HELMIKUU: SYDÄMEMME ASIOITA

Keskustelua mieteitä päiviimme

Re: HELMIKUU: SYDÄMEMME ASIOITA

ViestiKirjoittaja Elise » 08.02.2017 09:20

Kuva

no nyt meilekii tuli pakkaset tuntuu kylmältä muuten mie oon hyvin nyt voinut mustelmatkii alkaa häipymää mie ja alan pikkuhiljaa kevät siivoo tekemään pikku hiljaa niin hyvä tuloo ei sitä enää oo mikkään kiire mie aattelin tätä maailman mennoo kaikki mennöö justii niin kuin Jumala on säätänyt ja määrännyt myö ootetaa vaan mitä Hää tetköö myö ollaan kumminkii kuin tuulen henkäys ihminen on pieni tekijä Jumalan edessä :roll: Jumala siunatkoo päivämme Jeesuksessa :P
Kuva
KuvaSananl. 16:24
Lempeät sanat ovat mesileipää; ne ovat makeat sielulle ja lääkitys luille.
Kuva
Elise

ViestiKirjoittaja Maikku » 08.02.2017 19:30

Kuva
Tyttäreni käytti minua kaupassa, postissa ja apteekissa. Senjälkeen tultiin tänne ja laitettiin perunamuussia ja sitruunakalaa. Voi ko se oli hyvää. Maistuu paljon paremmalta, kun saa toisten kanssa syödä. Yksin ei ruokakaan oikein maistu.

Minua on hiukan masennus vaivannut viime aikoina. Ei ole oikein paikkaa minne mennä. Yksinään ei ole kiva olla. Ystäväni soitti eilen ja rukoilimme, hän sai Raamatun paikkoja siinä rukouksessa, jotka lohduttivat ja rohkaisivat.
Kuva
Kuva73:28.Mutta minun onneni on olla Jumalaa lähellä, minä panen turvani Herraan, Herraan, kertoakseni kaikkia sinun tekojasi.Kuva
Kuva
Maikku

ViestiKirjoittaja ♥ Irmeli-Miranda ♥ » 09.02.2017 16:12

Kuva

Herran Jeesuksen rakkautta jokaiselle, täällä on niin aurinkoinen päivä ollut, että kevät tulee väkisinkin mieleen :P siskon leikkaus meni näillä näkemiin hyvin kipuja tosin on mutta pirteä hän oli kun on soitellut kiitos Jeesus, niin Maikku kyllä se olisi ihana juttu kun olisi paikka missä voisi käydä mutta hankalalta näyttää, monet kotikokouksetkin on muuttunut "kuppikuntien muotoon ja seurakunnissa on opetus ja meininki mitä on,muutamilta joiden kanssa olen puh niin minusta kiertää huhu että "vaadin niin totuutta ja Pyhän Hengen yhteyttä" että siksi se ei käy missään on niin mennyt täydellisyyteen et muut kristityt ei kelpaa :roll: no hyvä noin että nyt sormeilevat kun totuutta etsin ja janoan, ennen olin monille eksyttäjä vaarallista seuraa ym

Meitä on monia jotka joudumme "saamme" elää yksin mutta silläkin voi olla varjelus meidän elämäämme ihmisinä olemme niin herkkiä mukautumaan kaikkeen näin omalta osaltani olen ajatellut yhtä hyvin minäkin voisin olla eksynyt ym ellei Hän olisi elämän tilanteitani näin sallinut Kerran tämäkin päättyy Herra lohduttakoon sinua Maikku ym Hänen rakkaudessaan on voima joka pyyhkii kaiken pois ja saamme ammentaa tuota elävän Jumalan Pojan rakkautta lohtua ja hyvyyttä siunattua iltaa jokaiselle.
Kuva
Kork.V. 2:14"anna minun nähdä kasvosi, anna minun kuulla äänesi, sillä suloinen on sinun äänesi ja ihanat ovat sinun kasvosi."
Kuva
"My bride" (Minun morsiameni)

https://www.youtube.com/watch?v=hi79J_jjth8
♥ Irmeli-Miranda ♥
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Maikku » 10.02.2017 14:32

Kuva
Kaikki on ulkonaisesti hyvin, mutta sisältä tuntuu vaikealta. Rukoilen vain: "Muuta minut Jumalain, mä en tahdo olla tällainen."
Kuva
Asiasta toiseen, nyt on Israelissa riemuvuosi ja mitä tämä tuo tullessaan. Olen lukenut Raamatusta lehtimajanjuhlan ajasta, kun ihmiset kyselivät: "Tulleeko Jeesus juhlille?" Minua tuo on monesti puhutellut. Niin, onko tuleva lehtimajanjuhla Jeesuksen tulon juhla, jolloin Hän tulee hakemaan meidät pois täältä kärsimysten maasta. On vielä riemuvuosi. Olemmeko vaalmiit. Jumalani valmista meidät ja omaisemme.
HUOMIO
Vaikka sanotaan, ettei toronton henki enää vaikuta, mutta minä olin lauantaina eräässä tilaisuudessa ystäväni kanssa ja tunsin selvästi, ei toronton henki ole mihinkään hävinnyt, se on vain hillitympi, ettei sitä huomattais. VOI HERRA AUTA OMIASI.
Kuva
Kuva73:28.Mutta minun onneni on olla Jumalaa lähellä, minä panen turvani Herraan, Herraan, kertoakseni kaikkia sinun tekojasi.Kuva
Kuva
Maikku

