Tammikuu 2017.Herra Sinä tunnet meidät:

Keskustelua mieteitä päiviimme

Re: Tammikuu 2017.Herra Sinä tunnet meidät:

ViestiKirjoittaja Elise » 11.01.2017 10:39

Jumalan armoo nyt miekäkin pääsin tänne, no miulta hajos koko toosa vei aikaa et mie sain toisen konneen piti kytätä et sain hyvän käytetyn en mie osamaksulla tahtonut ottaa, kyllä miulla oli outoo ja yksinäistä kun en tännekään pääsyt se uskovainen tyttö auttoi et koneen löysin nyt mie luen mitä täällä on uutta niin ois kun ikuisuus mennyt niin hyvin mie oon voinut muuten en oo kaatuillut enkä muutakaan höperöä saanut aikaiseksi mie opettelen nyt samalla kirjoittamaan kun tässä on joku oikoluku tullee lauseet punaiseksi jos oon väärin kirjoittanut kyllä mie viellä opin Jumala siunatkoon meitä niin miten työ muut ootte voineet :roll: vielä on punasta mahottomasti mutta kyllä mie harjoituksella opin
Kuva
KuvaSananl. 16:24
Lempeät sanat ovat mesileipää; ne ovat makeat sielulle ja lääkitys luille.
Kuva
Elise

ViestiKirjoittaja Maikku » 11.01.2017 11:39

Kuva
Voi Elise, me ollaan kaivattu sinua. Sinä olet meille niin rakas. Kiitos Jumalalle, että Hän on varjellut terveenä ja kiitos myöskin, että olet saanut toimivan koneen. Arvaa, että mun silmät suureni, kun näin sinun kirjoituksesi. Ihan rakkaus Jeesukseenkin suureni, kun vastasi rukoukseen. Herramme on ihmeellinen.
Kuva
Kuva73:28.Mutta minun onneni on olla Jumalaa lähellä, minä panen turvani Herraan, Herraan, kertoakseni kaikkia sinun tekojasi.Kuva
Kuva
Maikku

ViestiKirjoittaja ♥ Irmeli-Miranda ♥ » 11.01.2017 14:50

Halleluja kiitos Jumalalle kyllä me ollaan Maikun kansa sinua Elise kaivattu
eilen viimeeksi, kuule Elise minulla itsellä on luki häiriö käytän itsekin tuota oikolukua mutta ei ole meidän foorumilla väliä vaikka emme kirjoita
niin kuin "kirjanoppineet" ollaan sitä mitä ollaan mutta onhan tuo kiva harjoitella mutta tosissaan Elise sillä ei ole väliä, me ollaan Herran omia ja tärkeintä on että saamme yhdessä olla täällä ja kasvaa Jumalan armossa ja totuudessa olet meille rakas
:thumbup: :clap:
Kuva
Kork.V. 2:14"anna minun nähdä kasvosi, anna minun kuulla äänesi, sillä suloinen on sinun äänesi ja ihanat ovat sinun kasvosi."
Kuva
"My bride" (Minun morsiameni)

https://www.youtube.com/watch?v=hi79J_jjth8
♥ Irmeli-Miranda ♥
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Elise » 12.01.2017 10:25

kyllä miun sydäntä lämmitti teijän kirjotukset kiitoksia mie luin tuossa uutisia ja muitakin ja kattokaa miten maalliset vääntää sanaa kun oli tää sana laitettu näistä homo liitoista ja naispapeista keskustelivat :roll:

Kommentit
"3 Moos 20:13 -16
20:13 Jos joku makaa miehenpuolen kanssa, niinkuin naisen kanssa maataan, tekevät he molemmat kauhistuksen; heidät rangaistakoon kuolemalla, he ovat verivelan alaiset."
Mark. 10:2-9 ja 1. Kor. 6:9-10

sitte alkokii nämä

Ääh, kuka nyt jotain raamattua tosissaan jaksaa ottaa? Sieltä löytyy kyllä puolesta ja vastaan ihan jokaista asiaa kohtaan jakeita, paitsi ehkä

esimerkiksi:
Room. (Paavali) 10:13 "Sillä jokainen, joka huutaa avuksi Herran nimeä, pelastuu."
Efes. (Paavali) 1:4-5, 11 Jumala on ennalta määrännyt meidät taivaaseen tai helvettiin. Mitkään ajatuksemme, sanamme tai tekomme eivät vaikuta tähän.

tai vaikkapa

Saarnaaja 3:19, 9:5, 9:10 Kuolema on lopullinen. Ei ole kuolemanjälkeistä elämää.
Mark. 4:25 Keillä tämä elämä on huono, seuraava on vieläkin huonompi.

