Joulukuu: Hänelle ainoalle kiitos ja kunnia!

Keskustelua mieteitä päiviimme

Re: Joulukuu: Hänelle ainoalle kiitos ja kunnia!

ViestiKirjoittaja ♥ Irmeli-Miranda ♥ » 14.12.2016 16:06

irkku kirjoitti:Irkku, onko totta että meitä ei ole nyt enää kuin minä, sinä ja Jukkapekka83 täällä. Minä tämän sain aikaan, kun kerroin taistelustani. Jos olisin pitänyt mölyt sisälläni, ei tällaista olisi tullut. Olen surullinen.

Älä ole siskoni surullinen, totuus tekee aina tehtävänsä iloitaan että Herra armossaan on ilmaisut ja vaikuttanut että hylkäämme sen mikä ei ole Hänestä, sillä kaikki jotka tahtovat tehdä Herran tahdon joutuvat "massa kristillisyydestä erikseen" he eivät kelpaa joukkoon eikä se ole mahdollistakaan miten sopii yhteen totuus ja valhe? meitä on vähän mutta meidän kanssamme on SUURI JUMALA!!!
Kuva
Kork.V. 2:14"anna minun nähdä kasvosi, anna minun kuulla äänesi, sillä suloinen on sinun äänesi ja ihanat ovat sinun kasvosi."
Kuva
"My bride" (Minun morsiameni)

https://www.youtube.com/watch?v=hi79J_jjth8
♥ Irmeli-Miranda ♥
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Maikku » 14.12.2016 18:59

Kuva
Aamen. Olen sen nähnyt elämässäni ja kuullut sinulta. Hän on ylivertainen.

Mulla on tänään paljon parempi olo. Ajattelin, sinä varmaan rukoilit, olin sentään eilen niin kipeä. Kiitän jokaisesta päivästä jolloin pääsen kävelemään.

Voi Henkka veljeni, miten voisimme auttaa, voidaan ainakin rukoilla, että Herra ottaisi kivut pois. Niin Hän teki veljellenikin, kun sairasti keuhkosyöpää. Hänellä ei ollut kipuja ja nukkui rauhallisesti pois. On nyt taivaan kodissa, sillä hän otti Jeesuksen vastaan, ja kävin häntä katsomassa Karinakodissa. Sain silloin vielä julistaa kaikki synnit Jeesuksen Kristuksen nimessä ja veressä anteeksi. Vaimonsa valvoi vuoteensa vierellä ja veljeni nukkui kauniisti pois. Voi miten Herra on ihmeellinen.

Kuva
Kuva
Kuva73:28.Mutta minun onneni on olla Jumalaa lähellä, minä panen turvani Herraan, Herraan, kertoakseni kaikkia sinun tekojasi.Kuva
Kuva
Maikku

ViestiKirjoittaja ♥ Irmeli-Miranda ♥ » 14.12.2016 19:19

Maikku kirjoitti:Kuva
Aamen. Olen sen nähnyt elämässäni ja kuullut sinulta. Hän on ylivertainen.

Mulla on tänään paljon parempi olo. Ajattelin, sinä varmaan rukoilit, olin sentään eilen niin kipeä. Kiitän jokaisesta päivästä jolloin pääsen kävelemään.

Voi Henkka veljeni, miten voisimme auttaa, voidaan ainakin rukoilla, että Herra ottaisi kivut pois. Niin Hän teki veljellenikin, kun sairasti keuhkosyöpää. Hänellä ei ollut kipuja ja nukkui rauhallisesti pois. On nyt taivaan kodissa, sillä hän otti Jeesuksen vastaan, ja kävin häntä katsomassa Karinakodissa. Sain silloin vielä julistaa kaikki synnit Jeesuksen Kristuksen nimessä ja veressä anteeksi. Vaimonsa valvoi vuoteensa vierellä ja veljeni nukkui kauniisti pois. Voi miten Herra on ihmeellinen.

Kuva

Kiitos Jeesus Sinä kuulet rukoukset ja autat niin kuin katsot tahdoksesi Niin rakas siskoni me kuljemme monissa myrskyissä ja elämän vaiheissa tässä ajassa tärkeitä on perille pääsy, mikä suuri armo että veljesikin on kotona Isän luona, emme ole matkalla tuntemattomaan me tiedämme kun tämä maja riisutaan niin saamme nähdä kalliin Vapahtajamme,

Minulle muistui mieleeni eräs sanan paikka jonka rakas edesmennyt veljeni omisti itselleen ja sanoi minulle "immeli"muista tämä paikka aina tänään tuli 28.v hänen pois menostaan miten ihanaa on elää jälleen näkemisen toivossa eromme rakkaistamme ei ole lopullinen
Job:
19:25 Mutta minä tiedän lunastajani elävän, ja viimeisenä hän on seisova multien päällä.
19:26 Ja sittenkuin tämä nahka on yltäni raastettu ja olen ruumiistani irti, saan minä nähdä Jumalan.

