Syyskuu Herra kuulee ja näkee.

Keskustelua mieteitä päiviimme

Re: Syyskuu Herra kuulee ja näkee.

ViestiKirjoittaja ♥ Irmeli-Miranda ♥ » 14.09.2016 19:57

iltaa Herran armosta pelastettu joukko, poikkesin tänne vielä toivottamaan siunatut yöt Hän meidän rakkaamme Jeesus, rakastaa meitä aidolla iankaikkisella rakkaudella miten hyvä Hän onkaan Isän käteen jääkäämme lepäämään.
Kuva
Laulun sanat tähän loppuun!

Käännä katseesi Jeesukseen
ja hiljenny Herrasi etehen.
Siinä rakkauden Herran Jeesuksen
saa syntinen omakseen.

Suuntaa mielesi Jeesukseen
ja syvälle armonsa syvyyteen.
Sinä turhaks näät kaiken turhuuden
eessä Jeesuksen suuruuden.

Eessä Jeesuksen Pyhyyden
nyt ylistän, rukoilen kiittäen.
Jälleen palvoen luona Jeesuksen
tahdon viipyä hetkisen.
Kuva
Kork.V. 2:14"anna minun nähdä kasvosi, anna minun kuulla äänesi, sillä suloinen on sinun äänesi ja ihanat ovat sinun kasvosi."
Kuva
"My bride" (Minun morsiameni)

https://www.youtube.com/watch?v=hi79J_jjth8
♥ Irmeli-Miranda ♥
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja tabitha » 15.09.2016 07:59

Hei ja huomenta pikaisesti tulin tervehtimään töissä vähän kiire yritän illalla poiketa paremmin Jumala auttakoon ja siunatkoon joka ikistä vähän huoli Elisestä muistetaan häntä siu :thumbup:
Kuva
tabitha

ViestiKirjoittaja Maikku » 15.09.2016 09:33

Kuva
Hienoa Tabitha, tuo huolenpito, mitä osoitat, ihailen sitä. Niin, missä on Elise, hän ei ole kaatumisensa jälkeen näkynyt täällä. Kuinkahan kipeät hänen ruhjeensa ovat?

Olin aamulla labrassa ja toivon hartaasti, että jotain selviäisi.

Irkkukin tarvii meidän rukouksia. Henkkaa Jumala koskettakoon parantavasti, että voisi vielä kertoa Jumalan uskollisuudesta.

Olen iloinen eki-vaarista, me tarvitsemme hänenlaisiaan täällä. On meillä vielä Arielkin ja Jukkapekka83. Kokolailla hyvä joukko.

Ihmeitä tekevä Jumalamme voi toteuttaa kaikki odotuksemme.

Kuva
Kuva
Kuva73:28.Mutta minun onneni on olla Jumalaa lähellä, minä panen turvani Herraan, Herraan, kertoakseni kaikkia sinun tekojasi.Kuva
Kuva
Maikku

ViestiKirjoittaja Elise » 15.09.2016 14:31

Päivää mie kiitän jokaista tuntuu niin hyvelle kun minua kaivataan ja huolehdittaan no miun jalka nilkasta venähti nyt on jo paremmin oli arka astua ja särki toinen kyynärpää on ajettunut mustelmilla eikö ollut varjellus kun mie en satuttanut päätäni käsi suojasi kyl mie höperö oon vaikka oon kolmosista nuorin täällä mut mie pistän hörö naurut tän kaiken päälle olihan miulla jo ikäväkin tänne, niin Maila tuo Tabitha on inhimillinen hyvä luontonen tyttö
täytyy huokaista Jumalalta apua noille kaikille että Hää auttaisi jokaista nyt mie luen jottain ja katotaan jos löydän tänne jottain
Jumala meitä siunatkoon :P niin miun piti sanoa irkku mie tykkään tuosta kuvasta tuolla vissiin mie oon istunut tyttösenä kivien ja kattojen päällä rukkoilen usiasti marjastamassakin
Kuva
KuvaSananl. 16:24
Lempeät sanat ovat mesileipää; ne ovat makeat sielulle ja lääkitys luille.
Kuva
Elise

ViestiKirjoittaja Maikku » 15.09.2016 15:19

Helpotuksen huokaus. Siinähän Elise on ja on kirjoittanutkin tänne. Kiitos Jumalalle, ettei pahemmin käynyt, vaikka kyl toi aika pahasti tuntuu käyneen.
Kuva
Kuva73:28.Mutta minun onneni on olla Jumalaa lähellä, minä panen turvani Herraan, Herraan, kertoakseni kaikkia sinun tekojasi.Kuva
Kuva
Maikku

ViestiKirjoittaja eki-vaari » 15.09.2016 16:06

Rauhaa rakkaat sisaret veljet Jumala on auttanut ja auttaa eikö ole etuoikeus olla pelastettu Jumalan lapsi ja tuolla kalliilla verellä lunastettu, joka vuosi meidän tähtemme ja edelleen tuo veri vuotaa ja puhdistaa meidät kaikesta synnistä joka ikinen päivä auki on Jumalan Pojan puhdistava verilähde, mihin me joutuisimmekaan ellei "veri edelleen vuotaisi" ja puhdistaisi meitä, Jeesuksen työ oli kertakaikkinen Hän meni yhden kerran ristille, minulle on muutama sanonut että eihän Kristus enää ole ristillä ja veri enää vuoda :roll: Totta risti on tyhjä mutta kyllä se puhdistava veri vuotaa että me voimme siinä puhdistua sanahan sanoo
1.Johanneksen kirje:
1:9 Jos me tunnustamme syntimme, on hän uskollinen ja vanhurskas, niin että hän antaa meille synnit anteeksi ja puhdistaa meidät kaikesta vääryydestä.

