Elokuu Kiitetty olkoon meidän Vapahtajamme

Keskustelua mieteitä päiviimme

Re: Elokuu Kiitetty olkoon meidän Vapahtajamme

ViestiKirjoittaja ♥ Irmeli-Miranda ♥ » 19.10.2016 15:29

Maikku kirjoitti:Kuva
Suuri kiitos käynnistä. Mulla on ihanan lämmin makuuhuone. Kiitos Arielille. Jumalalla on ihmeellisiä lapsia.

Oli hyvä käydä luonasi ja nähdä sinut pitkästä pitkästä aikaan meille jäin hyvä mieli kun sinun ei tarvitse nukkumaan mennessä palella ja herätä kylmään Henkka kiitti terv ja laittoi takaisin lämpö terveiset tulin äsken vasta kotiin kun kävimme kauppa reissut arilel auttaa meitä ettei mun tarvitse niitä kannella nyt meen tekee ruokaa siunausta rakas sisko meiltä kolmelta :thumbup:
Kuva
Kork.V. 2:14"anna minun nähdä kasvosi, anna minun kuulla äänesi, sillä suloinen on sinun äänesi ja ihanat ovat sinun kasvosi."
Kuva
"My bride" (Minun morsiameni)

https://www.youtube.com/watch?v=hi79J_jjth8
♥ Irmeli-Miranda ♥
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Elise » 21.10.2016 12:39

Jumala kanssamme tiiättekö mitä miul kävi mie en pääsyt tänne kun hävitin salasanan etin ja etin mie olin sen niin kätkenyt tyttö oli ulkomailla jolle mie sen olin antanut no sain ja nyt onkiin miun silmälasi kotelossa et varmasti löyän sen voi miunuu jos mie näin muistamattomas tuun mitä tänne kuuluu tääl on syksy kylmiä ilmoja tupa miul on lämmin että teil muilla nyt meen pesulle ja vähä maate mie tuun taas Jumala siunatkoon meitä
Kuva
KuvaSananl. 16:24
Lempeät sanat ovat mesileipää; ne ovat makeat sielulle ja lääkitys luille.
Kuva
Elise

ViestiKirjoittaja Maikku » 21.10.2016 13:14

Kuva
Voi Elisee, kun oon oottanut sun kirjoituksiasi. On aina hyvä olla, kun kirjoitat, silloin tiedän että olet tallella. Hyvä, kun sait salasanasi ja talletit sen silmälasikoteloon, kunhan ei hyppää sieltä ulos. Me ollaan jo vanhoja ja mikä milloinkin on kateissa. Mulla monesti on kännykkä kateissa ja juoksen ympäri huushollia, missä missä mun kännykkä. Vaikka joku soittaisi, en osaa suunnistaa kuuloni perusteella, missä känny on. Mun toinen korvani on kuuroutunut ja toisella korvalla kuulen kuulokojeella. Se on mun ainoa kuuloni. Että näin sitä mennään.
Kuva
Kuva73:28.Mutta minun onneni on olla Jumalaa lähellä, minä panen turvani Herraan, Herraan, kertoakseni kaikkia sinun tekojasi.Kuva
Kuva
Maikku

ViestiKirjoittaja tabitha » 24.10.2016 07:53

hei tarvitsen teidän rukousta olen siipi maassa ja masentunut siksi en oikein ole ollut foorumilla anteeksi
tabitha

ViestiKirjoittaja Maikku » 24.10.2016 10:42

Kuva
Tabitha, olen oottanut sinunkin kirjoituksiasi. Tiedän kyllä, työssä käyvällä on kiire.
Nyt haluan rohkaista sinua, sillä me rakastamme sinua. Jumala lupaa Sanassaan antaa masentuneelle ylistyksen vaipan. Rukoilen puolestasi. Me vain joudumme joskus kummallisiin tilanteisiin, joita emme hallitse, mutta Jeesus on siellä mukana ja katsoo niin lempeästi. Hän tulee aina omiensa taisteluihin mukaan, Hän ei jätä eikä hylkää. Tabitha, sinäkin saat nostaa vielä pääsi ja kätesikin ylös voiton merkiksi. :clap: :-D
Kuva
Kuva73:28.Mutta minun onneni on olla Jumalaa lähellä, minä panen turvani Herraan, Herraan, kertoakseni kaikkia sinun tekojasi.Kuva
Kuva
Maikku

ViestiKirjoittaja jukkapekka83 » 24.10.2016 14:30

Hei ja siunattua päivää.
Muistan Tabitha sinua rukouksin.
jukkapekka83

ViestiKirjoittaja ♥ Irmeli-Miranda ♥ » 25.10.2016 08:51

Huomenta Herramme Jeesuksen siunaamaa päivää, niin jokainen meistä käy läpi kaiken näköistä, mutta Tabitha niin kuin Maikku sanoikin sinulle nosta pääsi olet Kuninkaan tytär Hän on kanssasi ja Hänen oikea käsivartensa kantaa ja nostaa sinut olen varma että Jeesuksessa selviät, me tarvitsemme elämäämme monesti ahdistusta ja "pimeitä" päiviä ne ovat usein Jumalan kädessä niitä työvälineitä jotka muuttavat meitä Hän haluaa että myös nämä asiat vetävät meitä lähelleen.

laitan meille tämän sanan paikan muistuttamaan meitä siitä, millainen on meidän Herramme ja mitä me Hänessä voimme!!

