Tammikuu 2017.Herra Sinä tunnet meidät:

Keskustelua mieteitä päiviimme

Re: Tammikuu 2017.Herra Sinä tunnet meidät:

ViestiKirjoittaja ♥ Irmeli-Miranda ♥ » 06.01.2017 14:34

Päivää ja Rauhan Jumala kanssamme totuudessa ja rakkaudessa, ei missä hyvänsä rakkaudessa vaan Hänen rakkaudessaan joka on kytketty totuuteen amen, kun tämä vuosi alkoi sanoin Henkalle mitä minulla on täällä tekemistä, uskon että se oli purkaus sillä edellinen vuosi oli vaikea ja se toi omat murheet ym ihminen on niin rajallinen ja väsyy sisäisesti ja uupuu, ei minun miehelläni ole helppoa, mutta Jeesus on sittenkin meitä kaikessa auttanut ja esirukoilijat ovat meitä kantaneet, tänään on niin monia jotka joutuvat elämässään kokemaan todella vaikeita elämän tilanteita
Tuon purkauksen jälkeen ei kauaakaan, kun Herra puhui totuuden tehtävästä, etsiä syvemmin vain totuutta, se löytyy vain sanasta sillä Hän on elävä sana, jotain tapahtui sisimmässäni näin suuriko luottamus Herralla on minuun joka olen suljettu tänne yksinäisyyteen "muutenkin näkymätön" mieheni kera, minäkö jolla on tyhjät kädet, mutta silti voin kaikki Hänessä joka minua rakastaa, Hänen rakkauttaan en ole koskaan epäilyt enkä Hänessä itseäni mitätöinyt, kunpa kaikki Jeesuksen omat ymmärtäisi sen tosi asian HÄNESSÄ ME VOIMME KAIKEN;

Laitan tähän loppuun rakkaan edesmenneen veljen kirj ( Wilkerson)

VOITOKKAAN KRISTUKSEN ÄÄNI
Kun Jumala sanoi: ”Vielä kerran minä liikutan maan, jopa taivaankin"(Hebr.12:26). Hän tarkoitti sanoa: ”Minä järisytin maan Siinain vuorella. Näinä viimeisinä päivinä, kun minä puhun, ääneni järkyttää sekä luonnolliset että hengelliset maailmat. Kaikki olevainen vapisee, mikään ei jää entiselleen. Mikä on ollut uskonnollista, koko Kristuksen seurakunta, järkkyy minun Poikani äänen voimasta, kun hän puhuu taivaasta”.

Jumala oli varoittanut Israelia siitä, että ne, jotka eivät suostuisi kuuntelemaan hänen profeettansa sanoja, joutuisivat tilille: ”Ja joka ei kuule minun sanojani, joita hän minun nimessäni puhuu, hänet minä itse vaadin tilille”(5 Moos.18:19). Hän siis tarkoitti: ”Aion ottaa kiinni jokaisen, joka ei tottele, ja voit olla siitä aivan varma.”

Raamattu paljastaa, että ne, jotka torjuivat Jumalan profeetan, tuhoutuivat. Heistä tuli kuivettuneita ja katkeria, ilottomia ja rauhattomia kuollessaan. ”Katsokaa, ettette torju luotanne häntä, joka puhuu; sillä jos nuo, jotka torjuivat luotaan hänet, joka ilmoitti Jumalan tahdon maan päällä, eivät voineet päästä pakoon, niin paljoa vähemmän me, jos käännymme pois hänestä, joka ilmoittaa sen taivaista”(Hebr.12:25).

Rakas lukija, emme voi paeta Jumalan vihaa, emme kansana emmekä yksityisinä henkilöinä. Juuri nyt Jeesuksen ääni järisyttää kaikkia kansoja, vaikuttaen järkytyksen instituutioille, johtajille ja taloushallinnolle. Hän sanoo tuulelle ja luonnonvoimille: ”Puhaltakaa maan päälle”. Hän sanoo pilville: ”Pidättäkää sateenne”. Hän sanoo maailmantaloudelle: ”Kaikki ahneus tuomitaan.”

Jumala käskee: ”Vankilat, järiskää. Hallitukset, vapiskaa. Talousjärjestelmät, järkkykää. Koulut vapiskaa. Sotavoimat, vapiskaa. Oikeusistuimet ja – laitokset, järiskää. Kaikki maan päällä järkkyy, kunnes ei jää muuta perustusta kuin Herra.”
Kaiken järisyttäjänä ei ole paholainen, vaan voitokkaan Kristuksen ääni. Kirkastettu Ihminen on noussut valtaan istuimellensa, ja hän puhuu sanan, joka järisyttää koko maailman.

