Syyskuu Herra kuulee ja näkee.

Keskustelua mieteitä päiviimme

Re: Syyskuu Herra kuulee ja näkee.

ViestiKirjoittaja Maikku » 06.09.2016 08:48

Tähän uuteen päivään kehoitus:

Laitetaan musta hattu pois ja otetaan viereltä punainen hattu. Punainen hattu on ilon hattu.
Kuva
Kuva73:28.Mutta minun onneni on olla Jumalaa lähellä, minä panen turvani Herraan, Herraan, kertoakseni kaikkia sinun tekojasi.Kuva
Kuva
Maikku

ViestiKirjoittaja Maikku » 06.09.2016 11:17

Olin tänään terveyskeskus lääkärillä. Meinas väkisin tulla tuo musta hattu päähän. Lopulta lääkäri kuunteli ja lupas katsoa jos löytyy uusi verenpainelääke, jossa ei olisi yskää. Kiitin sydämessäni Jumalaa, Hän on mun ainoa apuni ja kuulee kun huudan Hänen puoleensa. :-D :clap:

Mä en saa kuvia tulemaan tänne ja kun mä tykkään kuvista, ne puhuvat minulle omaa kieltään.
Nyt mä odotan hartaasti Herran apua vaivoihini. Pitääkö mun laitta tuo oma runoni tänne.

Sairauden tuttava

Voi voi, kolottaa sieltä ja kolottaa täältä,
se vain tuntuu koko keho kipeältä.
Jeesus, Sanassa Sinusta sanotaan
kipujen mies ja sairauden tuttava,
minuakin, tällaisen Hän ottaa vastaan.
Kärsimysten mies on minuakin rakastava.

Voi ihmettä suurta ja valtavaa.
Koko taivaan ja maan Luoja meitä rakastaa.
Hän säälii ja armahtaa luotujaan,
ja katsoo kivulla ostamia lapsiaan.
Hän omalla verellään verhoo meitä
eikä koskaan kurjiaan pois heitä.
Kuva
Kuva73:28.Mutta minun onneni on olla Jumalaa lähellä, minä panen turvani Herraan, Herraan, kertoakseni kaikkia sinun tekojasi.Kuva
Kuva
Maikku

ViestiKirjoittaja tabitha » 06.09.2016 15:03

hei olipa hyvä kehotus siskolla :P sitä tulee mitättömistäkin jutuista vedettyä tuo musta pipo päähän jopa niin syvälle ettei eteensä näe :mrgreen: mä oon Hesassa jatko kursseja tuun kotiin vast viikonlopulla mull on kannettava mukana meit on muutama samassa kämpässä mä oon yksin porista mutt ihan hiisejä naisia Jumala valmistaa aina etukäteen munkin menot ja tulot kiitos Isälle siu Ps katselin tuota Hiljan runoa ja löysinkin sen laulettuna tosi siunattu laulu ja etenkin sanat... :clap:

Ihmisen tie laulu
https://www.youtube.com/watch?v=biJq-4Ixl0E

Siu kopion jotain v- foorumilta moi Ai niin Maikku tässä linkki niin saat kuvia :P
viewtopic.php?f=23&t=41&p=76#p76
tabitha

ViestiKirjoittaja jukkapekka83 » 06.09.2016 16:41

Hyvä kirjoitus Mailalta.
Herra auttaa häneltä apu tulee.
Olen lukenut paljon.
jukkapekka83

ViestiKirjoittaja ♥ Irmeli-Miranda ♥ » 06.09.2016 20:38

Tulin toivottamaan siunatut yöt kaikille

Jätän tämän seuraavalle joka tänne aamusella ekaksi tulee olkaa siunatut Herrassa Jeesuksessa!!!

Etsitkö suuruutta palvellessasi Herraa

Jumalaa voi palvella kahdella tavalla. Yksi tapa palvella häntä on palvella
häntä ihmisten ihailemana sankarina. Mutta on jotakin täysin toisenlaista palvella
Jumalaa hänen antamallaan tiellä ”ovimattona” ihmisten jalkojen alla. Jumalan pyrkimyksenä kohdallasi saattaa olla tämä: opettaa sinua sanomaan apostoli Paavalin tavoin: ”Olen oppinut tulemaan toimeen sillä, mitä minulla on... olen tottunut kaikkeen ja kaikenlaiseen... kestän kaiken hänen avullaan...”(Fil. 2:11-13). Oletko halukas palvelemaan häntä vaikka et itse saisi mitään, mikä rohkaisisi sinua tai antaisi sinulle tunteen siitä, että olet tärkeä? Oletko valmis olemaan vähäpätöisempi kuin vesipisara sangossa? Pysähdy miettimään: Oletko valmis olemaan ihmisten mielissä niin täydellisen merkityksetön, ettei kukaan muista sinua vaikka he muistavat ne, joita palvelit? Oletko valmis antamaan muille, vaikka
et saisi heiltä mitään ja tyhjentämään itsesi, kunnes olet kulunut loppuun ja olet
uupunut saamatta itse muuta kuin unohduksen? Monet Herran pyhät eivät kykene tekemään varsinaista Herran työtä, vaikka he palvelevat Herraa, sillä varsinainen Herran työ on heistä sellaista, ettei se ole heidän arvonsa mukaista.