ViestiKirjoittaja Maikku » 10.02.2017 17:21

Kuva
Tulin vielä uudestaa. Israelissa on nyt vuosi 5777. Siis 5 on ihmisen luku ja kolme 7 pyhää lukua. Mitähän tämäkin kertoo???
Kuva
Kuva
Maikku

ViestiKirjoittaja Maikku » 13.02.2017 13:38

Kuva
Hiljaista on. Kävin äsken lenkillä, oli tosi hieno ilma, aurinko paistoi ja sulatti jäitä.
Sydämeni on hiljaa, odottaa vain. Mitähän toisille kuuluu?
Kuva
Kuva
Maikku

ViestiKirjoittaja Elise » 14.02.2017 09:59

no mille kuuluu hiljaiseloa oottelen kevättä linnut eilen lauloin visersi niin kauniisti kun mie tuota pihapiirin kintupolkuu kävelin mie oon kovasti opetellut kirjoittamaa tuon oikoluvun kautta virheitä tuloo ei oo helppo murteesta päästä välillä mie korjaan ja välillä mie annan olla vaan kun ei minnuu täällä sörkitä mutta nyt mie meen kahvikupposen juomaan ja porstuvan kautta jos työ tiiätte mitä se tarkoittaa :lol:
siunausta täältä lappeesta
:thumbup:
Kuva
KuvaSananl. 16:24
Lempeät sanat ovat mesileipää; ne ovat makeat sielulle ja lääkitys luille.
Kuva
Elise

ViestiKirjoittaja Maikku » 14.02.2017 10:53

Kuva
Voi Elise, sinä et tiedä kuinka olen odottanut sinua tänne foorumille. Irkku ja minä täällä vain kommentoidaan. Irkku on minun vanha tuttuni ja tullut iän myötä rakkaammaksi. Elise, sinä saat kirjoittaa murteella, se tuo niin kotoisen ja kivan tunnelman tänne.

Mä olen ollut aika masentunut viime aikoina. Naantalissa loppui ne tilaisuudet, joissa kävin. Minä olin ainoa, joka putosin tyhjän päälle. Kaikilla toisilla oli paikka ja tehtävä missä käyvät ja toimivat. Viime yönä valvoessa rukoilin ja vein asiaani Herralle. Kerroin Hänelle kaiken, kun en riitä mihinkään ja olen tällainen vammainenkin vielä.

Kuva

Siinä tuli mieleeni miesvainajani sisko, joka oli aikoinaan vastaan näitä uskonasioita. Pyysin Herraa auttamaan minua ja piristämään. Äsken soitin hänelle ja toivotin hyvää ystävänpäivää. Kun mulla ei ollut korttia, niin kysyin saanko rukoilla puolestaan. Hän lupasi. Siinä rukouksessa kysyin vielä, saanko siunata sinut Jeesuksen omaksi. Hän lupasi. Hän oli rukouksen jälkeen aika ihmeissään. Ja Herra näytti mulle, en olekaan mikään turha ihminen. HALLELUJA.

Kuva

SIUNATTUA YSTÄVÄNPÄIVÄÄ!
Kuva
Kuva
Maikku

ViestiKirjoittaja ♥ Irmeli-Miranda ♥ » 14.02.2017 18:38

Maikku kirjoitti:Siinä tuli mieleeni miesvainajani sisko, joka oli aikoinaan vastaan näitä uskonasioita. Pyysin Herraa auttamaan minua ja piristämään. Äsken soitin hänelle ja toivotin hyvää ystävänpäivää. Kun mulla ei ollut korttia, niin kysyin saanko rukoilla puolestaan. Hän lupasi. Siinä rukouksessa kysyin vielä, saanko siunata sinut Jeesuksen omaksi. Hän lupasi. Hän oli rukouksen jälkeen aika ihmeissään. Ja Herra näytti mulle, en olekaan mikään turha ihminen. HALLELUJA.

Iltaa ja rauhaa Kiitos Isä että Jeesus on meidän ystävämme ja kiitos että me sinussa saamme olla ystäviä jotka ovat toistensa rinnalla.

Maikku piti oikein uusia tuo sinun tuontisi niin ei kukaan Jeesuksen oma ole mitätön käyttämätön meille jokaiselle on annettu yksi tärkeimpiä tehtäviä ja se on rukous tuokin mitä Maikku sain tehdä on esimerkki Jumala antaa meille ihmisiä vaikka yksi kerrallaan vaikka olisimmekin yksinäisyydessä Herra armossaan antaa meille tämän kaltaisia juttuja että saa nostettua meitä siihen osaan mitä me Hänessä olemme, eli kallisarvoisia ja tärkeitä, on selvääkin että matalapaine tulee kyllä minäkin ja uskon että moni muukin on sitä kokenut ja kun
vihollinen näkee tuon tilanteen, niin se kuiskii olet mitätön mutta ei uskota sitä sillä se on VALHE:

siunatut illan jatkot kaikille

Kuva
Kuva
Kork.V. 2:14"anna minun nähdä kasvosi, anna minun kuulla äänesi, sillä suloinen on sinun äänesi ja ihanat ovat sinun kasvosi."
Kuva
"My bride" (Minun morsiameni)

https://www.youtube.com/watch?v=hi79J_jjth8
♥ Irmeli-Miranda ♥
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Maikku » 15.02.2017 06:41

Kuva
KIITOS IRKKU, SINÄ OLET IHANA. AINA HYVÄ SANA SANOTTAVANA.
Kuva
Kuva
Maikku

EdellinenSeuraava

Paluu Mitä kuuluu sydämellesi