Kuva
Kork.V. 2:14"anna minun nähdä kasvosi, anna minun kuulla äänesi, sillä suloinen on sinun äänesi ja ihanat ovat sinun kasvosi."
Kuva
"My bride" (Minun morsiameni)

https://www.youtube.com/watch?v=hi79J_jjth8
♥ Irmeli-Miranda ♥
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Maikku » 06.01.2017 17:47

Kuva
Kun luin purkauksesi, Irkku. Mietin, minulla vähän samanlaisia mietteitä. Täällä on vain sinä, minä ja Jukkapekka. Kaikki olemme uskossa ja tiedämme totuuden ja pyrimme lähemmäksi Herraa. Minä myös kodin vankina sairauteni johdosta. Ystäväni hakee välillä Naantaliin kokoukseen. Yleensä puhelimen kautta kommunikoin. Kuule Irkku, me voimme ojentaa tyhjät kätemme Herran puoleen. Hän haluaa antaa, Hän on rikas Isä. Minä uskon sinulla on ollut tosi vaikea vuosi takana, jo Henkan sairauden takia.
Myös omaistesi takia ja menettänyt niitä kaikkein rakkaimpia. Jeesus on kuitenkin ollut vierelläsi niinä tuskan hetkinä, jolloin sisimpäsi on äänetönnä vaikeroinut. Voi, kun saisi nähdä Hänet joskus näillä silmillä, niin olisi helpompi kestää. Jeesus kuitenkin sanoo: "Autuaita ne jotka eivät näe, ja kuitenkin uskovat. Olen muistanut sinua aina kun menen rukoukseen, Herra tietää ja tuntee sinun tuskan majasi, ja katsoo rakastavin silmin sinua.
Kuva
Kuva73:28.Mutta minun onneni on olla Jumalaa lähellä, minä panen turvani Herraan, Herraan, kertoakseni kaikkia sinun tekojasi.Kuva
Kuva
Maikku

ViestiKirjoittaja ♥ Irmeli-Miranda ♥ » 07.01.2017 16:19

Kiitos paljon Maikku sinun kirjoitus oli minulle lohdutus ja vahvistus niin sisko kaikki palvelu ei ole näkyvää siinä mielessä että ihmiset sen näkisi ja antaisi suosiota, monesti se on salassa olevaa jonka näkee vain Isä Sinä osaat Maikku lohduttaa Hänessä, miksi sanon noin, monet yrittää lohdutta ym mutta jos se ei tule Herran Hengestä ja rakkaudesta se ei saavuta sisintä se antaa hetken laastarin, sinulla se siskoni oli kiitos Herralle Hän on meidän kanssamme vaikka me käytännössä olemmekin kahden, mutta silläkin on tarkoitus ehkä Herra näkee meidän janon ja sen että tahdomme Hänen tahtonsa tehdä, siksi olemmekin täällä näin, sekin puhuu puolestaan me olemme arvokkaita Hänessä sitä on jokainen vaikka olisi aivan yksin, meillä on monia yhtymä kohtia ulkoisesti mutta myös hengellisesti saamme olla kiitollisia että meidän yhdistäjämme on Pyhä Henki eikä niinkään luonnollisen ihmisen niin sanottu ystävyys siunattua päivää ja kiitos Herralle että jukkapekka käy meitä välillä moikkaamassa

Loppuun meille U. Muroman kirj.

Lepää Jumalan johdatuksessa. Uskoudu Hänelle niin, että
voit ottaa jokaisen asian Hänen kädestänsä, oli se sitten
hyvää tahi pahaa. Hän on luvannut pitää sinusta huolen.
Älä epäile Hänen johdatustaan silloinkaan, kun kaikki
näyttää käyvän päinvastoin kyllin mitä sinä odotat. Hänellä
on sinullekin oma koulunsa. Ja jos mielestäsi tuntuu, että
sinulla luetetaan vaikeampia läksyjä kuin jollakin toisella ja
että elämäsi kulkee synkempiä polkuja kuin monen muun,
niin lepää sittenkin Hänen johdatuksessansa.
Hän tietää tarkoin, mitä varten Hän menettelee kanssasi
juuri noin ja mihin tehtäviin Hän pyrkii tällä vaikealla
koulutuksella. Luovu kaikesta turhasta jännityksestä ja
ponnistuksesta. Täytä vain kunkin kiitävän hetken tehtävät
parhaalla mahdollisella tavalla. Lopusta on Herra pitävä
huolen.
Sinä saat levätä Hänen suunnitelmassaan, siinäkin, mikä
Hänellä on tätä päivää varten varattuna sinun kohdallesi.
Kuva
Kork.V. 2:14"anna minun nähdä kasvosi, anna minun kuulla äänesi, sillä suloinen on sinun äänesi ja ihanat ovat sinun kasvosi."
Kuva

