Syyskuu Herra kuulee ja näkee.

Keskustelua mieteitä päiviimme

Re: Syyskuu Herra kuulee ja näkee.

ViestiKirjoittaja ♥ Irmeli-Miranda ♥ » 27.09.2016 16:19

Iltaa toivotan teille kaikille siunausta tänään otettiin sitten viimeiset kokeet saa nähdä mitä sanovat , täällä on ollut taas aika kaunis päivä ettei ei ole raaskinut oikein netissä olla aika kauniit värit on luonnossa mutta sekin on jotenkin muuttunut, luin yksi päivä oliko se uutisissa, että Lapissa on puissa jokin sieni että matkailijat eivät näe nyt kaunista ruskaa kun puut ovat lehdettömiä :roll: Muutaman ihmisen kanssa sain keskustassa taas puhella jos vaikka pienen pieni siemen saisi Jumalan armosta alkaa itämään heissä mutta nyt taas lähden jotain iltasta tekemään siunatut illat jääkäämme Herramme Jeesuksen rakkauteen

Kuva
Kuva
Kork.V. 2:14"anna minun nähdä kasvosi, anna minun kuulla äänesi, sillä suloinen on sinun äänesi ja ihanat ovat sinun kasvosi."
Kuva
"My bride" (Minun morsiameni)

https://www.youtube.com/watch?v=hi79J_jjth8
♥ Irmeli-Miranda ♥
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja tabitha » 28.09.2016 08:19

Hei siunattua päivää täällä on viileä ja tuulinen aamu olen ollut muutama päivä väsynyt oiskohan syksy väsymys :roll: mitä teille kaikille nyt kuuluu ja miten voitte mulla on muuten ihan ok paitsi tuo väsymys töissäkin alkoi rauhallisempi aika saa olla vähän rennommin kyllä olikin kiirus :yawn: mä katselin tv 7 yks ilta kun puolustivat toimintaansa kun Mauno veli on varoituksia laittanut nettiin katsotaan jos sen myöhemmin katson jos löydän laitan sen tännekin satuitteko te katsomaan sitä?
nyt jatkan töitä moi iltaan asti ja siu
:thumbup: :P
tabitha

ViestiKirjoittaja Maikku » 29.09.2016 05:40

Kuva
Taas on uusi aamu. Herra on hyvä. Viimeksi kirjoittaessani olin niin tyhjä. Eräs sisar tuli käymään, jonka kanssa yleensä rukoilemme aika pitkään. Nyt luimme Sanaa ja niin ihmeelliset Sanan maisemat avautuivat eteemme. Harvoin saamme kokea niin elävää, niin leveälti Jumalan innoittamaa Sanaa. Olen niin kiitollinen Jumalalle tästä keidas hetkestä.

Kuva

Tänään menen taas lääkärille. Verenpaineeni ei ole hyvä, se hyppelee ylös ja alas. pitää varmaan fiksata.
Katsotaan, mitä lääkäri sanoo.
Kuva
Kuva73:28.Mutta minun onneni on olla Jumalaa lähellä, minä panen turvani Herraan, Herraan, kertoakseni kaikkia sinun tekojasi.Kuva
Kuva
Maikku

ViestiKirjoittaja ♥ Irmeli-Miranda ♥ » 29.09.2016 08:28

Huomenta kiitos Herralle että Maikku siskomme sai keidas hetken Hän ei koskaan jätä meitä nälkäiseksi, :thumbup: Herra Jeesus auttakoon että tuo verenpaine tasaantuisi (Herra Jeesus ole armollinen ja auta!) Tabitha katsoin tuon ohjelman ja laitoinkin sen tänne olihan siinä paljastuksia :? Ojares toiminnasta ja ja kirjastakin jonka he ovat tehneet enpä ihmettele yhtään jos ohjelmistossa on kaiken näköisiä puhujia jotka ovat , no mitä lienevät, mutta kaukana sanan totuuden toiminnasta mutta nyt aamu toimiin jään odottamaan mitä Maikulle sanovat siunattua päivää jääkäämme Herramme täyteen huolenpitoon
Kuva
Kuva
Kork.V. 2:14"anna minun nähdä kasvosi, anna minun kuulla äänesi, sillä suloinen on sinun äänesi ja ihanat ovat sinun kasvosi."
Kuva