Ilmeisesti ollut vähän vaikea luoda yhtenäistä ja mitenkään järkevää uskontoa...
Kannattaa tehdä juuri niin kuin itsestä parhaalta tuntuu, koska jollakin sivulla raamatussa sekin on hyväksynnän saanut ja toisella taas synninleiman.
Fiksuinta luottaa, ettei ole mitään kuoleman jälkeen, eikä itse voi vaikuttaa kuin siihen miten täällä pallon päällä tallaa

mutta ei vaan maalliset väännä sanaa sitä tekköö kristitytkin

kyllä menee pimiäksi tää aika Herra meitä varjelkoon
Kuva
Kuva
Elise

ViestiKirjoittaja Maikku » 12.01.2017 13:15

Kuva
Totta, mitä kirjoitit, mutta meillä on rauha Jumalan kanssa ja sitä ei vaihtaisi pois. Nimi elämänkirjassa, sinetti sydämessä ym ym. En ymmärrä, kuinka uskovatkin ovat vaihtaneet valheeseen. Eivätkö heidän juurensa ole Kristuksessa ja eivätkö ole kokeneet kuinka valtava Jumala on. :-D :clap:

Luin tänään 2. Moos. 20: 22 Ja Herra sanoi Moosekselle: Sano israelilaisille näin: Te olette nähneet, että minä olen puhunut teille taivaasta.
23 Älkää tehkö jumalia minun rinnalleni; hopeaisia tai kultaisia jumalia älkää tehkö itsellenne.
24 Tee minulle alttari maasta, ja uhraa sen päällä polttouhrisi ja yhteysuhrisi, lampaasi ja raavaasi. Joka paikassa, mihin minä säädän nimeni muiston, minä tulen sinun tykösi ja siunaan sinua.
25 Mutta jos sinä teet minulle kivialttarin, niin älä rakenna sitä hakatusta kivestä; sillä jos sinä kosket taltallasi kiveen, niin sinä saastutat sen.

Tämä alkoi puhuttelemaan minua. "Älä rakenna sitä hakatusta kivestä; sillä joa sinä kosket taltallasi kiveen, niin sinä saastutat sen." Siis ei mitään tekopyhää, vaan aitoa rukousta, sitä Jumala haluaa kuulla. Olenko ymmärtänyt oikein?
Kuva
Kuva73:28.Mutta minun onneni on olla Jumalaa lähellä, minä panen turvani Herraan, Herraan, kertoakseni kaikkia sinun tekojasi.Kuva
Kuva
Maikku

ViestiKirjoittaja ♥ Irmeli-Miranda ♥ » 12.01.2017 17:14

Iltaa ja rauhaa "uskoa on monen moista" Maikku totta me olemme Hänessä, Hän on meidän rauhamme ja turvamme.!!! tuli mieleeni tämä jae
Jes. 54:10
Sillä vuoret väistykööt ja kukkulat horjukoot, mutta minun armoni ei sinusta väisty, eikä minun rauhanliittoni horju, sanoo Herra, sinun armahtajasi.

2. Mooseksen kirja 20
25 "Mutta jos sinä teet minulle kivialttarin, niin älä rakenna sitä hakatusta kivestä; sillä jos sinä kosket taltallasi kiveen, niin sinä saastutat sen.

Room. 9:33 niinkuin kirjoitettu on: "Katso, minä panen Siioniin loukkauskiven ja kompastuksen kallion, ja joka häneen uskoo, se ei häpeään joudu."
5Moos. 27:6
Hakkaamattomista kivistä rakenna Herran, Jumalasi, alttari; uhraa sen päällä polttouhreja Herralle, Jumalallesi,

4Moos. 20:11
Niin Mooses nosti kätensä ja iski kalliota kahdesti sauvallansa, ja siitä lähti runsaasti vettä, niin että kansa ja sen karja saivat juoda.
Laitoin nämä sanan paikat noissa jakeissa Herramme " esikuva on kallio ja kivi Mooses löi kalliota liikaa,

1Kor. 10:4 ja joivat kaikki samaa hengellistä juomaa. Sillä he joivat hengellisestä kalliosta, joka heitä seurasi; ja se kallio oli Kristus.

