Syyskuu Herra kuulee ja näkee.

Keskustelua mieteitä päiviimme

Syyskuu Herra kuulee ja näkee.

ViestiKirjoittaja ♥ Irmeli-Miranda ♥ » 01.09.2016 08:41

Ps. 100:4
Käykää hänen portteihinsa kiittäen, hänen esikartanoihinsa ylistystä veisaten. Ylistäkää häntä, kiittäkää hänen nimeänsä.
Kuva

Huomenta ja Herramme Jeesuksen Kristuksen siunaamaa tätä alkavaa kuukautta, Jeesus saakoon vaikutta tahtomista ja tekemistä meidän jokaisen kohdalla, niin että Hänen hyvä tahtonsa saisi tapahtua

Laitoin tuon upean kuvan ja sanan paikan, eilen tuli myöhään illalla ajatuksiini että meillä on paljon syytä kiittää, sen tähden että saamme olla Hänen valitsemia pelastukseen tärkein kiitoksen ja ylistyksen kohde on yksin Hän :clap: ei se mitä saamme tai mitä teemme ilman Häntä ja Hänen tahtonsa ulkopuolella oleva hengellinen tehtävä ei kanna hedelmää, olenko ylihengellinen :roll: tuskin sana pitää ottaa niin kuin se on kirjoitettu. Herra meille antakoon kuuliaisen, nöyrän sydämen vaeltaa Hänen tahdossaan, tuosta jakeesta jonka laitoin tulee myös toinen ajatus mieleeni, kun Jumala kaikki valtias näkee, kuulee ja tuntee meidän sydämet tietää meidän motiivit onko Hän kiitoksen ylistyksen kohde tai jokin muu :roll: Hän tietää kaiken!!!
Aam. 5:
5:21 Minä vihaan, minä halveksin teidän juhlianne enkä mielisty teidän juhlakokouksiinne.
5:22 Sillä vaikka te tuotte minulle polttouhreja ja ruokauhrejanne, eivät ne minulle kelpaa, enkä minä katso teidän yhteysuhrienne, syöttövasikkainne, puoleen.
5:23 Vie pois minun edestäni virttesi pauhina, en tahdo kuulla sinun harppujesi soittoa.
5:24 Mutta oikeus virratkoon kuin vesi ja vanhurskaus niinkuin ehtymätön puro.
5:25 Toitteko te teurasuhreja ja ruokauhreja minulle erämaassa neljänäkymmenenä vuotena, te Israelin heimo?
5:26 Te olette kantaneet kuningastanne Sikkutia ja Kijjunin-kuvianne, tähtijumalaanne, sitä, jonka te olette itsellenne tehneet.
Kuva
Kork.V. 2:14"anna minun nähdä kasvosi, anna minun kuulla äänesi, sillä suloinen on sinun äänesi ja ihanat ovat sinun kasvosi."
Kuva
"My bride" (Minun morsiameni)

https://www.youtube.com/watch?v=hi79J_jjth8
♥ Irmeli-Miranda ♥
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

Re: Syyskuu Herra kuulee ja näkee.

ViestiKirjoittaja tabitha » 01.09.2016 19:36

hei siunattua tätä kuuta mäkin tahdon toivottaa aika hyvät mietteet sulla irkku oli juuri niin Jeesus tuntee meidät läpikohtaisesti ja hyvä niin mulla oli kiirusta tänäänkin ja sitt kun tulee himaan niin onkin aika kuitti mutt tänne kun tulee ja lueskelee niin ihmeesti piristää sori kun oon huolimaton kirjoittaja täytyy kait siinä tehdä parannusta nyt meen jotain v-foorumista kopioimaan toivon hyvät makeat unet siu :thumbup: :lol:
tabitha

ViestiKirjoittaja Maikku » 02.09.2016 12:39

Niin, olen taas täällä ja huomaan täällä on uusiakin. Kiva tutustua jokaiseen.
Jos ei tule Raamatun kanssa, on alaston. Jeesus Kristus on minun Herrani. Maikku
Kuva
Kuva73:28.Mutta minun onneni on olla Jumalaa lähellä, minä panen turvani Herraan, Herraan, kertoakseni kaikkia sinun tekojasi.Kuva
Kuva
Maikku

ViestiKirjoittaja ♥ Irmeli-Miranda ♥ » 02.09.2016 13:34

Maikku kirjoitti:Niin, olen taas täällä ja huomaan täällä on uusiakin. Kiva tutustua jokaiseen.
Jos ei tule Raamatun kanssa, on alaston. Jeesus Kristus on minun Herrani. Maikku

Olinkin outoa kun olit pois, lomilla tuo Maikku nimi on mukava miten sinulla meni onko koti jo kunnossa entä miten muuten olet voinut, joo täällä on uusia minä luulen että me useimmat ollaan jo työelämästä pois Ariel ja Tabitha on työssä, me ollaan kopioitu vanhalta foorumilta joitakin aiheita tänne poistan sen vasta kun olemme määrätyt asiat saatu siirrettyä
siunausta ps minkä sanan paikan haluat allekirjoitukseen ?
Kuva
Kork.V. 2:14"anna minun nähdä kasvosi, anna minun kuulla äänesi, sillä suloinen on sinun äänesi ja ihanat ovat sinun kasvosi."
Kuva

♥ Irmeli-Miranda ♥
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja tabitha » 02.09.2016 15:07

