Marraskuu palvelkaa ilolla Herraa:

Keskustelua mieteitä päiviimme

Re: Marraskuu palvelkaa ilolla Herraa:

ViestiKirjoittaja Elise » 08.11.2016 09:05

huomenta Herra meidän päivää siunatkoon mie nukuin makiasti ja hyvin mie luin irkun ja Maikun kirjotukset onko tuo totta että tuo joulun aika onkii vale kertokaa miulle enempi en mie sen kummenmin oon jouluu viettänyt yksinäinen ihminen mutta oon sen pitänyt Jeesuksen syntymä juhlana auttakaa ja selvittäkää miulekii et ossaan tehdä parannuksen Jumala meitä siunatkoon

Kuva
Kuva
KuvaSananl. 16:24
Lempeät sanat ovat mesileipää; ne ovat makeat sielulle ja lääkitys luille.
Kuva
Elise

ViestiKirjoittaja Maikku » 08.11.2016 12:44

:-D :-D
Irkku, sinulla on sana hallussa. Kirjoitaa sinä tuosta, mitä Elise pyysi. Minä en osaa tuon paremmin kuin kirjoitin tänne.
:clap: :wave: :thumbup:
Kuva
Kuva73:28.Mutta minun onneni on olla Jumalaa lähellä, minä panen turvani Herraan, Herraan, kertoakseni kaikkia sinun tekojasi.Kuva
Kuva
Maikku

ViestiKirjoittaja ♥ Irmeli-Miranda ♥ » 09.11.2016 09:40

Herramme Kristuksen Jeesuksen rauhaa.
Kyllä sinä Maikku selvästi sen laitoit Jeesuksen syntymä jouluaikaan on katollisten tuoma suuri valhe, mutta laitan linkin myöhemmin että Elise ym voivat itse lukea tosiasiat siunattua päivää

Kuva
Kuva
Kork.V. 2:14"anna minun nähdä kasvosi, anna minun kuulla äänesi, sillä suloinen on sinun äänesi ja ihanat ovat sinun kasvosi."
Kuva
"My bride" (Minun morsiameni)

https://www.youtube.com/watch?v=hi79J_jjth8
♥ Irmeli-Miranda ♥
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja ♥ Irmeli-Miranda ♥ » 09.11.2016 15:18

Tässä linkki joulun alkuperästä kaikkine tykötarpeineen luku on aika pitkä mutta minusta kannattaa lukea sillä sen tekemällä pääsette tuntemaan totuuden tästä valheellisesta Jeesuksen syntymä juhlasta joka ei ole jouluna tapahtunut, mielenkiintoista on myös, että Raamatusta ei ole kohtaa missä kehoitetaan viettämään Jeesuksen syntymä juhlaa tai mitään muuttakaan juhlaa UT:ssa

Joulun todellinen alkuperä

Huom! Jos olet innokas joulun ystävä, seuraava suomentamani teksti saattaa loukata sinua, joten kannattanee miettiä, jatkatko lukemista tästä eteenpäin. Vilpittömälle totuuden ystävälle voin kuitenkin sitä suositella. (Vaikka teksti keskittyy lähinnä anglo-amerikkalaiseen joulunviettoon, siinä esitetyt näkemykset soveltuvat hyvin pitkälti myös suomalaiseen jouluun.) MP.
linkki
https://www.netikka.net/mpeltonen/joulusta.htm

25. joulukuuta
Yule (Joulu), roomalainen pakanallinen saturnalia

"Jeshua ei syntynyt Jouluna joten mitä/kenenkä syntymäpäivää juhlit...?!"
Linkki alla
http://www.laverdaduniversal.org/joulu.html

UUSI KATSAUS MYYTTIIN JOULUPUKISTA VERRATTUNA JEESUKSEN KRISTUKSEN TODELLISUUTEEN
Linkki
http://www.laverdaduniversal.org/joulupukki.html
Kuva
Kork.V. 2:14"anna minun nähdä kasvosi, anna minun kuulla äänesi, sillä suloinen on sinun äänesi ja ihanat ovat sinun kasvosi."
Kuva
"My bride" (Minun morsiameni)

https://www.youtube.com/watch?v=hi79J_jjth8
♥ Irmeli-Miranda ♥
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Elise » 10.11.2016 12:19

Kyllä mie hämmästyi kun noita luin miulle on opetettu täyttä valhetta tästä joulusta nyt mie teen parannuksen joulut nyt jäi menköön sen siliän tien ajatelkaa mitä meille luulotellaan kirkoissa ja seurakunnissa ja mitä varten, olisi mukava tietää miksi mie on niin tyytyväinen että työ kaksi sisarusta toitte tämän asian esille kiitos Jumalalle :clap: :thumbup:
Kuva
KuvaSananl. 16:24
Lempeät sanat ovat mesileipää; ne ovat makeat sielulle ja lääkitys luille.
Kuva
Elise

ViestiKirjoittaja eki-vaari » 10.11.2016 13:49

Jumalan armo ja rauha, Jeesuksessa, Kristuksessa, tälle pienelle joukolle hyvinhän täällä on voitu on ollut rohkeutta, tietoa ja parannuksen tekoa tämä on mieluisaa Jumalan Pojalle, tuo joulu on totta sanoakseni mätäpaise niille jotka vääristävät totuuden,tämä on vaiettu asia että joku seurakunnissa oikaisisi tämän tarun joka johdattaa totuudesta harhaan
Jes. 5:24
Sentähden, niinkuin tulen kieli syö oljet ja kuloheinä raukeaa liekkiin, niin heidän juurensa mätänee, ja heidän kukkansa hajoaa tomuna ilmaan, sillä he ovat ylenkatsoneet Herran Sebaotin lain ja pitäneet pilkkanansa Israelin Pyhän sanaa.

