Syyskuu Herra kuulee ja näkee.

Keskustelua mieteitä päiviimme

Re: Syyskuu Herra kuulee ja näkee.

ViestiKirjoittaja ♥ Irmeli-Miranda ♥ » 20.09.2016 20:01

Kiitos rukouksia Henkkulle tuli tyksistä kutsu ensikuussa pääsee , tänään joutui taas menemään aamusella oli naama niin turvonnut että silmät oli viiruna voi kun tuli paha olo Henkku joutuu niin paljon sairastamaan jo monia vuosia, ottavat taas kaikki kokeet Maikku Henkulla on sama juttu nukahtelee lääkkeet on niin kovia morfiinipitoisia kipulääkeitä, ja välillä lyö otsansa ruokapöytään kun nukahtaa tulee oikein jälki ei ihan verta tule mutta iho menee rikki, saa olla kiitollinen että ollaan Herran omia vaikka täällä saammekin kokea paljon tuskaa yksinäisyyttä ym Elise sanoo niin kauniisti että me olemme hänen perhe, ja minulle te olette kaikki perhettä me olemme Jumalan perheväkeä, aivan meidän eki-vaarimme on siunaus iso veli joka meitä hoitaa ja vaalii sanalla ym ja Maikku, Elise isot siskot joita pidän arvossa ja kunnioitan ja te muut olette myös rakkaita sisaruksiani olen kiitollinen teitä nyt lopettelen ariel veli tulee kohta puolin mittaamaan Henkun verenpaineen ja jättää mittarin meille lainaksi ettei tarvitse terveyskeskukseen mennä kun aamusella Henkku ei oikein pääse hyvin kävelemään Siunatut yöt Jeesuksen rakkauteen rukoillaan seitaan toistemme rinnalla pyytäen Isän tahtoa elämämme kaikkiin alueisiin halit :thumbup: :P
Kuva
Kork.V. 2:14"anna minun nähdä kasvosi, anna minun kuulla äänesi, sillä suloinen on sinun äänesi ja ihanat ovat sinun kasvosi."
Kuva
"My bride" (Minun morsiameni)

https://www.youtube.com/watch?v=hi79J_jjth8
♥ Irmeli-Miranda ♥
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Maikku » 21.09.2016 03:39

Kuva
Voi voi, kun tulee sääli Henkkaa. Mulle on erikoisesti avautunut ja aivan kuin uutene tullut, kun Martta sanoo Jeesukselle: Luuk. 11:22. "Mutta nytkin minä tiedän, että Jumala antaa sinulle kaiken, mitä sinä Jumalalta anot."
Jeesus rukoilee aina Isän edessä meidän puolestamme ja Isä kuulee Poikansa rukouksia. Ihmeellinen paikka. Onko se käsitettävä niin, että me rukoilemme Jeesusta Kristusta armahtamaan Henkkaa ja Jeesus vie rukouksemme Isän eteen ja kuulee ja myöskin vastaa. Onko tässä jokin salaisuus rukouksiimme.
Kuva
Kuva73:28.Mutta minun onneni on olla Jumalaa lähellä, minä panen turvani Herraan, Herraan, kertoakseni kaikkia sinun tekojasi.Kuva
Kuva
Maikku

ViestiKirjoittaja ♥ Irmeli-Miranda ♥ » 21.09.2016 14:37

Maikku kirjoitti:Kuva
Voi voi, kun tulee sääli Henkkaa. Mulle on erikoisesti avautunut ja aivan kuin uutene tullut, kun Martta sanoo Jeesukselle: Luuk. 11:22. "Mutta nytkin minä tiedän, että Jumala antaa sinulle kaiken, mitä sinä Jumalalta anot."
Jeesus rukoilee aina Isän edessä meidän puolestamme ja Isä kuulee Poikansa rukouksia. Ihmeellinen paikka. Onko se käsitettävä niin, että me rukoilemme Jeesusta Kristusta armahtamaan Henkkaa ja Jeesus vie rukouksemme Isän eteen ja kuulee ja myöskin vastaa. Onko tässä jokin salaisuus rukouksiimme.