♥ Irmeli-Miranda ♥
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja ♥ Irmeli-Miranda ♥ » 08.01.2017 11:11

Aamupäivää Jeesus Kristus on Herra, täälläkin päin on nyt lunta hyvä puoli siitä on että ei ole niin pimeää, tämä ja ensikuu kun menee niin kevättä saamme taas odotella jos Herra elonpäiviä antaa, muuten muutama viikko sitten kuulin tämän kaltaisen "profetian" uskon että ei ole Herralta aikahan menee kohta umpeen tämän niin sanotun profetian kohdalla???

:roll: Yksi päivä kuulin että joku oli saanut profetian, laitoin joku kun hänen nimensä salattiin :oops: joka sinänsä jo tuo epäilyksen oliko tuo tuonti Herran Hengeltä?

eli viesti siinä oli, että Tammikuussa Venäjä valtaa Suomen, näitä sanomia sataa milloin Herramme tulemuksesta ja milloin tämän kaltaisia että Suomi vallataan....

Mitä sana meille ilmoittaa.. ja pääasiassa kehottaa

2Kor. 13:1
Kolmannen kerran minä nyt tulen teidän tykönne. Kahden tai kolmen todistajan sanalla on jokainen asia vahvistettava.

Luuk. 21:36
Valvokaa siis joka aika ja rukoilkaa, että saisitte voimaa paetaksenne tätä kaikkea, mikä tuleva on, ja seisoaksenne Ihmisen Pojan edessä."

Matt. 24:6
Ja te saatte kuulla sotien melskettä ja sanomia sodista; katsokaa, ettette peljästy. Sillä näin täytyy tapahtua, mutta tämä ei ole vielä loppu.

Matteuksen evankeliumi:
16:1 Ja fariseukset ja saddukeukset tulivat hänen luoksensa ja kiusasivat häntä pyytäen häntä näyttämään heille merkin taivaasta.
16:2 Mutta hän vastasi ja sanoi heille: "Kun ilta tulee, sanotte te: 'Tulee selkeä ilma, sillä taivas ruskottaa',
16:3 ja aamulla: 'Tänään tulee rajuilma, sillä taivas ruskottaa ja on synkkä.' Taivaan muodon te osaatte arvioida, mutta aikain merkkejä ette osaa.
16:4 Tämä paha ja avionrikkoja sukupolvi tavoittelee merkkiä, mutta sille ei anneta muuta merkkiä kuin Joonaan merkki." Ja hän jätti heidät ja meni pois.

1Joh. 4:1 Rakkaani, älkää jokaista henkeä uskoko, vaan koetelkaa henget, ovatko ne Jumalasta; sillä monta väärää profeettaa on lähtenyt maailmaan.

Meille on ilmoitettu että tämä maailma ei suikaan parane vaan pimenee, minulle tuli mieleeni tuosta ja tuon kaltaisista profetioista, ensinäkin pelon kylvö ja että sen ohessa kristityt tekisivät parannuksen, mutta minusta se on väärä motiivi tehdä pysyvää parannusta, miksi näin ajattelen meille on annettu VT:ssa esim juutalaiset olivat monessa hädässä kääntyivät Herran puoleen apua huutamaan ja Herra auttoi, hätä meni ohi niin kanssakin jatkoi oman halujensa elämää, ja ajattelen niin on tänäänkin parannusta tehdään mutta ei luovuta oman tahdon elämästä kun hätä tilanne menee ohi, minusta parannus pitäisi tehdä rakkaudesta Herraan vain sen tähden mitä Hän on ja mitä Hän on minun tähteni tehnyt, mutta ehkä meidän rakkaus onkin tänä aikana valikoivaa rakkautta, muutamme tilanteita mikä on meille hyödyksi ja miellyttää lihaa kunhan jää pintakiilto että olen hyvä puhdas kristitty ei kai kaikesta pidä luopua , näin moni tänään ajattelee.
Kuva
Kuva

♥ Irmeli-Miranda ♥
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Maikku » 09.01.2017 10:49

2. MOOS. 7: 8 Ja Herra puhui Moosekselle ja Aaronille ja sanoi:
9 Kun farao puhuu teille ja sanoo: 'Tehkää jokin ihmetyö', niin sano sinä Aaronille: 'Ota sauvasi ja heitä se faraon eteen, niin se muuttuu käärmeeksi'.
10 Niin Mooses ja Aaron menivät faraon tykö ja tekivät, niinkuin Herra oli käskenyt. Aaron heitti sauvansa faraon ja hänen palvelijainsa eteen, ja se muuttui käärmeeksi.
11 Ja faraokin kutsui maansa viisaat ja velhot; ja nämä Egyptin tietäjät tekivät samoin taioillansa:
12 he heittivät kukin sauvansa maahan, ja ne muuttuivat käärmeiksi. Mutta Aaronin sauva nieli heidän sauvansa.

