Syyskuu Herra kuulee ja näkee.

Keskustelua mieteitä päiviimme

Re: Syyskuu Herra kuulee ja näkee.

ViestiKirjoittaja tabitha » 09.09.2016 20:31

Hei kotona ollaan ja ehjänä kiitos muistamisesta reissu oli ihan hyvä samoin porukka vähän siivoilin kävin kaupassa nyt vast pääsin tänne ihanaa et saa olla kotona ja kaiken lisäs viikonloppu aattelin mennä kokouksiin sunnuntaina saa nyt nähdä kiitos teille "kehuista" oon oppinut matkal et kun totuutta janoaa niin Jeesus antaa kaiken mitä tarvitaan oon kokenut joskus kovan hengellisen sokeuden kun sotkeuduin harhaan ja että sieltä selvisin oli suurta armoa ja tahdon valvoa ja olla tarkka vastaisuudessa en voi ketään syyttää itse hurahdin ja valitsin väärin :roll:
en ole oikein ehtinyt kopioidakaan huomenissa yritän kopioida samalla laitan äänitteen päälle tulee samalla sitten kuunneltua sanaa siunatut yöt on tosi kiva et me saadaan olla täällä yhdessä koen et Jeesus on kanssamme hyvyydessään siu :thumbup:
ai niin mä oon 46 vuotias toistaisesti oon neiti :lol:
tabitha

ViestiKirjoittaja ♥ Irmeli-Miranda ♥ » 10.09.2016 09:21

Siunattua lauantaita kiitos Herralle Jeesukselle tästäkin päivästä Herralle kiitos pääsit Tabitha turvallisesti kotiin, sinä "uskalsit" laitaa ikäsi :lol: minä olen kohta puolin 63.v.
vuodet menee toivottavasti iän myötä on tullut jotakin opittua, minun edesmennyt rakas äitini, sanoi jos ei muutta tule niin oppii hiljaa kävelemään, sillä hän tarkoitti että harkitsee, ajattelee ennen kuin kiireesti tekee siirtoja valintoja elämässä, ja kyllä se paikkaansa pitää minä olin nuorenpanna että heti piti toimia ja päätä tuli monta kertaa lyötyä seinään äiti oli karjalaisia siellä oli paljon tämän tapaisia mietteitä, ja minua ilahduttaa kun Elise kirj sillä murteella ja tuo ajatuksiaan, teissä on jokaisessa luonnollisessa ihmisessäkin sitä mistä minä pidän eli koko paketti olette rakkaita :lol: nyt menen keittiön ikkunan pesemään nähää myöhemmin Herran Jeesuksen rakkautta ja huolenpitoa tähän päivään Halleluja kunnia Jumalalle!!!! :clap:
Kuva
Kork.V. 2:14"anna minun nähdä kasvosi, anna minun kuulla äänesi, sillä suloinen on sinun äänesi ja ihanat ovat sinun kasvosi."
Kuva
"My bride" (Minun morsiameni)

https://www.youtube.com/watch?v=hi79J_jjth8
♥ Irmeli-Miranda ♥
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja tabitha » 10.09.2016 16:43

moi koht puolin kopion vanhalta foorumilta tänne :thumbup: päivä meni ulkoillessa kävin torilla hain silakoita ja pottuja ym on syöty ja juotu nam :P on sullakin irkku ikää ihan kivasti mulla on viell matkaa tuohonkin ikään, saati sitten Maikun tiedättekö mikä minua viehättää tässä foorumin yhteydessä esim irkku luotti heti minut valvojaksi se nimittäin vaatii jo luottamusta kun ei tunneta toiseksi olette niin aitoja ja vapaitta minusta olen tarpeeksi ollut niissä ympyröissä jossa on eri roolit päällä olen iloinen teistä kaikista mutt nyt töihin :lol: :lol: moi ja siu :thumbup:
tabitha

ViestiKirjoittaja Maikku » 11.09.2016 10:58

Meni aika pitkään, kun luin kirjoituksia täältä, olivat niin hyviä. Ihan sydämessä sykähtää niitä lukiessa. :-D

Tänäänkin on niin hieno ilma, pitäisi mennä vähän uloskin rollaattorin kanssa kävelemään. Toivon aina, että Herra puhuisi jotain kävellessä. Hän ei ole mykkä, vain mun sisin ei aina ole kuunteluvalmiudessa. :oops: :wink:
Kuva
Kuva73:28.Mutta minun onneni on olla Jumalaa lähellä, minä panen turvani Herraan, Herraan, kertoakseni kaikkia sinun tekojasi.Kuva
Kuva
Maikku

