Syyskuu Herra kuulee ja näkee.

Keskustelua mieteitä päiviimme

Re: Syyskuu Herra kuulee ja näkee.

ViestiKirjoittaja tabitha » 25.09.2016 11:39

Kuva

:thumbup: Hei kaikill täältä Poris sunnuntai päivän keskeltä mä katselin tuota irkun tuontia runoa (Heikon osassa, armon varassa) tosi mahtavaa ja tosiasia kun me olemme heikot sillein aidosti riippuvaisia Jeesuksesta niin olemmekin väkevät ja armon varassa eikö ole mahtava tosiasia :thumbup: nyt meen kopioimaan ja sitten syön ja meen ulos moi ja siu
tabitha

ViestiKirjoittaja tabitha » 25.09.2016 12:03

tabitha kirjoitti:Kuva

:thumbup: Hei kaikill täältä Poris sunnuntai päivän keskeltä mä katselin tuota irkun tuontia runoa (Heikon osassa, armon varassa) tosi mahtavaa ja tosiasia kun me olemme heikot sillein aidosti riippuvaisia Jeesuksesta niin olemmekin väkevät ja armon varassa eikö ole mahtava tosiasia :thumbup: nyt meen kopioimaan ja sitten syön ja meen ulos moi ja siu

Jotain kopioin vanhal foorumilta siell on paljo tavaraa viell ehkä ehdin illalla lisää siihen asti moikka ja siu
tabitha

ViestiKirjoittaja jukkapekka83 » 25.09.2016 22:34

Hei ja siunattua iltaa kaikille.
Missä kaikki ovat hiljaista??????
Tulkaa porisemaan.
Olen lukenut paljon ja jos olen löytänyt jotain koskettavaa olen tännekin kirjoittanut runoja.
Menen kohta lukemaan ja jos löydän jotain koskettavaa laitan tännekin.
Hyvää yötä ja siunausta.
jukkapekka83

ViestiKirjoittaja ♥ Irmeli-Miranda ♥ » 25.09.2016 22:59

On jo yö mutta piipahdin vielä toivottamaan levolliset yöt meille kaikille tänään oli kiire päivä et en ehtinyt oikein foorumillakaan olemaan Herra siunatkoon alkavan viikon jätän tämän aamuvirkulle ...

Oswald Chambers

Henkilökohtainen suhde Kristukseen
Jos joku pakottaa sinua yhden virstan matkalle, kulje hänen kanssaan kaksi Matt. 5:41.
Herramme opetusten yhteenvetona voidaan sanoa, että Hänen vaatimansa toimintatapa on meille mahdoton, ellei Hän ole tehnyt yliluonnollista työtään meissä. Jeesus Kristus vaatii, että opetuslapsen sydämessä ei saa olla pienintäkään merkkiä kaunasta, ei edes tukahdutettua, hänen kohdatessaan tyranniaa ja vääryyttä. Mikään intoilu ei riitä siihen, mitä Jeesus Kristus vaatii työntekijältään. Ainoastaan yksi riittää, ja se on henkilökohtainen suhde Häneen; suhde, joka on käynyt suursiivouksen läpi, niin että ainoastaan yksi ajatus on jäljellä: olen tässä, jotta Jumala voi lähettää minut minne ikinä tahtoo. Kaikki muu peittyköön sumuun, mutta henkilökohtainen suhteemme Jeesukseen Kristukseen ei koskaan.
Vuorisaarna ei ole mitään idealismia, vaan selvitys siitä, mitä minussa tapahtuu, kun Jeesus Kristus on muuttanut mieleni ja antanut minulle saman mielenlaadun kuin on Hänellä itsellään. Jeesus Kristus on ainoa, joka kykenee täyttämään vuorisaarnan vaatimukset.
Jos aiomme tulla Jeesuksen opetuslapsiksi, niin sen täytyy tapahtua yliluonnollisella tavalla. Niin kauan kuin yritämme päättäväisesti olla opetuslapsia, saamme olla varmoja, ettemme ole. "Minä valitsin teidät. "Tässä on Jumalan armon lähtökohta. Sen pakottavaa otetta emme pysty välttämään. Voimme olla sille tottelemattomia, mutta emme voi sitä synnyttää. Jumalan yliluonnollinen armo vetää meitä, mutta emme koskaan pääse selville missä Hänen työnsä alkaa. Herramme työskentelee yliluonnollisella tavalla tehdessään opetuslapsia. Hän ei käytä rakennustyössään luonnollisia kykyjämme. Jumala ei pyydä meitä tekemään sellaista, mikä on luonnostaan meille helppoa. Hän pyytää meitä tekemään ainoastaan sitä, mihin olemme täysin kykeneviä Hänen armonsa kautta - ja se on aina ristin tie.
Kuva
Kork.V. 2:14"anna minun nähdä kasvosi, anna minun kuulla äänesi, sillä suloinen on sinun äänesi ja ihanat ovat sinun kasvosi."
Kuva
"My bride" (Minun morsiameni)

