Syyskuu Herra kuulee ja näkee.

Keskustelua mieteitä päiviimme

Re: Syyskuu Herra kuulee ja näkee.

ViestiKirjoittaja tabitha » 16.09.2016 21:11

hei pääsin näin myöhään tänne, jotain kopioin ja lueskelin mitä olette tänne laittaneet
luin tuota eki-vaarin juttua on muuten totta oudoksi on hengellisyys muuttunut mutt mäin se on tarkoitettu meit seulotaan ja Hän katsoo mitä me valitaan
oon vähän väsynyt hyvä yötä heippa ja siu
:P :thumbup:
tabitha

ViestiKirjoittaja tabitha » 17.09.2016 18:09

Hei ja iltaa mitä teille kuuluu mä olin kaupungilla ystävien kass näkee harvoin läheisiä uskon ystäviä yksi heitä on lähetyskentällä on nyt lomilla miehensä kanssa mä taidan olla ainut mun tutuista vanhapiika :lol: mutt olen tyytyväinen tähän osaan saan olla ihan Jumalalle se mikä oon kattelin syksy kenkiä ja voi kun on kengät tosi kalliita taidan mennä kirparille kattelee joskus siel löytää löytöjä mä oon tapetitkin siel löytänyt ja ite laittanut keittiöön on meinaan upeat mä tykkään pieniä sinisiä perhosia :lol: kattelin alfaa siinä oli onnettomuudessa mennyt veli mua puhutti hän oli onnellinen ja tyytyväinen, ja häpesinkin kun ite oon joskus melkein tyytymätön kun ei välil tapahdu mitään voi minua paljon on muuttumisen varaa sitä huomaa et vaikk sitä on määrätyllä tavalla kasvanut ja tietää jo jotenkin Jumalan sanaakin mutta se ei riitä jos mieli ei ole oikeassa mielen laadussa ja sisäisesti muuttunut ulkoinen ei riitä näin tuumasin eli sain jotain kun tuonkin ohjelman katsoin. Jumala siunatkoon foorumin väkeä kiitos Jeesus siu :thumbup:
tabitha

ViestiKirjoittaja Maikku » 18.09.2016 11:55

Kuva
Olen onnellinen. Sain eilen kuulla tutusta veljestä, joka tuli uskoon ja vaimonsa ajoi hänet pois kotoaan. Nyt hänen poikansa on tullut uskoon. Voi, mikä valtava voitto on evankeliumissa. Kannattaa olla Jesuksen oma. :-D :mrgreen:

Kerron tähän vielä siskostani, joka asuu Ruotsissa. Hän soittaa joka lauantai aamu minulle. Aina hän suuttui mulle, kun kerroin Jeesuksesta. Hän uskoo Jumalaan ja sillä hän menee taivaaseen. Aina hän löi luurin korvaani, mutta seuraavana lauantaiaamuna hän taas soitti. Tässä hiljan tapahtui, mulla oli oikein hätä hänen sielustaan, onhan hän jo 82 vuotias.

Mä pyysin ihan tosissani: "Kuule, jos sulle tulee oikein paha olo, lupaa mulle, että pyydät Jeesukselta anteeksi syntejä ja puhdista verelläsi." Seuraavan kerran kun hän soitti, hän puhui vallan Jeesuksen verestä. mä olin aika ymmällä, missä nyt mennään. Seuraavan kerran kun hän taas soitti, hän kertoi, hänellä oli niin vaikea olo, kaikki asiat painoi päälle myös ihmiset. Hän sanoi sitten: Jeesuksen veri voittaa, Jeesuksen veri puhdistaa. Kun hän oli tämän sanonut, kaikki hävisi pois ja hän oli vapaa.

Seuraavan kerran kun hän soitti, hän kertoi, kuinka ihmiset pikkasivat häntä todistuksestaan. Hän oli aika surullinen. Minä kerroin hänelle: ajattele, sinä olet rohkea. Ne, jotka eivät uskalla sanoa Jeesus nimeä, ovat pelkureita. Se tyydytti hänet. Kiitos Jumalalle. Evankeliumi vie voittoon. :thumbup: :clap: :wave:
Kuva
Kuva73:28.Mutta minun onneni on olla Jumalaa lähellä, minä panen turvani Herraan, Herraan, kertoakseni kaikkia sinun tekojasi.Kuva
Kuva
Maikku

ViestiKirjoittaja ♥ Irmeli-Miranda ♥ » 18.09.2016 13:19

Iloitsen kanssasi Maikku totisesti Kun Pyhä Henki saa vaikuttaa tehdä todeksi Evankeliumin sanoman niin ihmisessä tapahtuu muutos, tuo oli ilo uutinen siskostani ai että olen Herralle kiitollinen ai kun ihanaa että hän turvaa Jeesuksen veren voimaan ja on myös kokenut että tuo nimen ja veren voima, on kaiken vallan ja voiman ylin
kaikki näkyväinen ja näkymätön on alistettu Herran Jeesuksen vallan alle Amen :thumbup: :clap: Aamu tuntui niin viileälle et vähän jo palelin, nyt taas aurinko paistaa niin kauniisti Henkku tuossa nukkuu päivä unia Herralle kiitos että jossain välissä saa vähän nukuttua saa nähdä milloin tulee tyksiin kutsu sitä tässä odotellaan Herra tietää senkin tarkan ajan kohdan ja lääkärinkin :thumbup:
Siunattua päivää Herran ikiomille rakkaille jotka Hän on kalliilla verellä lunastanut
Kuva
Kork.V. 2:14"anna minun nähdä kasvosi, anna minun kuulla äänesi, sillä suloinen on sinun äänesi ja ihanat ovat sinun kasvosi."
Kuva
"My bride" (Minun morsiameni)

https://www.youtube.com/watch?v=hi79J_jjth8
♥ Irmeli-Miranda ♥
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja eki-vaari » 19.09.2016 15:51

Jumalan rauhaa tähän yhteisöön ilmat ovat kylmenneet vaarinkin luita vähän kolottaa :P Maikulla oli iloisia uutisia meille kiitos Jumalalle näitä uutisia Jumalan lapsien joukkoon minä muistan nuorena miehenä kun joku tuli Jumalan lapseksi uudestisyntymän kautta niin kyllä sisäisesti iloitsi ja niin tekee taivaan enkelitkin
Luukkaan evankeliumi:
15:10 Niin myös, sanon minä teille, on ilo Jumalan enkeleillä yhdestä syntisestä, joka tekee parannuksen."

