Elokuu Kiitetty olkoon meidän Vapahtajamme

Keskustelua mieteitä päiviimme

Re: Elokuu Kiitetty olkoon meidän Vapahtajamme

ViestiKirjoittaja ♥ Irmeli-Miranda ♥ » 06.10.2016 08:08

Huomenta kaikille, kiitos Maila siskoni sanoistasi, oli siunattua kuulla että vihdoin olet saanut sopivan lääkkeen kiitos Jeesus!!! :clap: :P totta Herra vastaa ja auttaa ajallaan ei anna koskaan liikaa ja eikä myöhästy auttamaan kun aika on niin kuin yhdessä laulussa on "EI PISARAAN LIIKAA" Tänään on jo pirteämpi olo aamu on kirkas ja kaunis ja kiitos mielellä saa tätäkin päivää jatkaa luottanen Herran armoon ja rakkauteen Hän kaiken lohdutuksen Isä vaalii ja hoitaa omiaan vaikka jalat tuntuisi joskus raskaalta kulkea kaidalla tiellä, mutta se tie on jo valmiiksi tehty ja viitoitettu, luotetaan ja uskotaan tuo tie jota kuljemme emme kulje omin voimin Hän kulkee meidän edellä ja kun näännymme hän tulee ja lohduttaa ja kantaa meitä. sellainen Hän on meidän rakkaamme, Vapahtajamme.! siunattua päivää
Kuva
Kuva
Kork.V. 2:14"anna minun nähdä kasvosi, anna minun kuulla äänesi, sillä suloinen on sinun äänesi ja ihanat ovat sinun kasvosi."
Kuva
"My bride" (Minun morsiameni)

https://www.youtube.com/watch?v=hi79J_jjth8
♥ Irmeli-Miranda ♥
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja tabitha » 06.10.2016 13:43

irkku kirjoitti:Huomenta kaikille, kiitos Maila siskoni sanoistasi, oli siunattua kuulla että vihdoin olet saanut sopivan lääkkeen kiitos Jeesus!!! :clap: :P totta Herra vastaa ja auttaa ajallaan ei anna koskaan liikaa ja eikä myöhästy auttamaan kun aika on niin kuin yhdessä laulussa on "EI PISARAAN LIIKAA" Tänään on jo pirteämpi olo aamu on kirkas ja kaunis ja kiitos mielellä saa tätäkin päivää jatkaa luottanen Herran armoon ja rakkauteen Hän kaiken lohdutuksen Isä vaalii ja hoitaa omiaan vaikka jalat tuntuisi joskus raskaalta kulkea kaidalla tiellä, mutta se tie on jo valmiiksi tehty ja viitoitettu, luotetaan ja uskotaan tuo tie jota kuljemme emme kulje omin voimin Hän kulkee meidän edellä ja kun näännymme hän tulee ja lohduttaa ja kantaa meitä. sellainen Hän on meidän rakkaamme, Vapahtajamme.! siunattua päivää
Kuva

hei pitkästä aikaa et uskokaan kun sun kirjotus lohdutti ja vahvisti mua mulla on työ ongelmia olen kahden vaiheella otanko tarjotun työn se tietäisi kaupungin vaihtoa ja en ole varma Jumalassa uskallanko sen vaiheen tehdä kaupunki olisi Tampere mutt tääkin työ on välillä aika raskas ja joudun nytkin siirtymään paikkakunnalta toiselle välillä 2-3 päiväksi kursien ym vaiheilla no katsotaan voitte muistaa mua
muuten olen voinut aika hyvin kokouksissa oon käynyt pappistissa porissa ulkoilut kun olen ehtinyt mutta silti sisimmässä on suuri jano jotain niinkuin puutuu mutta uskon että kaikella on aikansa ja tarkoituksessa siu ja kiitos Jumalalle teistä :thumbup: :P
tabitha

ViestiKirjoittaja Maikku » 06.10.2016 14:50

Tabitha, voin muistaa rukouksin että Herra antaa selvän vastauksen tähän työjuttuun.
Kuva
Kuva73:28.Mutta minun onneni on olla Jumalaa lähellä, minä panen turvani Herraan, Herraan, kertoakseni kaikkia sinun tekojasi.Kuva
Kuva
Maikku

ViestiKirjoittaja ♥ Irmeli-Miranda ♥ » 06.10.2016 15:47

Minäkin muistan Herra ohjatkoon kulkusi ja valintasi ja kyllä Hän sen tekeekin Tabitha
:thumbup:
Kuva
Kork.V. 2:14"anna minun nähdä kasvosi, anna minun kuulla äänesi, sillä suloinen on sinun äänesi ja ihanat ovat sinun kasvosi."
Kuva