ViestiKirjoittaja Elise » 11.09.2016 14:43

Tänne mie taas tulin ihan kuin joku vettäis tänne ja kyllä mie sen tiiän mikä :P ei miulla on pitkään aikaa ollut tämmösiä kavereita jossa saa olla karjalainen työ ette varmasti usko mutta noissakin on semmonen karjalais kauna päällä mutta totta se on mie oli yhessäkin foorumissa niin het joku vitsaili muin kirjoituksista et enkö mie osaa suomen kieltä kyllä mie osaan oon mie kouluja ja hoitoalalla työni tehnyt mutta mie halluun olla täällä mikä mie oon
Juu on mukava lukea täällä näitä kirjoituksia täällä mie koen hyväksyttää meitä vanhempia kohtaan jopa rakkautta heiltä kiitos tytöt ennen kaikkea Jumala teitä siunatkoon olitko sie Maikku missään mie oli menopelillä vähän ajelemassa vielä on hyvä pyöräillä ilmat on niin hyvät Herran siunaus jokaiselle
:P
Kuva
KuvaSananl. 16:24
Lempeät sanat ovat mesileipää; ne ovat makeat sielulle ja lääkitys luille.
Kuva
Elise

ViestiKirjoittaja jukkapekka83 » 11.09.2016 19:24

Siunattua iltaa sisarille ja veljille.
Minäkin tykkään olla tällä foorumilla. :-D
Siunattua iltaa kaikille :-D
jukkapekka83

ViestiKirjoittaja Maikku » 11.09.2016 19:42

No ei siitä ulkoilusta mitään tullu, ko mää avasin tv7, ni sieltä tuli niitä Kiinan kristityitä, kun niitä vainottiin. Jäin sitä kattomaan. Sitten tuli Pawsonin ohjelma, jossa hän selitti, ettei Raamatussa missään lue pitkäperjantaita ja kertoi taas kerran Jeesus kuoli Keskiviikkona ja oli todella kolme päivää ja kolme yötä haudassa. Olin niin riemuissani siitä opetuksesta. :-D :mrgreen:

Uskova soitti ja pyysi Naantaliin. Olimme siellä kokouksessa. Päivä oli oikein antoisa.
Irkku, se ilmainen kuvatiedosto ei toimi enää mun koneessa, mitä mä teen. :eh:
Kuva
Kuva73:28.Mutta minun onneni on olla Jumalaa lähellä, minä panen turvani Herraan, Herraan, kertoakseni kaikkia sinun tekojasi.Kuva
Kuva
Maikku

ViestiKirjoittaja ♥ Irmeli-Miranda ♥ » 11.09.2016 20:32

Maikku tarkoittiko omalta koneelta jos niin tässä on toinen linkki

linkki
http://www.aijaa.com/

tässä on jotakin kukkia
https://www.google.fi/search?q=ilmaisia ... ia%20kuvia

laitan nämä linkki osioon myös
kyllä me jotain keksitään tiedän että haluat kuvia laittaa jos ei muuten niin laitan linkkiin kuvia niin saa jokainen sieltä kopioida
Ps Elise vaihdoin sinun kuvan jos et tykkää niin vaihdan siunatut yöt nukkukaa hyvin
Kuva
Kork.V. 2:14"anna minun nähdä kasvosi, anna minun kuulla äänesi, sillä suloinen on sinun äänesi ja ihanat ovat sinun kasvosi."
Kuva

♥ Irmeli-Miranda ♥
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Maikku » 12.09.2016 08:09

Kuva

ONNISTUI. Siunattua päivää kaikille.
Kuva
Kuva
Maikku

ViestiKirjoittaja ♥ Irmeli-Miranda ♥ » 12.09.2016 10:54

Rauhaa hyvä on että onnistui tarkastan tuon toisen linkin jos siinä on linkki osiossa jokin pielessä
kokeile Maikku
http://www.glitter-graphics.com/gallery ... goryID=209

Täällä jälleen kaunis päivä tulen myöhemmin touhuan ikkunaverhojen kimpussa
siunattua päivää Jeesuksen Herramme rakkauteen
Kuva
Kuva

♥ Irmeli-Miranda ♥
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

EdellinenSeuraava

Paluu Mitä kuuluu sydämellesi