Joulukuu: Hänelle ainoalle kiitos ja kunnia!

Keskustelua mieteitä päiviimme

Re: Joulukuu: Hänelle ainoalle kiitos ja kunnia!

ViestiKirjoittaja Maikku » 22.12.2016 07:48

Kuva
Olen miettinyt tuota janoa. Aina vain janoo, janoo Jeesuksen läheisyyttä, janoo olla Herran käytössä, Janoo enemmän Jumalaa. jne.

Mites teillä Irkku, Jukkapekka83 ja Ariel? Muitahan täällä ei ookkaan. Kuitenkin mä odotan vielä Elisea, tuota ihanaa vanhaa sisarta tänne ja muitakin eki-vaaria ja Tabithaa viisasta sisarta. Jos satutte lukemaan tämän, niin tulkaahan näkyviin, täällä kaivataan teitä.

Irkku, uskollinen kirjoittaja, kiitos kun olet jaksanut ja jakanut ajatuksia tänne.
Marannata Herramme saapuu pian.Pidetään lamput palamassa ja öljyä vara astioissa.
Kuva
Kuva73:28.Mutta minun onneni on olla Jumalaa lähellä, minä panen turvani Herraan, Herraan, kertoakseni kaikkia sinun tekojasi.Kuva
Kuva
Maikku

ViestiKirjoittaja jukkapekka83 » 22.12.2016 17:51

Aamen yhdyn sanoihisi mulla on kanssa niin että enemmän janoqn Jeesusta :-D :clap:
Pyrin kirjoittelemaan täällä sen mukaan kuin ehdin ja jaksan.
Hammassärkyä ollut kovasti.
Kävin eilen hammaslääkärissä sanottiin että kipeään hampaaseen tehdään joko juurihoito tai hammas poistetaan.
Tammikuussa menen seuraavan kerran hammaslääkäriin.
jukkapekka83

ViestiKirjoittaja ♥ Irmeli-Miranda ♥ » 23.12.2016 09:27

Huomenta Herramme Jeesus siunatkoon teitä Maikku ja jukkapekka eilinen päivä meni asioilla ja kaupassa, kyllä oli ihmisiä Ariel veli käytti minua kaupassa ostimme sitä joka päiväistä ruokaa ei mitään tähän joulu-hössään liittyvää, ja tuntuu niin hyvältä ja vapaalta olla ilman mitään perinteitä , elää sitä elämää jossa ei ole sitoutunut mihinkään ihmisten laatimaan juttuun jolle on annettu kristillinen nimike.
Aivan Maikku Herramme tulee kun aika on olkaamme valmiina Herra meille antakoon puhtaan sydämen ja että totisesti olisi öljyä lampussa, Herra auttakoon sinua jukkapekka tuossa hammas kivussa ja kaikessa mitä elämääsi tarvitset.

rakkaat jätän tämän rukouksen tänne meille siunattua tätä päivää Jeesus on Herra ja on on auttajamme!!!

Kuva
Kuva
Kork.V. 2:14"anna minun nähdä kasvosi, anna minun kuulla äänesi, sillä suloinen on sinun äänesi ja ihanat ovat sinun kasvosi."
Kuva
"My bride" (Minun morsiameni)

https://www.youtube.com/watch?v=hi79J_jjth8
♥ Irmeli-Miranda ♥
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Maikku » 23.12.2016 14:14

Tämän vien blogiini. Kiitos.
Kuva
Kuva73:28.Mutta minun onneni on olla Jumalaa lähellä, minä panen turvani Herraan, Herraan, kertoakseni kaikkia sinun tekojasi.Kuva
Kuva
Maikku

ViestiKirjoittaja Maikku » 25.12.2016 07:27

Kuva
Olin eilen tyttäreni luona niinkuin aina lauantaisin ja sain rukoilla tyttäreni ja hänen miehensä puolesta. Tyttäreni itki. Herra kosketti häntä. Olin niin iloinen ja onnellinen, kun tiedän hän on hyvin pidättyväinen ja sisäänpäin kääntynyt. :-D

Huomaan muutenkin Herran tehneen työtään heissä molemmissa. Kiitos, kiitos Herrani Jeesus Kristus.
:-D :mrgreen: :clap:
Kuva
Kuva
Maikku

ViestiKirjoittaja ♥ Irmeli-Miranda ♥ » 27.12.2016 17:44

Iltaa oli ihana lukea viestisi Maikku, Herra kypsyttää selvästi heidän sydämiään tuo johtaa aitoon ratkaisuun että heidän synnin tuntonsa herää ja tekevät parannuksen odotan jo milloin Maikku ilmoitat VOITTO ON SAATU onneksi nämä pyhät meni oli tosi pitkäveteistä kuunnella koko ajan joka tuutista "joulun vääristynyttä sanomaa". :thumbdown: Eipä ole montaa päivää tätä vuotta taas ollaan lähempänä Herramme tulemusta, vaikka sitä (profetoidaan "ennustetaan")
joka vuosi jopa minä kuukautena, minä tosin sivuutan ne tyystin meille ei ole ilmoitettu päivää vain Isä tietää milloin on hetki.