Kun minä luin tuota, minun sydämeni ylisti ja kiitti Jumalaa. Tuossa tulee ilmi, kuinka vihollisen teot, eksymykset, ihmeet ovat paljon heikompia kuin Jumalan voima. Hallelujaa, Jumalan voima nieli nuo vihollisen teot. :-D :mrgreen: :clap:
Kuva
Kuva73:28.Mutta minun onneni on olla Jumalaa lähellä, minä panen turvani Herraan, Herraan, kertoakseni kaikkia sinun tekojasi.Kuva
Kuva
Maikku

ViestiKirjoittaja Maikku » 09.01.2017 19:08

Kuva
"Kaikkivaltias tietää". Job. 24:1

Kiusattu ystävä, Pelastaja on lähelläsi kärsivänä, yksin! Sinä et ole sattuman pelinappula. Elämälläsi on tarkoitus, ja Jeesus auttaa sen selvittämisessä. Anna henkesi jättää loput Kristukselle ja Hänen lävistetyille käsilleen, jotka voivat avata elämäsi kirjan. Lepää siinä, ole kärsivällinen ja luottavainen. Kaikki kääntyy parhain päin. Jonakin päivänä ymmärrät. Siihen asti luota Häneen, vaikka kuu ja aurinko sammuisivat ja tähdet häviäisivät pimeyteen.

Jumala toteuttaa tarkoituksiaan.

Mitä sitten jos yksinäinen on tie
ja synkkä, varjoinen,
tiedän, että se mihin ikinä vie,
näin Isäni suunnitteli sen.

Taas aurinko kirkkaasti huomenna paistaa,
varjot karkaavat kiiruusti.
Tällä tavoin Hän sen haluaa,
juuri näin suunnitteli Isäni.

Hän ohjaa askeleitani
pitkin polkua uuvuttavaa,
Hän tietää reitin johtavan,
kohti päivää ihanaa.

Kohti ilon ja valkeuden päivää
varjon varjoa näe mä en,
se minua viimein odottaa,

Laulan auringossa, varjossakin,
kuljen Häneen luottaen.
Hänen tiensä on paras, se johtaa kotiin,
???
Kuva
Kuva
Maikku

ViestiKirjoittaja ♥ Irmeli-Miranda ♥ » 10.01.2017 14:58

Kuva

Rauhaa huomasitko Maikku kuvat on kadonneet ainenkin minulta täytyy katsoa johtuuko se vain minun koneessa palailen siunattua päivää

Ps tuli mieleeni joko tämäkin foorumi lopetetaan
alla olevan tiedoston kautta saa kuvat omasta tiedostosta
mutta vähän konstikas on

???
Kuva
Kuva

♥ Irmeli-Miranda ♥
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Maikku » 10.01.2017 15:44

Joo, olen huomannut. Jo eilen ihmettelin tuota ja mun blogistakin on kuvat hävinneet, jokin kuvaa on si vulla. Mulla on ollut ennakko aavistus, tämä foorumi loppuu pian. Saa nähdä mitä tapahtuu.
Kuva
Kuva
Maikku

ViestiKirjoittaja Maikku » 10.01.2017 18:01

Nyt ne kuvat ovat siellä ja myös mun blogilla
Kuva
Kuva
Maikku

ViestiKirjoittaja ♥ Irmeli-Miranda ♥ » 10.01.2017 18:53

Maikku kirjoitti:Nyt ne kuvat ovat siellä ja myös mun blogilla

Niin näkyy olevan taisi olla jälleen virhe muualla ei meissä, meidän koneessa mutta varaudun siitä huolimatta etsimään foorumia jos kumminkin tämäkin poistetaan, tiedän yhden vähän vaikea se varmaan on mutta katsellaan Ps kiitos Maikku tiedät mistä....
:thumbup:
Kuva
Kuva

♥ Irmeli-Miranda ♥
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

EdellinenSeuraava

Paluu Mitä kuuluu sydämellesi