Tammikuu 2017.Herra Sinä tunnet meidät:

Keskustelua mieteitä päiviimme

Tammikuu 2017.Herra Sinä tunnet meidät:

ViestiKirjoittaja ♥ Irmeli-Miranda ♥ » 01.01.2017 01:08

Siunattua tätä alkavaa uuttavuotta 2017 Jeesus rakas suo armossasi tämän vuoden olla jokaiselle omallesi parannuksen ja uudistuksen vuosi, että me etsisimme Sinun kasvojasi, totuuttasi että meidän sydän olisi yksin sinun, Herra olkoon meidän lähteemme kaikki Sinussa
Siunaten foorumin väkeä ja jokaista Jeesuksen omaa, Hänen rakkaudellaan

Kuva
Kuva
Kork.V. 2:14"anna minun nähdä kasvosi, anna minun kuulla äänesi, sillä suloinen on sinun äänesi ja ihanat ovat sinun kasvosi."
Kuva
"My bride" (Minun morsiameni)

https://www.youtube.com/watch?v=hi79J_jjth8
♥ Irmeli-Miranda ♥
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

Re: Tammikuu 2017.Herra Sinä tunnet meidät:

ViestiKirjoittaja Maikku » 01.01.2017 06:59

Kuva
Voi kun ihana toivotus! Kiitos.
Minä en tiedä aatosta mitään. Olin niin väsynyt, menin jo 10:neltä nukkumaan. Olen alkanut uudelleen yörukoukset, mutta lyhyesti ja tärkeimmät. Se siunaus siinä on ollut, mulla on hyvä olla ja pääsen uudelleen uneen. Kun jätin yörukoukset pois, mulla ei ollut hyvä olla, enkä kuitenkaa saanut tarpeeksi unta.

Kuva

Mun rukoukseni on tälle vuodelle: "Herra, anna mulle nöyrä ja kuuliainen sydän ja että saisin kuulla äänesi, se lohduttaa minua. Kuljeta minua tahtosi tietä ja anna tuntea läsnäolosi, kun elämä on raskasta ja vaikeaa, silloin mä jaksan paremmin. Anna mun nähdä sielujen pelastuvan tänä uutena vuotena. Suothan minulle tämän. Kiitos ja kunnia nimellesi AAMEN.

Kuva
Kuva
Kuva73:28.Mutta minun onneni on olla Jumalaa lähellä, minä panen turvani Herraan, Herraan, kertoakseni kaikkia sinun tekojasi.Kuva
Kuva
Maikku

ViestiKirjoittaja Maikku » 02.01.2017 14:28

Kuva
Tänään tuntui, että on liian paljon rukoiltavaa ja yksin en jaksa.
Pyysin erästä ystävääni meille, jonka tiedän rukoilevan. Hän tuli ja saimme kaataa kaikki rukoukset Herralle. Vuorotellen rukoilimme. Uskon niiden menneen perille. Jumala on niin ihmeellinen, Hän antaa avun myös rukoukseen.

Siinä soi yhtä mittaa puhelin ja veimme nekin Jumalalle. Ajattelin siinä vaiheessa, taitaa tulla hyvä rukoushetki. Niin siitä tuli. Kiitos Jumalalle.

Kuva
Kuva
Kuva73:28.Mutta minun onneni on olla Jumalaa lähellä, minä panen turvani Herraan, Herraan, kertoakseni kaikkia sinun tekojasi.Kuva
Kuva
Maikku

ViestiKirjoittaja ♥ Irmeli-Miranda ♥ » 02.01.2017 16:03

Kiitos Jumalalle Herra vahvistakoon väkevästi sinun ja meidän kaikkien rukousta, sillä uskon vielä kierommaksi, pimeämmäksi menee maailma ja enempi lisääntyy eksymys
totuudesta luopuneita on paljon eivät he ulkoisesti "uskosta luovu" mutta Jumalan sanan totuudesta luopuvat olemalla tottelemattomia. Herra totisesti herättäköön rukoilijat rukoilemaan

