Marraskuu palvelkaa ilolla Herraa:

Keskustelua mieteitä päiviimme

Marraskuu palvelkaa ilolla Herraa:

ViestiKirjoittaja ♥ Irmeli-Miranda ♥ » 02.11.2016 09:48

Jeesus Herramme siunatkoon tämänkin alkavan Marraskuun, näin olemme lähestymässä tämänkin vuoden loppua, täällä on pieni lumi peittänyt maan mutta sehän uskoakseni sulaa pois :roll: olen seurannut uutisia kummaltakin laidalta niin hengellisiä kuin maailmankin tilanteita kummallakin puolella on hälyttäviä asioita, monet saattavat joutua hätään ja pelkoon, onko enää turvallista liikkua ihmiset ovat tänään niin väkivaltaisia ym. Ja hengellisellä alueella on sellainen pata kiehumassa joka on eri mausteilla maustettu jokaiselle jotain, mitä kukin vaeltaja haluaa toteuttaa, mutta eihän Kristuksen seuraaminen sitä ole, vaan se on vaeltamista armossa ja totuudessa, me emme voi seurata Herraamme miten vaan, meidän on myös ymmärryksen mukaan kuljettava tätä tietä niin että voisimme olla Herran valona ja suolana, Herra Jeesus meitä auttakoon että meistä lausuttaisiin; " hyvä on sinä uskollinen palvelija" jääkäämme Jeesuksen rakkauteen siunattua päivää :thumbup:

Kuva
Kuva
Kork.V. 2:14"anna minun nähdä kasvosi, anna minun kuulla äänesi, sillä suloinen on sinun äänesi ja ihanat ovat sinun kasvosi."
Kuva
"My bride" (Minun morsiameni)

https://www.youtube.com/watch?v=hi79J_jjth8
♥ Irmeli-Miranda ♥
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

Re: Marraskuu palvelkaa ilolla Herraa:

ViestiKirjoittaja Elise » 03.11.2016 13:42

Mie tänne poikkesin hyvin oot irkku taas laittanut kyl mie vähän pelkään iltasilla en liiku enkä availle ovia kun yksin asuu niin pittää olla tarkka kelle ovia avaa jatuo pata juttukii pittää ihan paikaansa kyllä minnuu siun kirjotukset puhutti ja kosketti Jumala meitä auttakoon olemaan oikiassa suolassa ja Jumalan valona ihmisille siunausta
Kuva
KuvaSananl. 16:24
Lempeät sanat ovat mesileipää; ne ovat makeat sielulle ja lääkitys luille.
Kuva
Elise

ViestiKirjoittaja Maikku » 03.11.2016 15:39

Kuva
Elise, sinä teet oikein ettet avaa ovia kelle tahansa. Täällä Turussakin liikkuu kaikenlaisia tyyppejä. Mä kurkkaan vähän vain ja sanon: Ei kiitos ja ovi äkkiä kiinni. Enkä laita kylttiä TERVETULOA.

Tänään kävin hammaslääkärissä ja sen jälkeen influenssapiikillä. Ystäväni kuljetti minua. Mulla on tommonen hyvä ystävä, vaikken pyydä kuskaamaan, niin hän tulee vaan. Käy varmaan sääliksi mun kävelytyyliäni. Kiitos Herralle hänestä. Jumala palkitkoon hänet runsaasti. Missähän eki-vaari on, kaipaan hänenkin kirjoituksiaan.
Kuva
Kuva73:28.Mutta minun onneni on olla Jumalaa lähellä, minä panen turvani Herraan, Herraan, kertoakseni kaikkia sinun tekojasi.Kuva
Kuva
Maikku

ViestiKirjoittaja eki-vaari » 04.11.2016 13:14

Täällähän minä minua on näkyvästi kaivattu :P Jumalan armoa ja rauhaa tälle piskuiselle joukolle,totta irkulla on aitoja ajatuksia olen huomioinut että tutkii asioita hengelliseltä kentältä se on hyvä ominaisuus,laitoin tuolle uudelle tulokkaalle vähän kommenttia kun on jo ollut täällä jonkun aikaa eikä mitään ole kirjoitellut tuli vaan mieleeni yleisesti seurakuntienkin keskellä ilmiöitä joita monet kristityt tarkkaa tai ota vakavasti :roll:

