » 18.02.2017 14:06

Rauhaa sanoisin Maikku kun luin kirj, Jumalalle ei ole mikään mahdotonta
ja Elise sanoisin että kyllä minäkin tuota ajattelin että ei kaadu, :roll: ei tarvitse kauan olla tuolla ulkona jossakin missä on ihmisiä niin huomaa että muuttunut on ajan henki ja saastunut ja psyykkisesti sairaat, kieroutuneet ovat haureellisilla alueilla vaan lisääntyneet mikään ei ole enää häpeää se tuodaan reilusti jopa röyhkeästi esille. Minun pitää etsiä toinen kuva palvelin kuvapilvi.fi reistailee koko ajan sen kautta otetut kuvat ei näy foorumilla katselen myöhemmin toista täytyy nyt imuroida olin ariel veljen kanssa kauppa reissulla siunattua tätä päivää kaikille
Jeesus on Herra.!

Kuva

Ps löysinkin heti
:thumbup:
Kuva
Kork.V. 2:14"anna minun nähdä kasvosi, anna minun kuulla äänesi, sillä suloinen on sinun äänesi ja ihanat ovat sinun kasvosi."
Kuva

♥ Irmeli-Miranda ♥
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja ♥ Irmeli-Miranda ♥ » 19.02.2017 19:56

Iltaa sain nyt vähän korjattua kuvakkeita avatarit ja alakuvat täytyy huomenna jatkaa
mieleeni on tullut kun olen silloin tällöin seurannut eri seurakuntia ja miettinyt jos kerta ollaan pelastettujen joukkoa, niin miksi on eri opin näkemykset? :roll: Paavali muinoin sanoi...
1Kor. 1:12
Tarkoitan sitä, että yksi teistä sanoo: "Minä olen Paavalin puolta", toinen: "Minä Apolloksen", joku taas: "Minä Keefaan", joku vielä: "Minä Kristuksen."
Oli Paavalin puolue, Apolloksen puolue, Keefaksen (Pietarin) puolue ja Kristuksen puolue
voisin sanoa, tähän päivään., jotkut, katollisia, luterilaisia, helluntailaisia,baptisteja ym sillä nimiseurakuntia riittää, huomattavat ei sanan mukaiset opetukset ovat katollisilla, kirkolla ja ortodoksi, tosin onko muillakaan sanan mukaista oppia ja elämää, ja nyt kovin ollaan rakennettu yhteyttä ja kukin vaikenee omista opin käänteistä joista pitävät kiinni, tuo mitä Paavali sanoi voisin sanoa yksin on lapsikasteen puolta toinen kuvanpalvontaa, kolmas marjan palvontaa ja siinä sivussa vilahtaa Kristuksenkin nimi, eikö tämä jo viittaa siihen kun Paavali myös sanoin tuon kaltaisen lihalliseksi
1Kor. 3:4
Kun toinen sanoo: "Minä olen Paavalin puolta", ja toinen: "Minä olen Apolloksen", ettekö silloin ole niinkuin ihmiset ainakin?
mutta myös varoitti puolueista eriseuroista
Gal. 5:20
epäjumalanpalvelus, noituus, vihamielisyys, riita, kateellisuus, vihat, juonet, eriseurat, lahkot,
onko tuossa lahkot erireurat, siemen eksytyksiin ja noihin muihin alueisiin jota yllä lukee sitä voi kukin miettiä :roll: :?:

Kuva
Kuva
Kuva

♥ Irmeli-Miranda ♥
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Elise » 20.02.2017 08:55

pääsin miekii tänne kone ei oo minnuu tänne päästänyt ja mie luinkiin et jottain irkukii on laittanut et on ollut täällä pielessä jottain irkku tuo mitä sie laitoit kyllä mie oon araksi tullut niin kierosti syöttävät kaiken näköstä ja puhuvat luppaavat ihan olemattomia lupauksia en mie niin viisas oo mutta sen verran miekii ymmärrän ettei tuo oo raamatussa mitä monet puhuu heiluvat kun heinämiehet kaatuvat ja nauravat niinkuin mieltä vailla ei miun nuoruudessa tämmöistä ollut kun mie uskoon tulin mutta ei hähtää Jumala pittää huolen omistaa ja mie pidän siitä kiinni mitä tässä kuvassa lukkee jonka mie otin irkulta
Kuva
Kuva
KuvaSananl. 16:24
Lempeät sanat ovat mesileipää; ne ovat makeat sielulle ja lääkitys luille.
Kuva
Elise

ViestiKirjoittaja Maikku » 20.02.2017 10:18

Joo, vieras on maailma ja vieras on tämän päivän hengellinen maailma. Minä olen sidottu kotiin omien puutteitten kanssa, ainoastaan jos eräs sisar hakee minut johonkin tilaisuuteen ja tuo takaisin. Katson kyllä mihin menen, kun joka paikassa on niin outoa meininkiä. Olin tässä lähiaikana eräässä tilaisuudessa, jossa luulin sen olevan puhdasta ja raitista, mutta eipä ollut. Joissakin ihmisissä vaikutti Toronton henki. Petyin aika tavalla. Siis minulle ei ole paikkaa muuta kuin kotini. Jeesus Kristus, ole sinä minun kotini Herra ja opeta sinä minua. Asu minun kanssani Pyhän Henkesi kautta. Aamen. :thumbup: :-D
Kuva
Kuva
Maikku

ViestiKirjoittaja ♥ Irmeli-Miranda ♥ » 20.02.2017 18:31

Kuva

Taidamme olla kaikki samassa jamassa tällä hetkellä minun ja Henkan hengellinen anti on puh ja Henkalla Raamatun ja rukouksen varassa, minulla on se yhteys teidän kanssa ja kiitos Jumalalle siitä minulla on 2 paikka lähellä mutta kummassakaan en voi mennä on toisessa on toronton henki ja toisessa kaikki kelpaa eli sekahedelmä soppa maailman ihmisiä ym tekemässä hengellistä työtä, mutta saa kiittää Herraa Hän on voimallisesti auttanut ja varjellut omanaan, kun olen monesti ajatellut onko Hän todella tarkoittanut näin, ja uskon että on, ei hän muuten olisi antanut näkökykyä missä hengellisesti mennään, vaikka nyt ollaankin siskot yksin niin vielä me saamme olla pyhien joukossa suuri perhe joka on Karitsan verellä puhdistettu kunhan olemme rakkaallemme uskollisia loppuun asti :thumbup:
Kuva
Kuva
Kuva

♥ Irmeli-Miranda ♥
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

EdellinenSeuraava

Paluu Mitä kuuluu sydämellesi