Elokuu Kiitetty olkoon meidän Vapahtajamme

Keskustelua mieteitä päiviimme

Re: Elokuu Kiitetty olkoon meidän Vapahtajamme

ViestiKirjoittaja tabitha » 09.10.2016 11:26

hei olipa piristävää lukea kirjoituksia mitä ootte tuoneet kiitos rukouksista nyt perjantaina tein ratkaisun ja uskon että rukoukset edes auttoi, jäin tänne Poriin ajattelin ensikädessä hengellistä puolta olisin kyllä ulkoisesti edennyt ja saanut palkkaa paremmin ja asemakin olisi noussut mutta minulla on hyvä paikka missä käyn kokouksissa ja muutama uskon ystävä ja sen lisäsi tämä yhteys joka on täällä.

Olen äärettömän kiitollinen ettei asema ja raha saanut yliotetta se käy helposti kun ura on niin monista saanut yliotteen on niin mahtavaa kun sisimpää tuli rauha taas on hyvä jatkaa armossa eteen päin siu Jeesus kanssamme tänään ja iankaikkisesti
:thumbup: :P
tabitha

ViestiKirjoittaja ♥ Irmeli-Miranda ♥ » 10.10.2016 21:58

En pääsyt tänään tänne nyt toivotan hyvät yöt tämä päivä oli vaikeampi huomenna uusi päivä jos Herra suo
Kuva
Kork.V. 2:14"anna minun nähdä kasvosi, anna minun kuulla äänesi, sillä suloinen on sinun äänesi ja ihanat ovat sinun kasvosi."
Kuva
"My bride" (Minun morsiameni)

https://www.youtube.com/watch?v=hi79J_jjth8
♥ Irmeli-Miranda ♥
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja ♥ Irmeli-Miranda ♥ » 11.10.2016 08:35

Huomenta kiitos Herralle että Tabitha sait tilanteeseen avun ja rauhan minä jätän tämän kirj meille minua se siunasi toivottavasti teitä muitakin Jumalan vaitiolollakin on tarkoitus siunattua päivää

Jumalan vaitiolo

Kun Hän siis kuuli hänen sairastavan, viipyi Hän siinä paikassa, missä Hän oli vielä kaksi päivää Joh 11:6.
Onko Jumala osoittanut luottamusta sinuun vaikenemalla - ja vieläpä erittäin merkityksellisellä tavalla? Jumalan vaitiolo on Hänen vastauksensa. Ajattele Betanian kodin täydellisen hiljaisuuden päiviä! Löydätkö omasta elämästäsi jotain vastaavaa? Voiko Jumala luottaa sinuun kyseisellä tavalla, vai pyydätkö yhä jotain näkyvää vastausta? Jumala antaa sinulle pyytämäsi siunaukset, jos et halua kulkea eteenpäin ilman niitä; mutta Hänen vaitiolonsa merkitsee, että Hän on viemässä sinua ihanaan itsensä tuntemiseen. Valitatko Jumalalle,
ettet ole saanut kuuluvaa vastausta? Tulet huomaamaan, että Jumala on luottanut sinuun kaikkein läheisimmällä ajateltavissa olevalla tavalla - täydellisellä vaikenemisellaan. Se ei ole ollut epätoivon hiljaisuutta; Jumala on sen kautta osoittanut mielisuosionsa sinua kohtaan, koska Hän näki sinun olevan kypsä vastaan ottemaan jonkin suuremman ilmoituksen. Ylistä Jumalaa, jos Hän on hiljaa, sillä Hän on viemässä sinua suunnitelmiensa mahtavaan virtaan. Vastauksen tuleminen aikanaan on kaikkivaltiaan Jumalan asia. Aika ei merkitse mitään Jumalalle. Olet ehkä sanonut: "Pyysin Jumalalta leipää, ja Hän antoi minulle kiven". Mutta niin Hän ei tehnyt, ja tänään ymmärrät, että olet saanut Häneltä elämän leipää.
Jumalan hiljaisuudessa on ihmeellisintä se, että se tarttuu sinuunkin, niin että täysin levollisena ja luottavaisena sanot: "Tiedän, että Jumala on kuullut minua". Hänen vaitiolonsa on todisteena siitä. Niin kauan kuin ajattelet, että Jumala siunaa sinua vastaamalla rukoukseesi, Hän tekee sen, mutta siinä tapauksessa Hän ei anna sinulle vaitiolonsa armoa. Kun Jeesus Kristus haluaa saada sinut ymmärtämään, että rukouksen tarkoituksena on Hänen Isänsä kirkastaminen, niin ensimmäisenä merkkinä Hänen läheisyydestään on - Hänen vaitiolonsa. Kirj Oswald Chambers
Kuva
Kork.V. 2:14"anna minun nähdä kasvosi, anna minun kuulla äänesi, sillä suloinen on sinun äänesi ja ihanat ovat sinun kasvosi."
Kuva

♥ Irmeli-Miranda ♥
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja eki-vaari » 12.10.2016 07:53