1Piet. 2:7 Teille siis, jotka uskotte, se on kallis, mutta niille, jotka eivät usko, "on se kivi, jonka rakentajat hylkäsivät, tullut kulmakiveksi

minulle tulee mieleen....??

"Älä rakenna sitä hakatusta kivestä; sillä jos sinä kosket taltallasi kiveen, niin sinä saastutat sen."

Minusta monet kristityt "saastuttavat tuon Kiven ( Jeesuksen) olemalla tottelemattomia sanan totuudelle
"sanaa ei saisi järkeillä ja ihmiskädet muunnella meidän kädet, teot ja totuuden muuntaminen on "talttoja" joka aiheuttaa saastumisen sanalle ja sana on Kristus

nämä ajatukset tuli mieleen en tiedä? tarkoittaako tuo sana tätä minä minä tuumin??
Kuva
Kork.V. 2:14"anna minun nähdä kasvosi, anna minun kuulla äänesi, sillä suloinen on sinun äänesi ja ihanat ovat sinun kasvosi."
Kuva

♥ Irmeli-Miranda ♥
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Elise » 13.01.2017 11:35

Mie täällä luuraan :wave: olipa makiat unet nukuin kuin härski silli :lol:

pitäsi tässä lähtiä kauppaan maito ja leipä alkaa loppumaan no mie lähden kohta hiipiimään ja astelen kuin nuoret tytöt tuota kinttupolkua ei oo kauppa onneksi kaukana lunta on vaan rankasti mie luin noita kirjotuksia, en mie pelkää mitä maailmassa tapahtuu kuolema on voitto mie vaan aattelin monia jotka ei oo Jumalan lapsia irkku mie otan tuo ajatuksen tähän

irkku kirjoitti:minulle tulee mieleen....??

"Älä rakenna sitä hakatusta kivestä; sillä jos sinä kosket taltallasi kiveen, niin sinä saastutat sen."

Minusta monet kristityt "saastuttavat tuon Kiven ( Jeesuksen) olemalla tottelemattomia sanan totuudelle
"sanaa ei saisi järkeillä ja ihmiskädet muunnella meidän kädet, teot ja totuuden muuntaminen on "talttoja" joka aiheuttaa saastumisen sanalle ja sana on Kristus

nämä ajatukset tuli mieleen en tiedä? tarkoittaako tuo sana tätä minä minä tuumin??

Hyvin sie ajattelet miusta kyllä myö aika talttoja ollaan
:roll:
Kuva
Kuva
Elise

ViestiKirjoittaja Maikku » 13.01.2017 12:40

Kuva
Elise, sinä osaat kirjoittaa niin hauskasti, nauroin oikein ääneen täällä. kivaa, että joskus saa nauraa, se helpottaa, aivan kuin itkutkin. Foorumi kaipaa joskus iloakin. Monta kertaa tulee vain kyyneleet silmiin, kun lukee uskovien kivuista, samaistuu niin niihin. Raamattu sanookin jossain paikassa "iloitkaa iloitsevien kanssa ja itkekää itkevien kanssa." :-D :mrgreen:
Mietin tässä, menisinkö lenkille rollaattorin kanssa. Eilen en uskaltanut mennä, täällä oli kauhea ilma. Naapurin rouvakin kaatui ja loukkasi kätensä. Joutui menemään lääkäriin.
Kuva
Kuva
Maikku

ViestiKirjoittaja ♥ Irmeli-Miranda ♥ » 13.01.2017 18:51

Iltaa rakkaat juu eilen oli tosi paha ilma ikkunat helisi :eek: tänään oli jo parempi tosin on loskaista ja liukasta varovasti pitää kävellä hyvä että sinulla Maikku on "ajopeli" kyllä se vähän tukee, juu Elinaa on semmoinen ilopilleri meidän joukossa on niin kivoja sanontoja :clap:
nyt illan jatkot Jeesus kanssamme perille asti
:clap: :thumbup:
Kuva
Kuva

♥ Irmeli-Miranda ♥
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Elise » 14.01.2017 17:59

mie laitan nyt tämän meille se siunas minua hyvät illan jatkot nyt mie viskon jalkojain vähän eli mie jumpaan nyt

mie löysin tämän laulun se koskee Jeesuksen kärsimystä psalmista 22:
Miksi hylkäsit minut
https://www.youtube.com/watch?v=gjrVbNl91Uk

PSALMI 22

Vanhurskaan kärsimys ja korotus.