Gal. 2:4
Noiden pariimme luikertaneiden valheveljien tähden, jotka orjuuttaakseen meitä olivat hiipineet vakoilemaan vapauttamme, mikä meillä on Kristuksessa Jeesuksessa,

eivät kaikki ole Kristuksen opetuslapsia vaikka suusta lausutaankin Herra Herra
olkaamme tarkkoja Herrassa Jumala siunatkoon pientä piskuista laumaa tässä ajassa. :thumbup:
eki-vaari

ViestiKirjoittaja jukkapekka83 » 04.11.2016 19:00

Hei ja siunattua iltaa tännekin.
Paljon olen lukenut.
jukkapekka83

ViestiKirjoittaja jukkapekka83 » 04.11.2016 19:01

Hei ja siunattua iltaa tännekin.
Paljon olen lukenut.
jukkapekka83

ViestiKirjoittaja Maikku » 05.11.2016 11:25

Kuva
Tänään menen Vinskin 1 vuotis synttäreille. On sekin kasvanut ja on niin mukava. Toivon että muistatte minua rukouksin, aion sanoa erään vaikean asian. En voi sitä tässä nyt kertoa. :?

Sinne tulee tämä toinenkin miehenalku, joka on vasta puolivuotias. Häntä olenkin vähemmän nähnyt. Laitoin äsken Pirkassa olleen lihapullaohjeen mukaan lihapullia uuniin, siihen tuli myös puolukkahilloa. En laittanut kaupan puolukkaa, koska se on niin makeaa. Ne olivatkin tosi hyviä. Maku on jokaisella erilainen. Minä tykkäsin niistä. Siunattua tätä päivää. :clap:
Kuva
Kuva73:28.Mutta minun onneni on olla Jumalaa lähellä, minä panen turvani Herraan, Herraan, kertoakseni kaikkia sinun tekojasi.Kuva
Kuva
Maikku

ViestiKirjoittaja ♥ Irmeli-Miranda ♥ » 06.11.2016 18:30

Iltaa ja Herran rauhaa kaikille minulla oli tänään keskustelu yhden veljen kanssa ja meille kummallekin tuli tämä sanan paikka mieleen uskon että Herra vahvisti meidän keskustelun tällä alla olevalla paikalla
Mark. 9:42
Ja joka viettelee yhden näistä pienistä, jotka uskovat, sen olisi parempi, että myllynkivi olisi pantu hänen kaulaansa ja hänet olisi heitetty mereen.

Yleensä ajatellaan että tämä koskee vain maailman viettelyksiä joita tulee ihmisten ja lihamme välityksellä , mutta minä näen toisenkin vaaran tänään, nimittäin tässä kaikkiruokaisessa yhteiskristillisyydessä jotka mukautuvat joka opin muotoon muunneltua totuutta kaikki ovat niin yhtä että siitä vaietaan mistä pitäisi ojentaa lapsikasteesta ja tästä avioero markkinoista ym. Miten tuo paikka sitten sopii, meillä varmasti on jotain uskon ystäviä, joidenkin ystävyys on jopa vuosikymmeniä kestänyt
on liikuttu yhdessä ja kokouksissa käyty, mutta mitäs sitten kun ystävästä tuleekin kaikki hyväksyvä kristitty? ja sinä haluat pitää sanan totuudesta kiinni ja sitä noudattaa, jatkatko edelleen hänen kansaan hengellistä yhteyttä käyden kaikki kuppikunnat läpi milloin kirkossa ja milloin missäkin menestysteologin pailuissa, hakemassa outoja ilmiöitä, siunauksia ym tiedätkö että tuo myllynkivi ei joudu ainoataan tämän kaulaan joka vie sinut totuudesta harhaan jos sitä ystävyyden puitteissa olet hiljaa et varoita, etkä sano hänelle totuutta vaan menet mukaan, onhan hän sinun paras ystäväsi, silloin sinä osallistut tuohon myllynkiven laittoon hänen kaulaansa onko tärkeää pitää ystävyys joka ei perustu totuuteen? onko ystävyys tärkeämpää pitää kuin Jeesuksen totuus
Näitä tänään halusin jakaa siunausta pitäkää sanan totuudesta kiinni vaikka jäisittekin yksi , sillä Jeesus Herra on ystävä joka kannattaa pitää, sillä Hän on ainut tie, totuus ja elämä!
Kuva
Kork.V. 2:14"anna minun nähdä kasvosi, anna minun kuulla äänesi, sillä suloinen on sinun äänesi ja ihanat ovat sinun kasvosi."
Kuva