♥ Irmeli-Miranda ♥
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Maikku » 07.10.2016 07:41

Kuva
Olen miettinyt yhtä vakavaa asiaa:
Vainotut veljemme ja sisaremme, jotka saavat kärsiä paljon enemmän kuin me suomalaiset. Me valitamme pieniä vaikeuksiamme, tämäkin on suurta Jumalan armoa, ettei meitä enempää vainota. Mietin, kun menemme Herran eteen, minkälaisen kirkkauden ja kunnian nämä marttyyrit saavatkaan ja me saamme hävetä heidän rinnallaan omia pieniä vaikeuksiamme.
Kuva
Kuva73:28.Mutta minun onneni on olla Jumalaa lähellä, minä panen turvani Herraan, Herraan, kertoakseni kaikkia sinun tekojasi.Kuva
Kuva
Maikku

ViestiKirjoittaja ♥ Irmeli-Miranda ♥ » 07.10.2016 08:51

Huomenta ja siunausta tällekin päivälle, minua siunasi Maikku sinun tuontisi meillä monella on heihin verrattuna pienet huolet he kantavat käytännössä Kristuksen haavoja itsessään minulle nämä vainotutut ovat olleet aina tärkeitä ehkä se on osa syy kun olin noin kuukauden vanha Jumalan lapsi niin eka kirjani oli vainotuista eli... uskollinen kuulemaasi asti kertoi venäjän vainotuista uskovista mielenkiintoista oli että itse olen isän puolelta venäläinen mummoni oli venäläinen. Asiasta toiseen mikään kauppa reissu ei ole turha tai kun liikumme Herra antaa tilanteita ihmisiä eteemme :P eilen kohtasin jälleen yhden tuntemattoman romani naisen heille on helppo heti esittää oletko uskossa he yleensä ymmärtävät että se usko ei tarkoita että kuulut kirkkoon ehkä siksikin kun kirkko ym yhteisö antoi luvan heitä tappaa tavattavissa joskus muinoin, no kävi selville että oli tapahtunut niin kuin Deemakselle joka maailmaan mieltyen jätti Herran
"2Tim. 4:10 Sillä tähän nykyiseen maailmaan rakastuneena jätti minut Deemas"
puhelimme ja lopulta pyysi muistamaan rukouksin.
Jäin tätä ajattelemaan miten on tänään :roll: on hyvä asia että monilla on sielunjen pelastus ykkös asia, mutta minusta näyttää että osa näistä on kesken syntyneitä eli käännynnäisiä jotka tulevat vaan sisään mitkä mistäkin syystä tekemättä parannusta,
toinen asia joka tuli mieleeni oli lauma on hajalla monet ovat pois poikenneet, eksyneet, mitä Herra Jeesus sanoo Luuk. 15:4
"Jos jollakin teistä on sata lammasta ja hän kadottaa yhden niistä, eikö hän jätä niitä yhdeksääkymmentä yhdeksää erämaahan ja mene etsimään kadonnutta, kunnes hän sen löytää?... meillä on paljon sisaria ja veljiä jotka ovat pois menneet Herran luonta
tämä on yksi rukous aihe että heistä monet palaisi Herran luo. Tosin on tapauksia että joidenkin kohdalla armo on ohi mennyt tosin tästäkin on monta luuloa että pelastua ja palata voi ainiaan, mutta se ei pidä paikkaansa
nyt toivotan siunattua päivää menen aamu touhuihin :thumbup:
Ps Maikku oli ihana kuva "kirkastettu morsian"

Kuva
Kuva
Kuva

♥ Irmeli-Miranda ♥
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Maikku » 07.10.2016 12:40

Kuva
Sinä toitkin aika vakavan asian myös. Tiedän luopiota, jotka haluaisivat tulla takaisin, mutta se on niin vaikeaa. Armoa ei oteta kuin hyllyltä vaan. Jotkut sanovat, että armo on loputon. Käytäntö sanoo toisin. Siksi tämä armo, missä olemme, on niin kallis, siitä on maksettu huima hinta. Kannattaa käydä tätä tietä vaikka heikkona ja langenneenakin, mutta pysyen Jeesuksen omana. Hän ymmärtää heikkoja omiaan ja antaa anteeksi lankeemuksemme. Vaikka me olemme tällaisia kuin olemme, olemme Jumalalle erityisaarteita. Ajatelkaa, mihin olemme päässeet.
Kuva
Kuva
Maikku

ViestiKirjoittaja ♥ Irmeli-Miranda ♥ » 08.10.2016 20:21

iltaa ollut aika jännät ja vakavat tilanteet tässä lähellä kerron huomenna lisää siunatut yöt Herran rakkauteen :P
Kuva
Kuva

♥ Irmeli-Miranda ♥
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja ♥ Irmeli-Miranda ♥ » 09.10.2016 08:45

Huomenta ja rauhaa tämä oli tilanne
Vaaralliset henkilöt karussa Liedossa – ihmistä ammuttu? Poliisi liikkeellä taktisin varustein

Poliisi etsii Liedon Tuulissuolla Varsinais-Suomessa vaarallisia henkilöitä.

