Elokuu Kiitetty olkoon meidän Vapahtajamme

Keskustelua mieteitä päiviimme

Re: Elokuu Kiitetty olkoon meidän Vapahtajamme

ViestiKirjoittaja tabitha » 28.10.2016 09:21

Hei ja huomenta kiitos rukouksista paljon on parempi olo eli rukoukset kantaa ja auttaa kanssa matkaajia luin tuota Elisan kirjoitusta sinä olet kohdannut ilmiön Halloween :crazy: tätähän ne nyt jo juhlivat kurpitsa päineen
Kuva
Halloween on anglosaksisissa maissa pyhäinpäivän aattona lokakuun viimeisenä päivänä 31.10. vietettävä juhlapäivä, alkuaan muinaisten kelttien talven alkamisen päivä samhain, jolloin vainajahenkien uskottiin liikkuvan. Nimi on lyhenne englannin sanoista ”All Hallows' Eve” eli kaikkien pyhien aatto.

monet ei ehkä tiedä minkä kanssa ovat tekemisissä tuossa alla vähän tietoa se on myös "kristillisten" joukossa pyhäinpäivä- vainajainpäivä
Eli näin monet kristitytkin osallistuu pimeyteen :roll:

Pyhäinpäivä on kristillinen pyhimysten, marttyyrien ja vainajien muistopäivä. Alun perin pyhäinpäivää on vietetty 1. marraskuuta, kuten monissa maissa edelleenkin, mutta Suomessa sitä vietetään välille 31.10.–6.11. osuvana lauantaina.
Marraskuussa, vuoden pimeimpään aikaan vietettävä pyhäinpäivä on Suomessa hiljainen ja harras päivä, jolloin omaiset vievät edesmenneiden läheistensä haudoille kynttilöitä, seppeleitä ja kukkia.

Haudoilla käynti pyhäinpäivänä yleistyi Suomessa toisen maailmansodan jälkeen. Kirkoissa pyhäinpäivä on viidenneksi suosituin kirkkovuoden pyhistä jouluaaton, ensimmäisen adventtisunnuntain, ensimmäisen joulupäivän ja kiirastorstain jälkeen.
Kuolleet ja elävät kristityt liittyvät pyhiin sukupolvien ketjussa

Pyhäinpäivässä yhdistyvät kaikkien pyhien päivä ja kaikkien uskovien vainajien muistopäivä. Alkuaan ne olivat erillisiä juhlia. Muistelun kohteena ovat kristikunnan pyhät ja marttyyrit ja muut uskossa Kristukseen kuolleet.

Pyhyys ei viittaa vain kuolleisiin. Uskova liittyy sukupolvien ketjuun ja kasteensa perusteella ja Kristukseen uskovana myös hän on pyhä.
tabitha

ViestiKirjoittaja ♥ Irmeli-Miranda ♥ » 28.10.2016 18:56

Iltaa ja rauhaa totta Tabitha kirj tuo touhu on ihan pimeydestä hyvä kun laitoit totuutta tuostakin asiasta saa nähdä mitä Maikulle sanotaan lääkärissä :roll: meille nyt tuli Henkalle tieto olikin sama lääkäri joka hänet leikkasinkin viime kerralla, tietoei ollut oikein helpommasta päästä eli vaihtoehto uusi leikkaus mutta tämän kaltaista leikkausta ei tee suomessa kuin muutama lääkäri ja halvaus vaara on suuri, eli tiedätte varmaan kun selkä raudoitetaan se tehdään palasista ja kiinnitetään ruuveilla sitä tehdään paljon, mutta tämä leikkaus vaatii koko selän avaamisen ja yhden pitkän raudan ylhäältä alas asti, Henkka toi kuvat kotiin ja voi ei se ole enää selkä toinen lonkka oli paljon alempana ja se selkä luut oli vääntyneet toiselle puolelle toinen puoli oli tyhjä voitte kuvitella sitä kipua mitä hän kokee koko ajan, lääkäri laittoi lähetteen kipulinikalle ei mielellään ensikädessä leikkausta suosittele, lopputulos on että jossain vaiheessa että Henkka halvaantuu tämä oli lääkärin arviointi. Jumala voi luoda vaikka koko selän, mutta tekeekö Hän sen Henkan kohdalla, on Hänen tiedossaan ja tahdossaan, nyt elämme päivän kerrallaan ja tyydymme tähän ellei Herra ihmettä teekään perille pääsy on tärkeitä siellä olemme terveitä, hyvä kun saatiin tietää enää ei tarvitse odottaa mitä sanovat tekevät, tuli meidän kohdalle uskovat mitä hyvänsä niin Jumala antaa voiman jaksaa ja kestää, sillä iankaikkisuuteen tämä on pieni hetki mitä me tässä ajassa olemme. siunausta kaikille :thumbup:
Kuva
Kork.V. 2:14"anna minun nähdä kasvosi, anna minun kuulla äänesi, sillä suloinen on sinun äänesi ja ihanat ovat sinun kasvosi."
Kuva
"My bride" (Minun morsiameni)

