Joulukuu: Hänelle ainoalle kiitos ja kunnia!

Keskustelua mieteitä päiviimme

Joulukuu: Hänelle ainoalle kiitos ja kunnia!

ViestiKirjoittaja ♥ Irmeli-Miranda ♥ » 02.12.2016 10:06

Siunattua tätä tämän vuoden viimeistä kuukautta, eilen en tänne ehtinyt enkä voinut tulla Henkalla korkea kuume ym, me elämme semmoista aikaa että mitään ei voi luvata tai päättää kaikki on Herran armon varassa, maanantaina viimeistään saamme tietää enempi Henkan tilasta, tulen foorumille silloin kun se on mahdollista nyt on tärkeys järjestys ensin Herra siten Henkka sen ohessa muu mihin jaksan. Me olemme saaneet lunta tänne vähän on pakkasta tosin ei ole paljon, katsotaan jospa tämä lumi jo pysyisi? Täällä on nykyään hiljaista ajattelin jo yksi päivä pitäisikö minun pitää tauko foorumista, mutta päätyin siihen että ei, ei ole väliä vaikka tänne ei kukaan kirj ja itsekin pääsen silloin kun pääsen, nyt mennään näillä eväillä
siunattua tätä kuukautta ja päivää kaikille Herran omille

Kuva
Kuva
Kork.V. 2:14"anna minun nähdä kasvosi, anna minun kuulla äänesi, sillä suloinen on sinun äänesi ja ihanat ovat sinun kasvosi."
Kuva
"My bride" (Minun morsiameni)

https://www.youtube.com/watch?v=hi79J_jjth8
♥ Irmeli-Miranda ♥
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

Re: Joulukuu: Hänelle ainoalle kiitos ja kunnia!

ViestiKirjoittaja Maikku » 03.12.2016 16:56

Kuva
Tänään olin siskoni 80 vuotissynttäreillä. Hän on Marttilassa vammaisten palvelukodissa. Voi, kun oli ihana häntä nähdä. Halasin häntä reilusti ja toivotin siunausta. Hän sai niin paljon lahjoja, oli kuin joulu olisi ollut.
Vaikka en itse vietä joulua, en kuitenkaan vaadi sitä toisilta. Jokainen saa olla vapaa tekemään niinkuin tahtoo. Herrakaan ei vaadi meiltä mitään, vaan kysyy tahdotko. Pakko on kaikkein inhottavinta. :mrgreen:
Kuva
Kuva73:28.Mutta minun onneni on olla Jumalaa lähellä, minä panen turvani Herraan, Herraan, kertoakseni kaikkia sinun tekojasi.Kuva
Kuva
Maikku

ViestiKirjoittaja Maikku » 04.12.2016 06:20

Kuva
Kerron vielä siskostani ja eilisestä. Nuorin veljeni kertoi hänestä, kuinka vahva siskoni oli. Hän voitti hiihtokilpailussa vammaisten SM ensimmäisen palkinnon ja kaikkiaan palkintoja hänellä on lähes viisikymmentä kaikkiaan. HUH, toivon hänen saavan myös sen kuihtumattoman palkinnon kerran Isäni kädestä. Olen saanut rukoilla puolestaan, hänen antaessaan elämänsä Jeesukselle. En tiedä kuinka paljon ymmärsi siitä. Hänen vammansa ovat henkisellä puolella, kun taas minun vammat ovat ruumiillisia, silmä ja kuulo, tulirokon ja aivokalvon tulehduksen seurauksena. Nuorena olivat painineet kotosalla ja siskoni oli voittanut kaikki, jopa veljet. Itse olin jo poissa kotoa työssä Turussa, joten en nähnyt sitä ottelua.
:-D :crazy: :mrgreen:
Kuva
Kuva73:28.Mutta minun onneni on olla Jumalaa lähellä, minä panen turvani Herraan, Herraan, kertoakseni kaikkia sinun tekojasi.Kuva
Kuva
Maikku

ViestiKirjoittaja ♥ Irmeli-Miranda ♥ » 04.12.2016 12:53

Oli niin hyvä lukea Maikku sinun kirj Jumala armossaan käyttää meitä tavalla ja toisella pienet asiat meidän silmissä, Herrassa saattavat olla niitä arvokkaita kalliitta helmiä :thumbup: Tiedätkö Maikku minulla on ollut tunne, sen jälkeen kun joulusta jotain laitoimme niin kirjoittajat lopetti vaikka he myöntyivät pitämään totena että tämä joulu on valhe, mutta jotain on tapahtunut, ja niin kuin sanoit..

Maikku kirjoitti:Vaikka en itse vietä joulua, en kuitenkaan vaadi sitä toisilta. Jokainen saa olla vapaa tekemään niinkuin tahtoo. Herrakaan ei vaadi meiltä mitään, vaan kysyy tahdotko. Pakko on kaikkein inhottavinta.

