Tammikuu 2017.Herra Sinä tunnet meidät:

Keskustelua mieteitä päiviimme

Re: Tammikuu 2017.Herra Sinä tunnet meidät:

ViestiKirjoittaja ♥ Irmeli-Miranda ♥ » 28.01.2017 16:53

Rauhan tervehdys

Likkaa alla olevaan niin näet aika erikoisen ilmiön taivaalla Ruotsissa he ihmettelevät,Onko se ufo vai pilvi?
https://www.instagram.com/p/BPu73WHj9Bz/

jos tuo on aito niin tuli tämä mieleeni

Luuk. 21:11
ja tulee suuria maanjäristyksiä, tulee ruttoa ja nälänhätää monin paikoin, ja taivaalla on oleva peljättäviä näkyjä ja suuria merkkejä.

Eli "suuria merkkejä"
katsotaan jos tuosta pyhityksestä huomenissa jotain jos Herra suo siunatut illat
:thumbup: :P
Kuva
Kork.V. 2:14"anna minun nähdä kasvosi, anna minun kuulla äänesi, sillä suloinen on sinun äänesi ja ihanat ovat sinun kasvosi."
Kuva
"My bride" (Minun morsiameni)

https://www.youtube.com/watch?v=hi79J_jjth8
♥ Irmeli-Miranda ♥
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja ♥ Irmeli-Miranda ♥ » 29.01.2017 21:12

Iltaa Herramme Jeesuksen antamaa rauhaa ja lepoa tällekin päivälle Hänen armonsa meitä kohtaan on suuri jopa ylenpalttinen, eli... tavaton, yletön, suunnaton,tänään onkin ollut jotenkin kiire päivä huomenna aikainen herätys kun Henkalle tehdään tyksissä se toimenpide, En Elise sen kummemmin, selkeämmin osaa kertoa pyhityksestä Maikku toin aika osuvasti kirj sen esille
tosin sana kertoo näin... :roll:

Hebr.12:14-15 "Pyrkikää rauhaan kaikkien kanssa ja pyhitykseen, sillä ilman sitä ei kukaan ole näkevä Herraa, ja pitäkää huoli siitä, ettei kukaan jää osattomaksi Jumalan armosta, ettei mikään katkeruuden juuri pääse kasvamaan ja tekemään häiriötä", ja monet sen kautta tule saastutetuiksi,"

Tuossa jakeessa on monta asiaa rauhaan kaikkien kansa, ja ettei kukaan jäisi osattomaksi armosta, ja katkeruudenjuuresta joka saastuttaa ei vaan itseä vaan kanssa matkaajatkin

Itse ajattelen kuuliaisuus, Hänen tahdolleen ja Hänen tahtonsa on kirj Raamattuun nyt soi puh jää kesken siunausta
Kuva
Kork.V. 2:14"anna minun nähdä kasvosi, anna minun kuulla äänesi, sillä suloinen on sinun äänesi ja ihanat ovat sinun kasvosi."
Kuva

♥ Irmeli-Miranda ♥
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja ♥ Irmeli-Miranda ♥ » 30.01.2017 12:08

irkku kirjoitti:Iltaa Herramme Jeesuksen antamaa rauhaa ja lepoa tällekin päivälle Hänen armonsa meitä kohtaan on suuri jopa ylenpalttinen, eli... tavaton, yletön, suunnaton,tänään onkin ollut jotenkin kiire päivä huomenna aikainen herätys kun Henkalle tehdään tyksissä se toimenpide, En Elise sen kummemmin, selkeämmin osaa kertoa pyhityksestä Maikku toin aika osuvasti kirj sen esille
tosin sana kertoo näin... :roll:

Hebr.12:14-15 "Pyrkikää rauhaan kaikkien kanssa ja pyhitykseen, sillä ilman sitä ei kukaan ole näkevä Herraa, ja pitäkää huoli siitä, ettei kukaan jää osattomaksi Jumalan armosta, ettei mikään katkeruuden juuri pääse kasvamaan ja tekemään häiriötä", ja monet sen kautta tule saastutetuiksi,"

Tuossa jakeessa on monta asiaa rauhaan kaikkien kansa, ja ettei kukaan jäisi osattomaksi armosta, ja katkeruudenjuuresta joka saastuttaa ei vaan itseä vaan kanssa matkaajatkin

Itse ajattelen kuuliaisuus, Hänen tahdolleen ja Hänen tahtonsa on kirj Raamattuun nyt soi puh jää kesken siunausta

