Marraskuu palvelkaa ilolla Herraa:

Keskustelua mieteitä päiviimme

Re: Marraskuu palvelkaa ilolla Herraa:

ViestiKirjoittaja Maikku » 28.11.2016 09:49

Kuva
:wave: Missä työ kaikki ootte? Mulla on ikävä teitä kaikkia. Eki-vaari sulla on aina ollut hyviä kirjoituksia. Mä odotan niitä ja Elise pikkuinen, vaikka kunto ei hyvä olekaan, älä sentään jätä meitä. Tabitha viisas nainen ja Jussi83 kirjoituksianne odotetaan. :-D
Kuva
Kuva73:28.Mutta minun onneni on olla Jumalaa lähellä, minä panen turvani Herraan, Herraan, kertoakseni kaikkia sinun tekojasi.Kuva
Kuva
Maikku

ViestiKirjoittaja jukkapekka83 » 28.11.2016 21:49

Hei kiva kun minua on joku kaivannut :-D
Paljon olen lukenut kirjoja.
On jäänyt vähemmälle kirjoittelu on ollut kaikenlaista Siunausta sisarille ja veljille.
jukkapekka83

ViestiKirjoittaja ♥ Irmeli-Miranda ♥ » 29.11.2016 14:21

Rauhaa jukkapekka , Maikku ym menikin eilinen ja tämä päivä, eilen Henkka laitettiin terveysk tyk epäily et lievä halvaus naamassa oli siell yön äsken pääsi kotiin ja tutkivat pään sitten ensiviikolla paremmin ettei ole tukoksia ym vaaraa pieni farkti siel on käynyt noin 3 viikkoa sitten mä sitä jo epäilinkin kun ei pääsyt jaloilleen kun lattialle romahti ja kun hieroin ym pääsi jaloilleen niin askeleet vei seinää kohti puhe sammalsi mutta lääkäriin meno jäi, kun tuumasi et varmaan joutui niin voimakkaista kipulääkkeistä, oli tyytyväinen kun kotiin pääsi ja meni nukkumaan, en minäkään paljon nukkunut eikä Ariel velikään hyvin nukkunut eilen autoin minua ja oli tukeni käytti kaupassa ja sairaalassa ja rukoili on Jumalan lahja että Herra hänet on meille veljesi ystäväksi antanut. Jospa huomenna olisi taas pirteämpi Jumala teitä siunatkoon rakkaudellaan ja huolenpidollaan ! :thumbup: :P
Kuva
Kork.V. 2:14"anna minun nähdä kasvosi, anna minun kuulla äänesi, sillä suloinen on sinun äänesi ja ihanat ovat sinun kasvosi."
Kuva
"My bride" (Minun morsiameni)

https://www.youtube.com/watch?v=hi79J_jjth8
♥ Irmeli-Miranda ♥
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

Edellinen

Paluu Mitä kuuluu sydämellesi