Kyllä se niin on että tärkeintä on sielun pelastus, että pääse taivasten valtakuntaan

Kaikki meille on lahjaa emme voi ansaita mitään niin kuin tässä laulussakin tuodaan esille sydän muuttuu ja kuuro alkaa kuulemaan totuuden sanoja Pyhän Hengen kautta ihmeellinen kallis arvoinen on tuo aarre jonka olemme saaneet
On armo suuri ihmeinen. Se muutti sydämen.
Mä kuuro, sokea sain ihmeen kokea.
Nyt kuulla nähdä voin.
Amazing Grace
https://www.youtube.com/watch?v=Cgwn1vjNHjE

Jaakob Herran veli Jumalan viisaudessa sanoo näin

1:17 Jokainen hyvä anti ja jokainen täydellinen lahja tulee ylhäältä, valkeuksien Isältä, jonka tykönä ei ole muutosta, ei vaihteen varjoa

Muistan rukouksin Henryä ja teitä muitakin :thumbup:

Säilyköön meidän elämämme puhtaana sydän vilpittömyydessä tätä rukoillaan toisillemme Rauhan Jumala kanssamme
:thumbup:
eki-vaari

ViestiKirjoittaja tabitha » 20.09.2016 08:43

Hei kaikille on niin siunaavaa lukea eki-vaarin kirjoituksia tuot aina asiaa ja lohtua meille sitä tarvitaan nyt jatkan töitä voimia tähän päivää kaikille siu :P
tabitha

ViestiKirjoittaja Maikku » 20.09.2016 12:48

Kuva

Kävin maanantaina lääkärillä ja sain uuden verenpainelääkkeen. Katsotaan, miten se vaikuttaa minuun. Ainakin tänään ei nenä vuoda ja toivon mukaan yskäkin lakkaa kokonaan. Näyttää hyvältä. Väsymys vaan painaa kovasti päälle, huomaan, kun istun nojatuolissa, että nukahdan ja herään siinä. Tuo menee varmaan ohi jossakin vaiheessa. Mä olen niin kiitollinen Jumalalle, Hän kuuli rukoukset tällä alueella. Meillä on ihana Herra.

Kuva

Tänään olen pyykkituvassa. Sekin on ihan kivaa. Selkä saisi vain olla parempi. Nyt on pyykit pesty ja manglattu. Tulin tänne katsomaan, mitä uutta täällä on. Olen samaa mieltä Tabithan kanssa eki-vaarista. Hän tosiaan kirjoittaa hyvin ja Raamatullisesti, taitaa olla meidän pappimme. Tääl kaikki ovat ihania Herrassa.
Kuva
Kuva73:28.Mutta minun onneni on olla Jumalaa lähellä, minä panen turvani Herraan, Herraan, kertoakseni kaikkia sinun tekojasi.Kuva
Kuva
Maikku

ViestiKirjoittaja Maikku » 20.09.2016 13:09

Kuva

Kävin läpi foorumin ja huomasin, missä on Elise? ELISEE, älä jää sivuun, me rakastamme ja kaipaamme sinua ja kirjoituksiasi.
Kuva
Kuva
Maikku

ViestiKirjoittaja Elise » 20.09.2016 13:21

no niin täällä mie taas häärään kuule Maikku jos se lääke alkuaikana väsyttää sinnuu rukoillaan et tuo väsymys menee ohi sie ootkii ollut reipas pessy pyykit ja malgeloitu miul on jo hyvässä mallissa kaatumisen jäljet totta sanot Maikku meillä on ihmeellinen Herra kuulee kun myö toisianne muistamme tiijättekö mitä mie tein miulla on semmosia tyttöjä joille oon saannut olla niinkuin hengellinen äiti yhelle joka käy usiasti minnuu katsomassa annoin tämän foorumin miun salasanan jos sattuu jotakin niin hää ilmoittaa tänne teille kun ei miulla oon muita työ ootte nyt niin kuin miun omaisia :P mie on sammaa mieltä tuosta eki-vaarista hää onkiin meille kun paimenena täällä Jumala häntä siunatkoon ja muitakii veljii täällä ja meijän nuorempia sisaria kaikki ovat hyviä Jumalassa nyt alko kahvi hammas pakottamaa meen juomaan ja juonkin porstuan kautta :lol:
Kuva
KuvaSananl. 16:24
Lempeät sanat ovat mesileipää; ne ovat makeat sielulle ja lääkitys luille.
Kuva
Elise

ViestiKirjoittaja Elise » 20.09.2016 13:23

:lol: täällähän mie Maikku kukun ei hähtää niin työkin ootte miulle rakkaita
Kuva
KuvaSananl. 16:24
Lempeät sanat ovat mesileipää; ne ovat makeat sielulle ja lääkitys luille.
Kuva
Elise

EdellinenSeuraava

Paluu Mitä kuuluu sydämellesi