No niin jatkan vähän tuota minusta suurin este on meidän oma tahtomme ja liha, sillä se ei koskaan pyhity ainoastaan jo me Hengellä kuoletamme lihan teot niin se on sitä kilvoitusta tällä kaidalla tiellä ei voi olla "tumput suorina", vihollinen kiertää ympärillämme, etsii sakoa mieleen että lihan saisi hallita omia mielihaluja, Paavali jota Jumala käytti
sanoo näin josta huomaamme että me käymme kampailua loppuun asti tässä ajassa mutta me saamme voiton Hänessä joka meitä rakastaa,
Rooom.7:
7:16 Mutta jos minä teen sitä, mitä en tahdo, niin minä myönnän, että laki on hyvä.
7:17 Niin en nyt enää tee sitä minä, vaan synti, joka minussa asuu.
7:18 Sillä minä tiedän, ettei minussa, se on minun lihassani, asu mitään hyvää. Tahto minulla kyllä on, mutta voimaa hyvän toteuttamiseen ei;
7:19 sillä sitä hyvää, mitä minä tahdon, minä en tee, vaan sitä pahaa, mitä en tahdo, minä teen.
7:20 Jos minä siis teen sitä, mitä en tahdo, niin sen tekijä en enää ole minä, vaan synti, joka minussa asuu.
7:21 Niin huomaan siis itsessäni, minä, joka tahdon hyvää tehdä, sen lain, että paha riippuu minussa kiinni;
7:22 sillä sisällisen ihmiseni puolesta minä ilolla yhdyn Jumalan lakiin,
7:23 mutta jäsenissäni minä näen toisen lain, joka sotii minun mieleni lakia vastaan ja pitää minut vangittuna synnin laissa, joka minun jäsenissäni on.
7:24 Minä viheliäinen ihminen, kuka pelastaa minut tästä kuoleman ruumiista?
7:25 Kiitos Jumalalle Jeesuksen Kristuksen, meidän Herramme, kautta! Niin minä siis tämmöisenäni palvelen mielellä Jumalan lakia, mutta lihalla synnin lakia.

Room. 8:13
Sillä jos te lihan mukaan elätte, pitää teidän kuoleman; mutta jos te Hengellä kuoletatte ruumiin teot, niin saatte elää.

Gal. 6:8 Joka lihaansa kylvää, se lihasta turmeluksen niittää; mutta joka Henkeen kylvää, se Hengestä iankaikkisen elämän niittää.

Ef. 4:22 että teidän tulee panna pois vanha ihmisenne, jonka mukaan te ennen vaelsitte ja joka turmelee itsensä petollisia himoja seuraten,

Kol. 3:5 Kuolettakaa siis maalliset jäsenenne: haureus, saastaisuus, kiihko, paha himo ja ahneus, joka on epäjumalanpalvelusta,
Kol. 3:6 sillä niiden tähden tulee Jumalan viha,

Kuva
Kuva

♥ Irmeli-Miranda ♥
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja ♥ Irmeli-Miranda ♥ » 31.01.2017 11:21

Aamupäivää ja Jumalan rauhan tervehdys tämäkin kuun on sitten loppuun päästy ja alkaa Helmikuu meille :thumbup: äkkiä kuukaudet menee saa jo odotella kevättä parin kuun päästä tämä talvi on ollut erikoinen ei ole tiennyt aamusella onko talvi sää tai syksy niin ovat ilmat vaihdelleet :roll: luin muutamia kristillisiä sivuja joissa nyt "vahvasti sanotaan" että
Donald Trump olisi antikristus, no näitä ehdokkaita on vuosien varrella nimetty milloin paavi milloin Walesin prinssi Charles ym ehdokkaita, minusta on ennen aikaista kristittyjen mennä nimeämään ja mustamaalaamaan ketään aika sen näyttä ja uskon että on aivan selvät
asiat esillä mitkä Raamattu meille kuvaa pimeyden pojasta
nyt vähän imuroin nähää myöhemmin siunattua päivää Herrassa Jeesuksessa
Kuva
Kuva

♥ Irmeli-Miranda ♥
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Maikku » 31.01.2017 12:52

Kuva
Tänä päivänä saamme olla taivaallisen Isän kädessä, huonoimmatkin, sillä Isä osaa hoitaa oikealla tavalla. Hän ei jätä eikä hylkää. Olen viime aikana saanut nähdä, kuinka Jumala muuttaa ihmisen, vaikka hän on ollut kauankin uskossa. Se on minun silmissäni ihme, kun minä häntä kuuntelen ja katselen, ihmettelen Jumalan käsialaa. Ennen pelkäsin aina tämän ihmisen puheita, nyt ihmettelen ja kiitän suuremmoista Jumalaa. Siksi on niin hyvä jättää itsensä suuten Jumalan käsiin ja sanoa: "Muuta minut."
Kuva
Kuva73:28.Mutta minun onneni on olla Jumalaa lähellä, minä panen turvani Herraan, Herraan, kertoakseni kaikkia sinun tekojasi.Kuva
Kuva
Maikku

Edellinen

Paluu Mitä kuuluu sydämellesi