Oswald Chambers (Suom. POM)
Kuva
Kork.V. 2:14"anna minun nähdä kasvosi, anna minun kuulla äänesi, sillä suloinen on sinun äänesi ja ihanat ovat sinun kasvosi."
Kuva
"My bride" (Minun morsiameni)

https://www.youtube.com/watch?v=hi79J_jjth8
♥ Irmeli-Miranda ♥
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Maikku » 07.09.2016 05:25

Tuohon ylläolevaan voisi sanoa:
Ei Jumala kaikille anna näin rajua elämää, vain harvat ja valitut saavat kokea tuollaista elämää. Jumala tietää kuka kestää. Jeesus on kokenut tuon kaiken ja Hän kulkee sen rinnalla joka käy näitä teitä ja hän saa kokea ihmeellistä lohdutusta Jumalan sydämeltä.
Kuva
Kuva
Maikku

ViestiKirjoittaja ♥ Irmeli-Miranda ♥ » 07.09.2016 08:37

Huomenta Maikku ym sinä ehdit tänne ekaksi lukemaan tuon Chambersin kirj
hänellä on valtavan syvällisiä siunaavia kirjoituksia ne puhuttavat :roll: Katsotaan mitä tämä päivä tuo tullessaan, sen me tiedämme Hänen ominaan on turvallista elää tämäkin päivä Herran armo on suuri meitä kohtaan.

Psalmit.
33:22 Sinun armosi, Herra, olkoon meidän päällämme, niinkuin me panemme toivomme sinuun.
36:8 Kuinka kallis on sinun armosi, Jumala! Ihmislapset etsivät sinun siipiesi suojaa.
36:11 Säilytä armosi niille, jotka sinut tuntevat, ja vanhurskautesi oikeamielisille.
40:12 Sinä, Herra, älä sulje minulta laupeuttasi, sinun armosi ja totuutesi varjelkoon minua aina.
57:11 Sillä suuri on sinun armosi ja ulottuu hamaan taivaisiin, ja sinun totuutesi pilviin asti.
63:4 Sillä sinun armosi on parempi kuin elämä, minun huuleni ylistäkööt sinua.
69:17 Vastaa minulle, Herra, sillä sinun armosi on hyvä, käänny minun puoleeni suuressa laupeudessasi.
85:8 Herra, suo meidän nähdä sinun armosi, anna apusi meille.
86:13 sillä sinun armosi on suuri minua kohtaan, sinä olet pelastanut minun sieluni tuonelan syvyydestä
Kuva
Kork.V. 2:14"anna minun nähdä kasvosi, anna minun kuulla äänesi, sillä suloinen on sinun äänesi ja ihanat ovat sinun kasvosi."
Kuva
"My bride" (Minun morsiameni)

https://www.youtube.com/watch?v=hi79J_jjth8
♥ Irmeli-Miranda ♥
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Elise » 07.09.2016 10:53

Päivää ja Jumalan rauhaa jokaselle mie harjoittelin tuota isosi laittamista ja opin nyt onkiin hyvä lukea miun päivät on ollut vaihtelevia eilen miulta kaatui saavi kun pyyhin pölyjä ja voi sitä veden kanssa puljaamista matotkin kastui vähän kävelin tuolia päin niin kaatui koko hökötys mie oon vähän jo hutilus :lol: mutta kaikki on taas jetsulleen ja matokin kohta kuivat ei muovimatto kauan kuiva ulkona kyllä mie oon toheltaja mutta ei kukkaan näe kuin taivaan Isä miun touhut ja auttaa
:lol: :lol:

Taivaan Isän sylliin myö kaikki
:thumbup:
Kuva
KuvaSananl. 16:24
Lempeät sanat ovat mesileipää; ne ovat makeat sielulle ja lääkitys luille.
Kuva
Elise

ViestiKirjoittaja Maikku » 07.09.2016 16:17

Elise sinä oot ihana sisko.
Missä oot eki-vaari tuu mukaan vaan.
Kuva
Kuva
Maikku

ViestiKirjoittaja eki-vaari » 07.09.2016 20:31

Iltaa sisaret veljet kyllä oli kiva kuulla että minuakin kaivattiin olin mökillä vaimon kanssa laiteltiin nyt jo talvi kuntoon kun on hyvät ilmatkin meille annettu, ei tullut niin sieltä nettiin tultua kun oli touhua, ikä tekee hitaaksi kukahan meidän porukassa on nuorin ja vanhin minulle tulee ikää 75 muuten olen ollut tähän ikään aika hyvässä kunnossa Jumalalle kiitos siitä nyt katselen mitä olette tänne kirjoitelleet olkaa siunatut siskot veljet Herra Kristus siunatkoon yhteyttämme täällä amen
eki-vaari

EdellinenSeuraava

Paluu Mitä kuuluu sydämellesi