Syyskuu Herra kuulee ja näkee.

Keskustelua mieteitä päiviimme

Re: Syyskuu Herra kuulee ja näkee.

ViestiKirjoittaja Elise » 12.09.2016 11:55

nyt mie tarviin esirukousta oon vähän mustelmilla kaadun kumsahin pyörän kanssa vähän tuli mustelmia kämmenet ja jalat vähä aukes kipiät ovat tärähti kovasti no mie putsasin ja laitoin laastarit en mie huomannut ollenkaan ajoin kiven päältä ja horjahin ja se oli menoo no näinkii voi ilmalennot tehä ilman että menee lentokoneeseen :lol: voi minnuu nyt meen laittamaan yhen runon löysin sen netistä Jumala meitä siunatkoon tääkii päivä mennee Jumalan armossa ja niin irkku mie tykkään tuosta kuvasta kiitos paljon:P
Kuva
KuvaSananl. 16:24
Lempeät sanat ovat mesileipää; ne ovat makeat sielulle ja lääkitys luille.
Kuva
Elise

ViestiKirjoittaja Maikku » 12.09.2016 12:18

Kuva

Tein siskonmakkarakeittoa ja se oli hyvää, nam nam.
Siskoni kävi äsken ja toi pakastettuja vadelmia. Siitä tulee hyvää jälkiruokaa, esm, vadelmarahkaa.
Täytyy koittaa noita kuvia ja kyllä ne nyt onnistuu. Kiitos Irkku, mihin mä joudun ilman sun neuvojasi.
Kuva
Kuva73:28.Mutta minun onneni on olla Jumalaa lähellä, minä panen turvani Herraan, Herraan, kertoakseni kaikkia sinun tekojasi.Kuva
Kuva
Maikku

ViestiKirjoittaja jukkapekka83 » 12.09.2016 16:26

Muistan sua rukouksin Elise.
jukkapekka83

ViestiKirjoittaja ♥ Irmeli-Miranda ♥ » 12.09.2016 20:26

iltaa minäkin muistan Elise sinua jos on turvotusta niin laita kylmä kääre jalkaan, Maikku maistuisi muuten minullekin makkarasoppa nam :P sain verhot laitettua äsken heitin vielä omena piiraan uuniin täytyykin olla tarkkana ettei pala, olisi mukava meidän yhdessä juoda kahvit piiraan kera välimatkat on vain suuret jukkapekka Oulussa asti Elise Lappeenrannassa ja tabitha Porissa ei taida onnistua mutta Herralle kiitos saadaan olla täällä yhdessä, huomenna menenkin lääkäriin korvan takia kun kuulo on osittain pois katsotaan onko tulehdus tai mikä?
nyt sanon siunatut yöt Heran rakkaat Hän siunatkoon yö unenne
: thumbup: :P
Kuva
Kork.V. 2:14"anna minun nähdä kasvosi, anna minun kuulla äänesi, sillä suloinen on sinun äänesi ja ihanat ovat sinun kasvosi."
Kuva
"My bride" (Minun morsiameni)

https://www.youtube.com/watch?v=hi79J_jjth8
♥ Irmeli-Miranda ♥
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja ♥ Irmeli-Miranda ♥ » 13.09.2016 07:27

Herran Jeesuksen siunaamaa päivää meille, kohta puolin lähdenkin lääkäriin ja asioille
jätän tämän meille näin aamu virikkeeksi siunausta.

Kuva
Kuva
Kork.V. 2:14"anna minun nähdä kasvosi, anna minun kuulla äänesi, sillä suloinen on sinun äänesi ja ihanat ovat sinun kasvosi."
Kuva

♥ Irmeli-Miranda ♥
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja jukkapekka83 » 13.09.2016 10:41

Siunattua päivää rakkaat sisaret ja veljet.
Täällä on syksyinen ilma kova tuuli ollut.
Paljon oon lukenut.
jukkapekka83

ViestiKirjoittaja tabitha » 13.09.2016 19:38

Hei oli ihana lukea jälleen tästä osiosta arvatkaa mitä?? Jumalanlapsien yhteydestä joka meillä on mä oikein nautin en muista koska mulla olis ollut näin hyvä olo jossakin vieläpä tuntemattomien uskovien kassa mutta tästä huomaa et Pyhä Henki on se vaikuttaja se meitä yhdistää olen niin iloinen mä kopioin taas vähän entiseltä vanhalta foorumil nyt menen kohta puolin nukkumaan aamulla lähtö töihin Elise miten voit ja Maikku joko verenpaine lääke vaihdettiin toivon et jukkapekka eki-vaari ariel Henry ja tietty irkku voitte hyvin ja saatte makeat levolliset unet yöt kaikille siu :P :thumbup:
tabitha

ViestiKirjoittaja Maikku » 13.09.2016 20:12

Kuva

Niin tosiaan, miten Elise voit? Vieläkö on kovin kipeät nuo ruhjeet?

