Elokuu Kiitetty olkoon meidän Vapahtajamme

Keskustelua mieteitä päiviimme

Re: Elokuu Kiitetty olkoon meidän Vapahtajamme

ViestiKirjoittaja ♥ Irmeli-Miranda ♥ » 15.10.2016 12:08

Rauhaa rakkaat kanssa matkaajat kiitos Herra että Elisee vahvista ja parannat vähän jo minäkin huolestui ja Herra anna sinä Maikku siskolle ne taivaalliset lämpö- vaatteet oikein hienoa pellavaa Kuninkaan tyttärelle :thumbup: :P joo Ariel veljellä on ollut kiireitä työssään hyvin hän on muuten voinut kasvukipua ym on niin kuin meillä jokaisella jotakin mutta Herra on hyvä ja laupias meitä kohtaan HALOO HÄN ON TURVAMME; MEIDÄN RAKKAAMME!!! Isä siunaa Maikkua, eki-vaaria, jukkapekkaa,
Tabithaa, Arielia, Elisee, Henkkaa ja jokaista omaasi varjele kaikesta pahasta kiitos Herra Jeesus että saamme olla sinun omiasi verellä lunastettu lauma jota yli Paimen ohjaa tiellä. Halaten irkku. :P
Kuva
Kork.V. 2:14"anna minun nähdä kasvosi, anna minun kuulla äänesi, sillä suloinen on sinun äänesi ja ihanat ovat sinun kasvosi."
Kuva
"My bride" (Minun morsiameni)

https://www.youtube.com/watch?v=hi79J_jjth8
♥ Irmeli-Miranda ♥
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Maikku » 16.10.2016 08:56

Kuva
Kiitos Irkku muistamisesta ja muutkin, jotka olette muistaneet. Eilen illalla verenpaineeni oli aika korkea 204/136,67 ja mä palelin ihan kauheasti. Koko yö meni palellessa enkä voinut nukkua. Aamuyöllä nousin ja laitoin itseni oikein paksusti päälle, kahdet villasukat ja villasaali jalkojen ympärille ja päälleni yöpaidan päälle paksun kylpytakkini ja menin täkin alle. Sain nukuttua pari tuntia ja mulla oli lämmin. Voi, miten se tuntui ihanalta. Pienistä asioista osaa iloita. Kiitos rakas Jeesus Vapahtajani. Sä autoit taas ja vastasit ystävien rukouksiin KIITOS.
Kuva
Kuva73:28.Mutta minun onneni on olla Jumalaa lähellä, minä panen turvani Herraan, Herraan, kertoakseni kaikkia sinun tekojasi.Kuva
Kuva
Maikku

ViestiKirjoittaja ♥ Irmeli-Miranda ♥ » 16.10.2016 09:38

Huomenta Maikku siskoni ja kaikki muutkin Herra on hyvä aika korkea on sinun verenpaineesi ollut Maila, yritä päivällä levätä aamuyöt on kylmempiä jospa huone olisi lämpimämpi päiväsaikaan sinun pitäisi saada pieni patteri saisit sillä huoneen lämpimäksi niitä saa aika halvalla sieltä Lidl kaupasta jopa 20-30 eurolla ja ovat aika turvallisia pyydä vaikka tyttösi hakemaan ei oon mukavaa kun on kaiken päälle kylmä
muistetaan Mailaa etenkin tuon lääkkeen takia että Herra antaisi avun ja ottaisi kaikki ylimääräiset haittavaikutukset pois rukoillaan, Jeesus Herramme anna meille jokaiselle se apu minkä me kukin tarvitsemme tänäkin päivänä, auta nyt Maikkua ja Henkaa ja muitakin sinä tunnet meidät, SINUN kätesi Herra ei ole lyhyt auttamaan .
:thumbup:
Kuva
Kork.V. 2:14"anna minun nähdä kasvosi, anna minun kuulla äänesi, sillä suloinen on sinun äänesi ja ihanat ovat sinun kasvosi."
Kuva

♥ Irmeli-Miranda ♥
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja jukkapekka83 » 16.10.2016 14:06

Hei ja siunattua päivää kaikille.
On ollut kiireitä muuttohommat tulossa.
Siunausta teille sisaret ja veljet Herrassa.
jukkapekka83

ViestiKirjoittaja ♥ Irmeli-Miranda ♥ » 17.10.2016 15:51

Siunattua päivää tänään olen aika väsynyt laitan tämän runon meille minun sydämen huokaus tänään on niin kuin tuo runon sanat :thumbup:
( minun aarteeni)

Minun aarteeni on anteeksiantamus
minun aarteeni on ristisi Herrani
minun aarteeni on Jumalan rakkaus
minun aarteeni on nyt Jeesus Mestari

Minun voimani on sovintoveresi
minun voimani on armosi tänäänkin
minun voimani on Henkesi Herrani
minun voimani on Sinussa Jumala

Minun toivoni on Jumalan johdatus
minun toivoni on Sanansa pysyvyys
minun toivoni on ikuinen elämä
minun toivoni on varma ja kestävä

Hilja Aaltonen
Kuva
Kuva

♥ Irmeli-Miranda ♥
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja jukkapekka83 » 17.10.2016 17:42

Aamen Hilja Aaltosen runot ovat koskettavia.
jukkapekka83

ViestiKirjoittaja ♥ Irmeli-Miranda ♥ » 18.10.2016 08:35

Huomenta ja rauhaa totta jukkapekka Hiljan runoissa on sanoma minä koen että hän sai monet runonsa Herralta on ne niin siunaavia eilen olin niin naatti että en olisi jaksanut mitään, tänään on taas paremmin kiitos Jeesus :thumbup: eilen Henkka oli tutkimuksissa nyt odotellaan mitä sanovat,tekevät Herra loppujen lopuksi kaiken päättää mikä meille on sittenkin parhaaksi oli se meistä monesti vaikeita elämän tilanteitä, parasta on luottaa Häneen nyt siunaan teitä kanssa matkaajat Hyvä Jumala siunatkoon päivämme ja elämäämme :P
Kuva
Kuva

♥ Irmeli-Miranda ♥
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Maikku » 18.10.2016 16:43

Kuva
Olen monesti miettinyt Henkkaa. Miksi Herra antaa niin paljon vaikeuksia ja kuormaa Henkalle ja samalla sinulle. Niin paljon kuin häntä kannetaan Herran eteen. tässä täytyy olla suuremmista asioista kyse. Ei Herra kiusaa lapsiaan, vaikka koetteleekin. Siunausta jokaiselle täällä olijalle.
Kuva
Kuva73:28.Mutta minun onneni on olla Jumalaa lähellä, minä panen turvani Herraan, Herraan, kertoakseni kaikkia sinun tekojasi.Kuva
Kuva
Maikku

ViestiKirjoittaja ♥ Irmeli-Miranda ♥ » 19.10.2016 11:26

Maila olemme tulossa pika käynnille luoksesi :P :thumbup:
Kuva
Kuva

♥ Irmeli-Miranda ♥
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Maikku » 19.10.2016 13:23

Kuva
Suuri kiitos käynnistä. Mulla on ihanan lämmin makuuhuone. Kiitos Arielille. Jumalalla on ihmeellisiä lapsia.
Kuva
Kuva
Maikku

EdellinenSeuraava

Paluu Mitä kuuluu sydämellesi