Fil. 4:13
Kaikki minä voin hänessä, joka minua vahvistaa.

Meidän voimamme ei riitä mutta kiitos Jumalan Hän kuljettaa meitä voittosaatossa Kristuksessa Herrassamme siunattua tätä päivää
Kuva
Kork.V. 2:14"anna minun nähdä kasvosi, anna minun kuulla äänesi, sillä suloinen on sinun äänesi ja ihanat ovat sinun kasvosi."
Kuva
"My bride" (Minun morsiameni)

https://www.youtube.com/watch?v=hi79J_jjth8
♥ Irmeli-Miranda ♥
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Elise » 25.10.2016 11:37

rauhaa tänne mieli vetävävi mie luin ja kyllä noita matala olotiloja tulloo mutta kyllä Jumala niistä meitä etteen päin vie nyt miulla on ollut parempi olotila oon jaksanut jotakii tuvassa tehdä siivoillut syksy siivot etteeseen laitoin muovimatot kun on kuraset kelit sitten oon lukenut ja kattonut jotakii tv mutta ei sitä kaikkea hengellistä voi katoo kun ovat niin sekasii päästänsä että sotkevat Raamatun tottuuden oikein pahaa tekee no Jumala meitä armahtakkoon niin kuin heitäkii et silmät avautuisi ja sydän sykkisi totuutta Herran Jeesuksen haltuun kaikki

Tulen luoksesi

Luoksesi tulla tahdon mä nyt,
Näethän Herra oon väsynyt.
Rukoillen käännyt puoleesi Sun,
Kuulethan Jeesus pyyntöni mun.

Taakkojain kantaa jaksa mä en.
Sinulle antaa tahdon nyt ne.
Otathan vastaan taakkani mun,
Huolet ja murheet ahdistetun.

Sanasi Jeesus, kuulla mä saan:
”Sinua auttaa tahdon nyt vaan.
Rakastan sua, lapseni mun.
Minuun voit luottaa, Auttajaas sun.

Murheesi heitä käsiini Mun,
Vapauttaa tahdon ahdistetun.
Armoni suojaan, rauhaan sä jää,
Olen sun kanssas, älä pelkää.”

Jeesus, mä luotan sanaasi Sun,
Sinähän tiedät parhaani mun.
Tahtosi Herra, tapahtukoon,
Armossas mulle kylliksi on.

Seija Antikainen,
Kuva
Kuva
Elise

ViestiKirjoittaja Maikku » 27.10.2016 13:32

Kuva
Hei kaikki! Vihdoinkin sataa täällä päin. Siitä on pitkä aika, kun täällä on satanut. Vein kortin postilaatikolle ja kastuin tietenkin. Tuo sade on kuitenkin tarpeen.

Täällä onkin ollut hiljaista viime aikoina. Elise on kirjoittanut ja mitä Tabithalle kuuluu, joko matalapaine on hellittänyt? Kävin tiistaina jälleen labrassa ja maanantaina lekurille. Saa nähdä, mitä sanoo.

Vapahtaja, rakkautesi,jonka minulle annoit,
tätä minun ei tulisi salailla sinulta, Herrani:
rakkautesi saa sieluni kumartamaan
ja sydämeni on siitä pakahtua,
ja tarjoaa Sinulle nyt uhria,
jotakin Sinulle, Herrani.
??
Kuva
Kuva
Maikku

ViestiKirjoittaja Elise » 27.10.2016 19:09

iltaa mie poikkesin tänne kun en oo taas ollut on ollut kaiken näköistä touhuu välillä oon levännyt kun pumppu ei oo ennää nuoren tytön vässyy niin nopiaa, ette usko mitä mie näin kun olin kaupungilla torilla kävin siellä oli joku esitys ja voi millaisia asuja heill oli päältä ja naamat oli maalatut leikkivät vissiin kummituksia eivät tiiä että tuo on leikki joka on hirviää noin hyö kutsuu pimeyttä minnuu ihan kauhistutti ja lähin pois ei tämä päivänä tiiä mihin silmänsä laittas kun joka puolella on ihan hävittömiä näkymiä ja tytöt on kuin poikia ja pojat tyttöjä hyö maalavat silmiää ja punaavat huuliaa ja renkaakin on korvissa voi voi mie on jo niin vanhan aikainen että kauhistuttaa katella tämän ajan meininkiä :roll: no tämmöinen oli miun tori matkani ja huokasin Herran puolen ja olin kiitollinen kun kottiin pääsin Jumala siunatkoon meitä
Kuva
Kuva
Elise

EdellinenSeuraava

Paluu Mitä kuuluu sydämellesi