Kiitos Jeesus että rakastat meitä
Kuva
Kork.V. 2:14"anna minun nähdä kasvosi, anna minun kuulla äänesi, sillä suloinen on sinun äänesi ja ihanat ovat sinun kasvosi."
Kuva

♥ Irmeli-Miranda ♥
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Maikku » 16.12.2016 08:23

Kuva
Olin eilen siellä silmäsairaalassa ja todettiin jälkikaihi, ja se on juuri lukualueella. Olisi pitänyt mennä sinne sairaalaan ,mutta se on niin kallis. Menen joulun jälkeen toiselle lääkärille, että pääsen Tyksiin, se on paljon halvempi. Tietämättömyydestä sakotetaan.

Kuva
Tänään yritän leipoa pullaa. Katsotaan nyt. Ei mun tarvitse enää mennä ollenkaan pesemään poikani asuntoa. Miniäni sisko tulee ja muutkin auttavat. Kiitos kiitos , taivaan Isä. Oma oli vikani. Tahdoin niin kovasti auttaa. Se kai on uskovan mieli.

Kuva
Kuva
Kuva73:28.Mutta minun onneni on olla Jumalaa lähellä, minä panen turvani Herraan, Herraan, kertoakseni kaikkia sinun tekojasi.Kuva
Kuva
Maikku

ViestiKirjoittaja ♥ Irmeli-Miranda ♥ » 17.12.2016 11:23

Jumalan rauhan tervehdys, joo Maikku jotkut ovat niin kalliista paikkoja että ei sinne köyhemmät ihmiset voi mennä, tyks on halvempi kyllä sä sinne pääset muistetaan rukouksin ettet joudu kauan jonottamaan, olipa hyvä että saivat muuta apujoukkoa siivoiluun oot jo iäkäs ja muutenkin kipeä, mites pullanteko luonnistui uskon et sulla pullan taito hyppysissä :P eilen yöllä katselin ulos oli aika sankka sumu ei oikein näkynyt liki kerrostalojakaan voi näitä ilmoja maailma on muuttunut ja niin on ilmatkin siunattua päivää Laitan tämän kuvan Ariel veli otti sen Israelissa kun oli siellä ja teki mulle taulun siitä joka on seinällä itse laitoin tuon sanan paikan kun kopion kuvan nettiin

Kuva
Kuva
Kuva

♥ Irmeli-Miranda ♥
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Maikku » 17.12.2016 20:32

Kuva
Joo Irkku, pullat onnistui hyvin. Leivoin ihan erilaista pullaa, en ole koskaan ennen leiponut tällaista. Ei ole kuin neljä jäljellä. Se on mennyt vähän liukkaasti vatsoihin. Eihän pullassa mitään terveelistä ole, tyhjää vaan. Olisi varmaan terveellisempää syödä kokojyväleipää, mutta mieliteot, ne mieliteot. :shock: :wink:

Miten Henkka voi? Päivittäin aina mietin pienen majan kärsimyksiä ja pyydän Jeesusta sinne kärsimysten keskelle.
Kuva
Kuva
Maikku

ViestiKirjoittaja ♥ Irmeli-Miranda ♥ » 18.12.2016 11:15

Huomenta sisko mä oon myös pulla ihminen ei kauan pulla pöydällä viihdy meil oli kaikki kovia syömään pullaa nam :lol: Maikku Herra on antanut tyyneyttä luottaa Häneen Henkka voi nyt paremmin puhe en tullut selkeämmäksi paljon nukkuu ja muisti on mitä on mutta olen kiitollinen Herralle että tietää päiviemme kulun ja antaa voimaa, minua siunaa ja tulee niin kauniit ajatukset sinua kohtaan Maikku kun muistat meitä, se on minusta niin tärkeää kun uskovat kantavat ja ajattelevat toisiaan, se on tosiasia me Jumalan lapset olemme tässä maailmassa vieraita ja muukalaisia siksi se on tärkeää että me tavalla ja toisella muistamme, tuemme ja rukoilemme toistemme puolesta, joskus tulee että me Jeesuksen seuraajat olemme orpoja kaikki täällä Isä on taivaassa ja orpoutemme päätyy kun pääsemme Isän luo,
tuo orpo ajatus on tullut tästä sanan paikasta ja mietin että se koske ainoastaan tässä ajassa olevia orpoja, vaan meitä pelastettujakin ja siinä on lupaus leskille, orvoille ja muukalaisille tosin Hän asuu meissä Pyhän Hengen kautta, mutta uskon lihan puoli vaikuttaa meissä sen orpouden olemme vajaita vielä siunattua päivää

Joh 14:18. En minä jätä teitä orvoiksi; minä tulen teidän tykönne.