https://www.youtube.com/watch?v=hi79J_jjth8
♥ Irmeli-Miranda ♥
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Maikku » 26.09.2016 08:30

Kuva
Minusta tuntuu,olen niin tyhjä, ja tämä on ikävä tunne. Tunteeseen ei saisi uskoa, mutta kun yritän tuoda jotain tänne, ei löydy mitään. Olenko jo tullut niin vanhaksi ja höperöksi.

Kuitenkin Raamattu sanoo: vielä vanhuudessakin he ovat vihannat ja kantavat hedelmää. Sana tarkasti en muista, mutta asia on jotenkin noin. Täytyykin mennä Sanan äärelle tutkimaan. Näinkin voi joskus olla.
Kuva
Kuva73:28.Mutta minun onneni on olla Jumalaa lähellä, minä panen turvani Herraan, Herraan, kertoakseni kaikkia sinun tekojasi.Kuva
Kuva
Maikku

ViestiKirjoittaja Elise » 26.09.2016 10:44

No uusi viikko meille alkanut ja mie tulin tänne hyörimään kuule Maikku myö ollaan jo maailmaa nähty ja yhtä ja toista nähty kyllä muillekin tulloo välillä ankia tyhjä olo kun täällä on nää seinät joita mie katon joku soittee no vähä se piristää sitten mie käyn lukemaa sannaa ja rukoilen niin rupiaa menemään se tyhtiö pikku hiljaa pois miulla oli sunnuntaina vatsa puruja en tiiä mitä mie söin niin sopimatonta et vessas sai juosta kuin ravihevonen kuule miun muori sano kun mie tyttösenä olin semmonen villi varsa ja sitten kun mie aloin murehtimaa oli olevinnaa yksinäistä niin hää sano miulle tyttö älä murehdi anna hevosen murehtia sillä on iso pää no en mie tiiä vielläkää mitä tuo tarkoitti mutta naurut se miulla nostatti :lol: mie olin kova nauramaan yhenkin kerran naurettiin tyttösinä siskojeni kanssa niin että pissat tuli housuu voi sitä touhua oltii myö eri suhmuroita no mie taas tarinoi Maikku ja työ muutkii kyllä Jumala meijät tuntee ja pittää huolen ja antaa tällekii päivälle sen voiman mitä myö kaikki tarvitaan Jumala meitä siunatkoon ja varjelkoon :thumbup: nyt mie katon jonkun kuvan tähän

Tuo alla mie oon vatsa kivuissa :lol:
Kuva

mutt ohi se meni ja sitten olikii hyvä olo

Kuva
Kuva
KuvaSananl. 16:24
Lempeät sanat ovat mesileipää; ne ovat makeat sielulle ja lääkitys luille.
Kuva
Elise