1 Veisuunjohtajalle veisataan kuin: Aamuruskon peura Daavidin virsi.
2 Jumalani, Jumalani, miksi minut hylkäsit? Miksi olet kaukana, et auta minua, et kuule valitukseni sanoja?
3 Jumalani, minä huudan päivällä, mutta sinä et vastaa, ja yöllä, enkä voi vaieta.
4 Ja kuitenkin sinä olet Pyhä, jonka istuin on Israelin kiitosvirtten keskellä.
5 Meidän isämme luottivat sinuun, he luottivat, ja sinä pelastit heidät.
6 He huusivat sinua ja pelastuivat he luottivat sinuun eivätkä tulleet häpeään.
7 Mutta minä olen mato enkä ihminen, ihmisten pilkka ja kansan hylky.
8 Kaikki, jotka minut näkevät, pilkkaavat minua, levittelevät suutansa, nyökyttävät ilkkuen päätään:
9 Jätä asiasi Herran haltuun. Hän vapahtakoon hänet, hän pelastakoon hänet, koska on häneen mielistynyt.
10 Sinähän vedit minut äitini kohdusta, sinä annoit minun olla turvassa äitini rinnoilla
11 sinun huomaasi minä olen jätetty syntymästäni saakka, sinä olet minun Jumalani hamasta äitini kohdusta.
12 Älä ole minusta kaukana, sillä ahdistus on läsnä, eikä auttajaa ole.
13 Minua saartavat väkevät sonnit, Baasanin härät piirittävät minut,
14 avaavat kitansa minua vastaan, niinkuin raatelevat, kiljuvat leijonat.
15 Niinkuin vesi minä olen maahan vuodatettu kaikki minun luuni ovat irti toisistansa minun sydämeni on niinkuin vaha, se on sulanut minun rinnassani.
16 Minun voimani on kuivettunut kuin saviastian siru, ja kieleni tarttuu suuni lakeen, ja sinä lasket minut alas kuoleman tomuun.
17 Sillä koirat minua piirittävät, pahain parvi saartaa minut, minun käteni ja jalkani, niinkuin jalopeurat.
18 Minä voin lukea kaikki luuni he katselevat minua ilkkuen
19 he jakavat keskenänsä minun vaatteeni ja heittävät minun puvustani arpaa.
20 Mutta sinä, Herra, älä ole kaukana, sinä, minun väkevyyteni, riennä avukseni.
21 Vapahda minun sieluni miekasta, minun ainokaiseni koirain kynsistä.
22 Pelasta minut jalopeuran kidasta, villihärkäin sarvista - vastaa minulle.
23 Minä julistan sinun nimeäsi veljilleni, ylistän sinua seurakunnan keskellä.
24 Te, jotka pelkäätte Herraa, ylistäkää häntä. Kunnioittakaa häntä, kaikki Jaakobin siemen, kaikki Israelin siemen, peljätkää häntä.
25 Sillä hän ei halveksi kurjan kärsimystä, ei katso sitä ylen, eikä kätke häneltä kasvojansa, vaan kuulee hänen avuksihuutonsa.
26 Sinusta on minun ylistyslauluni suuressa seurakunnassa minä täytän lupaukseni häntä pelkääväisten edessä.
27 Nöyrät saavat syödä ja tulevat ravituiksi ne, jotka etsivät Herraa, ylistävät häntä. Teidän sydämenne on elävä iankaikkisesti.
28 Kaikki maan ääret muistavat tämän ja palajavat Herran tykö kaikki pakanain sukukunnat kumartavat häntä
29 sillä Herran on kuninkuus, ja hän on hallitseva pakanoita.
30 Kaikki maan mahtavat syövät ja kumartavat hänen edessään polvistuvat kaikki, jotka mullan alle astuvat eivätkä voi elossa pysyä.
31 Jälkeentulevaiset palvelevat häntä, tuleville polville kerrotaan Herrasta.
32 He tulevat ja julistavat vastedes syntyvälle kansalle hänen vanhurskauttaan, että hän on tämän tehnyt.
Kuva
Kuva
Elise

EdellinenSeuraava

Paluu Mitä kuuluu sydämellesi