Ilmoituksen mukaan ihmistä on ammuttu. Alueella liikkumista kehotetaan välttämään.

Paikalla on MTV Uutisten toimittaja Johanna Lehtola, joka kertoo, että poliisit odottavat rikostutkintaa paikalle, eivätkä kommentoi asiaa tässä vaiheessa.

Poliiseja on paikalla teollisuushallilla ja sen pihalla. Lehtolan mukaan poliiseilla on taktiset varusteet yllään.

Lounais-Suomen poliisi kertoi aiemmin, että käynnissä on iso poliisioperaatio ja Liedon Tuulissuolla ollaan liikkeellä usean partion voimin.

Poliisin mukaan tilanteesta tiedotetaan enemmän, kun lisätietoa saadaan.

Henkan sisko asuu suunnilleen kilometsin päässä tuosta paikasta ja sisko oli meillä ja ei uskaltanut mennä kotiinsa jossa puolisonsa oli kotona yksin eikä sinne ollut lupa mennäkään kun oli piiritys käynnissä, tietysti hän pelkäsi että pakan tekijät voivat mennä hänen kotiinsa ym mutta tilanne meni ohi, mikä tässä on hyvä puoli Henkan sisko ei ole paljon meillä ollut hyvin harvoin, ja nyt on ollut noin pari viikkoa ollut joka ilta viikonloppuisin olisikohan etsikko aika käynnissä? kun täällä niin viihtyy siunattua päivää
Kuva
Kuva

♥ Irmeli-Miranda ♥
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja ♥ Irmeli-Miranda ♥ » 09.10.2016 08:59

Enpä voinut olla laittamatta tätä meille luettavaksi mikä viisaus, opetus tällä veljellä onkaan nautin hänen kirj.

Parhaani Hänelle Oswald Chambers

Ryhdistäydy!
Antakaa ... jäsenenne vanhurskauden aseiksi Jumalalle. Room. 6:13.
En voi pelastaa enkä pyhittää itseäni. En voi sovittaa syntiä enkä lunastaa maailmaa. En voi tehdä väärää oikeaksi. epäpuhdasta puhtaaksi, epäyhää pyhäksi. Tämä kaikki on meistä riippumatonta Jumalan työtä. Uskonko, mitä Jeesus Kristus on tehnyt? Hänen sovitustyönsä on täydeliinen - onko se minulle jatkuvaa todellisuutta? Tärkeää ei ole tehdä jotakin, vaan uskoa jo tehtyyn. Kristuksen lunastus ei ole jokin kokemus, vaan Jumalan valtava teko, jonka Hän on suorittanut Kristuksen kautta, ja minun on perustettava uskoni siihen. Jos rakennan uskoni omien kokemuksieni varaan, niin minusta tulee mitä epäraamatullisin olento: eristäytynyt ja omaa puhtauttani tuijottava tyyppi. Pakene sellaista hurskautta. jossa ei ole sijaa Herran Jeesuksen sovitustyölle. Se sopii vain erakolle. Jumalalle siitä ei ole hyötyä, ja ihmisille se on vain kiusaksi. Arvioidessasi jotakin kokemusta käytä aina mittapuuna Herraamme itseään. Me emme voi tehdä mitään Jumalaa miellyttävää, ellemme määrätietoisesti rakenna sovituksen perustalle.
Jeesuksen sovitustyön on tultava näkyviin elämässäni käytännöllisellä ja vaatimattomalla tavalla. Joka kerta, kun tottelen, on kaikkivaltias Jumala puolellani, jolloin jumalallinen armo ja inhimillinen kuuliaisuus yhtyvät. Kuuliaisuus merkitsee, että olen pannut kaiken sovituksen varaan, ja silloin kuuliaisuuteni saa heti Jumalan yliluonnollisen armon mielisuosion.
Kavahda sellaista hurskautta, joka kieltää luonnollisen elämän; se on petosta. Ole jatkuvassa kosketuksessa sovitukseen ja tarkastele kaikkea sen paljastavassa valossa.
Kuva
Kuva

♥ Irmeli-Miranda ♥
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

EdellinenSeuraava

Paluu Mitä kuuluu sydämellesi