Niin juuri lukijat jos meistä monet ei vietä joulua Jeesuksen syntymä juhlana, niin kenenkään ei ole pakko olla samaa mieltä, olen sitä mieltä että kaikki täytyy saada itse Herralta eikä myötä elää uskon elämää muiden ihmisten näkemysten mukaan olkaa vaan kaikki vapaat ei pakkopaitaa jos tällä foorumilla nähdään tämä joulu toisin kuin yleensä kristilliset pitää yllä, joka muuten on katollisten tuonti ja alku lähde on pakanuus , on jokaisen oma asia, uskoon tai ei usko?
siunattua päivää :P
Kuva
Kork.V. 2:14"anna minun nähdä kasvosi, anna minun kuulla äänesi, sillä suloinen on sinun äänesi ja ihanat ovat sinun kasvosi."
Kuva

♥ Irmeli-Miranda ♥
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja ♥ Irmeli-Miranda ♥ » 08.12.2016 16:12

Iltapäivää kaikille koko aamu-päivä meni siivotessa kaikki jäin vähän rästiin tässä kaiken keskellä, täällä on satanut nyt toista päivää ja aamusta asti on kuin ilta, ilma on silti kylmä ja kolea katsotaan milloin saamme lunta, saattaa olla kun sitä tulee niin tulee tosissaan paljon :roll: Onneksi Henkan kuume on pois olikin aika korkeat lukemat ja tukkeutumina ei todettu kiitos Herralle ja esirukoilijoille :thumbup: Kiitos Maikku että olet jaksanut päivän sanaa laittaa ym itse olen ollut kiireinen ja huolestunut Henkasta nyt näyttää jo paremmalta siunausta kaikille

Vain vanhurskaus Jeesuksen
on vaate mulla valkoinen,
mä siinä kelpaan taivaaseen,
hääsalin riemuun ikuiseen.

On kallis veri Jeesuksen
pois pessyt saastat syntisen,
syy autuuteemme ainoo on
tuo verivirta verraton.

Siis Herran veri, kuolema
on lohdutuksein ainoa,
mä elossa ja kuolossa
vain lepään Herran haavoissa.

Jeesus sinua siunatkoon.
Meeri Auramo
Kuva
Kuva

♥ Irmeli-Miranda ♥
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja jukkapekka83 » 11.12.2016 22:51

Siunattua iltaa tänne sisaret ja veljet.
Paljon olen lukenut kirjoja.
Menen lukemaan ja jos löydän jotain laitan foorumille.
Siunattua illlanjatkoa sisaret ja veljet.
jukkapekka83

ViestiKirjoittaja jukkapekka83 » 11.12.2016 22:51

Siunattua iltaa tänne sisaret ja veljet.
Paljon olen lukenut kirjoja.
Menen lukemaan ja jos löydän jotain laitan foorumille.
Siunattua illlanjatkoa sisaret ja veljet.
jukkapekka83

ViestiKirjoittaja Maikku » 12.12.2016 06:08

Kuva
Olin eilen pesemässä poikani asunnon kaappeja. Hän on muuttamassa kerrostaloon ja tänäänkin menen pesemään kaappeja. Siellä on paljon tekemistä. Edelliset asukkaat ovat jättäneet kaikki siivoomatta, mutta ei se mitään, mulla pelaa kädet vielä vaikka jalat ovat huonot. Mä tulen tänne kun ehdin. Mulla on kiire viikko, paljon tekemistä. Voitaisiinko jättää vähän vähemmälle tämä foorumi, ensi viikolla on enemmän aikaa.
Kuva
Kuva
Maikku

ViestiKirjoittaja ♥ Irmeli-Miranda ♥ » 12.12.2016 09:22

Huomenta ja siunattua viikkoa

Maikku kirjoitti:Mulla on kiire viikko, paljon tekemistä. Voitaisiinko jättää vähän vähemmälle tämä foorumi, ensi viikolla on enemmän aikaa.

Tee rauhassa hommia ei tää foorumia mihinkään katoa laitetaan tänne tilanteiden mukaan itsellä sama juttu en voi taata pääsenkö jaksanko joka päivä tänne paljoa laitella mitään on elämässä nyt niin paljon muita tilanteita

siunausta kaikille Jeesus olkoon voimamme ja auttajamme kaikessa
:thumbup:
Kuva
Kuva

♥ Irmeli-Miranda ♥
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Maikku » 13.12.2016 16:45

Kuva
Ei tarviikaan tänään mennä pesemään kaappeja. Olin pesutuvassa ja sain pestyä kaikki pyykit ja manglattua ne sileiksi. Täytyy sanoa, mä oon kipeä, vaikea liikkua, huh huh. Ja tulen tänne, kun ehdin. Torstaina menen tyttäreni kanssa silmäsairaalaan hakemaan uusia silmälaseja. Onneksi ei tarvi yksin mennä.

Kuva

Irkku, onko totta että meitä ei ole nyt enää kuin minä, sinä ja Jukkapekka83 täällä. Minä tämän sain aikaan, kun kerroin taistelustani. Jos olisin pitänyt mölyt sisälläni, ei tällaista olisi tullut. Olen surullinen.
Kuva
Kuva
Maikku

Seuraava

Paluu Mitä kuuluu sydämellesi