Kuva
Kuva
Kork.V. 2:14"anna minun nähdä kasvosi, anna minun kuulla äänesi, sillä suloinen on sinun äänesi ja ihanat ovat sinun kasvosi."
Kuva

♥ Irmeli-Miranda ♥
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja ♥ Irmeli-Miranda ♥ » 02.01.2017 20:13

Enpä voinut olla laittamatta tämän laulun sanoja tämä on minun lempi laulu

HUOMISPÄIVÄÄ EN MÄ TUNNE

1. Huomispäivää en mä tunne, päivän vain käyn kerrallaan.
Huominen voi tuoda mulle tuskaa, huolta mukanaan.
Käden vahvaan käteen suljen, katson luottain Jeesukseen.
Tänään vierellensä kuljen, astun kanssaan huomiseen.

Kerto:

Eteenpäin en nähdä saata, mutta silti pelkää en.
Jeesus, jolle käden annoin, tuntee myös mun huomisen

2. Huomispäivää en mä tunne, se voi tuoda puuttehen
Mutta onhan Isä mulla, Hän, ken ruokkii varpusen.
Tulen kautta tie jos kulkee tai jos kohtaan aallokon,
Hän mun siipein suojaan sulkee, joka hetki läsnä on.

3. Jeesus ohjaa, kuormat kantaa, valkee polku maallinen.
Merkin auringosta antaa pilven reuna hopeinen.
Hän mua kirkkauteen johtaa, joss’ ei kyyneleitä näy.
Missä maa ja taivas kohtaa, siell’ ei päivä pilveen käy.

Alla tämä laulu
https://www.youtube.com/watch?v=n7djQiyfOkc

Kuva
Kuva

♥ Irmeli-Miranda ♥
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Maikku » 03.01.2017 09:15

Kuva
Ystäväni kertoi mulle tuoden lämpimäisiä tilaisuudesta, jossa oli ollut. Puhuja kertoi, että oli pyytänyt Jumalalta Sanaa, ja oli saanutkin: Jumala antoi hänelle puheenaiheen "Pistin ja kärsimykset". Meillä kaikilla on pistin. Jumala haluaa puhdistaa meitä, omiaan. On liian paljon avioeroja, abortteja ym. ym. Liian paljon eksymistä pois Jumalan suunnitelmista. Jumala antaa tuomionsa tulla, sillä Hän rakastaa Suomen kansaa. Pistin on Jumalan rakkautta. Kärsimykset puhdistavat ja muuttavat meitä."
Kuva
Mä en muista enempää. Hän puhui sen niin rakkaudella ja Pyhässä Hengessä. Voi, mä olisin halunnut olla siellä. Mä tiedän sen, että mullakin on pistin. Herra, auta minua rakastamaan pistintä, joka minulla on. Sana sanoo: "Minun armossani on sinulle kyllin, sillä minun voimani tulee täydelliseksi heikkoudessa."
Kuva
Kuva
Maikku

ViestiKirjoittaja ♥ Irmeli-Miranda ♥ » 04.01.2017 09:55

Kuva

Huomenta Eilen en jaksanut oikein mitään on kipeä olotila ja otin penisiiliä poskionteloissa on jotain. Niin Maikku jokaisella on minunkin mielestä oma pistin Paavalilla se esti ettei ylpistyisi ja tuo kärsimys höylää meidän mieltämme lihassamme me olemme itsekkäitä ja minä keskeisiä on paljon tänä aikana "ystäviä, työntekijöitäkin" joilla on hyöty tarkoitus, määrättyyn asti olla rinnalla mutta useimmat häipyy kun toinen tarvitsee todellista tukea, rinnalla oloa, ihminen on mukavuuden haluinen ja ajattelee ensin itseään. Mutta ei se onnistu jos tahdomme Kristuksen mielenlaadun sillä se oli palvelijan mielenlaatua joka katsoi ensin muiden "edun" että he saivat avun, elää muille onkin vaikea koulu.
Matt. 10:39
Joka löytää elämänsä, kadottaa sen; ja joka kadottaa elämänsä minun tähteni, hän löytää sen.
Kuva
Kuva