Mulla on vasta ensi maanantaina lääkäri. Viimeksi ei millään olisi vaihtanut verenpainelääkettä.
Katsotaan, mitä nyt sanoo. Uskon rukousten voimaan. Meillä on niin ihmeellinen Jumala, Hän voi kääntää uskomattomienkin päät tottelemaan mitä rukoilemme.

Mitähän Irkulle sanottiin tänään lääkärissä?
Hyvää yötä

Kuva
Kuva
Kuva73:28.Mutta minun onneni on olla Jumalaa lähellä, minä panen turvani Herraan, Herraan, kertoakseni kaikkia sinun tekojasi.Kuva
Kuva
Maikku

ViestiKirjoittaja eki-vaari » 14.09.2016 07:53

"Sydämen kyllyydestä suu puhuu" Tämä osio on tuon kaltainen että saamme avata sydäntämme ja minusta se on hyvä, sillä uskovatkin, monet ovat tulleet hyvin hyvin sulkeutuneeksi, uskon että se juontaa kun ei ole kuuntelijoita ihmiset ovat paneutuneet niin minä osaansa että toistemme taakkojen kantaminen ja murheiden jakaminen on unohtunut, Herra meitä armahtakoon. Muistakaamme laupias samarialaisen tarina, se sopii paljolti tähän aikaan, monet sivuuttaa kanssa matkaajansa, Jeesus Jumalan Poika on meille tämän jättänyt aivan kuin esimerkitsi että me toimisimme niin kuin tuo samarialainen
Jumala auttakoon jokaista joka on sairas Elise, Maikku ja irkku Hän Jumalan Poika ojentakoon käsivartensa teitä kohti ja antakoon avun.
Siunausta siskot ja veljet tällekin päivälle Amen.

Kuva
eki-vaari

ViestiKirjoittaja ♥ Irmeli-Miranda ♥ » 14.09.2016 14:45

Rauhaa rakkaat
Tänään aloitan tällä laululla tämä rakkaat on meidän, tulevaisuus Herrassa taivaan koti on meidän päämäärä kiitos rakas Jeesus.
kuunnelkaa tämä äänite, laitan myös sanat
https://www.youtube.com/watch?v=Zmu4Qu23JEY
1. Kristallikirkkaan virran rantaan, valkeat joukot riemuin käy. Palmuja voiton laulain kantavat he, kyyneltä yhtään siell´ ei näy. Sinne mä kaipaan joukkoon autuaiden, luo Jeesuksen ja enkelten.

2. Alhoissa maan nyt kuljen vielä, taipale jalkaa uuvuttaa. Kristallivirran kaukaa välkkyvän nään, katseeni sinne kiiruhtaa. Rannalla sen on ihmeinen elonpuu, kalvosta virran heijastuu.

3. Siellä saan nähdä kasvot Herran, Kirkkaudessa, loistossaan. Silloin en muista kyynelpolkujani, Häntä kun yksin katson vaan. Oi, Jeesus johda, kanna, vie perille. Kristallivirran rannalle.

4. Siellä mä uusin kielin kiitän, helkkyen siellä kannel soi. Kauas on jääneet päivät taisteluni, Herra kun kaiken uudeks loi. Elämän virran kirkkaan äyräillä saan yhtyä lauluun valtavaan.

Lääkärissä on käyty ja korva tutkittu koko kevät talven korva särki ajoittain mutta katosi itsestään noin pari viikkoa sitten alkoi vuotamaan verta ja kuulo katosi
söin antibiootit korva huutelut mutta kuulo ei muuttunut ehkä vähän nyt eilen todettiin että minulla on kovaa töhnää ja psoriasia korvassa yritettiin putsata mutta ei onnistunut olisi saattanut alkaa verta taas vuotamaan nyt pitää liottaa sitä
hoitoöljyllä kuulo on osittain palannut mutta outo on korva edelleen. :roll:

Nyt pitää mennä tekemään muutama suolainen täytetty lettu illaksi siinä on ateriaa tarpeeksi kahdelle siunattua iltaa Herramme Jeesuksen rakkauteen ja halaus! :P

Kuva
Kuva

♥ Irmeli-Miranda ♥
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

EdellinenSeuraava

Paluu Mitä kuuluu sydämellesi