Hei ravoo viikonloppu saa levätä saa nähdä kuinka kauan tää työ kiire kestää, kiva kun Maikku tuli taidat olla tuo Maila irkun ystävä mä olen oikealta nimeltä Eeva Porista en vanha mutt ei ole tyttönenkään oon lukenut sun kirjoituksia tosi ihania mä tykkään täytyy sanoa et viihdyn täällä ei oo pakko paitaa Jumala auttakoon että saadaan tääll olla toisillemme siunaus ja muillekin jotka tänne poikkeaa nyt meen kupposelle kahvia ei oo kauan kun tulin kotiin moi siu :lol:
tabitha

ViestiKirjoittaja Maikku » 02.09.2016 15:34

Irkku, sananpaikka: Minun onneni on olla lähellä Jumalaa.
Se oli hyvä irrottautua netistä välillä. Koti on remontoitu ja olen vaihtanut kaikki huonekalut eri tavalla. On kuin olisi uusi koti. Viihdyn tässä. En käytä nyt mattoja, on helpompi siivota. Syksyllä käytän taas, kun tulee kylmä.
Kuva
Kuva73:28.Mutta minun onneni on olla Jumalaa lähellä, minä panen turvani Herraan, Herraan, kertoakseni kaikkia sinun tekojasi.Kuva
Kuva
Maikku

ViestiKirjoittaja eki-vaari » 02.09.2016 15:46

Iloa Herrassa meille minä koen että tämä sanan paikka sopii tänne ilmapiiriin "missä Herran Henki on siellä on vapaus" siunattua iltaa sisaret olkaa väkevät Herrassa Amen
eki-vaari

ViestiKirjoittaja ♥ Irmeli-Miranda ♥ » 02.09.2016 18:07

Olit laittanut ihanan kommentin meille eki-vaari kiitos, minä olen laitellut päivittäin Chambersin kirj oi että kun tykkään niistä tämänkin päivän kirj oli niin ihana , laitankin sen tänne meille kaikille nähtäväksi siunattua illan jatkoa Jeesuksen rakkaus kanssamme Ps Maikku laiton tuon sanan paikan allekirjoitukseesi. :P

Oswald Chambers

Uhrautumisen sakramentti
Joka uskoo minuun, hänen sisimmästään on juokseva elävän veden virrat. John. 7:38.
Jeesus ei sanonut: "Joka uskoo minuun, hän kokee Jumalan täyden siunauksen", vaan: "Joka uskoo minuun, hänestä virtaa ulos kaikki, mitä hän ottaa vastaan". Jeesuksen opetukset asettuvat aina vastakkain itsensä toteuttamisen kanssa. Jeesuksen päämääränä ei ole ihmisen kehittäminen, vaan hänen tekemisensä täysin itsensä kaltaiseksi, Ja Jumalan Pojalle on luonteenomaista itsensä kuluttaminen. Jos me uskomme Jeesukseen, niin tärkeintä ei ole se, mitä me hyödymme. Tärkeintä on se, mitä Hän vuodattaa meidän kauttamme. Ei riitä, että Jumala tekee meistä meheviä rypäleitä, Hänen on myös saatava puristaa makea mehu meistä ulos. Hengellisessä mielessä emme voi mitata elämämme arvoa menestyksen mukaan. Ratkaisevaa on, mitä Jumala antaa virrata meidän kauttamrne, ja sitä me emme kykene mittaamaan ollenkaan.
Kun Betanian Maria rikkoi kallisarvoisen nardusöljypullon ja kaatoi sisällön Jeesuksen päähän, ei kukaan käsittänyt hänen tekoaan. Opetuslasten mielestä se oli tuhlausta. Mutta Jeesus ylisti Mariaa hänen tuhlaavaisen palvontansa tähden ja sanoi, että missä tahansa evankeliumia julistetaan, "siellä sekin, mitä hän teki, on mainittava hänen muistokseen". Herramme joutuu ilosta suunniltaan, kun Hän näkee jonkun meistä toimivan Marian tavalla; hylkäämällä kannattavuusajattelun ja antautumalla Hänelle. Jumala antoi oman Poikansa, että maailma pelastuisi, Olemmeko me valmiit kadottamaan oman elämämme Hänen tähtensä? "Joka uskoo minuun, hänen sisimmästään on juokseva elävän veden virrat." Tämän kautta satojen muiden elämä elpyy. Nyt meidän on aika lopettaa tyydytyksen hakeminen itsellemme, särjettävä elämämme narduspullo sekä annettava sisällön vuotaa ulos. Herramme kysyy, kuka meistä tahtoo tehdä sen Hänen tähtensä. :thumbup: :clap: :lol:
Kuva
Kuva

♥ Irmeli-Miranda ♥
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja jukkapekka83 » 02.09.2016 18:45

Hei ja siunattua iltaa.
Maikku kiva kun tulit takaisin. Minä tykkään lukea kirjoituksiasi. Niissä on sanomaa.
Oulussa on ollut lämmin ilma.
jukkapekka83

ViestiKirjoittaja ♥ Irmeli-Miranda ♥ » 02.09.2016 19:26

Eikö jukkapekka meidän rakas siskomme tuli lomilta
täälläkin oli lämmintä olin asioilla ja nyt olenkin poikki menen kohta puolin nukkumaa siunatut yöt Herran Jeesuksen rakkaat nähdään huomenna :thumbup: :P
Kuva
Kuva

♥ Irmeli-Miranda ♥
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

Seuraava

Paluu Mitä kuuluu sydämellesi