♥ Irmeli-Miranda ♥
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Maikku » 05.01.2017 11:27

Kuva
Irkku, joko olet paremmassa kunnossa?
Täällä on pakkanen, mun mittarissa on -17 astetta. Huh, eipä ole pitkään aikaan ollutkaan täällä noin kylmää. En muista viime talveltakaan, ehkä pari päivää. Tähän pitää tottua, vaikka tiedän kohta se laskee taas. :mrgreen: :clap:

Huomenna on loppiainen ja tuo joulun aika on ohi. Hyvä on, että on ohi. Voidaan taas asettua niihin tavallisiin asioihin. Olen taas alkanut lukemaan Raamattua alusta ja päässyt toiseen Mooseksen kirjaan. Tuo Joosefin elämä puhutteli aika paljon. Joosef joutui veljiensä taholta tosi huonosti kohdeltua ja sai paljon kärsiä. Joosef armahti niin kauniisti veljiään lopuksi. Hän jopa lohdutti heitä etteivät he olleet lähettäneet häntä Egyptiin, vaan Jumala, pitääkseen heidät elossa. Tässä on meilläkin oppimista. Herra, anna meille laupias ja armahtavainen mieli. Amen
Kuva
Kuva
Maikku

ViestiKirjoittaja jukkapekka83 » 05.01.2017 19:04

Siunattua iltaa tännekin
Itsekin pidän Joosefin kertomuksesta.
Silloin tällöin luen sen uudelleen.
Kova pakkanen täällä -26 astetta pakkasta.
jukkapekka83

ViestiKirjoittaja ♥ Irmeli-Miranda ♥ » 05.01.2017 19:30

iltaa Voin jo Maikku paremmin kiva että jukkapekka on piipahtanut Herra sinua siunatkoon joo tosi kylmä on lupasi viikonlopuksi lauhtuvaa ja lunta jota täällä päin ei edes ole ollut, joo Joosefin elämä on esimerkillinen, siinä näkyy Kristuksen mielen laatua, tuohon ei luonnollinen ihminen kykene, minä olen tutkinut ja miettinyt kuuliaisuutta ja tottelemattomuutta, ja kun peilaan tätä aikaa niin on monia asioita jossa tänään ei olla Jumalan sanaa nähden kuuliaisia, olenkin kypsytellyt kirjoitusta jonka laitan tänne,
huomion että joitakin asioita kyllä pyritään noudattamaan, mutta on niitäkin jotka muunnetaan tai "etsitään porsaan reikä jostakin käännöksestä tai VT;ssa jopa semmoisiin asioihin jotka Herra Jeesus on itse lausunut, ja tosiasiassa apostolit sai Pyhän Hengen kautta kaiken mitä meille on sanaan jätetty, mutta myöhemmin tästä lisää jos Herra suo määrätyllä tavalla mietintäni koskee syntiä mitä emme saisi sanan mukaan tehdä ja kumminkin teemme, lihan himon valinnat,
se on kuin kiertopalkinto muutamat tekevät ja se hyväksytään mikä milläkin syyllä ja se leviää kuin kilovalkea, kun muutkin niin minäkin, tämä on vaarallinen ilmiö meidän pitäisi vihata syntiä kaikessa eri muodoissa synti tuhoaa ja lopulta tappaa meidät eli tekee hengellisesti kuolleen tieto, muotojumalisuus saattaa jäädä mutta sisin on kuollut, jopa niin voi käydä monille ja käykin, ettei pääse Herran luokse

siunattua iltaa kaikille
Kuva
Kuva

♥ Irmeli-Miranda ♥
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

Seuraava

Paluu Mitä kuuluu sydämellesi