Siunattua iltaa ja jääkää Jeesuksen rakkauteen
Kuva
Kork.V. 2:14"anna minun nähdä kasvosi, anna minun kuulla äänesi, sillä suloinen on sinun äänesi ja ihanat ovat sinun kasvosi."
Kuva

♥ Irmeli-Miranda ♥
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja ♥ Irmeli-Miranda ♥ » 27.12.2016 17:57

irkku kirjoitti:Iltaa oli ihana lukea viestisi Maikku, Herra kypsyttää selvästi heidän sydämiään tuo johtaa aitoon ratkaisuun että heidän synnin tuntonsa herää ja tekevät parannuksen odotan jo milloin Maikku ilmoitat VOITTO ON SAATU onneksi nämä pyhät meni oli tosi pitkäveteistä kuunnella koko ajan joka tuutista "joulun vääristynyttä sanomaa". :thumbdown: Eipä ole montaa päivää tätä vuotta taas ollaan lähempänä Herramme tulemusta, vaikka sitä (profetoidaan "ennustetaan")
joka vuosi jopa minä kuukautena, minä tosin sivuutan ne tyystin meille ei ole ilmoitettu päivää vain Isä tietää milloin on hetki.

Siunattua iltaa ja jääkää Jeesuksen rakkauteen

Ai niin laitan tänne myöhemmin erään tärkeän kirj osioon Kysymykset, ajatukset kannattaa lukea, tutkia se, vaikka se onkin pitkä
Kuva
Kuva

♥ Irmeli-Miranda ♥
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Maikku » 27.12.2016 18:13

Kuva
Olimme sunnuntaina tyttäreni ja poikani kanssaa Helsingissä miesvainajan siskoa katsomassa. Hänellä on alszheimerin tauti. Oli surullista nähdä kuinka tauti on edennyt ei muista paljon mitään. Onneksi muisti minut ja poikani, tuskin muisti tytärtäni. Tosi surullista. Mä en tiedä hänen uskostaan, rukoilee kyllä, mutta onko se sitä luterilaisuutta? Ulkomuokin on muuttunut, voi sentään. On ennen ollut kaunis nainen.
Kuva
Kuva
Maikku

ViestiKirjoittaja Maikku » 31.12.2016 09:55

Tahdon toivottaa jokaiselle.
Kuva

SIUNATTUA JA JUMALAN RAKKAUDEN

TÄYTEISTÄ UUTTA VUOTTA!

Kuva
Kuva
Kuva
Maikku

ViestiKirjoittaja ♥ Irmeli-Miranda ♥ » 31.12.2016 11:34

Kiitos tästä vuodesta Jumalan on tästäkin vuodesta pitänyt huolen, Hänen kämmenellään olemme saaneet olla tuo kämmen on niin ihmeellinen, sillä siitä kämmeneltä meitä ei voi kukaan ryöstää
Joh. 10:29
Minun Isäni, joka on heidät minulle antanut, on suurempi kaikkia, eikä kukaan voi ryöstää heitä minun Isäni kädestä.
Kuva
Jätän tämän vuoden loppuun tämän U.Muroman pienen kirj. siunattua loppu vuoden päivää kaikille!

Iltavartio” Urho Muroma

Miltä tuntuisi, jos juuri siitä istuimeltasi joutuisit äkkiä
Jeesuksen eteen. Olisiko kaikki niin kunnossa, ettei missään
olisi korjaamista? Voimme joutua Hänen eteensä äkisti, aivan odottamatta.
Kun Roomankin uskovaiset tarvitsivat Paavalin mielestä herätystä, mitä hän sanoisikaan meidän aikamme ylen penseästä kristillisyydestä.
Maran ata! Herramme tulee!
Olemmeko puetut Karitsan veren valkaisemiin vaatteisiin? Onko pukumme puhdas?
Ovatko myös kupeet todella vyötetyt? Odotammeko Ylkää? Entä jos löydänkin itseni torkkumasta! Oi, Herra, herätä minut jälleen uudestaan! Puhdista minut jälleen lunta valkeammaksi. Anna jälleen pelastuksen ilo ja autuuden riemu. Täytä Pyhällä
Hengelläsi, valollasi, voimallasi, viisaudellasi.
Kuva
Kuva

♥ Irmeli-Miranda ♥
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

Edellinen

Paluu Mitä kuuluu sydämellesi