Sinä sen sanoit sisko on minäkin tuon ymmärrän Hänen nimessään muistamme rukouksin ja uskon myös että ne ovat kuultu, on Hänen aikansa milloin vastaa ja miten, täytyy sanoa että kyllä tämä minuunkin vaikutta ja Henkan kautta minuakin riisutaan, lohdullista on tietää se tosiasia että Isä ei tee virheitä mutta ihmisenä tulee se murhe Maikku sinun tukesi ja muidenkin on äärettömän tärkeä ollut meille ja edelleen on!
Kuva
Kork.V. 2:14"anna minun nähdä kasvosi, anna minun kuulla äänesi, sillä suloinen on sinun äänesi ja ihanat ovat sinun kasvosi."
Kuva

♥ Irmeli-Miranda ♥
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja jukkapekka83 » 21.09.2016 16:20

Hei ja siunattua iltaa Siivoilin vähäsen.
Oulussa ollut lämmin syksyinen päivä.Olen lukenut paljon.
jukkapekka83

ViestiKirjoittaja Maikku » 21.09.2016 19:07

Kiva kuulla sinustakin.
Kuva
Kuva73:28.Mutta minun onneni on olla Jumalaa lähellä, minä panen turvani Herraan, Herraan, kertoakseni kaikkia sinun tekojasi.Kuva
Kuva
Maikku

ViestiKirjoittaja tabitha » 22.09.2016 07:56

Huomenta pikaisesti ehdin tänne hengissä ollaan
Kuva

rakkautta ja Kristuksen tuoksua tähän päivään Jeesus kuulee meitä siu
:thumbup: :P
tabitha

ViestiKirjoittaja ♥ Irmeli-Miranda ♥ » 22.09.2016 13:56

Kiitos Tabitha että ehdit piipahtamaan meitä tervehtimään aamusella, minä olin kokeissa ja sitten ruokakaupassa jotain hakemassa, yleensä käyn ariel veljen kanssa hakemassa painavimmat ostokset nyt otin jotain pientä, huomenna tuleekin vanhin siskoni poikansa vaimon kanssa käymään käy samalla katsomassa meidän sairasta veljeämme joka on hoitolaitoksessa ja tietty toisen siskomme luona, lupasi minulle tuoda kiinanruusun jonka on juurruttanut ja minä annan hänelle kissuksen ja liilan juorun, olemme kaikki siskokset kukka ihmisiä meillä on aina ollut paljon kukkia kotona, mutta nyt muihin touhuihin pitäisi yksi kaappi putsata , jätän tämän meille luettavaksi siunausta Herran rakkaat Hän on ylösnousemus ja elämä ja tuon elämän kautta mekin saamme ELÄÄ!!!
Kuva

Hudson Taylor, suuri uskonsankari, on sanonut: "Emme tarvitse suurta uskoa, vaan me tarvitsemme uskon suureen Jumalaan." Ja se meillä on! Kaikkivaltias Jumala! Jeesus puhuu uskosta, joka on pieni kuin sinapinsiemen, mutta kuitenkin niin mahtava, että kykenee siirtämään vuoria...
Kuva
Kuva

♥ Irmeli-Miranda ♥
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Elise » 23.09.2016 08:46

huomenta sie ootkin Maikku täällä aamu on alkanut täällä on kylmä katotaan jos päivällä lämpiää tuo Hudson Taylorin sana oli hyvä osu minnuun kuin nyrkki silmään voi miun uskoni ei siihen oo suuri mutta jos myö saahaa tuo suuri usko Jumalaan niin myö pärjätään perille asti uskon koetuksissa, pitäs lähtee kaupungille käymään mie laitoin pyörän nyt pois talvi seisontaa mie sai jo kolhut kun urheilin liikaa tää tyttö hyppää linjuriin ja meen kattomaan maailmaa ja ihmisiä muutenhan tässä tullee ihan höperöksi siunattuu päivää kaikille Jumala auttaa ja kuuloo meitä :P :thumbup:
Kuva
KuvaSananl. 16:24
Lempeät sanat ovat mesileipää; ne ovat makeat sielulle ja lääkitys luille.
Kuva
Elise

ViestiKirjoittaja Maikku » 23.09.2016 09:17

Kuva
Niin täälläkin tuntuu, että tulee höperöksi. Ei uskalla oikein mihinkään lähteä, tuon uuden verenpainelääkkeen takia. Se hyvä puoli siinä on, ei yskitä enää. Vielä pitää hakea oikea annostus. Sitten hyvä tulee. Olen niin iloinen tästä. Ajatelkaa tämä on kahdestoista lääke, kun on kokeiltu ja kaikissa on yskää. Se haittaa aika paljon elämää.

"Sillä niin monta kuin Jumalan lupausta on, ne kaikki ovat hänessä on; sentähden tulee hänen kauttaan myös niiden amen" 2. Kor.1:20.

Kuva
Kuva
Kuva
Maikku

ViestiKirjoittaja ♥ Irmeli-Miranda ♥ » 23.09.2016 18:28

Rauhaa voi voi minäkin nuorempana kuin te siskot olen määrätyllä tavalla höppä :lol:
mutta ei väliä Herralle kelpaamme laitan tämän meille!! siunattua iltaa ja hyvät yöt sanon samalla

Heikon osassa, armon varassa

Kuva
Kuva
Kuva

♥ Irmeli-Miranda ♥
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

EdellinenSeuraava

Paluu Mitä kuuluu sydämellesi