Tammikuu 2017.Herra Sinä tunnet meidät:

Keskustelua mieteitä päiviimme

Re: Tammikuu 2017.Herra Sinä tunnet meidät:

ViestiKirjoittaja Maikku » 23.01.2017 16:33

Kuva
Mulla on tänään ollut siivouspäivä ja huomenna pyykkipäivä ja keskiviikkona raamattupiiripäivä alakerrassa ja torstaina korvalääkäripäivä. Päiviä on monenlaisia ja hyvä niin, eipä tule elämä tylsäksi. :-D :mrgreen:

Olen viime päivinä miettinyt Jumalan salattua viisautta ja me puhumme sitä. Maailman ihmiset eivät ymmärrä sitä, heillä ei ole Kristuksen Henkeä, niin he eivät voi ymmärtää sitä. Meillä on jotain paljon enemmän kuin heillä. Meillä ei tarvitse olla maallista rikkautta, mutta meillä on parempaa . Kiitos Jumalalle.
Kuva
Kuva73:28.Mutta minun onneni on olla Jumalaa lähellä, minä panen turvani Herraan, Herraan, kertoakseni kaikkia sinun tekojasi.Kuva
Kuva
Maikku

ViestiKirjoittaja Maikku » 24.01.2017 09:36

Kuva
Tänään olen miettinyt Jeesusta Kristusta. Hän on meidän veljemme, ajatelkaa meillä on Veli taivaassa. Hän rukoilee puolestamme Isän edessä ja puolustaa meitä. Män on myös meidän Ylkämme ja Hän hoitaa meitä matkallamme kotiin. Niin kuin maallinenkin sulhanen rakastaa ja kysyy kuulumisia, haluten aina olla lähellä. Niin meidän Ylkämmekin haluaa tietää, mitä meille kuuluu ja olla lähellä. Meillä on vain paljon ihanampi sulhanen , kuin maailman ihmisillä. Kiitos Jeesus, sinä olet meidän Veljemme ja Ylkämme. :-D :mrgreen: :lol:
Kuva
Kuva73:28.Mutta minun onneni on olla Jumalaa lähellä, minä panen turvani Herraan, Herraan, kertoakseni kaikkia sinun tekojasi.Kuva
Kuva
Maikku

ViestiKirjoittaja Maikku » 24.01.2017 13:46

Kuva
Irkku, laitoin kaksi sinun runoasi julkaistavaksi Ristin Kansa lehteen. Tänään sain sähköpostia
Juhanalta, toinen laitetaan jo maaliskuun lehteen. Olen iloinen sinun puolestasi. Jännä nähdä, kumpi on jo maaliskuun Ristin Kansa lehdessä.
Kuva
Kuva
Maikku

ViestiKirjoittaja Elise » 25.01.2017 09:51

huomenta kyllä oon Maikku syvällisiä juttuja tänne laitellut kyllä passaa Jeesusta aatella Hää on ensimäinen ja viimeinen Hää saakoon olla aamusella ja kun myö maate mennää niin ajatuksissa eka ja viimeinen

irkukii runot pääsee julki johonkii olipa mukava teko siulta Maikku et laitoit niitä lehteen oon mie joitakii tuolta lukenutkii niin kuin siunkii runojas Maikku tuokii on lahja et osaa tulkita syvälissii ajatuksia paperille mie laitoin tuon kuvan ootan niin kessää et saisi ulkona istuu no aikanaa sekkii tulloo jos Jumala meille sen suo, kuule irkku mie löysin semmosen kirjasen mie laitan siulle sen linkin laita sie sitä tänne ossaat paremmin sen laittaa oikiaan paikkaan nyt hyvää päivän jatkoo Jumala on meijän turvamme
:thumbup: :P
Kuva
Kuva
KuvaSananl. 16:24
Lempeät sanat ovat mesileipää; ne ovat makeat sielulle ja lääkitys luille.
Kuva
Elise

ViestiKirjoittaja ♥ Irmeli-Miranda ♥ » 25.01.2017 20:59

iltaa rakkaat kiitos Maikku mitkä runot laitoit? kiitos myös Elise teen erillisen osion tälle kirjaselle huomenissa on lukemisen arvoinen :thumbup: Tänään olikin vähän väsy päivä aamulla aikaisin heräsin tänne tuli tarkastajat jotka mittasivat ikkunoinen vetoisuuden ym sen jälkeen melkein heti olin nelisen tuntia puhelimessa sitten pääsin vasta aamutouhuihin ja viinen jälkeen kumpikin meistä nukkui Henkka nukkuu joka päivä semmoisia pieniä pätkiä mutta nyt nukuin minäkin sen verran olin väsynyt, tosin sekin tietty vaikutti kun olen kotia muutaman päivän siivoillut perusteellisesti ja se on sitä että välillä istun hetken ja jatkan ottaen kipu pillerin ja taukoakin tulee kun Henkka nukkuu välillä niin pyrin olemaan etten niin kolistele, tänään jäi nyt vähemmälle kirjoittelut toivon siunatut yöt Jeesus Herramme siunatkoon jokaista omaansa :thumbup:
Kuva
Kork.V. 2:14"anna minun nähdä kasvosi, anna minun kuulla äänesi, sillä suloinen on sinun äänesi ja ihanat ovat sinun kasvosi."
Kuva
"My bride" (Minun morsiameni)

https://www.youtube.com/watch?v=hi79J_jjth8
♥ Irmeli-Miranda ♥
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Maikku » 26.01.2017 11:07

Kuva
Irkku, ihan samoin siivoan, pidän pienen paussin ja istun. Selkäni saa vähän levätä.
Nyt mulla on ollut sydän niin tynnä ajatuksia, tämä on vähän ihmeellistä, kun muuten olen aina hiljaisuudessa ja sydän tyhjänä. Olen monta kertaa miettinyt, tuleeko dementia, kun on niin tyhjä olo.