♥ Irmeli-Miranda ♥
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Elise » 30.09.2016 07:08

huomenta mie nousinkin aikasin koht alan vähän siivoomaan tätä huushollii sää nähä mitä Maikulle sanovat tekevät no kyllä Jumala valvoo ja huolen pittää ikävät ilmat alkoi on niin pimiää ja synkää ettei ilman valoa voi tuvassa olla :roll: kyllä miekii katoin tuon ohjelman mistä Tabitha ja irkku mainitsi ei mie tuota Maunon äänitettä oo katsonut mihin sie irkku ne tänne laitoit et miekin voisin sitä vilkaista mie ajattelin ja nousi mieleen et oliko tuo nyt ihan paikallaan heijän tv ruveta ittiään puolustamaa no itehän tietävät nyt mie meen jos mie jaksan niin tuun ehtoolla poikkeamaan Jumalan siunausta :P
Kuva
Kuva
KuvaSananl. 16:24
Lempeät sanat ovat mesileipää; ne ovat makeat sielulle ja lääkitys luille.
Kuva
Elise

ViestiKirjoittaja ♥ Irmeli-Miranda ♥ » 30.09.2016 11:28

Rauhaa kaikille tämäkin kuu on loppuun mennyt , jotkut päivät tuntuu pitkiltä, mutta kyllä tämäkin kuukausi meni ohi aika pian, kysyit Elise mihin laitoin nuo puheet laitan linkin tähän

TV7:ää vastaan on esitetty erilaista kritiikkiä
viewtopic.php?f=34&t=420

Minäkin ajattelin samaa kuin sinä Elise ja paljon muutakin he ottivat pätkiä Maunon äänitteistä ja sen perusteella he käytännössä "tuomitsivat hänet" Hämmästyin vähän en paljoa kun tämä mitä Mauno kertoi, on niin yleistä kristittyjen keskellä eli mikä.. Ojarekset ovat julkaisseet kirjan josta Mauno luki, että Mirja oli tullut aikaisemmin kristityksi ja eronnut puolisostaan ja Matti oli tullut kristityksi 1991
ja Mirja oli pitänyt netin ym välityksellä häneen yhteyttä muutaman vuoden ja niin Marttikin sitten jätti vaimonsa ja niin Martti ja Mirja menivät naimisiin ja onhan TV 7:ssa toinenkin pari eli polvijärvet pariskunta jotka ovat tehneet saman tempauksen, tämä on yksi huono esikuva uskoville, että he eroavat ja ottavat uudet kumppanit, minä katson sen Jumalan sanan vastaiseksi sana sen selvästi tuo esille, ja jos eroaa niin pitäisi elää yksin, olisi hyvä kun edes myönnettäisiin että ollaan rikottu Jumalan sanan totuutta vastaan.

Mihin on unohtunut sana "olkaa pyhät sillä"..
1Piet. 1:16
Sillä kirjoitettu on: "Olkaa pyhät, sillä minä olen pyhä."
Hebr. 12:14
Pyrkikää rauhaan kaikkien kanssa ja pyhitykseen, sillä ilman sitä ei kukaan ole näkevä
Herraa;

Siunattua päivää
Kuva
Kuva

♥ Irmeli-Miranda ♥
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Maikku » 30.09.2016 13:45

Kuva
Huh huh näitä eroovaisii. Ei tunneta Sanaa.

No niin, olin eilen lekurilla ja katsottiin verenpaineet. Sain lisää tätä samaa verenpainelääkettä, nyt otan yhden aamulla ja yhden illalla. Samalla katsottiin jalat, kun ne kutisivat kauheasti edellisen lääkkeen takia ja olivat raapimisen takia ruvella. Nyt kutina on hävinnyt tyystin. Täällä on varmaan rukoiltu puolestani kun aamulla heräsin, mulla oli juhla sydämessä, niin oli ilo ja kiitätti. Mä uskon tästä tulee vielä hyvää ja saan jatkaa elämää. :-D :mrgreen: :lol:

Kuva
Kuva
Kuva73:28.Mutta minun onneni on olla Jumalaa lähellä, minä panen turvani Herraan, Herraan, kertoakseni kaikkia sinun tekojasi.Kuva
Kuva
Maikku

ViestiKirjoittaja ♥ Irmeli-Miranda ♥ » 01.10.2016 07:17

Maikku kirjoitti:Kuva
Huh huh näitä eroovaisii. Ei tunneta Sanaa.

No niin, olin eilen lekurilla ja katsottiin verenpaineet. Sain lisää tätä samaa verenpainelääkettä, nyt otan yhden aamulla ja yhden illalla. Samalla katsottiin jalat, kun ne kutisivat kauheasti edellisen lääkkeen takia ja olivat raapimisen takia ruvella. Nyt kutina on hävinnyt tyystin. Täällä on varmaan rukoiltu puolestani kun aamulla heräsin, mulla oli juhla sydämessä, niin oli ilo ja kiitätti. Mä uskon tästä tulee vielä hyvää ja saan jatkaa elämää. :-D :mrgreen: :lol:

Kuva

Kiitos Herralle Hän kuulee kun me huudamme Häntä avuksi
Kuva
Kuva

♥ Irmeli-Miranda ♥
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

Edellinen

Paluu Mitä kuuluu sydämellesi