ViestiKirjoittaja Maikku » 26.09.2016 11:47

Kiitos Elise, Kirjoitukses sai hymyt huulille.
Kuva
Kuva73:28.Mutta minun onneni on olla Jumalaa lähellä, minä panen turvani Herraan, Herraan, kertoakseni kaikkia sinun tekojasi.Kuva
Kuva
Maikku

ViestiKirjoittaja eki-vaari » 26.09.2016 11:54

Jumalan rauha saakoon vallita meidän sydämissä tämäkin päivä siskot ja veljet Herrassa, poikkesin tänne katsomaan miten meidän joukko pärjää ja mitä teille kuuluu minulle on meinannut flunssa tulla muuten olen hyvin voinut Elisellä on ollut vatsassa varmaan pieni ongelma ja Maikulla tyhjä olo tila ja irkku ollut kiireinen ja Tabitha on kopioinut kaikilla on ollut omat jutut. luin tuota Oswald Chambersin kirjoitusta
irkku kirjoitti: "Minä valitsin teidät. "Tässä on Jumalan armon lähtökohta.
Mikä siunattu asia että itse Hän kirkkauden Herra valitsi meidät siitä se meidän taipaleemme Jumalan lapsina alkaa, tiellä on vastassa kaiken näköistä sitä mikä on luonnollisen ihmisen sisimmässä sitä monien koetuksien ja elämän tilateiden kautta karsitaan ja muutetaan loppua siitä ei tule tässä ajassa koskaan täydelliseksi emme tule täällä , vaikka synnin opimme välttämään Pyhän Hengen voiman kautta mutta meidän lihallinen olemuksemme, luontomme haraa vastaan ja se onkin se poikkipuu joka pitää meidät pienenä ettei meistä niin eriomaisia tulisi, Jumala osaa pitää meidät tasapainossa että meillä säilyisi se tarve me tarvitsemme kaikkivaltiaan apua meidän pitää olla niitä "särkyneitä astioita joita taitava valaja valmistaa
Herra Jumalan armo Jeesuksessa Kristuksessa saakoon siunata meidän pientä joukkoa amen

Jer. 18:4
Ja jos astia, jota hän valmisti, meni pilalle, niinkuin savi voi mennä savenvalajan käsissä, niin hän teki siitä taas toisen astian, miten vain savenvalaja näki parhaaksi tehdä.
Ps. 34:19 Lähellä on Herra niitä, joilla on särjetty sydän, ja hän pelastaa ne, joilla on murtunut mieli.
Jes. 66:2 Minun käteni on kaikki nämä tehnyt, ja niin ovat kaikki nämä syntyneet, sanoo Herra. Mutta minä katson sen puoleen, joka on nöyrä, jolla on särjetty henki ja arka tunto minun sanani edessä.
eki-vaari

ViestiKirjoittaja Maikku » 26.09.2016 15:36

Kiitos eki-vaari hyvästä annista täällä. Niin se on elämämme on vaihtelevaa. Ei siitä mitään tulisikaan, jos kaikki olisi tasapaksua. Minä en jaksaisi sellaista. Jumala on viisaasti suunnitellut elämämme ylä ja alamäkineen. :-D :mrgreen:
Kuva
Kuva
Maikku

ViestiKirjoittaja ♥ Irmeli-Miranda ♥ » 26.09.2016 20:49

Heramme siunausta oli taas hyvä lukea teidän jokaisen tuontia oli iloa ja siunausta ja rukous aihettakin meidän ja muidenkin Herran omien puolesta tämä aika on niin paha ja raskas että tarvitsemme kaiken tuen Herraltamme ja toisiltamme olen äärettömän kiitollinen teistä toivon siunatut yöt

Kuva
Kuva
Kork.V. 2:14"anna minun nähdä kasvosi, anna minun kuulla äänesi, sillä suloinen on sinun äänesi ja ihanat ovat sinun kasvosi."
Kuva
"My bride" (Minun morsiameni)

https://www.youtube.com/watch?v=hi79J_jjth8
♥ Irmeli-Miranda ♥
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

EdellinenSeuraava

Paluu Mitä kuuluu sydämellesi