Elävän Jumalan rauhaa Jeesuksessa Kristuksessa toivotan tänne meidän keskellemme huolia murheita ja koetuksia meille jokaiselle annetaan mutta kaikkeen tähän Jeesus Jumalan Poika antaa voiman niin kuin Pietari kirjeessään sanoo :roll:
1.Pietarin kirje:
1:3 Ylistetty olkoon meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen Jumala ja Isä, joka suuren laupeutensa mukaan on uudestisynnyttänyt meidät elävään toivoon Jeesuksen Kristuksen kuolleistanousemisen kautta,
1:4 turmeltumattomaan ja saastumattomaan ja katoamattomaan perintöön, joka taivaissa on säilytettynä teitä varten,
1:5 jotka Jumalan voimasta uskon kautta varjellutte pelastukseen, joka on valmis ilmoitettavaksi viimeisenä aikana.
1:6 Sentähden te riemuitsette, vaikka te nyt, jos se on tarpeellista, vähän aikaa kärsittekin murhetta moninaisissa kiusauksissa,
1:7 että teidän uskonne kestäväisyys koetuksissa havaittaisiin paljoa kallisarvoisemmaksi kuin katoava kulta, joka kuitenkin tulessa koetellaan, ja koituisi kiitokseksi, ylistykseksi ja kunniaksi Jeesuksen Kristuksen ilmestyessä.

1Piet. 4:12 Rakkaani, älkää oudoksuko sitä hellettä, jossa olette ja joka on teille koetukseksi, ikäänkuin teille tapahtuisi jotakin outoa,

Saakoon Jumalan sana meitä vahvistaa kaikessa Hänessä ja jaksamme ja kestämme
Jumala siunatkoon meidän pientä joukkoamme

Kuva
eki-vaari

ViestiKirjoittaja Maikku » 12.10.2016 10:25

Kuva
Oi, miten tuntui piristävältä lukea eki-vaarin kirjoittelua. Täällä oli välillä niin hiljaista ja ajattelin, olenkohan jotenkin loukannut jotakin. Elise kun vielä olis täällä. Onko hän terve. Ei ole kuulunut mitään.
Kuva
Kuva73:28.Mutta minun onneni on olla Jumalaa lähellä, minä panen turvani Herraan, Herraan, kertoakseni kaikkia sinun tekojasi.Kuva
Kuva
Maikku

ViestiKirjoittaja jukkapekka83 » 12.10.2016 12:22

Hei ja siunattua päivää kaikille.
En ole oikein ehtinyt täällä kirjoitella on ollut kaikenlaista.
Siivosin äsken sekä pesin pari koneellista pyykkiä.
Lueskellut olen paljon.
jukkapekka83

ViestiKirjoittaja ♥ Irmeli-Miranda ♥ » 13.10.2016 08:50

Huomenta oli lohdullista lukea eki-vaarin ja teidän muidenkin kirj edellisenä päivänä Henkka oli aika huonossa jamassa ei pääsyt kävelemään hieroin ja vedin jalkoja noin puolituntia niin pikku hiljaa alkoi jalat toimia, no eilen minä poltin käteni nyt on rakkulat oikeassa kädessä arka on eilen valvoin kun kesti kivut yö myöhään, katsotaan mitä tämä päivä tuo tullessaan olkoon se mitä vaan on sittenkin turvallista tietää että Herra Jeesus on kanssamme. Siunattua päivää Herran rakastetut.

Kuva
Kuva
Kuva

♥ Irmeli-Miranda ♥
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Maikku » 13.10.2016 14:15

Kuva
Minä olen palellut ihan hirveästi. Kädetkin niin kylmät, ei pysty mitään tekemään. Mahtaakohan verenpainelääkkeessä olla tällaisia oireita. Istun täällä sisällä toppatakki päällä.
Kuva
Kuva73:28.Mutta minun onneni on olla Jumalaa lähellä, minä panen turvani Herraan, Herraan, kertoakseni kaikkia sinun tekojasi.Kuva
Kuva
Maikku

ViestiKirjoittaja Elise » 15.10.2016 08:20

huomenta vaikka mie oon ollut jo ylhäällä jo aikasee mie oon ollut kipiä luulin jo et pääsen Jumalan luo mutt ei viellä taival täällä alhaalla jatkuu oli mahoton virus miussa vähä on heikko olo mutta kyllä nyt rumiaa jo olemaan parempi Jumala siunatkoon ja varjelkoon tämänkin päivän minkä on meille antanut :thumbup: :P
Kuva
KuvaSananl. 16:24
Lempeät sanat ovat mesileipää; ne ovat makeat sielulle ja lääkitys luille.
Kuva
Elise

ViestiKirjoittaja Maikku » 15.10.2016 10:35

Kuva
Elise, minä kyllä jo huolestuin sinusta, missä oikein olet. Herra paranna ja vahvista Elise joukkoomme. Nyt onkin kaikki koossa eki-vaari, Jukkapekka, Irkku, Elise, Tabitha ja Ariel siellä taustaalla jossakin. Tiedän, että Irkku pitää hänestä huolta. Jumalan siunausta ja rakkautta elämäänne.
Kuva
Kuva
Maikku

EdellinenSeuraava

Paluu Mitä kuuluu sydämellesi