https://www.youtube.com/watch?v=hi79J_jjth8
♥ Irmeli-Miranda ♥
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Maikku » 31.10.2016 12:53

Kuva
Olin tänään lääkärissä ja hän ei sanonut mitään. jatketaan niin kuin tähänkin asti. Minulla on edelleen kylmä. Onneksi mulla on tuo sähköpatteri. Laitan sen aina yöksi päälle.

Mitä tuohon lääkärillä käyntiin tuli, niin sama juttu kuin Henkalla, tosin paljon lievemmin. Minä tyydyn siihen. Jossakin vaiheessa edessä on taivaan portit. Ei se mikään huono asia ole.

Ariel on laittanut oikein urakalla luettavaa: noita ihania MacIntoshin Mooseksen kirjan lukuja. Nyt on vain niin paljon tekemistä, ettei ehdi. Kiitos Ariel. :-D
Kuva
Kuva73:28.Mutta minun onneni on olla Jumalaa lähellä, minä panen turvani Herraan, Herraan, kertoakseni kaikkia sinun tekojasi.Kuva
Kuva
Maikku

ViestiKirjoittaja ♥ Irmeli-Miranda ♥ » 31.10.2016 13:15

Rauha teille rakkauden Jumala kanssamme, tämä kuunkin on loppumetreillä aina menee eteen päin sitä ei voi ihmiset estää luomakunnan Herra säätää ja päättää kaiken maan ja taivaan välillä kunnia Herralle. :thumbup: :thumbup: Minusta on valtavan ihanaa kokea Jumalan antamaa rauhaa ja tyytyväisyyttä kaikkien tilanteiden keskellä sekin on Herramme suuri anti ja armo meille kun Hän antaa kyvyn oppia tyytymään elämässään, oli ulkoiset tilanteet mitkä hyvänsä
1Tim. 6:6
Ja suuri voitto onkin jumalisuus yhdessä tyytyväisyyden kanssa.

Tärkeitä tässä ajassa on rakentaa suhdetta Herraan Jeesukseen luottaa Häneen sillä kerran pääsemme tästä ajasta pois, ja on tärkeää miten tämän ajan täällä vietämme tyydymmekö oloihimme kun ei aina ole auringon paisteista elämää, ja että nappia painaen saamme kaiken mitä anomme, itse ajattelisin jos niin olisi niin täällä alhaalla olisi ihana elää ja taitaisi olla että harva enää Isän luokse taivaaseen haluaisikaan täällä olisi niin hyvä olla toistossa, terveydessä ym :roll: Mutta ei Hän tuntee meidät jokainen tarvitsee oman ristinsä oman kulkunsa jonka Herra on kunninkin osalle valmistanut, ja kyllä minun täytyy sanoa minun kotini ei ole täällä , vaan Hänen luonaan joka minut on valmistanut ja pelastanut ja iankaikkisuutta varten
siunattua päivää Herran Jeesuksen rakkauteen teitä jokaista siunaan.

Kuva
Kuva
Kork.V. 2:14"anna minun nähdä kasvosi, anna minun kuulla äänesi, sillä suloinen on sinun äänesi ja ihanat ovat sinun kasvosi."
Kuva
"My bride" (Minun morsiameni)

https://www.youtube.com/watch?v=hi79J_jjth8
♥ Irmeli-Miranda ♥
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

Edellinen

Paluu Mitä kuuluu sydämellesi