Mutta kun sitä tahdotaan noudattaa tapoja joiden juuret ovat pakanuudessa oletko lukija ajatellut perustusta johon meidät on kutsuttu :roll:
1Kor. 3:11
Sillä muuta perustusta ei kukaan voi panna, kuin mikä pantu on, ja se on Jeesus Kristus.

jos tämä perus muutetaan tuodaan kristillisyyteen aineksia joiden perusjuuri on pakanuus niin silloin kristillisyys menee harhaan
mutta tämä yhteiskristillisyys miten miten sen parhaiten kuvaisin
kuin tällä

2.Kuningasten kirja:
4:40 Ja he kaatoivat miesten syödä, mutta kun nämä maistoivat keittoa, huusivat he ja sanoivat: "Jumalan mies, padassa on kuolema!" Eivätkä he voineet syödä.
4:41 Silloin hän sanoi: "Tuokaa jauhoja." Ja hän heitti ne pataan. Sitten hän sanoi: "Kaatakaa väen syödä." Eikä padassa ollut mitään vahingollista.

Ellei Jumalan miehet ja me Kristuksen omat tee parannusta niin kuin tuossa padassa oli kuolema, niin tulee myös tänä päivänä hengellinen kuolema Jumala meitä auttakoon että heitämme tuohon pataan totuuden se on ainut pelastus päästä vapauteen

Jumala siunatkoon piskuista joukkoa armolla ja totuudella!
:thumbup:
eki-vaari

ViestiKirjoittaja Maikku » 10.11.2016 14:15

Kuva
Voi, miten tuntuu hyvältä nämä kirjoitukset. Minäkin olen tiennyt, mutta en saanut tehtyä parannusta. Nyt ystäväni kanssa ollaan ihan tosissaan oltu Herran edessä ja rukoiltu voimaa omaisten edessä kertoa, ettemme vietä joulua enää. On se kovaa ollut. He kun ovat jouluihmisiä. Ajatella vuosituhansia on syötetty ihan soopaa ja totutettu jouluun, joka on valhetta. Se on AURINGONJUMALAN MITRAN SYNTYMÄJUHLA. Siis epäjumalan.

Kuva
Kuva
Kuva73:28.Mutta minun onneni on olla Jumalaa lähellä, minä panen turvani Herraan, Herraan, kertoakseni kaikkia sinun tekojasi.Kuva
Kuva
Maikku

ViestiKirjoittaja tabitha » 10.11.2016 15:24

Hei kaikille ja rauhaa pitkästä aikaa ajatelkaa minä jo luulin että selvisin eksymyksistä kun mennareiden kelkasta Jeesus minut pelasti ja avasi silmäni nyt luin noita asioita mitä olette laittaneet ja irkun linkit minähän olinkin huppu päässä jouluun nähden ihan itketti kuinka pimeä ajatus maailma onkaan kun sinne on istutettu täkin harha nyt teen iloiten parannuksen minulla on myös omaisia joille pitää oma kantansa kertoa en tiedä miten sen ottavat Jumala minua auttakoon että pysyn vahvana jos he ottavat sen pahasti jopa saattaa tulla eteen että en sovi muutamien joukkoon :roll: Olen niin kiitollinen tästä foorumista vaikka olenkin nyt vähän kirjoitellut mutta nyt työni on tasautunut ja työajatkin sen ohessa eli teen normaalia päivä työtä joskus saattaa tulla työmatka kiitos kun olette muistaneet ja rukouksissa rinnallani olleet ootte tosi ystäviä ja ihania siu kaikill Ps oli ihana tuo eki-vaarin kirjoitus jess.. :thumbup: :clap: :lol:
tabitha

ViestiKirjoittaja Maikku » 11.11.2016 13:14

Kuva
Tuntuu hyvältä, että me kaikki ollaan samoilla linjoilla. Tabitha, muistan sinua rukouksin, tiedän omasta kokemuksesta kuinka vaikea oli omaisille kertoa ja vieläkään en tiedä miten joulun käy kohdallani, vaikka kantani olen tuonut esille.

Elämä on taistelua, kun yhdestä pääsee niin toinen tulee viereen. Kiitän Jumalaa, tähän asti ollaan päästy. Jumala on uskollinen, Hän ei hellitä. Kiitos ja ylistys suurelle Auttajallemme. :wave: :-D
Kuva
Kuva
Maikku

ViestiKirjoittaja tabitha » 13.11.2016 10:41

Kuva

Hei kaikille ja siunausta isille mutta ennen kaikkea siunattu olkoon meidän taivaallinen Isämme joka on taivaassa, kiitos Maikku ja kaikki muutkin jotka muistatte rukouksin uskon että Jeesuksessa selviän valintoja on tehtävä koko matkan ajan ja Jumala auttakoon että valintamme ovat sopusoinnussa Raamatun sanan kanssa siu :thumbup: :P
tabitha

EdellinenSeuraava

Paluu Mitä kuuluu sydämellesi