Tässä me näemme suuren armon meitä kohtaan
Sananl. 28:13 Joka rikkomuksensa salaa, se ei menesty; mutta joka ne tunnustaa ja hylkää, se saa armon.

Rakkaat armahdetut siskot ja veljet kuljetaan yhdessä täällä sitä ei koskaan tiedä milloin matkamme päätyy tässä ajassa ollaan toisilme tässä foorumissa Jumalassa niitä jotka tukevat rakastavat toisiaan puutteita meillä mutta kannetaan toisiamme Pyhän Jumalan kasvojen eteen Jumala siunatkoon yhteytämme olkaa siunatut
eki-vaari

ViestiKirjoittaja ♥ Irmeli-Miranda ♥ » 15.09.2016 19:06

Heisun ja rauhaa kaikille oi kun oli mukava lukea taas kirj ja kiitos Herralle Elisekin on jaksanut tulla parane pian sisko Henkku meni pienille torkuille kun yöt on mitä on niin täytyy nukkua silloin kun kipu on vähän edes helpottunut mielenkiinnolla luin eki-vaarin kirj näinhän se on me tarvitsemme hetkittäin päivittäin tuon Herran Jeesuksen verilähteen Herralle kiitos Tuli mieleen kun Elise laittoi että tykkäsi tuosta tuosta kuvasta että hän on istuskellut kivien ja kantojen päällä ja rukoilut, niin ajatuksiin tuli heti vainotut kanssa matkaajat, heillä ei monilla ole mahdollista edes rukoilla kotonaan jos sellaista edes heillä on, puhumattakaan ulkoisia julkisia seurakunta rakennuksia kyllä ne kokoukset on metsissä ladoissa ym kätköpaikoissa.
Mikä vapaus meillä onkaan annettu, mutta tulee mieleen olisiko meidän uskovien totuudessa rakkaudessa vaeltaminen toista kun olisi vainoa? Siunattua iltaa Herra Jeesus siunatkoon jokaisen yöunet amen
:thumbup:
Kuva
Kork.V. 2:14"anna minun nähdä kasvosi, anna minun kuulla äänesi, sillä suloinen on sinun äänesi ja ihanat ovat sinun kasvosi."
Kuva

♥ Irmeli-Miranda ♥
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Elise » 16.09.2016 10:31

tänne mie taas hiivin töppöset jalassa :lol: on niin muka päivä meille taas annettu linnut liitelöö luonto on saanut kauniit värit eikä oo niin kylmäkään mie mee nyt vähän pihamaalle ottaa raitista ilmaa ja tuun tuppaan ja syön jotakin Jumala siunatkoon meitä :P :thumbup:
Kuva
KuvaSananl. 16:24
Lempeät sanat ovat mesileipää; ne ovat makeat sielulle ja lääkitys luille.
Kuva
Elise

ViestiKirjoittaja ♥ Irmeli-Miranda ♥ » 16.09.2016 14:32

Elisalla on hyvät sanan muodot ihanaa :lol: tänään olen touhunnut kohta pitäisi ruokaa alkaa tekemään, ei voi kun ihmetellä taivaan Isä on antanut monta niin kaunista päivää minäkin katselen mielelläni lintuja jo pikku tyttöjä linnut olit minulle tärkeitä muistuu mieleen kun siskoni kansa nähtiin joskus kuolleita pikkulintuja niin me pidettiin "hautajaiset" kaivettiin kuoppa ja jopa väsättiin jonkun näköinen ristikin en tiedä miksi meillä kummallakin Idalla ja minulla oli linnut jotain erikoisia :roll: toinen eläin josta tykkään on hevonen en oikein muista eläimistä sillä lailla tykkääkään
Kuva

Siunattua päivää Herramme Jeesuksen rakkauteen.
:P
Kuva
Kuva

♥ Irmeli-Miranda ♥
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja eki-vaari » 16.09.2016 18:27

Jumalan rauha saakoon meitä siunata tänäkin iltahetkenä luin paljon hämmästyttäviä asioita ja täytyy sanoa kristittyjen kentällä on monen moista uskoa :roll: Tämän päivän uskoon tulo ei muuta monienkaan elämää, synnissä saatetaan uskon tulon jälkeen elää eikä näkyvästi tulee mieleenkään tehdä parannusta, tuo on uskomusta olla uskossa: Ellei ihminen synny uudesti ylhäältä niin usko jää uskonnoksi ja uskonnollinen ihminen ei muutu sisäisesti. Jumala meitä armahtakoon tässä pimeässä ajassa
Toivon ja rukoilen että me jaksaisimme perille asti juosta ja että pysyisimme totuudessa
Siunausta Hän joka meistä pitää huolen on Jumala Poika Jeesus Kristus
eki-vaari

EdellinenSeuraava

Paluu Mitä kuuluu sydämellesi