♥ Irmeli-Miranda ♥
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Maikku » 07.11.2016 14:31

Kuva

No niin. Minä olin siellä Vinskin synttäreillä ja siellä oli mukana muutkin lapset ja lapsenlapset, sain siellä kerrottua etten vietä joulua. Tähän asti olen tavallaan viettänyt joulua, vaikka olen tiennyt, ettei joulu ole Jeesuksen syntymäpäivä. Tiedän tehneeni väärin, mutta nyt teen parannuksen. Sanaani ei otettu vastaan. Joulu tulee olemaan tabu monille. Joulu on auringonjumalan Mitran syntymäpäivä ja katolinen kirkko ja Konstantinus ovat väkisin työntäneet Jeesuksen syntymän jouluun. Miten sopivat yhteen Kristus ja Beliar, ei mitenkään. Näin Raamattu opettaa.

Kuva
Kuva
Kuva
Maikku

ViestiKirjoittaja ♥ Irmeli-Miranda ♥ » 07.11.2016 19:28

Kiitos Jumalalle että sait rohkeuden sanoa joulusta Maikku sisko, :thumbup: tuo ei voi vähätellä että kertoo oman kantansa omaisille perheväelleen :roll: etkö kokenutkin vapauden olet saanut sanoa nyt totuuden halleluja. Olen monesti ihmetellyt ja murehtinutkin kun Jeesuksen omat viettävät joulua Jeesuksen syntymäjuhlana jopa julistajat ja vetoavat lapsiin ja muihin tekosyihin ja viettävät sen sen ohessa Jeesuksen rinnalle tuodaan pukki ym pakanalliset tykötarpeet, minusta hyvin ristiriitaista suoranaista totuuden rinnalle tuodaan pimeys, tosiasiassa se on kahden alttarin edessä olemista, uskon että se johtaa lopulta valintaan joko Herra tai epäjumala miten kävi Samuelin kirj. sielun vihollinen on saanut monet palvelemaan "kahden alttarin edessä" tämä vääränlainen yhteys ja muotojumalisuus eri riitit ja katolisis/kirkon ottamat pakanalliset juhlat jotka ovat vääntäneet kristillisiksi juhliksi,
on vaarallista elää kahden välissä olen varma että valinta tulee eteen ei Jumala iänkaiken katselle kun hänen lapset ovat pakanajumalien juurilla turmellen sen ohessa todellisen perustuksen johon meidät on kutsuttu

1.Samuelin kirja:
5:1 Kun filistealaiset olivat ryöstäneet Jumalan arkin, veivät he sen Eben-Eseristä Asdodiin.
5:2 Ja filistealaiset ottivat Jumalan arkin ja veivät sen Daagonin temppeliin ja asettivat sen Daagonin rinnalle.

Iloitkaa totuudessa, vapaudesta jonka Kristus on meille antanut kiitos Herra Jeesus

SEN TÄHDEN MINUN SYDÄMENI ILOITSEE

C A7 Dm
1. Sen tähden minun sydämeni iloitsee,
G C /7
sen tähden minun sieluni riemuitsee.
F G7
Sinä neuvot minulle elämän tien,
Em A7
kuljetat minua ja perille viet,
Dm G7 C
sen tähden minun sydämeni iloitsee.

A7 Dm
2. Iloa on paljon kasvojesi edessä,
G C /7
ihanuutta Herran oikeassa kädessä.
F G7
Sinä neuvot minullle elämän tien,
Em A7
Dm G7 C

A7 Dm
3. Sen tähden minun sydämeni iloitsee,
G C /7
Sen tähden minun sieluni riemuitsee.
F G7
Sinä neuvot minulle elämän tien,
Em A7
Dm G7 C /7
F G7 Em A7 Dm G7 C /7
Aamen, halleluja, sen tähden minun sydämeni iloitsee,
F G7 Em A7
:,: niin hyvä Herrani on, aamen, halleluja,
Dm G7 C
sen tähden minun sydämeni iloitsee.:,:

:thumbup: :clap: :P
Kuva
Kuva

♥ Irmeli-Miranda ♥
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

Seuraava

Paluu Mitä kuuluu sydämellesi