Ps. 146:9
Herra varjelee muukalaiset, holhoo orvot ja lesket, mutta jumalattomain tien hän tekee mutkaiseksi.

LESKET, ORVOT JA MUUKALAISET
Mt 25:
42. Sillä minun oli nälkä, ja te ette antaneet minulle syödä; minun oli jano, ja te ette antaneet minulle juoda;
43. minä olin outo, ja te ette ottaneet minua huoneeseenne; minä olin alaston, ja te ette vaatettaneet minua; sairaana ja vankeudessa, ja te ette käyneet minua katsomassa.'
44. Silloin hekin vastaavat sanoen: 'Herra, milloin me näimme sinut nälkäisenä tai janoisena tai outona tai alastonna tai sairaana tai vankeudessa, emmekä sinua palvelleet?'
45. Silloin hän vastaa heille ja sanoo: 'Totisesti minä sanon teille: kaiken, minkä olette jättäneet tekemättä yhdelle näistä vähimmistä, sen te olette jättäneet tekemättä minulle'.
Kuva
Kuva

♥ Irmeli-Miranda ♥
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Maikku » 20.12.2016 14:06

Kuva

Tänään olen siivonnut kotona, ihan vain viikkosiivous. Mun siivousvehkeet olivat kyläreissulla, poikani luona ja sain ne eilen takaisin. :wink:

Mitä mulle nyt kuuluu? Viime yönä valvoin paljon ja aloin kiittämää Jumalaa, kun Hän on niin mahdottoman hyvä ja ihana. :-D Muutenkin valvon yleensä paljon. Enää en jaksa rukoilla öisin, kun rukous on kuin nukkuvan rukousta, ei siitä oo mitään hyötyä.

On ihana tietää Jeesus rukoilee alati puolestamme Isän edessä. Jussipekka83, tuu sinäkin enemmän kommentoimaan tänne, sitten ei oo niin yksinäinen olo täällä. :lol:

Kuva
Kuva
Kuva
Maikku

ViestiKirjoittaja jukkapekka83 » 20.12.2016 18:35

Onpa se kiva että mua kaivataan.
Paljon oon lukenut.
Hyvin oon jaksellut.
Ulkona ollut liukasta saa varovasti kävellä.
jukkapekka83

ViestiKirjoittaja ♥ Irmeli-Miranda ♥ » 21.12.2016 09:55

Huomenta joo täälläkin on siivottu ja kaupassa käyty kun pyhät ovat tulossa ihan kiva kun jukkapekka ehtii silloin tällöin meitä moikkaamaan joo hiljaista täällä on mutta hyvä näinkin aikansa kutakin mikään ei ole ikuista tässä ajassa. Nyt taas soi joululaulut ja eräs näkyy olevan oikein suosikki suosikki, ja minua tympii miten voi kristityt tykätä siitä, osa laulun sanoista alla, kenestä "jeesuksesta" tuossa lauletaan minun Herrani ei synny joka joulu uudelleen, eikä Herra Jeesus ole edes jouluna syntynyt, tämän kaltaisia "jeesus lapsi-seimi lirutuksia kristityt sitten laulaa ja kuuntelee, mitähän ylösnoussut Herramme ajattelee kun Hänen pelastettu joukko on siteissä tämän kaltaiseen valheeseen?

siunattua päivää

On jouluyö, sen hiljaisuutta yksin kuuntelen
Ja sanaton on sydämeni kieli.
Vain tähdet öistä avaruutta pukee loistaen
Ja ikuisuutta kaipaa avoin mieli.

Näin sydämeeni joulun teen ja mieleen hiljaiseen
Taas Jeesus-lapsi syntyy uudelleen.

Näin sydämeeni joulun teen ja mieleen hiljaiseen
Taas Jeesus-lapsi syntyy uudelleen.
Kuva
Kuva

♥ Irmeli-Miranda ♥
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

EdellinenSeuraava

Paluu Mitä kuuluu sydämellesi