Laitoin: Onko rakkautes sun palavaa ja Miksi huokailet kovuutta tämän maan. Minusta ne ovat rehellisiä ja hyviä runoja. Juhana ihan mielellään ottaa ne runot lehteen.
Kuva
Kuva
Maikku

ViestiKirjoittaja Maikku » 27.01.2017 07:49

Kuva
Olin eilen korvalääkärillä ja puhdistettiin korvat. olin aika kauan, kun kuulokojeeni laitettiin jälleen uusi letku. Omaa tyhmyyttäni oli, kun kojeeni piti kummaa ääntä ja vahingossa vedin sen letkun pois, mikä tyks:ssä laitettiin. Mulle oli laitettu väärä letku, siksi en ole saanut letkua kojeeseeni, eikä mulla ollut muuta letkua. Myös poskionteloni huuhdottiin.
Kuva
Mitä ajattelen tänään: tuota, että meillä on lapseuden Henki, joka huutaa : "Abba Isä." Tuo on valtavaa. Isä tunnistaa meidät tuosta Hengestä ja haluaa kuulla, kun huudamme: "Abba Isä." Tuo lapseuden Henki meissä on aika tärkeä, silloin voimme pyytää Isältä monia asioita. Isä tietää, mikä meille on hyväksi. Ei maallinenkaan isä anna lapselleen kaikkea, mitä lapsensa pyytää. Taivaallinen Isä antaa parasta ja mikä kirkastaa Hänen nimeään.
Kuva
Kuva
Maikku

ViestiKirjoittaja ♥ Irmeli-Miranda ♥ » 27.01.2017 17:13

Iltaa ja rauhaa ahaa sinä Maikku laitoit nuo runot kysyin vaan kun minulle ei tule tuot lehteä, laitoin Elise sen kirjasen osioon kirjasia meille luettavaksi, jatkan laittamista, iloitsen tuosta Maikku sinua on viritetty on ihanaa lukea noita kirj mitä olet viime päivinä laittanut Jumala suokoon että saamme edelleen niistä nauttia
nyt siunattua iltaa menen syömään Henkun kansa tuun poikkeamaan myöhemmin
Kuva
Kork.V. 2:14"anna minun nähdä kasvosi, anna minun kuulla äänesi, sillä suloinen on sinun äänesi ja ihanat ovat sinun kasvosi."
Kuva
"My bride" (Minun morsiameni)

https://www.youtube.com/watch?v=hi79J_jjth8
♥ Irmeli-Miranda ♥
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Maikku » 28.01.2017 07:06

Kuva
Niin yöllä valvoin ja mietin kaikenlaista: Tänään mietin, "Ilman pyhitystä ei kukaan ole näkevä Herraa."
Mä ainakin haluan nähdä Herran. Se on minun hartain toiveeni, ja olla kerran siellä autuaitten maassa, missä ei ole enää kipua, ei kyyneleitä vaan lepoa ja katsella Häntä, jota sieluni rakastaa. Täällä on taisteluita, siitä pitää vihollinen ja oma liha huolta. Sitä kestää tämän elämän ajan. Eräs Jumalan palvelijakin kertoi, vihollinen oli kiusannut häntä kovasti ja ennen kokoukseen lähtöä sanoi kiusaajalleen: "Sinä jäät nyt tänne ja minä menen Jumalaani palvelemaan." Mutta nyt kun olen täällä, niin tuolla se istuu olkapäälläni. Niin se vain on, meissä asuu vielä tuo vanha minä. Ei ole siipiä kasvanut selkään ja taistelu jatkuu pyhityselämän muodossa.
:sad: :wave:
Kuva
Kuva
Maikku

ViestiKirjoittaja Elise » 28.01.2017 09:38

mie luin Maikku tuota siun kirjotusta totta tuossa onkii meille ajattelemista ilman pyhitystä ei kukkaan nää Herraa miusta tosi vakava sana ois hyvä kun tuo oikein selvitettäisiin meille mitä tuo pittää sisällään ja tarkottaa myö ihmisinä ohitetaan mielellään tärkeitä tosi asioita mitä meille on sannaan kirjotettu kiitos irkku kun sie laitoit tuota kirjasta se on aika pitkä mutta paljo on hyvää asiaa joka ossuu tämän päivän hengellisyyteen :roll: miekii oon siivoilut pöllyy kertyy sitä mie on huiskunut pois tuvasta nyt on taas parempi hengittää ettei pölyy pyöry

nyt mie katon Israel uutiisii jos on uusi tullut Jumala siunatkoo päivämme ja johtakoon täänkin päivän tahossaan kulkemaan :thumbup: :P irkku selvitä sie tuo pyhitys jos sie jaksat
:roll:
Kuva
KuvaSananl. 16:24
Lempeät sanat ovat mesileipää; ne ovat makeat sielulle ja lääkitys luille.
Kuva
Elise

EdellinenSeuraava

Paluu Mitä kuuluu sydämellesi